Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Curling vanhemmat!!

Vierailija
15.04.2016 |

Onko teillä kokemusta vanhemmista jotka antavat kaiken periksi? Itse olin raivon partaalla kun vierailin kaverini luona pitkästä aikaa. Hänellä kolme vuotias poika. Ihan kaiken antoi periksi! Äitinsä istui jopa lattialla ja pyysi myös minut sinne koska heidän "Nico-Jare" näin halusi. Kävi ilmi että tämä poika todellakin määrää perheen elämän tahdin ja kaiken muunkin.Kaverini valitti miten raskasta elämä on kun joutuu tekemään niin isoja uhrauksia lapsen takia ettei tämä vaan pettyisi. Onko kokemusta?? Tekeekö joku muukin todella näin??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita on tuttavapiirissä. Melko raskasta olla heidän seurassaan kun kaikki tehdään niinkuin lapset sanoo...

Vierailija
2/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Tunnen itseni natsiäidiksi heihin verrattuna, vaikken oikeasti nyt sellainen olekaan. Hyvällä ystävälläni on samanikäinen poika kuin minulla, ja välillä yhdessä tekeminen on raskasta, koska toinen saa tehdä mitä vaan ja päättää, ja toisella on säännöt ja äiti päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vain yhteisen sovun takaamiseksi helpompi istahtaa lapsen kanssa sinne lattialle. Mutta lapsetonhan ei voi tätä ymmärtää ja pitää sitä lapsen pillin mukaan hyppimisenä.

Vierailija
4/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin joo...

Vierailija
5/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itekkää jaksa _aina_ vääntää joka ikisestä asiasta ja saatan antaa periksi kuten katso nyt vielä sitten sitä ohjelmaa tai mene telkkarin ääreen syömään. Kun itse ollut esim. yövuorossa niin ei vaan jaksa. Mut en mä jatkuvasti anna lasten päättää miten edetään. Päätin jo raskausaikana että lapsi tulee mutta se ei rajoita meidän elämää ihan kokonaan niinkuin jotkut ovat antaneet mennä

Vierailija
6/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja todella raivostuttavaa kun lapset pompottaa äitiään. Ojennan välillä ja minähän olen sitten ei suosittu kahden lapsen mielestä. Ei oo mitään väliä. 

Vierailija
7/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tulee mieleen ja yllättäen (?) kumpikin perhe on iäkkäämpinä lisääntyneitä. Todella rasittavaa seuraa valitettavasti :( Toisen perheen lasta olen kaitsenut hetkisen ja hyvin tottelevainen ja mukava lapsi, mutta vanhempansa eivät kiellä tai ohjaa lähes laisinkaan jolloin lapsi vaikuttaa aivan kamalalta heidän seurassaan tavattuna. Nämä lapset ovat alle kouluikäisiä  ja ainakin toinen on niin pomottava ikäisilleenkin, etteivät muut lapset yksinkertaisesti pidä hänestä. Melkoinen karhunpalvelus lapselle vanhemmilta opettaa tuollaiseksi. Toivottavasti koulussa eivät joudu syrjityksi nämä tuntemani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme