Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö pitkästä aikaa taas HP ketju? :)

Vierailija
15.04.2016 |

Miksi Bellatrix vaan säilyi Volden suosiossa vaikka mokaili ihan siinä missä Luciuskin? Ja myös se Bellan mies oli outo juttu... Kuoliko se jossaan vaiheessa niin et mult on menny ohi vai katosko se vaan kun tuhka tuleen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin, että jos synttärit on syyskuun ensimmäisen jälkeen, niin Tylypahkaan mennään vasta seuraavana vuonna kun ollaan jo 11-vuotiaita, eli sinä vuonna kun täyttää jo 12?

Vierailija
2/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin, että jos synttärit on syyskuun ensimmäisen jälkeen, niin Tylypahkaan mennään vasta seuraavana vuonna kun ollaan jo 11-vuotiaita, eli sinä vuonna kun täyttää jo 12?

Joo näin oon ymmärtänyt että ainakin britanniassa noin muuten toimitaan. Ja täältä muistelisin joskus lukeneeni että Ron tai Hermione oli tolleen just tavallaan vuotta vanhempi. En nyt itse muista ulkoa niiden synttäreitä..

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää tosi paljon se, että Ginnyä kuvataan vielä viidennessä kirjassa tosi lapsekkaana, mutta yhtäkkiä kuudennessa kirjassa se onkin koko koulun kuumin tyttö jonka kanssa kaikki haluaa seurustella

Vierailija
4/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua ärsyttää tosi paljon se, että Ginnyä kuvataan vielä viidennessä kirjassa tosi lapsekkaana, mutta yhtäkkiä kuudennessa kirjassa se onkin koko koulun kuumin tyttö jonka kanssa kaikki haluaa seurustella

Viidennessä kirjassa Ginny on 14v, kuudennessa kirjassa 15v. Kyllähän tossa iässä just voi tapahtua nopeaankin muutos lapsesta nuoreksi naiseksi.. Mutta en mä kyllä ole tommosta huomannut :D 

Vierailija
5/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua muuten kiinnostais kans Riesu. Sehän ei ollut aave vaan räyhähenki... Mikä se on? Sillähän oli kyky esim tarttua esineisiin mutta toisaalta myös kulkea seinien läpi. Eli se oli vähän aineellisempi kuin muut kummitukset mutta kuitenkin aineeton. Mutta miten sellaiseksi tullaan? Tai onko Riesu koskaan ollut ihminen? Siis onko se joku kuollut tyyppi josta ei tullutkaan kummitusta vaan räyhähenki vai onko se aina ollut sellanen? 

Ja toinen kiinnostava on edelleen veelojen lisääntyminen. Fleurhan on 1/4 veela eli sen isoäiti oli "täys-veela". Mutta jos kerran veelat on aina naisia niin miten puoliveelaksi sitten tullaan? Miksei Fleurin äiti ollut veela? 

Vierailija
6/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua muuten kiinnostais kans Riesu. Sehän ei ollut aave vaan räyhähenki... Mikä se on? Sillähän oli kyky esim tarttua esineisiin mutta toisaalta myös kulkea seinien läpi. Eli se oli vähän aineellisempi kuin muut kummitukset mutta kuitenkin aineeton. Mutta miten sellaiseksi tullaan? Tai onko Riesu koskaan ollut ihminen? Siis onko se joku kuollut tyyppi josta ei tullutkaan kummitusta vaan räyhähenki vai onko se aina ollut sellanen? 

Ja toinen kiinnostava on edelleen veelojen lisääntyminen. Fleurhan on 1/4 veela eli sen isoäiti oli "täys-veela". Mutta jos kerran veelat on aina naisia niin miten puoliveelaksi sitten tullaan? Miksei Fleurin äiti ollut veela? 

Fleurin isoäiti on saanut lapsen ihmisen kanssa, eli Fleurin äiti on puoliksi veela.

Vierailija
7/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää mielummin "täällä postaamme pimppikuvamme -ketju."

Vierailija
8/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fleurin isoäiti on saanut lapsen ihmisen kanssa, eli Fleurin äiti on puoliksi veela.

No mitäs Fleurin isoäidin vanhemmat sitten on? Tai siis hänen isä? Kun Veelat on aina naisia? Ei ole olemassa miespuolista veelaa..

Vierailija
9/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleurin äiti on puoliksi veela ja hänen isänsä on tavallinen ihminen/velho. Käytännössähän Fleur ei ole veela, vaan hänessä vaan virtaa veelan verta.

Vierailija
10/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehdä! Me ollaan jo kyllästytty niihin!

Vierailija
11/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö mies 58v. juttelemaan neitokaisten kanssa tästä aiheesta?

Vierailija
12/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin joskus HP Pavilionin💜 en muista miksi päädyin aceriin.

Vierailija
13/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tupaan te kuuluisitte? Ite kuuluisin ihan ehdottomasti Puuskupuhiin!

Vierailija
14/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko joku kertoo mulle, että mistä pääsee lukeen niitä käytännössä "jatko-osia" noille seitsemälle kirjalle, siis niitä missä kerrotaan tarkemmin Harryn, Weasleyiden, Nevillen yms esimerkiksi ammateista ja perheistä? Onko ne julkaistu ihan kirjoina vai lukeeko ne netissä jossain?

Vierailija
15/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tehdään!

Uskon että Bellatrix oli Volden suosiossa koska oli niin omistautunut ja Volde tiesi tämän.

Ja itse haluaisin kuulua ehdottomasti Rohkelikkoon. Myös Korpinkynsi kävisi. Seuraavaksi Puuskupuh. Voisin mä Luihuiseenkin mennä jos sillä tonne maailmaan pääsisi :'D

Ketkä on teidän suosikkihahmoja perusteluineen? :)

Vierailija
16/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tupaan te kuuluisitte? Ite kuuluisin ihan ehdottomasti Puuskupuhiin!

korpinkynteen tai luihuiseen

Vierailija
17/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti tehdään!

Uskon että Bellatrix oli Volden suosiossa koska oli niin omistautunut ja Volde tiesi tämän.

Ja itse haluaisin kuulua ehdottomasti Rohkelikkoon. Myös Korpinkynsi kävisi. Seuraavaksi Puuskupuh. Voisin mä Luihuiseenkin mennä jos sillä tonne maailmaan pääsisi :'D

Ketkä on teidän suosikkihahmoja perusteluineen? :)

Ron, Ginny ja Luna on jotenkin ihania. Tykkään myös Lupinista aika paljon :-)

Vierailija
18/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö mies 58v. juttelemaan neitokaisten kanssa tästä aiheesta?

Arvelinkin, että Ei, tuon yhden alapeukun perusteella. Mutta älkää nyt neidot ajatelko minua yhtä vanhana kuin isänne on!

mies 58v. - jo parhaat vuodet elänyt

Vierailija
19/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hewlett Packardit eivät ole yhtä laadukkaita kuin ennen vanhaan.

Vierailija
20/33 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voiko joku kertoo mulle, että mistä pääsee lukeen niitä käytännössä "jatko-osia" noille seitsemälle kirjalle, siis niitä missä kerrotaan tarkemmin Harryn, Weasleyiden, Nevillen yms esimerkiksi ammateista ja perheistä? Onko ne julkaistu ihan kirjoina vai lukeeko ne netissä jossain?

Tarkoitatkohan nyt pottermorea? Siellä on ainakin Rowlingin omia kirjoituksia ja ajatuksia hahmoista jne. Ei niistä mitään kirjaa ole ainakaan tehty.. Mutta varo, sinne helposti unohtuu ;) :D Mä jäin joskus vuosi sitten ihan koukkuun siihen enkä olis muuta tehnytkään kun päivät pitkät lueskellut pottermorea :D Lopulta piti päättää lopettaa mutta vieläkään en läheskään kaikkea ole sieltä lukenut.. Ehkä murto-osan. Nyt se on jotenkin muuttunut se paikka, ei ole enää samanlainen kuin ennen. Mutta ymmärtääkseni ne kaikki vanhat tekstit on siellä :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä