Miettiikö miehet kaikista naisista onko he pantavia?
Otsikko jo kertoo olennaisen, kyselen yleismaallisesti. Esim mietittekö miehet kavereiden vaimoista onko he hyvännäköisiä ja pantavia?
Mietin myös, tuttavapiiriin kuuluu hiljattain eronnut pariskunta, lapsemme ovat samanikäisiä ja leikkivät mielellään keskenään. Välillä tapaamisiin osallistuu meidän puolelta koko perhe, välillä vain minä lapsinemme sekä eronneen osapuolen mies lapsineen. Välillä minusta tuntuu, kuin tämä tuttu mies silmäilisi minua "sillä silmällä". Teettekö te muut miehet samoin??
Kommentit (55)
Eivät mieti, sillä arviointi suoritetaan alusta loppuun, alfasta omegaan eli kasvoista rintojen kautta vyötäröön/sääriin, jos näkyvissä, noin 0,3-0,5:ssä sekunnissa.
Mahdolliset toimenpiteet riippuvat sitten tuloksesta ja hyvin paljon ulkopuolisista olosuhteista, mutta niitä ehtii miettiä joskus myöhemmin.
katotko sie kaikkia miehiä sillä silmällä?
miehet ja naiset on kuitenki yllättävän paljon samankaltasia seksuaalliselta puolelta
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaikka nyt esimerkkinä veljen tyttöystävä. Hyvännäköinen, nuorempi kuin minä ja hyvä vartalo. En katsele häntä kuola valuen. Valinta, ketä katselee ja ketä ei.
Beta.
Jokaisen kanssa jonka kanssa keskustelen arvion häntä myös seksin kannalta
MItä sitä ystävyyssuhdetta kyseenalaistamaan silmäilemällä "sillälailla" ja tavata lasten kaveruuden kuntannuksella ja riippuu millaista signaalia itse annat .
Naisena voin kertoa että naiset miettii samoin kaikista univormuisista miehistä, kuten poliiseista ja lääkäreistä, ei muuten.
Olenko naisena jotenkin vajaa kun mä en ikinä mieti kenestäkään panojuttuja?
En mieti olisiko kiva panna, en mieti miten ehkä panee vaimoaan, en mieti miettiikö se musta olenko pantava.
Kuinka jotkut voi käyttää aikaansa näin alkeelliseen ajatuskuvioon, oikeesti?
En todellakaan mieti, aniharva nainen edes herättää mitään tuntemuksia tai ajatuksia yhtään mistään.
Kyllä minä naisena ajattelen miehistä samalla tavalla, lähes jokainen vastaantuleva vähänkään hyvännäköinen mies saa ajatukset karkaamaan.. ehkä se sitten johtuu siitä että olen sinkku ja erittäin kovassa puuttessa.
Näinhän asiat pitäisi mennäkin , ei maailma pyöri panemisen ajattelulla, kyllä naisten kanssa voi olla yhteydessä ilman panemisen ajattelua ... Haloo ei naiset mitään "panopuita" ole, ajattelevia ihmisiä ... toisin kuin jotkut miehet.
Kyllä mietin. Lähes koko ajan mietin seksiä ja arvioin vastaantulevia naisia.
M34
Minkälainen on miehistä sitten erityisen pantavan näköinen nainen? Kuvailuja kiitos! Hiustenväri, silmien väri, pituus/paino? Ruumiinrakenne? Iso vai pieni pylly? Meikkiä vai ei? Minkälainen pukeutumistyyli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla. Tietenkin jo mummut jää sikseen, mutta muuten kyllä.
Eikö muka naiset? Oikeesti?
En pidä itseä normaalia perverssimpänä mutta kyllä kartoitan miehet ulkonäön ja luonteen mukaan, vaikka olenkin naimisissa. Eli mietin panisinko tuota tai tuota. Ei ajatusleikkki johda pettämiseen, on vain mukavaa ajanvietettä. -Ap
Teen itse samaa. Kun kohtaan jonkun miehen, mietin melkein aina, menisinkö hänen kanssaan sänkyyn vai en. Olen naimisissa, joten se jää pelkästään ajatukseksi. Olen pitänyt itseäni outona, joten kiva kuulla, että on muitakin. Btw, aika harvan kanssa oikeasti sitä edes haluaa naida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla. Tietenkin jo mummut jää sikseen, mutta muuten kyllä.
Eikö muka naiset? Oikeesti?
No ei.
Kyl mää vaan...
Vierailija kirjoitti:
En minä miehenä vaikka melko yksinkertainen taidan ollakin, niin ihan niin yksinkertainen ole, että miettisin jokaista naista panokaverina. Miksi käyttäisin sellaiseen aikaani? Sellainen mies joka ei ajattelee naistesta aina itselleen panona tarvinnee enemmän nukkea kuin oikeaa - tuntevaa ja elävää - naista, tai miestä.
Mies et ole, mutta yksinkertainen kyllä olet jos näet jotain ongelmaa automaattisissa biologisissa prosesseissa. Silmät kyllä katsoo naisen läpikotaisin, että onko millainen lantio, rinnat, rasvaprosentti, haluaa sitä tai ei. Ihan samalla tavalla naisetkin arvioi onko miehellä riittävän itsevarma "säväyttävä" luonne, vai onko perusnössykkä jonka kosketus saa karvat pystyyn, haluaa sitä tai ei. Jos alkaa miehiä tästä syyllistää, niin tervemenoa vaikka luostariin.
Hetero kirjoitti:
Näinhän asiat pitäisi mennäkin , ei maailma pyöri panemisen ajattelulla, kyllä naisten kanssa voi olla yhteydessä ilman panemisen ajattelua ... Haloo ei naiset mitään "panopuita" ole, ajattelevia ihmisiä ... toisin kuin jotkut miehet.
"Jotkut miehet". Ketkä vitun miehet? Kun viimeksi tsekkasin, niin naisista suurinpiirtein yhtä moni pettää kuin miehistä, joten lähdetään nyt siitä liikkeelle siinä miesvihan rakentamisessa. Ei naiset ajattele alapäällään, muuten vaan iso osa on jossain vaiheessa valmis riskeeraamaan parisuhteensa tai lapsiperheen onnen yhden kullin takia.
Vierailija kirjoitti:
Naisena voin kertoa että naiset miettii samoin kaikista univormuisista miehistä, kuten poliiseista ja lääkäreistä, ei muuten.
Höpöhöpö. Tuo ehkä pätee naisiin, joilla on joku univormufetissi, mutta esim. itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa arvottaa univormumiehiä tai ylipäätään ketään random miehiä seksuaalisilla kriteereillä. On meinaan muutakin tekemistä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä miehenä vaikka melko yksinkertainen taidan ollakin, niin ihan niin yksinkertainen ole, että miettisin jokaista naista panokaverina. Miksi käyttäisin sellaiseen aikaani? Sellainen mies joka ei ajattelee naistesta aina itselleen panona tarvinnee enemmän nukkea kuin oikeaa - tuntevaa ja elävää - naista, tai miestä.
Mies et ole, mutta yksinkertainen kyllä olet jos näet jotain ongelmaa automaattisissa biologisissa prosesseissa. Silmät kyllä katsoo naisen läpikotaisin, että onko millainen lantio, rinnat, rasvaprosentti, haluaa sitä tai ei. Ihan samalla tavalla naisetkin arvioi onko miehellä riittävän itsevarma "säväyttävä" luonne, vai onko perusnössykkä jonka kosketus saa karvat pystyyn, haluaa sitä tai ei. Jos alkaa miehiä tästä syyllistää, niin tervemenoa vaikka luostariin.
Kukas sinä luulet olevasi sanomaan että mitä ne naiset milloinkin tunnemme? En itse allekirjoita väitettäsi laisinkaan.
Uskoisin, että jatkuvalla seksin miettimisellä ja vähäisellä älykkyysosamäärällä on korrelaatio.
Miten te miehet saatta ikinä mitään aikaiseksi kun mietitte vaan panemista koko ajan. Tai siksikö aina vain röhnötätte sohvalla?