Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö miehet kaikista naisista onko he pantavia?

Aivanniin
14.04.2016 |

Otsikko jo kertoo olennaisen, kyselen yleismaallisesti. Esim mietittekö miehet kavereiden vaimoista onko he hyvännäköisiä ja pantavia?
Mietin myös, tuttavapiiriin kuuluu hiljattain eronnut pariskunta, lapsemme ovat samanikäisiä ja leikkivät mielellään keskenään. Välillä tapaamisiin osallistuu meidän puolelta koko perhe, välillä vain minä lapsinemme sekä eronneen osapuolen mies lapsineen. Välillä minusta tuntuu, kuin tämä tuttu mies silmäilisi minua "sillä silmällä". Teettekö te muut miehet samoin??

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla. Tietenkin jo mummut jää sikseen, mutta muuten kyllä.

Eikö muka naiset? Oikeesti?

En pidä itseä normaalia perverssimpänä mutta kyllä kartoitan miehet ulkonäön ja luonteen mukaan, vaikka olenkin naimisissa. Eli mietin panisinko tuota tai tuota. Ei ajatusleikkki johda pettämiseen, on vain mukavaa ajanvietettä. -Ap

Teen itse samaa. Kun kohtaan jonkun miehen, mietin melkein aina, menisinkö hänen kanssaan sänkyyn vai en. Olen naimisissa, joten se jää pelkästään ajatukseksi. Olen pitänyt itseäni outona, joten kiva kuulla, että on muitakin. Btw, aika harvan kanssa oikeasti sitä edes haluaa naida. 

Huh, mä jo tätä ketjua ha "hyi olkoon!" -kommentteja lukiessani luulin että olen oikeasti joku friikki nainen kun teen tätä jatkuvasti :D En siis kieli pitkällä (aina) haaveile enkä varsinkaan (ikinä) yritä päästä kenenkään peniksen kimppuun hääräämään, mutta teen just tuota että arvioin että panisinko tuota ja tuota jos olisin sinkku ja tulisi tilaisuus. Tai että ketä juuri samassa tilassa olevaa panisin mieluiten jos olisi pakko jne. 

Harmittomia ajatusleikkejä.

Vierailija
42/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla. Tietenkin jo mummut jää sikseen, mutta muuten kyllä.

Eikö muka naiset? Oikeesti?

En pidä itseä normaalia perverssimpänä mutta kyllä kartoitan miehet ulkonäön ja luonteen mukaan, vaikka olenkin naimisissa. Eli mietin panisinko tuota tai tuota. Ei ajatusleikkki johda pettämiseen, on vain mukavaa ajanvietettä. -Ap

Teen itse samaa. Kun kohtaan jonkun miehen, mietin melkein aina, menisinkö hänen kanssaan sänkyyn vai en. Olen naimisissa, joten se jää pelkästään ajatukseksi. Olen pitänyt itseäni outona, joten kiva kuulla, että on muitakin. Btw, aika harvan kanssa oikeasti sitä edes haluaa naida. 

Huh, mä jo tätä ketjua ha "hyi olkoon!" -kommentteja lukiessani luulin että olen oikeasti joku friikki nainen kun teen tätä jatkuvasti :D En siis kieli pitkällä (aina) haaveile enkä varsinkaan (ikinä) yritä päästä kenenkään peniksen kimppuun hääräämään, mutta teen just tuota että arvioin että panisinko tuota ja tuota jos olisin sinkku ja tulisi tilaisuus. Tai että ketä juuri samassa tilassa olevaa panisin mieluiten jos olisi pakko jne. 

Harmittomia ajatusleikkejä.

Ainiin ja piti lisätä että hyvin onnistuu muukin ajatustyö noiden sivupohdintojen ohessa. No ehkä ovulaation aikaan tuppaa olemaan aika hankalaa jos sattuu joku todella hyvännäköinen olemaan näkökentässä häiritsemässä keskittymistä :) Mut se onkin jo eri asia. Kerran yhden tentin tekeminen oli aika tuskallisen vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että jatkuvalla seksin miettimisellä ja vähäisellä älykkyysosamäärällä on korrelaatio.

Kannattaa lukea edes yksi artikkeli seksiriippuvuudesta ja sen syntyyn vaikuttavista tekijöistä, niin loppuu tuollaiset typerät uskomukset.

Vierailija
44/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinäkin silmäilet mehiä, jotka osuvat juuri sinun makuusi ja ovat pantavia? Ei sen silti tarvitse tarkoittaa, että ryhtyisi mihinkään tekoihin.

Vierailija
45/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin epäviehättävän näköinen ettei ole ahdistelijoita ja perverssejä perässä :D Saa olla ihan rauhassa, ihanaa :)

Vierailija
46/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon! Onko miehet oikeasti niin ällöttäviä!?

Mitä ällöttävää seksuaalisuudessa on? Minä ainakin katson miehiä sillä silmällä jatkuvasti. Ei minua haittaa, jos miehetkin katsovat minua.

Vierailija
47/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on miehistä sitten erityisen pantavan näköinen nainen? Kuvailuja kiitos! Hiustenväri, silmien väri, pituus/paino? Ruumiinrakenne? Iso vai pieni pylly? Meikkiä vai ei? Minkälainen pukeutumistyyli?

Luonnollisen väriset pitkät hiukset, vihreät tai siniset silmät, pituudella ei väliä, paino = pituus -115, hoikka tai urheilullinen ruumiinrakenne, keskikokoinen tiukaksi treenattu perse, kevyt meikki, klassinen ja siisti pukeutumistyyli.

Vierailija
48/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai suuhunpantavan?

Vierailija
49/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% naisista on rumia tai taviksia eikä tule kiinnitettyä mitään huomiota eivät jää mieleen mitenkään.

Vierailija
50/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näistä yleensä kysellään kun konsensus on jo vuosia ollut se, että kaikki miehinen seksuaalisuus on aina likaista. 

kaikki miehet sitä, kaikki miehet tätä, kaikki miehet naapurin koiraakin ihan varmasti.

Vierailija
51/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M36 kirjoitti:

miksi näistä yleensä kysellään kun konsensus on jo vuosia ollut se, että kaikki miehinen seksuaalisuus on aina likaista. 

kaikki miehet sitä, kaikki miehet tätä, kaikki miehet naapurin koiraakin ihan varmasti.

En tiedä, jotkut naiset luulee vieläpä että jos mies tervehtii, katsoo tekee minkäänlaisen eleen, yskähtää on mies iskemässä ja toki se kauhea pervo käy kohta kimppuun. Näin harhaisia monet naiset on, en ymmärrä miksi. Tavallinen nainen kun ei herätä ainakaan minussa mitään tunteita tai ajatuksia.

Vierailija
52/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mieti. Joistain naisista ei halua ajatella mitään seksuaalista edes vahingossa.

Siinähän se pantavuusarviointi onkin jo silmänräpäyksessä tehty.

Joidenkin toisten kohdalla arviointi kestää sitten vähän pitempään.

Vierailija
53/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän suurimman osan vastaukset olivat kuin 15-20 vuotiaan kirjoittamia? Ehkäpä se olikin ikähaitari ja hormonit jylläävät vielä täysillä. Voi siis teitä lapsukaisia ja teidän hupsuja mielipiteitä! XD

Vierailija
54/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, hyvin harva nainen herättää sen vow fiiliksen, sitten on se harmaa massa jota voi verrata puihin eli kun kuljet metsässä mitä ajatuksia joku puut tai puut herättää? Ne nyt vaan on olemassa eikä ole tähän mennessä tullut mieleen, että olispa kiva panna tota mäntyä.

Vierailija
55/55 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskustelua, kiitos vastauksistanne! Jakaa mielipiteitä puolesta ja vastaan ;) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi