Miettiikö miehet kaikista naisista onko he pantavia?
Otsikko jo kertoo olennaisen, kyselen yleismaallisesti. Esim mietittekö miehet kavereiden vaimoista onko he hyvännäköisiä ja pantavia?
Mietin myös, tuttavapiiriin kuuluu hiljattain eronnut pariskunta, lapsemme ovat samanikäisiä ja leikkivät mielellään keskenään. Välillä tapaamisiin osallistuu meidän puolelta koko perhe, välillä vain minä lapsinemme sekä eronneen osapuolen mies lapsineen. Välillä minusta tuntuu, kuin tämä tuttu mies silmäilisi minua "sillä silmällä". Teettekö te muut miehet samoin??
Kommentit (55)
Ei mieti. Joistain naisista ei halua ajatella mitään seksuaalista edes vahingossa.
Tietysti! Mies arvioi aina mahdollisuuksiaan levittää siementään ja perimäänsä halukkaaseen ja lisääntymiskykyiseen naaraaseen.
Aina. Jos on tylsää vaikka kaupan kassajonossa pelaan itseni kanssa sellaista peliä, että jos olisi pakko panna jotakuta nyt näkökentässä olevaa naista niin kuka se näistä olisi. Toki tässä on sitten kyllä tasoja eli sellaiset naiset, joita ihan aidosti haluaisi panna.
1) haluanko nussia 2) haluanko seurustella 3) haluanko edes keskustella 4) haluanko sijaita samassa tilassa henkilön kanssa
näin kuluvat päiväni miehenä naisia kohdatessani.
Aikalailla. Tietenkin jo mummut jää sikseen, mutta muuten kyllä.
Eikö muka naiset? Oikeesti?
En minä miehenä vaikka melko yksinkertainen taidan ollakin, niin ihan niin yksinkertainen ole, että miettisin jokaista naista panokaverina. Miksi käyttäisin sellaiseen aikaani? Sellainen mies joka ei ajattelee naistesta aina itselleen panona tarvinnee enemmän nukkea kuin oikeaa - tuntevaa ja elävää - naista, tai miestä.
Osasta näkee suoraan että kyllä ja osasta että ehdottomasti ei. Mielenkiintoisimpia pohdittavia on ne joista on vähän kiikunkaakun tai "ehkä kännissä" tai "ehkä läpällä" tai "jos kukaan ei saisi tietää".
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseä normaalia perverssimpänä mutta kyllä kartoitan miehet ulkonäön ja luonteen mukaan, vaikka olenkin naimisissa. Eli mietin panisinko tuota tai tuota. Ei ajatusleikkki johda pettämiseen, on vain mukavaa ajanvietettä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei.
No ei kaikista tietenkään, mutta osasta kyllä.
"..... Sellainen mies joka "ajattelee" naista vain panona tarvinnee enemmän nukkea kuin oikeaa - tuntevaa ja elävää - naista, - tai miestä.
Kyllä. Kaikki miehet ajattelevat kaikista naisista, aina ja joka paikassa vain sitä. Jos ajatus karkaa esim siihen, miten mukavan tuntuinen joku nainen on, puraistaan poskea sisäpuolelta ja palataan ajatukseen, millaista olisi päästä pöksyihin.
Mitäpä luulet?
M42
Hyi olkoon! Onko miehet oikeasti niin ällöttäviä!?
Kyllä mukiinmeneviä , joitain ei .
Tyhmä kysymys saa tyhmiä vastauksia
Ei, vaikka nyt esimerkkinä veljen tyttöystävä. Hyvännäköinen, nuorempi kuin minä ja hyvä vartalo. En katsele häntä kuola valuen. Valinta, ketä katselee ja ketä ei.
Tehdään, kaikista naisista.