Ketjujen pilaaminen
Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Chanelin perunasäkin. 10 000€
Peruskoulu ja ikää 16vOletko varma , että se on aito ? Paljon liikkuu tyrnäväläisiä perunasäkkejä Chaneliksi muunneltuna.Saisiko aitoa edes 10 000. En ole kateellinen , älä luule.
Aito on. Ostin perunasäkin Turkista. Kultaseppä arvio Chanelin logomerkin olevan täyttä kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu ja ikää 16vOletko varma , että se on aito ? Paljon liikkuu tyrnäväläisiä perunasäkkejä Chaneliksi muunneltuna.Saisiko aitoa edes 10 000. En ole kateellinen , älä luule.
Aito on. Ostin perunasäkin Turkista. Kultaseppä arvio Chanelin logomerkin olevan täyttä kultaa.
Pitääkö tulla tänne leuhkimaan. Olet kuitenkin ylipainoinen plösö siiderivalas, eikä säkkisi pue sinua ollenkaan. Kirpparilta löytyy tyyliisi sopivia vaatteita.En edelleenkään ole kade , turha luulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tulla tänne leuhkimaan. Olet kuitenkin ylipainoinen plösö siiderivalas, eikä säkkisi pue sinua ollenkaan. Kirpparilta löytyy tyyliisi sopivia vaatteita.En edelleenkään ole kade , turha luulla.
Olet kateellinen minun Marx oravannahka Reino-tossuille.
Alle 23-vuotias on AIVAN LIIAN NUORI perustamaan perhettä!
Vierailija kirjoitti:
Alle 23-vuotias on AIVAN LIIAN NUORI perustamaan perhettä!
Olet ihan oikeassa kaikki alle 25-vuotiaat ovat teiniäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kateellinen , niin niiden olisi oltava Aino- tossut ja teddyä kiitos. Kuka haluaisi käyttää mitään elävästä tehtyä, koska ekologisuus ja vegaanisuus on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kateellinen , niin niiden olisi oltava Aino- tossut ja teddyä kiitos. Kuka haluaisi käyttää mitään elävästä tehtyä, koska ekologisuus ja vegaanisuus on hyvä asia.
Olen rikas ja laiska. Laitan pantilliset pullot roskiin. Yhden ihmisen kierrätyksellä ei ole mitään merkitystä.
Ketjujen puhdistuksen ja voitelun laiminlyönti pilaa ne nopeasti.
Olen rikas ja laiska. Laitan pantilliset pullot roskiin. Yhden ihmisen kierrätyksellä ei ole mitään merkitystä.[/quote]
Olet laiska ja välinpitämätön , juuri kaltaistesi takia maapallo tuhoutuu. Etkö tiedä , että pienistä puroista kasvaa iso meri . Jokainen pienikin teko on tärkeä. Ota vain pullot seuraavalla kauppareissulla kesto-ostoskassiisi mukaan , niin maailma pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas ja laiska. Laitan pantilliset pullot roskiin. Yhden ihmisen kierrätyksellä ei ole mitään merkitystä.
Olet laiska ja välinpitämätön , juuri kaltaistesi takia maapallo tuhoutuu. Etkö tiedä , että pienistä puroista kasvaa iso meri . Jokainen pienikin teko on tärkeä. Ota vain pullot seuraavalla kauppareissulla kesto-ostoskassiisi mukaan , niin maailma pelastuu.
En. Perunasäkki tuoksuisi viinalle.
Ostokset haisisivat. Haluan muussini ilman viinan hajua.
Istutko wc-pytyllä? Peukuta ylös jos istut ja alas jos et istu.
Olen treenannut lantionpohjan lihaksia. Nyt seksin aikana puristan kuulemma liian kovaa ja se sattuu miehen heppiä. Mies ei enää suostu harrastamaan seksiä. En halua lopettaa treenaamista koska seksi on parempaa. Mitä teen?
Oletko varma , että se on aito ? Paljon liikkuu tyrnäväläisiä perunasäkkejä Chaneliksi muunneltuna.Saisiko aitoa edes 10 000. En ole kateellinen , älä luule.