Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketjujen pilaaminen

Vierailija
13.04.2016 |

Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla haittaa   tulevalle raskaudelleni ,kun olin lusikassa itseni kanssa, ovuloin samaan aikaan. Entä jos käytän sijaissynnyttäjää? Näkeekö joku neuvolassa jos olen käyttänyt keltaista serlan kaksoiskreppipaperia?

ELI olet tyhmä suomalainen nainen?

Montako kasvuyritystä olet perustanut? Niimpä, MIEHET perustavat 99,99999999% startup-yrityksistä! Miehet tekee urotekoja ja keksintöjä ja sankaritöitä! olet verovaroilla opiskellut julkisen sektorin suojatyöpaikassa notkuva loinen!

Vierailija
142/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman turhin julkkis ei sanonut moita kadulla. Muutenkin se on töykeä ja ilkeä kaikille.

Eikä se osaa laulaa.

Saulin Jenni on kiva. Näin sen messuilla esiintymässä. Oikein ihanasti lausui runoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla haittaa   tulevalle raskaudelleni ,kun olin lusikassa itseni kanssa, ovuloin samaan aikaan. Entä jos käytän sijaissynnyttäjää? Näkeekö joku neuvolassa jos olen käyttänyt keltaista serlan kaksoiskreppipaperia?

ELI olet tyhmä suomalainen nainen?

Montako kasvuyritystä olet perustanut? Niimpä, MIEHET perustavat 99,99999999% startup-yrityksistä! Miehet tekee urotekoja ja keksintöjä ja sankaritöitä! olet verovaroilla opiskellut julkisen sektorin suojatyöpaikassa notkuva loinen!

Laitappa lähde. Kannattaisi miettiä ennen kuin nuin tyhmiä mielipiteitä tännne lähetteleee.Eihän Suomessa edes ole noin paljoa startup yrityksiä. Muka 99,99999999% . Taidat olla amis.

Vierailija
144/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä ei kukaan osaa kielioppi sääntöjä. Lauseessa on paljon kirjaimia ja pilkku erottaa sanoja ja lopussa on piste .Lainausmerkit ja sulut on hienostunutta ja tarpeen vain korkeakoulutetuille. Wt pärjää myös ilman Q kirjainta.

Vierailija
145/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä ei kukaan osaa kielioppi sääntöjä. Lauseessa on paljon kirjaimia ja pilkku erottaa sanoja ja lopussa on piste .Lainausmerkit ja sulut on hienostunutta ja tarpeen vain korkeakoulutetuille. Wt pärjää myös ilman Q kirjainta.

Säet vaan niinq osaa.

Vierailija
146/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säet vaan niinq osaa.

Mikä sua vaivaa ? Mee vaan harjottelee kaunokirjotusta. Mun suvussa on kirjailijoita ,revi siitä.

Vierailija
147/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säet vaan niinq osaa.

Mikä sua vaivaa ? Mee vaan harjottelee kaunokirjotusta. Mun suvussa on kirjailijoita ,revi siitä.

Minä OLEN kirjailija. Vedä se päähäsi.

Vierailija
148/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säet vaan niinq osaa.

Ota iltalääkkeesi ja rauhoitu.

Vierailija
149/173 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säet vaan niinq osaa.

Ota iltalääkkeesi ja rauhoitu.

Otanko yhden vai kaksi tablettia?

Vierailija
150/173 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jääkiekkoilija kanssa seurusteleva muija on ihan kamalan näköinen. Rahan perässä vaikka tapasivat teineinä. Miksei se jätä sitä ja ota mua. Olen paljon paremman näköinen.

Temekin tykkää musta.

Vierailija
151/173 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK:n täti syö lapseni ruuat. Lisäksi valittaa lapsen likaisista vaatteista ja ettei ole tarpeeksi vaatetta ulkoiluun.

Kohta se vaatii tuomaan aurinkorasvaa päikkyyn.

Vierailija
152/173 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhaista miesvihaa taas tämäkin aloitus täynnä. Kilttimies, jännämies, loisijat, rupsahtaneet ämmät, miksei feministit aja miesten asiaa, uli uli uli jankun jankun.

Vierailija
153/173 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan jännämiehelle koska olen puutteessa ja kaikki kelpaa. Naisten himo on tabu.

Vierailija
154/173 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloiset taas täällä meuhkaa. Menikö tunteisiin? Taas on pyhä vulva nostettu jalustalle, miksi näitä miesvihaketjuja ei poisteta, mutta heti kun kertoo tosiasioita kaikista naisista naapurin pirkon köyttäytymisen perusteella niin johan natsifemisitimodet herää.

Tais osua ja upota!!!111 ;)

Meeppä jonne takasin sinne Ylilaudalle. Tää on AIKUISTEN palsta!!

Vierailija
155/173 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätiellä pyörä väistää betoniporsasta jos porsaalla ei ole kolmiota.

Vierailija
156/173 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydy ketjua. Onko se poistettu?

Vierailija
157/173 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
158/173 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tohtori sairaanhoitaja. Vastaan kysymyksiin seuraavat 10 minuuttia.

Vierailija
159/173 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!

kuten yllä.

Vierailija
160/173 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Chanelin perunasäkin. 10 000€

Peruskoulu ja ikää 16v