Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketjujen pilaaminen

Vierailija
13.04.2016 |

Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin osamaksulla upouudet vauvan tarvikkeet. Buublalow-vaunut on niin kalliit ja trendikkäät. Muilla vaunuilla en kehtaa kävellä kaupungilla tai Stockmannilla.

Pikavipillä maksoin ensimmäisen erän.

Vierailija
102/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte, pitäiskö meiän ostaa yhteinen talo ja mennä naimisiin? Tavattiin vartti sitten Siwassa, kummallakin on 8 lasta ja ero ei oo ihan vielä selvä. Ton mun uuden rakkaan (tuleva ex-)vaimo näytti olevan raskaana, mut ei kai ketään voi pakottaa jäämään paskaan suhteeseen?!?! Uskon että lapset kyllä sopeutuu ku on kuitenki kaikkien etu, et äidillä on ihanaa <3 Ja ku oon siis niin rakastunu, ni taidetaan mennä nyt heti ostaa yhteinen talo. Ootte vaan kateellisii läskei, jotka haluu et kaikil on kurjaa ku itekään ei enää kotona saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin tätä ketjua mun miehelle ja se sanoi että te kaikki ootte ihan sekaisin. Mun mies tietää kaiken. :)

Vierailija
104/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt saa koska tahansa kunhan vaan vaivautuvat lähtemään ulos kotoa. Ainiin, mutta eihän naisilta sellaista voi vaatia, kun kaikki pitää saada eteen kannettuna.

Vierailija
105/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mieheni juodaan viiniä 1 pullo yhteensä viikonloppuna ja mies joskus saunakaljan. ällöttäviä juoppoja täällä, siiderin kittaajia.

ja lapsille annetaan viikonloppuna 1 pieni pussi sipsejä jaettavaksi sekä yksi muumilimsa. nettiä saa käyttää max tunnin päivässä.

enkä rupsahtanut raskauksista ja pilde on tiukempi kuin ennen synnytystä. oma vikanne jos mies pettää, mun ei petä.

Vierailija
106/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä WT:t meuhkaa, tupakka käryää ja ruuaksi haetaan pakastepizzaa Lidlistä. Elämänkoulu on vahvana.

P.s. Voinko tarjota häissä 150 grammaa jauhelihaa per vieras ja mulla on varvas irti, menekö lääkäriin? Paljon on elinaikaa jäljellä.

Vierailija
107/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini 2-vuotias tyttö on oksettavan vanha, vanhat naiset oksettaa.

Hapantunut kuin maito.

T:Palstapedofiili Ylilassukka

Vierailija
108/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat hiljaa!!!!

Vierailija
109/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat tuli just kylään ainaki viikoks. Mitä teen, appiukko puhuu irstaita ja lähentelee. Anoppi on ihan kiva vaik tietää et ollaan oltu appiukon kans silleen. Tosin nyt se omii mun lasta itelleen koko ajan. Pitäiskö yrittää puhuu mun miehelle et ajattelis vähä munki tunteita vai soittasinko siskolle? Auttakaa siskot!

Vierailija
110/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä ja mieheni juodaan viiniä 1 pullo yhteensä viikonloppuna ja mies joskus saunakaljan. ällöttäviä juoppoja täällä, siiderin kittaajia.

ja lapsille annetaan viikonloppuna 1 pieni pussi sipsejä jaettavaksi sekä yksi muumilimsa. nettiä saa käyttää max tunnin päivässä.

enkä rupsahtanut raskauksista ja pilde on tiukempi kuin ennen synnytystä. oma vikanne jos mies pettää, mun ei petä.

Tiedätkö pettäkö mieheni? Löysin karvan tietokoneen näppäimistöltä. Tiedätkö halpaa nenäliinamerkkiä meillä kuluu niitä paljon kun mies on koko ajan nuhassa.

Vierailija
111/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloiset taas täällä meuhkaa. Menikö tunteisiin? Taas on pyhä vulva nostettu jalustalle, miksi näitä miesvihaketjuja ei poisteta, mutta heti kun kertoo tosiasioita kaikista naisista naapurin pirkon köyttäytymisen perusteella niin johan natsifemisitimodet herää.

Tais osua ja upota!!!111 ;)

Vierailija
112/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloiset taas täällä meuhkaa. Menikö tunteisiin? Taas on pyhä vulva nostettu jalustalle, miksi näitä miesvihaketjuja ei poisteta, mutta heti kun kertoo tosiasioita kaikista naisista naapurin pirkon köyttäytymisen perusteella niin johan natsifemisitimodet herää.

Tais osua ja upota!!!111 ;)

No mitenkäs se olikaan, et naiset ja miehet voi olla kavereita. Miksi vi*ussa tämäkin tyhmä lehmä ehdottelee tota "ollaanko vaan ystäviä". Eikö nyt voi vaan suoraan todeta, että ei tästä nyt suhdetta tule ja mennään eri suuntiin. En oo koskaan tajunnut tommoisia akkoja. Onhan se vika miehissäkin kun jäävät roikkumaan friendzonelle.

Vierailija
113/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi nimeksi lapselle nimeksi Jaxxen vai Aric?

Jaxxen Axl vai Aric Waxl?

Vierailija
114/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat kusettavia pihtareita? Moikkasin tänään naispuolista työkaveria enkä saanut pillua. Tunnen itseni todella hyväksikäytetyksi, moikkaukset kyllä otetaan ilolla vastaan, mutta sen jälkeen frendtsonetetetaan! Voitteko naiset kertoa, miksi olette tuollaisia? Olisiko niin suuri asia antaa sitä pillua työkaverille, joka sentään vaivautui moikkaamaan?

Vierailija
115/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko hankkiutua raskaaksi salaa mieheltä? Ihan oikein sinulle!

Vierailija
116/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö pettäkö mieheni? Löysin karvan tietokoneen näppäimistöltä. Tiedätkö halpaa nenäliinamerkkiä meillä kuluu niitä paljon kun mies on koko ajan nuhassa.[/

tietenkin pettää, mutta omapa on syysi, mitä annoit itsesi rupsahtaa. karva on omasta majavastasi, mies on jättänyt sen merkiksi että voisit sheivata.

Vierailija
117/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole wt, vaikka poltan ketjussa ja laulan hääohjelmassa karaokea!!? Kaikki,, on vaan leikkauksen syytä, oikeasti mulla oli,,, mahtihäät?! Ootte vaan kateellisia koska en ole sossupummi vaan työtön!? ,,amk käytynä. Hyvää jatkoa,; teille akat.

Vierailija
118/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini 2-vuotias tyttö on oksettavan vanha, vanhat naiset oksettaa.

Hapantunut kuin maito.

T:Palstapedofiili Ylilassukka

Huhhuh, toi oli vähän väkisin väännetty :D yrität ihan liikaa ja luulet olevasi hauska. Myötistä.

Vierailija
119/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää. vielä että päärynäsiideri tölkistä ja viru valge 85% on oikeaoppisia hääjuomia. Rasistikirtti pöytään.

Vierailija
120/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun majava rupsahtanut? En enää pysty ampumaan pingispalloja.