Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketjujen pilaaminen

Vierailija
13.04.2016 |

Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillistä av-ämmien katkeruutta kaikkia nuoria, kauniita ja haluttavia naisia kohtaan. Koittakaa tajuta, te olette menettäneet markkina-arvonne.

Vierailija
122/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy maatalouslomittajalta. Olen hetken paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tääl palstalääkärii tartteeko mennä lääkäriin ku multa irtos käsi. Tätäki viestii oon naputellu oikeen jalan isovarpaalla jo 86 min. Tai joku voisko ottaa d-_vitamiinii auttasko?Onx kellää ollu vastaavaa?

Vierailija
124/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
125/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSSAP

Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
126/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi mulla on luonnostaan paksu tukka ja pikimustat pitkät ripset ni ei oo tota ap:n ongelmaa. ;))))

Vierailija
127/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tääl palstalääkärii tartteeko mennä lääkäriin ku multa irtos käsi. Tätäki viestii oon naputellu oikeen jalan isovarpaalla jo 86 min. Tai joku voisko ottaa d-_vitamiinii auttasko?Onx kellää ollu vastaavaa?

Joo oot ihana ja kaikki miehet kuolaa sun perään. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
128/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi mulla on luonnostaan paksu tukka ja pikimustat pitkät ripset ni ei oo tota ap:n ongelmaa. ;))))

Valehtelet. Kuitenkin sulla on violetti kananpersetukka etkä ikinä käytä korkokenkiä. Oot ruma tyylitajuton suomalainen nainen, yök.

Vierailija
129/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet. Kuitenkin sulla on violetti kananpersetukka etkä ikinä käytä korkokenkiä. Oot ruma tyylitajuton suomalainen nainen, yök.

No mun mitat on 145 - 30 - 145, et aika täydellinen tiimalasi oon. Taitaa vaan harmittaa, ku miehes kuolaa mun perään ;)

Vierailija
130/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tyypillistä av-ämmien katkeruutta kaikkia nuoria, kauniita ja haluttavia naisia kohtaan. Koittakaa tajuta, te olette menettäneet markkina-arvonne.

Nainen on parhaimmillaan 14-16-vuotiaana. Sen jälkeen tapahtuu rupsahdus, kaikki yli 17 -vuotiaat suomalaiset naiset on kaatopaikkajätettä.

m48

Vierailija
131/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oot ihana ja kaikki miehet kuolaa sun perään. Sitähän sä kysyit.

Ei tartte rueta asiattomax ku toisella on ihan oikee hätä. Tollanen sovinisti ja Lassukka, sä et tiedä todellisesta elämästä mitään ikään et alastonta naista nähny.

Vierailija
132/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua mutta veikkaan vesikastanjaa.

Vierailija
133/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mitat on 145 - 30 - 145, et aika täydellinen tiimalasi oon. Taitaa vaan harmittaa, ku miehes kuolaa mun perään ;)

Hyi mikä läski. Laihduta. Täällä on NIIN PALJON LÄSKIDENIALISMIA!!!!1!!!!11!1!1!!1111

Vierailija
134/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun kissa ei ikinä piereskele? :(

Vierailija
135/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuo telakoituminen tarkottaa????

Vierailija
136/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko peppuimplantit maksa? Kokemuksia? Saako osamaksulla?

Vierailija
137/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runsas ja sensuelli nainen , saan kaikki miehet jotka haluan . Turha tulla av-mammojen itkemään. Otan varattuja miehiä , eivät jää nurkkiin pyörimäään . Miettikää sitä pieruverkkareissanne.

Vierailija
138/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö no ainaki ulkomailla mua luullaan jenkiks, et just. :DDD Matkustelisit vähän, juntti!

Vierailija
139/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et mun miehellä on toinen. Se käänsi kalsarit ympäri.

Vierailija
140/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla haittaa   tulevalle raskaudelleni ,kun olin lusikassa itseni kanssa, ovuloin samaan aikaan. Entä jos käytän sijaissynnyttäjää? Näkeekö joku neuvolassa jos olen käyttänyt keltaista serlan kaksoiskreppipaperia?