Ketjujen pilaaminen
Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!
Kommentit (173)
Kysy maatalouslomittajalta. Olen hetken paikalla.
Onks tääl palstalääkärii tartteeko mennä lääkäriin ku multa irtos käsi. Tätäki viestii oon naputellu oikeen jalan isovarpaalla jo 86 min. Tai joku voisko ottaa d-_vitamiinii auttasko?Onx kellää ollu vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos.
No, onneksi mulla on luonnostaan paksu tukka ja pikimustat pitkät ripset ni ei oo tota ap:n ongelmaa. ;))))
Vierailija kirjoitti:
Onks tääl palstalääkärii tartteeko mennä lääkäriin ku multa irtos käsi. Tätäki viestii oon naputellu oikeen jalan isovarpaalla jo 86 min. Tai joku voisko ottaa d-_vitamiinii auttasko?Onx kellää ollu vastaavaa?
Joo oot ihana ja kaikki miehet kuolaa sun perään. Sitähän sä kysyit.
Vierailija kirjoitti:
No, onneksi mulla on luonnostaan paksu tukka ja pikimustat pitkät ripset ni ei oo tota ap:n ongelmaa. ;))))
Valehtelet. Kuitenkin sulla on violetti kananpersetukka etkä ikinä käytä korkokenkiä. Oot ruma tyylitajuton suomalainen nainen, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Kuitenkin sulla on violetti kananpersetukka etkä ikinä käytä korkokenkiä. Oot ruma tyylitajuton suomalainen nainen, yök.
No mun mitat on 145 - 30 - 145, et aika täydellinen tiimalasi oon. Taitaa vaan harmittaa, ku miehes kuolaa mun perään ;)
Vierailija kirjoitti:
Niin tyypillistä av-ämmien katkeruutta kaikkia nuoria, kauniita ja haluttavia naisia kohtaan. Koittakaa tajuta, te olette menettäneet markkina-arvonne.
Nainen on parhaimmillaan 14-16-vuotiaana. Sen jälkeen tapahtuu rupsahdus, kaikki yli 17 -vuotiaat suomalaiset naiset on kaatopaikkajätettä.
m48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oot ihana ja kaikki miehet kuolaa sun perään. Sitähän sä kysyit.
Ei tartte rueta asiattomax ku toisella on ihan oikee hätä. Tollanen sovinisti ja Lassukka, sä et tiedä todellisesta elämästä mitään ikään et alastonta naista nähny.
En jaksanut lukea koko ketjua mutta veikkaan vesikastanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mitat on 145 - 30 - 145, et aika täydellinen tiimalasi oon. Taitaa vaan harmittaa, ku miehes kuolaa mun perään ;)
Hyi mikä läski. Laihduta. Täällä on NIIN PALJON LÄSKIDENIALISMIA!!!!1!!!!11!1!1!!1111
Miks mun kissa ei ikinä piereskele? :(
Siis mitä tuo telakoituminen tarkottaa????
Paljonko peppuimplantit maksa? Kokemuksia? Saako osamaksulla?
Olen runsas ja sensuelli nainen , saan kaikki miehet jotka haluan . Turha tulla av-mammojen itkemään. Otan varattuja miehiä , eivät jää nurkkiin pyörimäään . Miettikää sitä pieruverkkareissanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö no ainaki ulkomailla mua luullaan jenkiks, et just. :DDD Matkustelisit vähän, juntti!
Musta tuntuu et mun miehellä on toinen. Se käänsi kalsarit ympäri.
Voiko olla haittaa tulevalle raskaudelleni ,kun olin lusikassa itseni kanssa, ovuloin samaan aikaan. Entä jos käytän sijaissynnyttäjää? Näkeekö joku neuvolassa jos olen käyttänyt keltaista serlan kaksoiskreppipaperia?
Niin tyypillistä av-ämmien katkeruutta kaikkia nuoria, kauniita ja haluttavia naisia kohtaan. Koittakaa tajuta, te olette menettäneet markkina-arvonne.