Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketjujen pilaaminen

Vierailija
13.04.2016 |

Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on kamala. Hän pitää yhteyttä puolison exään. Nykyisen ex-puoliso kiusaa ja vaatii rahaa. En halua nykyisen exän yhteisiä lapsia viikonlopuksi tai loma ajaksi. Ne syö kaikki ruuat ja sotkee. Yhteiset lapset ovat kullannuppuja.

Vierailija
62/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumumuumi jajajajaffa, ne kaksi kelpo lililimpparia oo-oo-on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on kamala. Hän pitää yhteyttä puolison exään. Nykyisen ex-puoliso kiusaa ja vaatii rahaa. En halua nykyisen exän yhteisiä lapsia viikonlopuksi tai loma ajaksi. Ne syö kaikki ruuat ja sotkee. Yhteiset lapset ovat kullannuppuja.

Mitäs läksit, kikkeliskokkelis. Just tommonen tyypillinen uusperheen äitipuoli. Kannattiko sekaantua varattuun ukkoon hä???!!!111! Sitä saa mitä tilaa...!!!

Vierailija
64/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kutsuttu puolison sukulaisen häihin/polttareihin/synttäreille vaikka olemme seurustelleet puoli vuotta.

Vierailija
65/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko ketju on niin WT! Siis WT! Kuuletteko?!? Minä olen akateeminen.

Vierailija
66/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua, että alapääni näyttää broilerinnahalta. :/

Vierailija
67/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin stringejä puoli tuntia, ensin ne kaivautuivat vaginaani ja nyt ovat ihan itsestään kaivautuneet peräaukkooni - apua - onko näissä jokin tekoäly? kuolenko automaattisesti?

Vierailija
68/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi on täynnä feikkilaukkuja, sen ukko pettää sitä, karmee valkoinen kämppä.

Se on niin feikki. Tule mieluummin lukeen mun blogia.

Vierailija
69/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittamani ketju poistettiin? Eikö täällä saa keskustella (provota)?

Vierailija
70/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ravintolassa ja siellä yksi nainen vilkaisi minua. Mitä se tarkoittaa? Oliko se kiinnostunut? Olisinko saanut pimppaa jos olisin älynnyt avata suuni?

Vierailija
71/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ravintolassa ja siellä yksi nainen vilkaisi minua. Mitä se tarkoittaa? Oliko se kiinnostunut? Olisinko saanut pimppaa jos olisin älynnyt avata suuni?

Bussissa joku istui viereen. Erehdyin katsomaan häntä. Pitääkö nyt keskustella?

Vierailija
72/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!! Kiitos ja kumarrus.

Vierailija
73/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että olen raskaana. Harrastin bestiksen poikaystävän kanssa 69 auton takapenkillä Porvoon mäkkärin parkkiksella.

Vierailija
74/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että olen raskaana. Harrastin bestiksen poikaystävän kanssa 69 auton takapenkillä Porvoon mäkkärin parkkiksella.

69 auton takapenkillä? Mitenpäin te oikein taivuitte siihen...

t. tuollaisia akrobaattitemppuja yrittänyt viimeksi 20 vuotta sitten, ja muutenkin vähän puutteessa.

Vierailija
75/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

69 auton takapenkillä? Mitenpäin te oikein taivuitte siihen...

t. tuollaisia akrobaattitemppuja yrittänyt viimeksi 20 vuotta sitten, ja muutenkin vähän puutteessa.

Farmariauton takakontissa, takapenkille ei mahtunut kun on kaksi turvaistuinta.

Vierailija
76/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ette tajua, että aloitus on provo! Ootte tosi yksinkertaisia.

Vierailija
77/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään, mihin tämä järjetön mamutus ja islamin ihannointi johtaa. Hyssytellään, suvaitsevaisto (Yle ja Helsingin sanomat etunenässä) ei uskalla sanoa ääneen, että 99% raiskauksista on rättipäiden tekemiä. Valtio syytää näille "pakolaisille" rahaa ovista ja ikkunoista, samalla kun  meidän omat vanhukset makaa märissä vaipoissa päiväkaupalle. No, eiköhän paatuneinkin suvakkihuora ala herätä unelmastaan siinä vaiheessa, kun nämä rikastuttajat lisääntyvät ja SUOMALAISET jäävät vähemmistöksi, siinä voi Setan toimistokin äkkiä muuttua moskeijaksi, kun sharia-laki pannaan voimaan.

Vierailija
78/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan 17-vuotias nätti myyjä hymyili minulle, joten minulla on uusi tyttöystävä.

M48

Vierailija
79/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tilaa netistä ruokaa kotiovelle. Ei voi olla niin vaikeeta.

Vierailija
80/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan 17-vuotias nätti myyjä hymyili minulle, joten minulla on uusi tyttöystävä.

M48

:D:D:D

Kiva, en pysty lopettamaan nauramista tästä viestistä :D

Kuvaa liian hyvin 90% palstan miehistä.