jos joku tulisi JUURI NYT ratsaamaan kotisi
Kommentit (37)
Laittoman sotkuisen makuuhuoneeni(täynnä myytävää vaatetta ja kenkää).
Meillä on siistiä eikä missään mitään laitonta. Nolointa voisi olla minun dildot, mutta hei, kellä niitä ei olisi?
Likaisia alushousuja ja muita vaatteita lattialta
Sotkua ja pahaa hajua. Mua ne muutamat seksilelut mitään nolottaisi (paitsi ehkä se et ne on pölyttyneet...) mut tää lika! Ja jääkaapissa nakkeja ja vaatekaapeista nyt ei kannata sanoa yhtään mitään.
Voisin kyllä päästää tänne jonkun kyylän tarkastamaan ja paheksumaan, jos se vastalahjaksi siivoaisi kämpän. Halukkaita?
Kotietsintään on oikeus vain poliisilla. Siihen vaaditaan tietyn vahvuinen rikosepäily. Ei huolta. Myös paloviranomaisilla on oikeus asunnon tarkastamiseen, mutta ei sen laajempaan.
Suomessahan se on mahdollista kun kotietsintään riittää poliisiupseerin lupa jos epäillystä rikoksesta voi saada vähintään 6 kk vankeutta eli käytännössä mistä tahansa. Suomen lainsäädäntö mahdollistaa poliisille täysin mielivaltaiset valtuudeet vain syytä epäillä perusteella. Muualla länsimaissa kotirauhaa pidetään niin arvokkaana että sen loukkaamisesta ei päätä poliisi vaan tuomioistuin. Lupaa anoessa poliisilla pitää olla esittää vielä näyttöä rikollisesta toiminnasta.
Taannoin oli juttu jossa poliisi oli tehnyt kotietsinnän tutkiessaan apteekkimurtoa vain sillä perusteella että samassa talossa kuin jossa tuo murron kohteena ollut apteekki oli yhdessä asunnossa yöllä valot. Tuo oli ei ollut mitään muuta kuin puhdasta mieli valtaa.
Se että joku valvoo yöllä ei liity millään lailla jossakin lähistöllä tapahtuneeseen murtoon. Mutta ei tässä kaikki. Kun asiaa käsiteltiin oikeudessa tuomioistuin ei rangaissut poliisia tuosta selkeästi virkarikoksena pidettävästä teosta. Kansalaisten pitää vain sietää viranomaisten mielivalta. Ei suomalaisten tarvitse puhua piloillaan polisiivaltiosta vaan me elemmä sellaisessa aivan oikeasti.
Huh, luin ensin että joku tulisi ratsastamaan kotiisi :o No mutta. Ei täältä mitään muuta "pahaa" löytyisi kuin hirveä siivo :D
Jääkaapissa on jotain homeista ruokaa...
Jääkaapissa on puolikas pullo Elsa Bianchin chardonnayta sunnuntaibrunssilta... Muuten on kaikki tip top kunnossa, lattiat pesty ja vaatteet pihalla narulla kuivumassa :) Keittiön pöydällä on tuoreita kuumia korvapuusteja liinan alla. Kulta silittää kodinhoitohuoneessa kauluspaitaa huomiselle, itse suoristelen vielä parit hullareilta mukaan tarttuneet koristetyynyt, nuuhkin Balmuiria, sitten pehkuihin oman kullan kanssa. Tervetuloa vaan kurkistamaan meidän ihanaa perhearkea, mutta mieluummin aamusella, lapset menivät jo nukkumaan :)
Ainakin toivon, että vaimo ei tulisi ratsaamaan mun tietokonetta. Siellä on alastonkuvia parista kivasta ja komeasta työkaveristani. Niitä kuvia on mukava katsella salaa.
Vierailija kirjoitti:
Laittomia kasveja ja sieniä.
vinkattu
No "pahin" mitä täältä tällä hetkellä löytyisi on varmaankin siivousta kaipaava jääkaappi. Eikä sekään kovin paha. Vein äsken kuolemalta haisevan vaipparoskiksen sisällön ulos, se oli aika ällö. Ei täälä koskaan ole mitään kovin kamalaa :/
Muutaman dildon kaapista. Paljon sotkua. Kukaan ei ole oikein ollut kotona pariin viikkoon. Kaapin pääl vinopino viinapulloja. Eipä tääl muuta. Ai niin. On mulla pari kannbiksen siementä. Mut en tiiä missä ne on. Ihan huvikseni joskus yritin ko kasvia kasvattaa mut en o kyl mikään hyvä viherpeukalo :)
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapissa on puolikas pullo Elsa Bianchin chardonnayta sunnuntaibrunssilta... Muuten on kaikki tip top kunnossa, lattiat pesty ja vaatteet pihalla narulla kuivumassa :) Keittiön pöydällä on tuoreita kuumia korvapuusteja liinan alla. Kulta silittää kodinhoitohuoneessa kauluspaitaa huomiselle, itse suoristelen vielä parit hullareilta mukaan tarttuneet koristetyynyt, nuuhkin Balmuiria, sitten pehkuihin oman kullan kanssa. Tervetuloa vaan kurkistamaan meidän ihanaa perhearkea, mutta mieluummin aamusella, lapset menivät jo nukkumaan :)
Yök :D
Lääkkeitä joihin mulla ei oo reseptiä. Rauhottavia ja kipulääkkeitä. En tosin käytä niitä, eikä oo aikomustakaan, ei vaan oo tullu heitettyä niitä pois.. jos joskus joku tarvii ☺
Luin että "ratsastamaan kotiisi". No löytäisi sängyltä pehmohevosen ja koska se olisi aivan liian pieni, voisi hän poistaa housuni.
15 vastausta, joista kolmessa huumeita? Aika iso prosentti ja ollaan sentään vauvapalstalla.