Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittu tätä kirkon touhua!

Vierailija
13.04.2016 |

Saatana nyt viimeistään eroaisin kirkosta jos en olisi sitä tehnyt jo aikoja sitten!

Ukko on kirkon koulutuksessa jossain satojen kilometrien päässä eikä se kuulemma voi puhua lapsen kanssa puhelimessa eikä järjestää edes sellaisia asioita, joita voisi hoitaa puhelimella tai sähköpostilla! Siis kokonaiseen viikkoon! Se on joku vitun hiljaisuuden retriitti, eikä siellä saa kuulemma puhua edes puhelimessa eikä edes oman lapsen kanssa, jolla on hätä ja ikävä.

Tää on kyllä viimeinen pisara! Miten ne voi vaatia, että joku on koulutuksessa kokonaisen viikon 24/7 eikä saa sinä aikana pitää yhteyttä lapsiinsa? Ihan tarpeeksi rankkaa, että joutuu olemaan koko viikon yksinhuoltajana.

Argh, vittu, saatana!!!! Että mä vihaan tota saatanan sovinistista patriarkaalista systeemiä jossa oletetaan, että vaimo hoitaa kaiken ja mies voi lepäillä hiljaa "koulutuksessa".

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko olla provo. Jos et oo niin sääliksi käy ukkoasi. Ei ihme että häippäs retriittiin sua karkuun. Kohta varmaan liittyy johonkin beduiiniheimoon elämään keskelle erämaata jossa ei puhelimet edes toimi jotta saa susta pientä breikkiä.

Ps. Mieti yksinhuoltajia ja niiden lapsia. Ja itse et pärjää yhtä viikkoa?

Vierailija
22/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni kävi monien viikkojen työreissuilla kun olin lapsi. Ei soiteltu puolin eikä toisin ja silti musta tuli uhan normaali aikuinen. Ja ollaan isän kanssa väleissä. Ei hele näitä nykyajan vanhempia... Kasvava sukupolvi roikkuu tississä vielä kolmekymppisenä. Ehkä tuo isä haluaa välillä keskittyä työhönsä ja itseensä, anna sen tehdä niin.

Muuten ok, mutta kun minullakin on työ ja ura ja tuon leivän perheeseen. Miehen tehtävä on hoitaa vähintään 50% tästä perheestä ja nyt se ei hoida edes sitä 10% jonka pystyisi sieltä tekemään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuilemma voi soittaa, kun siellä pitää olla ihan hiljaa. Ja kyseessä siis pakollinen koulutus. Mutta mun mielestä on kohtuutonta jos koulutuksessa on kiinni yli 8-10 tuntia päivässä eikä saa vapaa-ajallaankaan olla yhteydessä perheeseensä.

Eikö sun miestäsi infottu etukäteen millaisesta koulutuksesta on kyse?

Varmaan sitä on infottu joo, mutta mitä väliä? Pakollinen koulutus on pakollinen koulutus. En valita siitä, että ei olisi infottu vaan siitä, että tämä on TÄYSIN KOHTUUTONTA lapsia kohtaan, että he eivät saisi pitää yhteyttä isäänsä. Lisäksi se on varsin kohtuutonta myös minua kohtaan, koska joudun hoitamaan perheen ja kodin täysin yksin ilman että mies hoitaisi edes niitä asioita, joita pystyy sieltä tekemään.

No, saapahan päivärahat: 7x40€ on ihan mukava summa.

Mihin pakolliseen koulutukseen kuuluu tuo retriitti? Kirkkoherra? Retriitin vetäjä? Olisiko voinut valita ihan tavallisen papin duunin lasten ollessa pieniä?

Vierailija
24/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä konkreettisia asioita toivoisit että mies sieltä retriitistä käsin hoitaisi? Ihmettelen vähän.

Vierailija
25/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko? Sano lapsille, että isä on työmatkalla. Sullekin varmaan tekee hyvää olla viikko yksin, opit pärjäämään.

Mun mies on poissa parisataa päivää vuodessa, ja sovittiin ettei soitella. Ihan on kivaa kun ei toinen ole koko ajan siinä naaman esessä, saa tehdä omia asioita.

Camoon, mä tienaan 75% tän perheen tuloista (koska kirkko myös maksaa niin surkeaa palkkaa) ja teen duunia paljon enemmän kuin ukko. Nyt hoidan lisäksi lapset harrastuksineen ihan yksin. Ukko ei voi hoitaa edes sitä muutamaa %, jonka pystyisi sieltä tekemään. Ei tosin enää kauaa viitti elättää tollasta luuseria.

Vierailija
26/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun miehesi on retriitissä?

Pakollinen työhön liittyvä koulutus. Sehän tässä vituttaakin kun kotona olis hommia ihan pirusti ja yx laiskottelee siellä eikä voi hoitaa edes niitä asioita, joita pystyis puhelimella ja netissä tekeen.

ap

Aikaa sulla ainakin on kun tännekkin kirjoitat

Vierailija
27/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kiukkusi, mutta oletan että ukkosi ( itse käytit tätä nimitystä) tulee takaisin, jos joudut sairaalaan tai lapsenne joutuu sairaalaan. Lisäksi tuo samainen ukko maksaa tälläkin viikolla omien sanojesi mukaan puolet menoistanne.

Niinpä et ole yksinhuoltaja, et edes sitä viikkoa.

t. yh

Vierailija
28/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuilemma voi soittaa, kun siellä pitää olla ihan hiljaa. Ja kyseessä siis pakollinen koulutus. Mutta mun mielestä on kohtuutonta jos koulutuksessa on kiinni yli 8-10 tuntia päivässä eikä saa vapaa-ajallaankaan olla yhteydessä perheeseensä.

Eikö sun miestäsi infottu etukäteen millaisesta koulutuksesta on kyse?

Varmaan sitä on infottu joo, mutta mitä väliä? Pakollinen koulutus on pakollinen koulutus. En valita siitä, että ei olisi infottu vaan siitä, että tämä on TÄYSIN KOHTUUTONTA lapsia kohtaan, että he eivät saisi pitää yhteyttä isäänsä. Lisäksi se on varsin kohtuutonta myös minua kohtaan, koska joudun hoitamaan perheen ja kodin täysin yksin ilman että mies hoitaisi edes niitä asioita, joita pystyy sieltä tekemään.

No, saapahan päivärahat: 7x40€ on ihan mukava summa.

Mihin pakolliseen koulutukseen kuuluu tuo retriitti? Kirkkoherra? Retriitin vetäjä? Olisiko voinut valita ihan tavallisen papin duunin lasten ollessa pieniä?

No ei muuten saa päivärahoja, ei kirkko sellaisia maksa.

Vierailija
29/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko? Sano lapsille, että isä on työmatkalla. Sullekin varmaan tekee hyvää olla viikko yksin, opit pärjäämään.

Mun mies on poissa parisataa päivää vuodessa, ja sovittiin ettei soitella. Ihan on kivaa kun ei toinen ole koko ajan siinä naaman esessä, saa tehdä omia asioita.

Camoon, mä tienaan 75% tän perheen tuloista (koska kirkko myös maksaa niin surkeaa palkkaa) ja teen duunia paljon enemmän kuin ukko. Nyt hoidan lisäksi lapset harrastuksineen ihan yksin. Ukko ei voi hoitaa edes sitä muutamaa %, jonka pystyisi sieltä tekemään. Ei tosin enää kauaa viitti elättää tollasta luuseria.

Olet huono trolli.

Vierailija
30/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kiukkusi, mutta oletan että ukkosi ( itse käytit tätä nimitystä) tulee takaisin, jos joudut sairaalaan tai lapsenne joutuu sairaalaan. Lisäksi tuo samainen ukko maksaa tälläkin viikolla omien sanojesi mukaan puolet menoistanne.

Niinpä et ole yksinhuoltaja, et edes sitä viikkoa.

t. yh

Missä olen sanonut, että maksaa puolet menoista? Minä tienaan 75% perheen tuloista, ukko 25%

Vierailija
31/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet huono trolli.

Olisinkin, valitettavasti en ole. Nyt vain alkoi vituttaa liikaa ja piti avautua...

Vierailija
32/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun mies on sen retriitin tarpeessa. 

Vierailija
33/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä konkreettisia asioita toivoisit että mies sieltä retriitistä käsin hoitaisi? Ihmettelen vähän.

No aika paljon olisi nyt konkreettisia puhelimella ja sähköpostilla hoidettavia asioita, joita se ei kuulemma voi hoitaa. Pahin oli kuitenkin tuo kielto, että lapsi ei saa soittaa hänelle, vaikka lapsella olisi ollut asiaa isälle.

ap

Vierailija
34/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja mä olisin kanssa, mutta jonkun on tuotava leipä pöytään ja pidettävä karuselli pyörimässä. En epäile etteikö meistä jokainen tarvitsisi omaa aikaa joskus, mutta on kohtuutonta, että se otetaan näin ja jätetään toinen selviämään yksin. Ja hän ei siis tee sitä siksi, että olisi itse halunnut sinne retriittiin, vaan se oli esimiehen määräys (hän siis tietää itsekin, että hänen työpanostaan tarvittaisiin kotona).

Vierailija
35/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua. Kirkon koulutukset ja mm. leirityöt ovat joskus todella kohtuuttomia perheelle. Siis se oletus, että puoliso hoitaa perheen ja lapset ja se kirkon töissä oleva on vapaa työskentelemään kuten työnantaja haluaa.

Vierailija
36/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja mä olisin kanssa, mutta jonkun on tuotava leipä pöytään ja pidettävä karuselli pyörimässä.

Eikö se sitten saa palkkaa jos se retriitti kerran työn puolesta suoritetaan?

Vierailija
37/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja mä olisin kanssa, mutta jonkun on tuotava leipä pöytään ja pidettävä karuselli pyörimässä.

Eikö se sitten saa palkkaa jos se retriitti kerran työn puolesta suoritetaan?

No saahan se normaalin kuukausipalkkansa, mutta ei mitään ylimääräisiä lisiä työmatkasta.

Minun tuloni ovat kuitenkin kolminkertaiset miehen tuloihin verrattuna, vaikka työhön kuluva aika on normiviikkoina sama ja leireillä ja tällaisissa koulutuksissa hän on 100% poissa. En valita niinkään siitä surkeasta pakasta, mutta se on kohtuutonta, että oletetaan, että perheen elättävä puoliso vielä hoitaisi kaiken sinä aikana kun kirkko määrää työntekijänsä 24/7 töihin tai koulutukseen ilman mitään lisäkorvausta.

ap

Vierailija
38/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani huonosta käytöksestäsi, törkeästä kiroilustasi ja mielenterveysongelmistasi. Suosittelen, että keskustelet ammattiauttajan kanssa. 

Vierailija
39/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani huonosta käytöksestäsi, törkeästä kiroilustasi ja mielenterveysongelmistasi. Suosittelen, että keskustelet ammattiauttajan kanssa. 

Tulletko siivoamaan, laittamaan ruokaa ja kuskaamaan lapsia harkkoihin?

Vierailija
40/99 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aivan puun takaa...vai niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä