Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin akkalauma käynyt spassa

Vierailija
07.10.2026 |

Jos kerran tarkoittavat kylpylää, miksi eivät kutsu sitä kylpyläksi.

https://www.hs.fi/elama/art-2000012250738.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on jotenkin luovutettu suomen kielen osalta ja tyydytty finglishiin.

Kaikki nämä spa, podcast jne voisi aivan hyvin sanoa suomeksi.

Podcast on ehkä mun oma inhokki kun kaikki koko ajan hokee sitä, että teinpäs nyt tällaisen podcastin ja mitä olette mieltä tästä mun podcastista.

Vierailija
2/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siinä otsikossa puhuttiin kylpylästä. Oletko sä sanasokea vai muuten vain tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan siinä otsikossa puhuttiin kylpylästä. Oletko sä sanasokea vai muuten vain tyhmä?

Etkö osaa lukea muuta kuin otsikon vai oletko muuten vain tyhmä?

Vierailija
4/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut heille 2000 vuoden alusta lehtitilauksellani jo yli 10 000 euroa, joten kyllä sillä rahalla pitää vähän kylpeäkin 

Vierailija
5/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut heille 2000 vuoden alusta lehtitilauksellani jo yli 10 000 euroa, joten kyllä sillä rahalla pitää vähän kylpeäkin 

Ei kai nyt kukaan kunnon ihminen enää tilaa Hesaria? Siitähän on tullut vasemmistolainen, vihreä jne roskalehti.  Poissa on entisaikojen puolueeton yleissanomalehti.

Vierailija
6/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin akkalauma 😅, hyvä otsikko

Vierailija
7/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan kunnon ihminen enää tilaa Hesaria? Siitähän on tullut vasemmistolainen, vihreä jne roskalehti.  Poissa on entisaikojen puolueeton yleissanomalehti.

Huutonaurua jenkkien maga-politiikkaa larppaavaa "suomalaista". Tee palvelus ja muuta raamattuvyöhykkeelle v*ttuun m*dättämästä Suomea. 

Vierailija
8/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sännännyt lukemaan juttua kuola valuen ja nyt sitä kiukuttaa kun naiset on käyneet kylpylässä eikä häntä huolittu mukaan sinnekään.

On se vaikeeta miehellä kun aivot, muna ja äly on pienimmät Suomessa. Ehkä koko maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän