Öyhötysketjusta insiroituneena, tässä haaste
Osaatko keskustella asiallisesti ilman että mainitset puoluekantoja lainkaan? Ilman persu tai vassari huutelua?
Sana on vapaa, keskustelkaa!
Kommentit (11)
Osaan. En kannata mitään puoluetta, musta poliittiset puolueet ovat erittäin epäkiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Osaan. En kannata mitään puoluetta, musta poliittiset puolueet ovat erittäin epäkiinnostavia.
Olen samaa mieltä. Politiikka ei ole kovin kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvä? Miten kaikilla menee? Sää on minusta kurja, inhoan loskaa.
Ihan hyvin menee, kiitos kysymästä. Ei minua loska häiritse mutta kun koko piha ja pihatie on kuin luistinkenttä on se hiukan harmillista.
Vain tyhmimmät osallistuu ja menee mukaan tuohon. Kysymys on, oletko sinä tyhmä?
Noihin menee mukaan vain erittäin lapsellinen ihminen.
Loppujen lopuksi melkein kaikki on ei-kiinnostavaa. V***ttaa kuunnella ihmisten juttuja, jotka selitetään juurta jaksaen kummin kaimat ja tuntemattomien ihmisten kanssa tapahtuneet tarkasti yksityiskohtia unohtamatta lailla Marcel Proustin, kun kyse on vaan siitä, että kertoja kävi aamulla p a s k a l l a.
Lisäksi nyppii ainainen itsestäänselvien asioiden esille tuonti, että esimerkiksi kaikki köyhien rahat menevat kukutukseen. Tai sitten pohditaan miljoonatta kertaa muka itse hoksaten, että onpas sillä Mona Lisalla arvoituksellinen hymy. Sanokaa tyhjät kuoret pää olkia täynnä jotain omaa joskus.
Oyhötin ja ei, ei helpottanut. V***ttaa vielä enemmän. Moukat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin menee, kiitos kysymästä. Ei minua loska häiritse mutta kun koko piha ja pihatie on kuin luistinkenttä on se hiukan harmillista.
Ja tämän vastakohtako on persuttelu ja vihervasemmistosta jauhaminen? Et näe välimuotona asiallisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi melkein kaikki on ei-kiinnostavaa. V***ttaa kuunnella ihmisten juttuja, jotka selitetään juurta jaksaen kummin kaimat ja tuntemattomien ihmisten kanssa tapahtuneet tarkasti yksityiskohtia unohtamatta lailla Marcel Proustin, kun kyse on vaan siitä, että kertoja kävi aamulla p a s k a l l a.
Lisäksi nyppii ainainen itsestäänselvien asioiden esille tuonti, että esimerkiksi kaikki köyhien rahat menevat kukutukseen. Tai sitten pohditaan miljoonatta kertaa muka itse hoksaten, että onpas sillä Mona Lisalla arvoituksellinen hymy. Sanokaa tyhjät kuoret pää olkia täynnä jotain omaa joskus.
On täysin asiallista esittää mielipiteenään että "köyhien rahat menevät kulutukseen". Asiaton ja lapsellinen on sitä jos tuommoiseen vastaa ja alkaa selittämään vihervasemmistolaisuutta tai muuta.
Et ole kovinkaan fiksu kuitenkaan kun et osaa kiertää sinua ärsyttäviä asioita. Se että moni asia tuntuu ärsyttävän, tarkoittaa että kasvatus on mennyt jotenkin pieleen.
Osa epäonnistui haasteessa jo nyt :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Luin mielenkkinnolla Proustin teokset läpi. On hän kyllä taitava psykologi. Mona Lisaa kävln minäkin tervehtimässä Pariisissa ollessani. Pariisi on muuten lempipaikkani maailmassa. Haluan sinne aina vaan uudestaan.
"On täysin asiallista esittää mielipiteenään että "köyhien rahat menevät kulutukseen". Asiaton ja lapsellinen on sitä jos tuommoiseen vastaa ja alkaa selittämään vihervasemmistolaisuutta tai muuta.
Et ole kovinkaan fiksu kuitenkaan kun et osaa kiertää sinua ärsyttäviä asioita. Se että moni asia tuntuu ärsyttävän, tarkoittaa että kasvatus on mennyt jotenkin pieleen."
Et ymmärrä saati erota mikä on mielipide ja mikä järjen sanelemaa lakia. Ja kyllä, kasvatus on mennyt pieleen, muilta!