Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Junamies jatkaa...
Havahduin sohvalta yöllä kolmen aikoihin, kun nainen kotiutui ja tuli sohvalle istumaan. Kovasti humaltunut nainen oli ilmeisesti kovasti seksinnälkäinen ja alkoi sivellä reittäni. Kysyin naiselta, että haluaisiko hän seksiä? Daami puri huultaan ja nyökäytti, jolloin ehdotin tarkastamaan, että josko sitä facebookista löytyisi, sillä minä en asiaan aio milllään muotoa osallistua. Päätään nakellen nainen poistui makkariin ja paiskasi oven kiinni. Montaa kertaa en ole seksistä elämässäni kieltäytynyt ja seksin perässä Mikkeliin menin, mutta tuolla kertaa periaate meni lihallisten ilojen edelle.
Seuraavana päivänä puolilta päivin herätin naisen ja sanoin, että pitäisi juna-asemalle päästä. Nainen sanoi, että ei millään jaksaisi nousta kuskaamaan. Vastasin, että voin mennä hänen autollaan ja jättää avaimet vaikkapa aseman kahvilaan. Lopulta nainen raahautui ylös ja kuskasi minut asemalle. Kiitin kyydistä ja totesin, että ei tästä nyt mitään suurta rakkaustarinaa ole luvassa, nousin autosta ja lähdin.
Junamies kirjoitti:
Junamies jatkaa...
Havahduin sohvalta yöllä kolmen aikoihin, kun nainen kotiutui ja tuli sohvalle istumaan. Kovasti humaltunut nainen oli ilmeisesti kovasti seksinnälkäinen ja alkoi sivellä reittäni. Kysyin naiselta, että haluaisiko hän seksiä? Daami puri huultaan ja nyökäytti, jolloin ehdotin tarkastamaan, että josko sitä facebookista löytyisi, sillä minä en asiaan aio milllään muotoa osallistua. Päätään nakellen nainen poistui makkariin ja paiskasi oven kiinni. Montaa kertaa en ole seksistä elämässäni kieltäytynyt ja seksin perässä Mikkeliin menin, mutta tuolla kertaa periaate meni lihallisten ilojen edelle.
Seuraavana päivänä puolilta päivin herätin naisen ja sanoin, että pitäisi juna-asemalle päästä. Nainen sanoi, että ei millään jaksaisi nousta kuskaamaan. Vastasin, että voin mennä hänen autollaan ja jättää avaimet vaikkapa aseman kahvilaan. Lopulta nainen raahautui ylös ja kuskasi minut asemalle. Kiitin kyydistä ja totesin, että ei tästä nyt mitään suurta rakkaustarinaa ole luvassa, nousin autosta ja lähdin.
Seikkailunhaluinen nainen, aika kiva oikeastaan. Mut joo ymmärtää sun näkökulman myös. Aika luottavainen nainen, onneksi et ollu hirviö.
Tapailin lyhyen aikaa miestä, joka vaikutti sairaalloisen mustasukkaiselta jo heti muutamien ensimmäisten tapaamisten perusteella.
Omat hälytyskelloni alkoivat soida, kun näin miehen usein kotini lähistöllä ikkunasta, vaikka ohitseni menevä tie menee vain asfaltoidulle parkkipaikalle (mies ei omistanut autoa) ja taloyhtiön roskiksille eikä mies asunut siellä päinkään. Kerran pihallani tehtiin vuokranantajan toimesta pihahommia, ja mainitsin siitä miehelle viestissä. Mies vastasi heti, että juu, näkeekin, miten työmies kantaa oksia tuossa sun pihalla. Siitä tuli kyllä creepy fiilis, kun emme olleet mitään näkemistä sopineet sille päivälle. En tajua vieläkään, miksen kysynyt, mitä teet pihani lähistöllä. Varmaan menin niin hämilleni.
Mies myös yritti päästä luokseni joka päivä ainakin muutamaksi tunniksi, ja kyseli koko ajan viestillä, mitä teen. Jos sanoin olevani kiireinen, hän yritti tulla kylään istumaan sohvalle ja selaamaan tietokonettaan. Mies myös yritti tivata, mitä sukupuolta kaverini ovat ja mitkä heidän nimensä ovat, aina kun sanoin meneväni kaverien kanssa jonnekin. Tietenkään en kertonut, koska en halunnut, että se alkaa stalkata kavereitanikin.
Mies ei myöskään ymmärtänyt, että suhde on kahden kauppa. Mies ei rautalangasta väännettynäkään tajunnut, miksi en halunnut jatkaa tapailua, kun HÄNEN mielestään oli ollut niin mukavaa. Ei mennyt perille, vaikka selitin, että en tunne samoin ja minua hänen käytöksensä ahdistaa.
Koin parhaaksi vain lakata vastaamasta mihinkään yhteydenottoyrityksiin, ja hän hiljenikin pian. Kuukausia myöhemmin hän laittoi vielä mulle tekstarina pitkän sepustuksen, jossa kertoi löytäneensä ihanan tyttöystävän, mutta kaipaavansa silti minua ja toivovansa, että harkitsisin vielä, voisimmeko olla edes ystäviä. Hyh, lähinnä tuli mieleen, että voi naisparkaa, tiesiköhän itse olevansa "varasijalla". Näitä vuodatusviestejä tuli muutama myöhemminkin, mutten koskaan vastannut mitään. Lopulta estin numeron.
Voi luoja mitä miehiä ja vielä näin paljon.
Mikä teitä ukkoja vaivaa?!?!?!
Poistan tinderin, tuli niin huono olo 😬😩
Ymmärrän täysin naisia jotka vaihtavat samaan sukupuoleen...
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä miehiä ja vielä näin paljon.
Mikä teitä ukkoja vaivaa?!?!?!Poistan tinderin, tuli niin huono olo 😬😩
Ymmärrän täysin naisia jotka vaihtavat samaan sukupuoleen...
Se, että osataan valita paremmin, ja jos joskus tuleekin hama niin sitä ei jäädä märehtimään tai tulla tänne retostelemaan.
Naurattaa, vedet silmissä... lukea näitä tarinoita.
Itselle ei vastaavia juttuja ikinä. Treffit erään kanssa, aivan uskomaton, viisi vuotta yhteistä aikaa elettiin.
Ensi kohtaamisesta, kun tavattiin,
Ihan kuin aina olisi tunnettu.
Vuosituhannen alkupuolelle sattui muutamia sellaisia ensitreffejä, ettei niitä kovin lämmöllä muistele. Eräs kokemus oli kesältä, kun olin 25-v poikamiehenä Helsingissä opiskeluihini liittyvässä työharjoittelussa.
Jonkun nettisivuston kautta tutustuin tähän naisihmiseen ja pian sovittiin kävelytreffit puistoon, kun oli kaunis kesäilma. Ulkonäöltään suunnilleen samanikäinen neito oli kyllä huomattavasti pyöreämpi mitä antoi puheissaan ymmärtää. No eipä se minua haitannut ja hän vaikutti (etukäteen) ihan mukavalta.
Aika pian treffien edetessä nainen kertoi siskonsa miehen olevan kuuluisa jääkiekkoilija. Olen itsekin seurannut ikäni jääkiekkoa, joten tunnistin kyllä heti menestyneen pelaajan, mutta en jatkanut keskustelua hänestä sen enempää. Naiselle asia tuntui kuitenkin olevan tärkeä, vaikka juttelimme toki muutakin niitä-näitä. Parin tunnin jutustelun jälkeen hän pyysi minut kotiinsa kahville. En suuremmin lämmennyt treffien jatkumiselle, mutta kohteliaana ihmisenä en kieltäytynykään viattomista kahveista. Hänen kotonaan tarinat siskonsa perheestä jatkuivat. Hän kertoi mm. heidän ulkomaanreissuista, myös niistä joissa ei itse ollut mukana. Asunnossa jutustelu jatkui melko pintapuolisena, ehkä osittain siksi, että fiilikseni alkoi olla vahvasti laimenemassa. Pian nainen otti valokuvakansionsa esille ja näytti kuvia siskonsa perheestä ja ehkä joistakin kuvista, joissa itsekin esiintyi (taisi olla joku etelänmatka). Lopulta tuumasin, että nyt on aikaa mennyt sen verran, että enää en ole töykeä lähtiessäni kotia kohti. Eipä nähty sen koomin.
Miehellä oli järkyttävät amisviikset joita ei ollut näkynyt kuvissa ja oli valehdellut pituutensa, piti olla 180 mutta minä olen 170 ja kun koetin katsoa miestä silmiin, tuijotin hänen päänsä yli. Koetin kutenkin olla takertumatta pinnallisiin pikkuseikkoihin ja kysyin mennäänkö syömään vai kahville? Mies vastasi ärrä päristen että " Mä haen ärrrrältä rröökiiä ja batterreyn!", tässä vaiheessa aloin miettiä että hitto ei kai tuo oikeasti ole joku amisteini...miehen piti siis olla 28. Minä olin 31.
Mies sai enengiajuomansa ja röökinsä, minä ostin kahvin. Hetki seistiin siinä ärrän edessä kunnes mies sanoi " mun pitää mennä katsomaan kaverria sairrraaalaan tuutko mukaan?"
Vastasin että enpä taida näin ensitreffeillä mihin mies kajautti iloisesti "Ookkei!" Ja lähti harppomaan sairaalaa kohti, minun jäädessäni katsomaan hölmönä perään.
2h myöhemmin sain mieheltä viestin "Tuu kulta tänne sairaalan kahvilaan", vastasin että en tule kun olen jo kotona.
WTF?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi sopinut tärskyt kahvilassa mutta mies halusi ravintolaan, eikä mäkkäriin vaan kunnon ravintolaan vaikka sanoin ettei ole varaa. Mies vastasi että hän tarjoaa. Söin valkosipulietanoita, oikein hyviä ja join oluen. Kun maksun aika tuli ja tarjoilija kysyi että yhdessä tai erikseen niin mies töksäyttikin, että erikseen! Menin ihan paniikkiin, mies vain naureskeli. Vasta kun soitin äidilleni, että voisiko siirtää tillilleni rahaa mies lopetti nauramisen ja kurkotti selvästi suuttuneena minua kohti että lopeta puhelu, minähän sanoin maksavani! Tarjoilija tuijotti hämillään vieressä. Mies kihisi raivoa ja selitti miten on nyt nolattu vanhempieni silmissä ja miten naisilta alkaa yleensä rahaa löytyä, kun vähän testaa. Kun kysyin miksi halusi tarjota, oliko sekin testi? ei vastannut mutta koetti ottaa kädestäni kiinni. Vedin käteni pois ja totesin näiden treffien olleen nyt tässä. Mies koetti halata huulet töröllä mutta juoksin karkuun bussiin. Mies lähetteli jälkeenpäin viestejä joissa vuoroin kiukkusi sitä, että oli nolattu sukulaisteni silmissä ja vuoroin kehui, miten iso penis hänellä on. En vastannut mitään ja lopulta mies luovutti.
Aika huumorintajutonta touhua naiselta. Ei tuosta herkkänahkaisuudesta ole hyötyä. Olihan se miehen näkökannalta aika töksähdys sinulta. Taisit itse kokea tulleesi nöyryytetyksi, kun tarjoilija oli siinä. Peniksenkin vedit tähän. Missähän yhteydessä se oli miehen puolelta sanottu?
Löysitkö itsesi?! :D
Kusipäiset miehet usein selittelee kusipäisyyttään "huumorilla", ja jos nainen ei sulata, niin se on "herkkänahkainen" ja "huumorintajuton".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi sopinut tärskyt kahvilassa mutta mies halusi ravintolaan, eikä mäkkäriin vaan kunnon ravintolaan vaikka sanoin ettei ole varaa. Mies vastasi että hän tarjoaa. Söin valkosipulietanoita, oikein hyviä ja join oluen. Kun maksun aika tuli ja tarjoilija kysyi että yhdessä tai erikseen niin mies töksäyttikin, että erikseen! Menin ihan paniikkiin, mies vain naureskeli. Vasta kun soitin äidilleni, että voisiko siirtää tillilleni rahaa mies lopetti nauramisen ja kurkotti selvästi suuttuneena minua kohti että lopeta puhelu, minähän sanoin maksavani! Tarjoilija tuijotti hämillään vieressä. Mies kihisi raivoa ja selitti miten on nyt nolattu vanhempieni silmissä ja miten naisilta alkaa yleensä rahaa löytyä, kun vähän testaa. Kun kysyin miksi halusi tarjota, oliko sekin testi? ei vastannut mutta koetti ottaa kädestäni kiinni. Vedin käteni pois ja totesin näiden treffien olleen nyt tässä. Mies koetti halata huulet töröllä mutta juoksin karkuun bussiin. Mies lähetteli jälkeenpäin viestejä joissa vuoroin kiukkusi sitä, että oli nolattu sukulaisteni silmissä ja vuoroin kehui, miten iso penis hänellä on. En vastannut mitään ja lopulta mies luovutti.
Aika huumorintajutonta touhua naiselta. Ei tuosta herkkänahkaisuudesta ole hyötyä. Olihan se miehen näkökannalta aika töksähdys sinulta. Taisit itse kokea tulleesi nöyryytetyksi, kun tarjoilija oli siinä. Peniksenkin vedit tähän. Missähän yhteydessä se oli miehen puolelta sanottu?
Löysitkö itsesi?! :D
Kusipäiset miehet usein selittelee kusipäisyyttään "huumorilla", ja jos nainen ei sulata, niin se on "herkkänahkainen" ja "huumorintajuton".
Ja mikä oli se "töksähdys sinulta"?
Ihmettelen kovasti näitä seksihirmu-miehiä? Kun ei ole tullut vastaan. Tai siis joo, onhan niitä Tinderissä jotka nimenomaan sanovat että muuta mielessä ei olekaan. Mut jos tapailen miestä olen itse siinä mielessä, että sitä voisi alkaa harrastamaankin, niin ei miehiä kiinnosta ei. Kaiken maailman ihmeseuraa vaan.
Kusipäiset miehet usein selittelee kusipäisyyttään "huumorilla", ja jos nainen ei sulata, niin se on "herkkänahkainen" ja "huumorintajuton". - Se on kyllä kumma juttu koska mun mielestä deittailussa juuri miehet ovat herkkänahkaisia ja huumorintajuttomia. Mä oon varmaan sit kusipää.
Namaste Bitches
Vierailija kirjoitti:
Kaverilta kuultua kirjoitti:
Itselläni kun ei ole treffikokemuksia, niin kerron tapauksen, jonka kuulin entiseltä työkaveriltani. Kaveri oli pyytänyt tapaamaansa naista elokuviin, ja tämä oli suostunut sillä ehdolla, että elokuva ei ole mikään toimintapätkä. Kaveri oli vakuuttanut naiselle, että ei tietenkään ja hänkään ei pidä toimintaelokuvista. No, rypälesali oli kuitenkin tuottanut kepposen, ja kaveri daameineen oli tietämättään mennyt väärään saliin. Elokuva oli tietysti ollut joku idioottimainen räiskintäpläjäys ja sali tupaten täynnä, joten kaveri ei ollut kehdannut roudata itseään ja daamiaan pois salista. Kaveri siinä vähän aikaa kelannut, että mitä sanoisi daamille selitykseksi. Oli sitten päätynyt olemaan selittelemättä mitään ja olemaan ihan hiljaa. Kun elokuva oli loppunut ja valot syttyneet, kaveri oli lähtenyt sanakaan sanomatta puolijuoksua ulos teatterista lähimpään ravintolaan ja vetänyt kunnon perskännit.
Tuossa on hieman kalavaleen makua. Elokuvateattereissa kun on ne viivakoodilliset liput, jotka luetaan salin ovella, eli väärään saliin pääseminen on haastavaa. Ja tuskinpa työparisi seuralaisineen olisi osunut "tapaten täydessä salissa" väärillä lipuilla istumapaikoille, jotka ei olisi myyty jo joillekin toisille.
Tennispalatsissa ainakaan lippuja ei kaikissa saleissa lueta salin ovella, vaan ovella joka johtaa käytävään, jonka varrella on useampi eri sali. Näin ollen väärään leffaan meneminen olisi helppoa, jos ei yhtään keskity. Siitä olen samaa mieltä, että tupaten täydessä salissa joku olisi varmasti tullut vaatimaan omia paikkojaan näytökseen.
Menin treffeille miehen kotiin samaan kaupunkiin keskellä päivää.
Mies avasi oven alasti irstas virne naamallaan!
Osasin sanoa vaan hyi ny vit. Tu ja lähdin äkkiä pois.
Hänkin vaikutti ihan normaalilta puhelimessa.
Älkää menkö kenenkään kotiin ensitapaamiselle, minäkään en enää ikinä!
Tämä sijoittuu aikaan ennen Tindereitä sun muita nettitreffejä.
Himoissani nuorena miehenä laitoin tekstiviestin Mtv3:n chattiin josta vastasi kuvauksensa mukaan "mukava, seksikäs, pyöreähkö" neitokainen, joka oli myös samalla idealla liikenteessä. Naivi poikanen kun olin, niin annoin hänelle suoraan osoitteeni, johon lupasikin tulla. Lopulta ovikello soi, ja minä kulkuset pinkeinä avaamaan.
Ovella seisoi lähes itseni mittainen (n. 180 cm) ja taatusti lähempänä kahtasataa kiloa oleva epäsiistin oloinen kauheus. Sen verran katsoin, että naista etäisesti muistutti. Sain heti vaikutelman mielenterveystapauksesta. No minun ratkaisuni kauhuissani oli toki päästää nainen peremmälle... Lopulta kiusallisen jutustelun jälkeen ratkaisuni oli se, että kiipesin hammasta purren selkään ja hankkiuduin akasta välittömästi lyhyen session jälkeen eroon. Oli se kauhea paikka.
Tämä ei oikeestaan ole mikään kauhee treffitapaus,lähinnä huvittaa nyt jälkeenpäin.Tästä on jo aikaa yli 10 vuotta, oli ihan mukavantuntuinen mies,treffitkin meni kivasti,seksikin sujui. Seuraavana päivänä mentiin ruokakauppaan ja Iltalehdessä oli Tiina Jylhän kuva kannessa.Mies innostui kuvasta ja hihkaisi: Tollasen naisen ku saisi!
Vertasin itseäni Tiina Jylhään, hän on pitkä lihaksikas blondi, minä pieni tumma "taapero" enkä kovin lihaksikas...Ei meistä treffikaverin kanssa siis paria tullut. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä sijoittuu aikaan ennen Tindereitä sun muita nettitreffejä.
Himoissani nuorena miehenä laitoin tekstiviestin Mtv3:n chattiin josta vastasi kuvauksensa mukaan "mukava, seksikäs, pyöreähkö" neitokainen, joka oli myös samalla idealla liikenteessä. Naivi poikanen kun olin, niin annoin hänelle suoraan osoitteeni, johon lupasikin tulla. Lopulta ovikello soi, ja minä kulkuset pinkeinä avaamaan.
Ovella seisoi lähes itseni mittainen (n. 180 cm) ja taatusti lähempänä kahtasataa kiloa oleva epäsiistin oloinen kauheus. Sen verran katsoin, että naista etäisesti muistutti. Sain heti vaikutelman mielenterveystapauksesta. No minun ratkaisuni kauhuissani oli toki päästää nainen peremmälle... Lopulta kiusallisen jutustelun jälkeen ratkaisuni oli se, että kiipesin hammasta purren selkään ja hankkiuduin akasta välittömästi lyhyen session jälkeen eroon. Oli se kauhea paikka.
Kylläpä helpolla annoit munaa
Kävin kerran treffeillä miehen kanssa joka koko treffien ajan valitti miten kauheaa elämä on kun on jo "tässä iässä" (noin 35v, kuten minäkin) ja enää ei ole yhtään mitään odotettavaa. Lähdin kesken pois. Toinen mies, jota jo tapailin, kutsui minut syömään ravintolaan. Laskun tullessa pyysi tarjoilijaa laskimen kanssa tarkistamaan että kumpikin varmasti maksaa sentilleen oman osuutensa. Oli varakas sijoituspankkiiri. Sekin päättyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu kirjoitti:
Viime kerta oli kamalin ja sai mut lopullisesti lopettaan netin kautta deittailun. Erään naisen kanssa kirjoteltiin vajaa kuukausi, kerroin rehellisesti kuka oon, laitoin pyynnöstä kuvat ja meillä luisti juttu omasta mielestä tosi hyvin. Soiteltiinkin pari kertaa ja ihan tosissaan tuntui, että nyt tärppää. Sitten treffit hänen kotikaupungissaan. Alta viidessä minuutissa siitä näki, että katto mua ikävystyneen olosena ja siihen perään sitten vaivaantuneen oloset treffit. Juteltiin, mut lähinnä vaan jutteluu juttelun vuoksi. Lähin pois ja seuraavana aamuna sain tekstarin, että kiitos vaan, mut jatkoo ei oo tulossa. Tää siis on jotain aivan uskomatonta!!!
Miehenä samankaltaisia kokemuksia. Menet treffeile hyvän alkuinnostuksen vallassa, mutta sitten nainen omalla kehonkielellään viestittää lähes heti et tää oli sit tässä. Joskus näin käynyt vielä tokallakin treffeillä. Miksi ravata treffeillä jos ei edes alustavasti kiinnosta.
Tässä pari esimerkkiä...ei nyt kauheista, mutta hassuista treffeistä.
1) leffatreffit
Nainen oli itse ehdottanut elokuviin menoa, mitä hieman ihmettelin kun naiset yleensä inhoaa omien sanojensa mukaan leffatreffejä. Ajattelin että mennään suoraan leffaan, ehkä kahvit nopeasti siihen alkuun niin päästään tutustumaan. Neito sitten paukauttaa, että hänellä on nälkä ja haluaa syödä ennen leffaa. Itse olin syönyt jo aiemmin, joten siinä sitten mietin mitä tehdä. En kehdannut sanoa ei joten menimme kauppakeskuksen ravintolaan jossa söin jonkun edullisimman salaatin mitä listalta löytyi samalla kun neito haarukoi oman ruokansa hyvällä halulla ja vauhdilla kitaan. Seuraavaksi katsottiin leffa ja aina välillä tämä neito ryki voimakkaasti, ilmeisesti naposteltavat meni välillä väärään kurkkuun. Herrasmiehenä en yrittänyt mitään hipelöintejä leffan aikana ja kun elokuva loppui niin nainen huikkasi vaan nopeat heipat ennen kuin ehdin sanoa mitään ja katosi puolijuoksua autolleen. Ilmeisesti herrasmiesmäisyys tulkittiin kiinnostuksen puutteeksi.
2) ravintolatreffit
Olin todella innoissani kun hyvin menneiden ekojen treffien jälkeen ehdottamani ravintolatreffit hyväksyttiin ravintolaan joka oli yksi suosikkini. Saavuin ajoissa paikalle ja odottelin neitiä. 10 minuuttia sovitun ajan jälkeen tulee viesti, että olen hieman myöhässä. Ajattelin jo että nyt tulee oharit, mutta ihmeekseni 15 minuutin jälkeen hän saapui paikalle. Sain ikäväkseni huomata, että into oli ennen aikaista. Vaikka ravintola oli yhdessä sovittu, niin nainen alkoi löytää kaikenlaisia vikoja sisustuksesta ja hyvä ettei ruokalistastakin. Kaiken lisäksi hän oli niin väsynyt, että haukotteli voimakkaasti suhteellisen usein. Näin eleistä ettei ruokakaan miellyttänyt vaikka ei sitä kehdannut sanoa kun oli itse hyväksynyt ravintolan. Pienen jutustelun jälkeen selvisi, että ilmeisesti hänellä oli ollut joku siivouspäivä ja tullut sieltä suoraan treffeille. Totesin että olisit ilmoittanut niin olisi siirretty treffit vaikka huomiselle. Kaikki eleet kertoivat, että hän olisi mielummin ollut nukkumassa kuin niillä treffeillä. Söimme ja justustelimme kohteliaaksi katsotun ajan, siitä kiitos hänelle eli etiketti hallussa, mutta jatkoa ei sitten tullut ja sen kyllä aavistin. Yritin kysellä ennen kuin lähdettiin kotiin neutraalisti fiiliksiä, mutta neito väisti tämän joten siinä se sitten oli. Viestillä sitten totesi ettei ole "kemiaa".
Ihmetyttää kun itse lähden treffeille vain jos toinen oikeasti kiinnostaa. Millä perusteella lie naiset valitsevat treffiseuransa kun näitäkin kokemuksia lukee. Ennustajaeukon kahvinporoista tulkitseman ennustuksen perusteella?
Eihän sinuakaan oikeasti kiinnosta. Ihmettelet kun nainen haluaa leffatreffit kun "naisia ei leffatreffit kiinnosta". Et siis ole treffeillä oikeasti ihmisen kanssa vaan minkä hyvänsä geneeristä naisjoukkoa edustavan yksikön kanssa, jolla on kaikki samat mielipiteet kuin muilla saman joukon edustajilla.
Tuo on sinun tulkintasi asioista. Minua kiinnostavat leffatreffit ja tietysti naiset jotka pitävät elokuvista. Siksi treffeille lähdin. Ongelma on se, ettei elokuvan aikana pysty kovin syvällisesti keskustelemaan häiritsemättä muita katsojia, joten juttelut on hoidettava ennen tai jälkeen elokuvan. Tässä kyseisessä tapauksessa treffien toinen osapuoli ei ollut mitenkään etukäteen ilmaissut haluavansa syödä kunnon aterian ennen elokuvaa, joten se oli ongelma koska en ollut varautunut siihen. Enkä toisaalta myöskään saanut mahdollisuutta jutella elokuvan jälkeenkään. Minun ajatukseni oli, että elokuvan jälkeen olisi menty vaikka hetkeksi istumaan pubiin ja juttelemaan.
No ehkä tämä on hyvä esimerkki siitä ettei kannata odottaa toisen olevan ajatustenlukija. :)
Vois olla ketju parhaiten onnistuneista treffeistä!
Millaisia ne on olleet?
Armon vuosi 2008 ja olin tuolloin kolmekymppinen nuorimies. Erosin pitkästä parisuhteesta ja totesin itsekseni, että ihan turha jäädä kotiin surkuttelemaan. Laadin suomi24:n treffipalstalle luvalla sanoen oikein hyvän ilmoituksen ja kun kuvatkin olivat kunnossa, niin sain useamman viestin nopealla aikataululla. Ilmoitus oli laadittu pilke silmäkulmassa ja siitä kävi oikein hyvin ilmi, että mitään vakavaa en ollut vailla, vaan helppoa ja mutkatonta hauskanpitoa.
Mikkelistä laittoi oikein simpsakan oloinen tapaus viestiä ja harmitteli välimatkaa. Koska juttu luisti hyvin, niin totesin, että välimatka ei ole mikään este ja jos nyt hyppään junaan, niin olen neljän tunnin kuluttua perille. Hyppää vaan, oli daamin vastaus. Ei siinä aikailtu eli viestittely oli alkanut aamulla ja päivällä istuin jo junassa. Sovittiin, että matkan pituudesta johtuen luvassa olisi yöpaikka. Junamatka meni mukavasti naisen kanssa tekstaillessa ja ravintolavaunussa muutama olut nauttien. Mikkelissä vastassa oli kuvien mukainen ilmestys, mutta hänen käytöksensä oli jotenkin poukkoilevaa. Daami ehdotti, että josko mentäisiin kaukalopallo-otteluun, jossa olisi hänen ystäviään ottelua seuraamassa. En minä kaukalopallosta välitä pätkän vertaa, mutta ennakkoluulottomasti matkaan suostuin. Hallin pihassa daami hyppäsi autosta pihalle ja kysyi, että juostaisiinko? Luulun hänen vitsaillevan ja vastasin, että totta kai juostaan ja seuraavaksi daami säntäsikin täyttä ravia hallin oville. Löntystelin kaikessa rauhassa kassini kanssa perässä. Kummatkin maksoivat omat lippunsa ja liityttiin hänen ystäviensä seuraan. Ystävät olivat kolme miestä ja asetelma tuntui kummalliselta. Naiseen oli vaikea saada kontaktia ja juttelusta ei tullut suoraan sanoen yhtään mitään.
Noh, ekan erän jälkeen nainen ehdotti, että josko mentäisiin hänen kämpilleen. Suostuin. Kämpillä asetuttiin sohville, molemmat omilleen ja alettiin oluet kädessä jutella, niin vaikeaa kuin juttelu olikin. Nainen kysyi, että olenko kuullut facebookista? Juu, olen kuullut, mutta en ollut tuolloin vielä itse liittynyt. Sitten nainen kysyi, että en kai pahastu, jos hän käy äkkiä vilkaisemassa facebookkia makkarissa olevalta pöytäkoneeltaan? Naurahdin, että ihan vapaasti, vaikka asiaa ihmettelinkin. Facebookista muodostuikin kummallinen ohjelmanumero, sillä nainen alkoi käydä noin viiden minuutin välein vilkaisemassa facea. Aika pian nainen sanoi, että hänen ystävällään olisi pienet juhlat, joihin voisimme mennä. Itse olin ajatellut, että josko vaan oltaisiin hänen kämpillään ja katsottaisiin elokuva, josta oli viestittelyvaiheessa ollut puhetta. Nainen intti juhlista ja sanoi, että josko vaan pikaisesti käytäisiin ja lopulta suostuin. Noh, hänen ystävättärensä tuli hakemaan ja kuskasi "juhliin". Juhlat koostuivat kaljalaatikosta, huoneistossa vuokralla asuvasta pariskunnasta sekä kuskina toimivasta ystävättärestä.
Juhlissa seuralaiseni unohti minut välittömästi. V*tutti. Seuralaiseni alkoi puuhata Mikkelin yöelämään siirtymistä. Totesin itsekseni, että jos ravintolaan mennään, niin en näe naista enää. Naisen hukkaaminen ei olisi onnettomuus, mutta yöpaikan menettäminen satojen kilometrien päässä kotoa olisi. Sanoin naiselle, että hän saa ravintolaan mennä, mutta minä en tule ja asia ei ole neuvoteltavissa. Sekään ei ole neuvoteltavissa, että jään hänen kämpilleen juomaan olutta ja katsomaan telkkaria, koska yöpaikka oli jo luvattu. Pienen mukinan jälkeen nainen suostui ja kuski heitti minut kämpille. Ilta menikin oikein mukavasti yksikseni, jos v*tutusta ei lasketa. Lopulta nukahdin sohvalle.
Jatkuu...