Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
501/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin koulussa oli yksi kiinalainen opiskelija. Jollain tietokoneella juteltiin niitä näitä, ihan kaverillisesti. Hän kysyi että tuunko joskus käymään, hän laittaa kiinalaista ruokaa. Ajattelin että pitäähän sitä nyt ystävällinen olla, kun toinen on kaukana kotoa, ja sanoin että se olisi ihan ok.

Menin sitten bussilla hänen luokseen opiskelija-asuntolaan, kun opiskelijoita oltiin. Hän oli kohtelias, ja laittoi hyvää ruokaa. Keskustelimme kaikenlaista opintoihin liittyvää, kunnes sanoin kiitokset ruuasta, ja että täytyykin tästä lähetä kotiin päin, ja että mihinkäs aikoihin niitä seuraavia busseja meneekään. Hän alkoi vähän hätääntyä ja sai sanottua että oli ajatellut että jäisin yöksi. Minä pysyin kohteliaana ja hymyilin että ei nyt sentään, mutta että se bussi. Hän sai sanottua että viimeinen bussi meni puoli tuntia sitten. Siinä kohtaa alkoi hymyni kiristyä , ja totesin hänelle että sitten hän tilaa minulle taksin, mutta että minä lähden nyt.

Hän tilasi minulle taksin ja maksoi sen myös. Enkä tämän jälkeen edes juonut kyllä kahvia hänen kanssaan ruokalassa, ja vaihdoin luokkaa kun näin hänet koneella.

Ilmeisesti olin siis treffeillä, vaikka se valkenikin minulle vähän jälkijättöisesti.

No haloo, kai se nyt on sun vastuulla tietää, millä bussilla menet kotiin. Kun et mennyt vikalla, niin totta kai mies toiveikkaana ajatteli, että jäät yöksi. En oikein ymmärrä, mistä olet pahastunut noi, ettet voi enää suhtautua mieheen normaalista. Eihän hän tehnyt mitään pahaa, yritti naista kuten kaikki heteromiehet.

Vierailija
502/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran treffeillä luimme syömisen ohessa lehteä ja siinä oli juttu kuinka joku tiedottomassa tilassa oleva tyttö oli raiskattu. Hän luki sen jutun minulle ja naurahti "No ei se ole mikään raiskaus jos toinen ei tappele vastaan"Ja oli ihan tosissaan. Päätin että minun oli juuri mentävä ulkoiluttamaan koirani ja estin hänen numeronsa ja poistin facebookista.

Hyi kamala! Onneksi pääsit miehestä eroon, ties mikä raiskari olisi ollut kyseessä, kuvittele tilanne jossa olet kahden kesken tuollaiden tyypin kanssa, vaikka jomman kumman kämpillä ja mies tarjoaa juotavaa, sujauttaa sinne tyrmäystippoja ja raiskaa sut. Ihan hirveä jo ajatuksenakin....Olkaa naiset varovaisia! Missään tilanteissa ei kannata olla kahden tuontyyppisten hämyisten äijien kanssa vaan sopia tapaamiset aina yleisille paikoille, joissa on muitakin ihmisiä näkemässä, jos vaikka sattuisi jotakin pahaa, että on edes ihmisiä ympärillä auttamassa sua.

Varoitus: tekstiä aiheen vierestä.Vai että "olkaa naiset varovaisia". Olen kyllä kurkkua myöten täynnä tätä uhrin ja holhottavan roolia. En kuvittele tuollaista tilannetta, kiitos vain. Kuvittele itse jos jotain iloa siitä saat.Miksi miehiä ei varoitella liikkumasta yksin ja lähtemästä tuntemattoman naisen mukaan kännissä? Miesasiamiehet toitottavat jatkuvasti, miten naiset eivät muuta teekään kuin tehtailevat perättömiä raiskausilmoituksia miehistä. Ihan huvin vuoksi. Eli miksi miesten ei pidä varoa, säikkyä, rajoittaa elämäänsä, olla uhreja? Miksi aina muistutetaan vain naisia, miten naiset ovat koko ajan joutumassa uhriksi?

Öö, johtuisiko siitä, että tässä kohdassa puhuttiin nimenomaan miehestä, jonka mielestä raiskaus on ihan ok, jos uhri ei rimpuile vastaan.

Siksi varoitin, että teksti on aiheen vierestä. Että tietää olla lukematta, jos ei halua lukea aiheeseen liittymätöntä tekstiä.

Eli et huomannut, kun vastasin kysymykseesi. Kysyit miksi miehiä ei varoitella ja vastasin, että siksi, koska tässä ei nyt puhuttu asioista, joita miesten pitäisi varoa. Ymmärsin kyllä, että tekstisi oli aiheen vierestä, mutta en ymmärrä, miksi ihmettelet, kun muut eivät juuri nyt puhuneet asian vierestä.

Ei tuossa ole mitään järkeä. Miksi et voi vain hyväksyä, että kysymyksesi oli tarpeeton ja jättää sikseen? Ihmeellistä jankaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin sokkotreffeille kaverin kaverin kaverin kanssa kohtuullisen suostuttelun jälkeen. Ilmeisesti minua oli suunniteltu laastariksi, mutta ei se oikein onnistunut. Miesparka pystyi pysymään irti aiheesta "entinen naisystäväni" keskimäärin kolme lausetta kerrallaan, ja sitten palattiin taas teemaan "saatanan petturi".

Vierailija
504/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin koulussa oli yksi kiinalainen opiskelija. Jollain tietokoneella juteltiin niitä näitä, ihan kaverillisesti. Hän kysyi että tuunko joskus käymään, hän laittaa kiinalaista ruokaa. Ajattelin että pitäähän sitä nyt ystävällinen olla, kun toinen on kaukana kotoa, ja sanoin että se olisi ihan ok.

Menin sitten bussilla hänen luokseen opiskelija-asuntolaan, kun opiskelijoita oltiin. Hän oli kohtelias, ja laittoi hyvää ruokaa. Keskustelimme kaikenlaista opintoihin liittyvää, kunnes sanoin kiitokset ruuasta, ja että täytyykin tästä lähetä kotiin päin, ja että mihinkäs aikoihin niitä seuraavia busseja meneekään. Hän alkoi vähän hätääntyä ja sai sanottua että oli ajatellut että jäisin yöksi. Minä pysyin kohteliaana ja hymyilin että ei nyt sentään, mutta että se bussi. Hän sai sanottua että viimeinen bussi meni puoli tuntia sitten. Siinä kohtaa alkoi hymyni kiristyä , ja totesin hänelle että sitten hän tilaa minulle taksin, mutta että minä lähden nyt.

Hän tilasi minulle taksin ja maksoi sen myös. Enkä tämän jälkeen edes juonut kyllä kahvia hänen kanssaan ruokalassa, ja vaihdoin luokkaa kun näin hänet koneella.

Ilmeisesti olin siis treffeillä, vaikka se valkenikin minulle vähän jälkijättöisesti.

No haloo, kai se nyt on sun vastuulla tietää, millä bussilla menet kotiin. Kun et mennyt vikalla, niin totta kai mies toiveikkaana ajatteli, että jäät yöksi. En oikein ymmärrä, mistä olet pahastunut noi, ettet voi enää suhtautua mieheen normaalista. Eihän hän tehnyt mitään pahaa, yritti naista kuten kaikki heteromiehet.

Niin no, ehkä jos olisin tajunnut että mies ajatteli nämä treffeinä, niin olisinkin tehnyt noin. Opiskelukavereinani oli paljon poikia, ja luulin että tässä ollaan vaan kavereita. Minua vaan ällötti että hän oli ajatellut että olin tullut panemaan, hän ei kiinnostanut minua yhtään. Se jankkaaminen kun ei suostunut tajuamaan että en ole jäämässä yöksi, oli myös ällöttävää. Mutta tottakai olin sinisilmäinen ja onneksi ei käynyt pahemmin. Ei ollut ainoa kerta, kun en ajatellut miestä yhtään siinä mielessä, ja valkeni vasta kun yritti kammeta minua sänkyyn tai jotain. Vähän ihmettelin, että eikö miehet näe että toinen ei ole yhtään sillä mielellä? Eikö voi avata suuta ja kysyä vaikka? Mutta kai se kauhea tarve ja toiveajattelu sumentaa harkinnan.

Vierailija
505/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä erään fiksun ja mukavan oloisen miehen kanssa, ja koko kuvio näytti oikein lupaavalta; mietin jopa, että tässä voisi olla elämänkumppanini. Poistuimme ravintolasta illallisen ja yhden viinilasillisen jälkeen, kun ilta oli vielä nuori. Mies ehdotti, että jatkaisimme mukavaa keskustelua hotellissa. Minulla ei kuitenkaan ole tapana ryhtyä kovin intiimiin kanssakäymiseen käytännössä tuntemattomien ihmisten kanssa (muutenkin ehdotus oli outo, koska asuimme kumpikin kävelyetäisyydellä tuon kaupungin keskustasta). Mies tuohtui ja sanoi, että hänellä ei ollut ollenkaan tarkoituksena seksi, vaan se, että voisimme lepäillä toistemme käsivarsilla ja jatkaa juttelemista läpi yön, kun meillä kerran oli niin paljon jutunjuurta. Olin aika sanaton, joten hän täsmensi suunnitelmaansa kertomalla, että hän ei missään tapauksessa painostaisi minua seksiin, vaan nauttisimme puhtaista lakanoista ja antaisimme asioiden sujua omalla painollaan. Ja vielä "jos jotain on tapahtuakseen, se sitten tapahtuu". Yritin ottaa pienen askeleen kauemmaksi, ja mies tarttui hieman ärsyyntyneesti ja tiukasti kyynärpäähäni ja alkoi vetää minua mukaansa. Siihen jäivät mietteet elämänkumppanista.

Myöhemmin kävi ilmi, että mies asui naisystävänsä kanssa mutta etsi itselleen uutta ja koeajoi ehdokkaita melko aktiivisesti. Hän lähestyi minua vielä pari kertaa, ehkä varmuuden vuoksi tai siksi, ettei juuri ollut tarjolla ketään polkaistavaksi.

Vierailija
506/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos säkin edes yrittäisit opetella kommunikoimaan, etkä olettaisi, että se on pelkästään toisen osapuolen vastuulla. Huh huh, kaikenlaisia idiootteja.

Vierailija
507/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut helpompi lopettaa koko juttu alkuunsa jos tämä tyyppi olisi suoraan sanonut olevansa siinä mielessä kiinnostunut, hankalampi sanoa jollekulle "lopeta, en halua olla kaverisi" kuin että "en halua seurustella kanssasi". Ja mainittakoon että minulla on myös ulkomaalaisia kavereita, jopa kiinalaisia, tämä vain oli tämmöinen tapaus.

Tämä on niin totta!

Itselläkin kokemuksia huonolla englannilla esitetyistä "eihän ystäviä voi olla liikaa" -tapauksista. Tuntuu tylyltä sanoa, että kun en halua olla edes ystävä. Sehän tarkoittaa, että on ilkeä ihminen, jos ei halua toiselle kaveriksi.

"no no no I just want to be your friend!"

Miksi ihmeessä naiset ajattelee näin? "On ilkeä ihminen jos ei halua toiselle kaveriksi". Toki se varmaan liittyy lapsuuteen, naiset (tytöt) opetetaan käyttäytymään ystävällisesti ja kohteliaasti vaikka kaikki ympärillä heittelis paskaa niskaan. Pitää vain hymyillä ja ottaa kaikki vastaan mitä annetaan.

Nyt jumankekka lopetatte tuon. Arvatkaapa moniko mies välittää sekuntiakaan kuinka ilkeäksi häntä ajatellaan jos tyrmää toisen haaveet "ystävyydestä" (eli seurustelusta)? Ei hetken vertaa. Miehille on ihan sama. Ja niin se pitää olla meille naisillekin. Tottakai voi kohteliaasti sanoa että toinen on liian tungettelevainen ja pyytää lopettamaan. Mutta jos kaunis sana ei mene perille, nainenkin voi sanoa ihan suoraan että mikä vitun kohta sulla jäi ymmärtämättä äskeisestä? Mulla ei kiinnosta paskan vertaa, painu helvettiin. Itse olen tehnyt pari kertaa näin ja olen saanut olla rauhassa.

Vierailija
508/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos säkin edes yrittäisit opetella kommunikoimaan, etkä olettaisi, että se on pelkästään toisen osapuolen vastuulla. Huh huh, kaikenlaisia idiootteja.

Olisin olettanut että jos mies on kiinnostunut minusta, hän vaikka hymyilisi, flirttaisi, koittaisi jutustella henkilökohtaisia, puhuisi treffeistä yms. Sen sijaan jos hän on vakava ja asiallinen, puhuu opiskeluasiaa, katselee lähinnä varpaisiinsa eikä vahingossakaan tule kahta metriä lähemmäs, ei helkkarissa minulle tullut mieleen että siitä looginen jatkumo on hypätä lakanoihin.

Mutta myönnän, viestintä on vaikea laji.

Vierailija
509/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran treffeillä luimme syömisen ohessa lehteä ja siinä oli juttu kuinka joku tiedottomassa tilassa oleva tyttö oli raiskattu. Hän luki sen jutun minulle ja naurahti "No ei se ole mikään raiskaus jos toinen ei tappele vastaan"

Ja oli ihan tosissaan. Päätin että minun oli juuri mentävä ulkoiluttamaan koirani ja estin hänen numeronsa ja poistin facebookista.

Hyi kamala! Onneksi pääsit miehestä eroon, ties mikä raiskari olisi ollut kyseessä, kuvittele tilanne jossa olet kahden kesken tuollaiden tyypin kanssa, vaikka jomman kumman kämpillä ja mies tarjoaa juotavaa, sujauttaa sinne tyrmäystippoja ja raiskaa sut. Ihan hirveä jo ajatuksenakin....Olkaa naiset varovaisia! Missään tilanteissa ei kannata olla kahden tuontyyppisten hämyisten äijien kanssa vaan sopia tapaamiset aina yleisille paikoille, joissa on muitakin ihmisiä näkemässä, jos vaikka sattuisi jotakin pahaa, että on edes ihmisiä ympärillä auttamassa sua.

Varoitus: tekstiä aiheen vierestä.

Vai että "olkaa naiset varovaisia". Olen kyllä kurkkua myöten täynnä tätä uhrin ja holhottavan roolia. En kuvittele tuollaista tilannetta, kiitos vain. Kuvittele itse jos jotain iloa siitä saat.

Miksi miehiä ei varoitella liikkumasta yksin ja lähtemästä tuntemattoman naisen mukaan kännissä? Miesasiamiehet toitottavat jatkuvasti, miten naiset eivät muuta teekään kuin tehtailevat perättömiä raiskausilmoituksia miehistä. Ihan huvin vuoksi. Eli miksi miesten ei pidä varoa, säikkyä, rajoittaa elämäänsä, olla uhreja? Miksi aina muistutetaan vain naisia, miten naiset ovat koko ajan joutumassa uhriksi?

Luulin että toi on vitsi toi "Olkaa naiset varovaisia" -viesti.

Vierailija
510/2187 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kaikki ammennettu tähän, vai vieläkö riittää kokemuksia?

Vierailija
511/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kerran ollut kauhea treffikumppani. Tutustuttiin netissä, ja kirjoiteltiin useampi kuukausi, ennenkuin tavattiin. Alunperinkin oli tarkoitus olla vain kirjekavereita (mies oli naimisissa), mutta hän pyysi päivälliselle ja suostuin. Ensinnäkin olin tapaamisesta melkein tunnin myöhässä, mies istui ravintolassa pöydässä vettä juoden. Jotenkin mä innostuin juomaan viiniä, tilasin pullon miehen laskuun ja join sen yksin, ja tulin tietysti ihan känniin siitä. Mies ei voinut juoda kun oli autolla. Illan päätteksi vei mut vielä autolla kotiin, en edes pusua antanut, hirnuin vaan kun yritti huulet tötteröllä kurottautua mua kohti. Se kirjekaveruus päättyi siihen. Osataan me naisetkin.

Ei toi nyt maailman pahimmalta treffikumppanilta olosta kuulosta 😅

Vierailija
512/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mies kertoi heti ensitreffeillää juteltuamme vajaan tunnin, ettei halua koskaan mennä naimisiin eikä halua lapsia. Ei siinä mitään, en minäkään halua naimisiin enkä lapsia mutta mielestäni noita asioita ei pitäisi ottaa puheeksi heti ensitreffeillä. Miksi kiirehtiä?

2. Mies vei minut hienoon ravintolaan syömään, mutta hänellä ei yhtään hajua, miten ravintolassa kuuluu käyttäytyä. Miehen maksettua illallisen hän yritti saada minua vielä kanssaan yksille, mutteipä oikein kiinnostanut enää lähteä. Lisäksi miehen mielestä ilta meni muka loistavasti, vaikka itse menetin kiinnostukseni häneen ravintolassa ja näytin kiinnostukseni puutteen hänelle omasta mielestäni ihan selvästi.

3. Neljännet treffit, olimme minun kotonani ja tein miehelle ruokaa ja katsoimme leffaa. Kävin mieheen kuumana ja vein hänet makuuhuoneen puolelle aikomuksenani harrastaa seksiä hänen kanssaan. Mies pyysi lopettamaan, kysyi että minkälaisena miehenä oikein pidän häntä ja lähti pois. Ei halunnut enää tavata, enkä kyllä oikeastaan minäkään sen jälkeen, kun hän torjui minut.

Mies nro 3 taisi olla joko uskovainen tai potenssiongelmainen.

Mielenkiintoisesti naisia moralisoidaan naisten toimesta tässäkin ketjussa, jos he ovat harrastaneet seksiä "liian aikaisin" tms., mutta jos mies ei halua seksiä, niin joku sillä viiraa päässä.

Vierailija
513/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun opetus, pysy kaukana tinderistä.

Samoja ihmisiä tuolla ulkomaailmaan tapaa, joidenkin kanssa tulee huonoja ja joidenkin kanssa hyviä kokemuksia .

Vierailija
514/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli ensimmäistä kertaa kotonani käymässä. Kolmannet treffit tai jotain. Treffien jälkeen laittaa mulle sähköpostin, että mikä kodissani on hänen mielestään vialla. Liian pieni tv ja liian pieni sänky. (Molemmat ihan tavallisia mielestäni) Juu ei tullut neljänsiä treffejä.

Voin kuvitella ilmeen, kun tuota mailia on lukenut.

Vierailija
515/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli arviolta 20 kiloa painavampi ja vähintään 5 vuotta ilmoittamaansa vanhempi. En kehdannut antaa pakkeja vaan harrastettiin seksiä ihan niin kuin oli "fantasioitu" vaikka stondis meinas välillä kadota....

Näin vuotta myöhemminkin jaksaa ajoittain pyydellä uusintaa.

Vierailija
516/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit. Sydämellinen ja fiksu mies, lääkäri erikoistumisvaiheessa, tulimme loistavasti juttuun, huumorikin kukki. Nauroimme viinilasillisen äärellä ja kävimme kävelyllä merenrannassa. Yllätyin jatkuvasta höpötyksestä seksin aikana: ihana tiukka pikku vittu, taidat tykätä kun isi nussii sua perseeseen, olet nyt pikkulutka ihan paikallasi, isin lelu jne. Ensimmäisellä kerralla sai pidätellä naurua, mutta pian lähdin itsekin juttuun mukaan ja "kyllä isit" ja "nussi minun pikkuvittua isit" tulivat melkein luonnostaan.

Kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi ihanaa lasta ja pyykintuoksuista arkea omassa omakotitalossa. Ei vaan olisi ekalla seksikerralla arvannut, että tässä on se minun tosirakkauteni. :)

Ootte kyllä ihan päästänne pipejä!!! Lastensuojeluun ilmoitus tällä sekuntilla

Voi tulla yllätyksenä, mutta ihmiset tekevät aika rajujakin juttuja seksin saralla. :) Esim lapsiperheen vanhemmat saattavat keskenään harrastaa esim raiskausleikkejä, ulosteleikkejä yms yms. Jos kaikki osallistujat ovat täysi-ikäisiä ja lapset eivät seksiä nää, niin silloin asia ei kuulu lastensuojelulle. Eivät ne siellä ole mitään moraalipoliiseja. ;) Vanhemmat saavat harrastaa just sellaista seksiä kun haluavat.

Vierailija
517/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit. Sydämellinen ja fiksu mies, lääkäri erikoistumisvaiheessa, tulimme loistavasti juttuun, huumorikin kukki. Nauroimme viinilasillisen äärellä ja kävimme kävelyllä merenrannassa. Yllätyin jatkuvasta höpötyksestä seksin aikana: ihana tiukka pikku vittu, taidat tykätä kun isi nussii sua perseeseen, olet nyt pikkulutka ihan paikallasi, isin lelu jne. Ensimmäisellä kerralla sai pidätellä naurua, mutta pian lähdin itsekin juttuun mukaan ja "kyllä isit" ja "nussi minun pikkuvittua isit" tulivat melkein luonnostaan.

Kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi ihanaa lasta ja pyykintuoksuista arkea omassa omakotitalossa. Ei vaan olisi ekalla seksikerralla arvannut, että tässä on se minun tosirakkauteni. :)

Voi tulla yllätyksenä, mutta ihmiset tekevät aika rajujakin juttuja seksin saralla. :) Esim lapsiperheen vanhemmat saattavat keskenään harrastaa esim raiskausleikkejä, ulosteleikkejä yms yms. Jos kaikki osallistujat ovat täysi-ikäisiä ja lapset eivät seksiä nää, niin silloin asia ei kuulu lastensuojelulle. Eivät ne siellä ole mitään moraalipoliiseja. ;) Vanhemmat saavat harrastaa just sellaista seksiä kun haluavat.

Joku moralisti miinusti. mitä sinua liikuttaa vieraiden ihmisten seksielämä?

Vierailija
518/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskailtaisi tehdä lapsia tuollaisen miehen kanssa, en vain uskaltaisi. Hyi.

Vierailija
519/2187 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskailtaisi tehdä lapsia tuollaisen miehen kanssa, en vain uskaltaisi. Hyi.

No älä tee. Mutta anna muiden kuitenkin harrastaa sellaista seksiä kun he haluavat. Esim raiskausleikit on ihan ok, kun ne tehdään yhteisymmärryksessä aikuisten kesken.

Vierailija
520/2187 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs hivenen omituinen mies, kävimme ravintolassa syömässä aikoinaan. Hän oli 30v ja itse 22. Kun odottelimme annoksia, hän alkoi selittää kuinka mieltää ruokailuvälineet eri sukupuolisiksi, että lusikat ovat naisia, haarukat miehiä ja veitset poikia, pikkulusikat tyttöjä. Sitten katsoi kaulakoruani halveksiva ilme naamallaan ja sanoi että hänestä on mautonta käyttää koruja. Kun saimme annokset, hän selosti että pihvit ovat miespuolisia ja perunat naisia, fetakuutiot vauvoja. Ei puhunut mistään muusta joten tilanne oli hyvin kummallinen :D Lopulta kysyin että no mitäs sukupuolta juomalasit ovat ja hän katsoi minua silmät suurina kuin hullua ja rääkäisi "No ei niillä mitään vitun sukupuolta ole, mitä sä selität" Maksoin oman annokseni ja poistuin.

Itselläni on jonkin sortin synestesia ja tuo kuulostaa aika samalta mitä meno on omassakin päässä, ei vaan tulisi koskaan mieleenkään alkaa selittämään uusille tuttavuuksille, että tiesitkös Jaanavilpertti, numero 2 on keltainen feminiini ja ei tule toimeen numero 7:n kanssa joka on violetti feminiini (ja pahansuopa). Ja jos joskus näistä intodun selittämään niin en tosiaankaan ala rääkymään muiden kysymyksille, olivat kuinka sarkastisia tahansa.