Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Kerran Tinder-treffeillä mies pyysi lähipubiin kaljalle keskellä päivää ja alkoi about tunnin jutustelun jälkeen avautua perheensä raha- ja mielenterveyshuolista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kerran ollut kauhea treffikumppani. Tutustuttiin netissä, ja kirjoiteltiin useampi kuukausi, ennenkuin tavattiin. Alunperinkin oli tarkoitus olla vain kirjekavereita (mies oli naimisissa), mutta hän pyysi päivälliselle ja suostuin. Ensinnäkin olin tapaamisesta melkein tunnin myöhässä, mies istui ravintolassa pöydässä vettä juoden. Jotenkin mä innostuin juomaan viiniä, tilasin pullon miehen laskuun ja join sen yksin, ja tulin tietysti ihan känniin siitä. Mies ei voinut juoda kun oli autolla. Illan päätteksi vei mut vielä autolla kotiin, en edes pusua antanut, hirnuin vaan kun yritti huulet tötteröllä kurottautua mua kohti. Se kirjekaveruus päättyi siihen. Osataan me naisetkin.
Nämä treffit saattoivat pelastaa sen miehen avioliiton :D
Eräs hivenen omituinen mies, kävimme ravintolassa syömässä aikoinaan. Hän oli 30v ja itse 22. Kun odottelimme annoksia, hän alkoi selittää kuinka mieltää ruokailuvälineet eri sukupuolisiksi, että lusikat ovat naisia, haarukat miehiä ja veitset poikia, pikkulusikat tyttöjä. Sitten katsoi kaulakoruani halveksiva ilme naamallaan ja sanoi että hänestä on mautonta käyttää koruja. Kun saimme annokset, hän selosti että pihvit ovat miespuolisia ja perunat naisia, fetakuutiot vauvoja. Ei puhunut mistään muusta joten tilanne oli hyvin kummallinen :D Lopulta kysyin että no mitäs sukupuolta juomalasit ovat ja hän katsoi minua silmät suurina kuin hullua ja rääkäisi "No ei niillä mitään vitun sukupuolta ole, mitä sä selität" Maksoin oman annokseni ja poistuin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs hivenen omituinen mies, kävimme ravintolassa syömässä aikoinaan. Hän oli 30v ja itse 22. Kun odottelimme annoksia, hän alkoi selittää kuinka mieltää ruokailuvälineet eri sukupuolisiksi, että lusikat ovat naisia, haarukat miehiä ja veitset poikia, pikkulusikat tyttöjä. Sitten katsoi kaulakoruani halveksiva ilme naamallaan ja sanoi että hänestä on mautonta käyttää koruja. Kun saimme annokset, hän selosti että pihvit ovat miespuolisia ja perunat naisia, fetakuutiot vauvoja. Ei puhunut mistään muusta joten tilanne oli hyvin kummallinen :D Lopulta kysyin että no mitäs sukupuolta juomalasit ovat ja hän katsoi minua silmät suurina kuin hullua ja rääkäisi "No ei niillä mitään vitun sukupuolta ole, mitä sä selität" Maksoin oman annokseni ja poistuin.
Minä tykkään olla treffeillä ihmisten kanssa jotka selittävät outoja asioita. Tosin minäkin olisin lähtenyt tuon lasien sukupuolettomuudesta raivoamisen jälkeen.
Teininä (17v) tapailin parikymppistä miestä jonka lähes ainoa puheenaihe oli kananmunat. Kuinka hän syö niitä kattilallisen päivässä, mistä hän niitä ostaa ja kuinka hän piirtää niille aina erilaisia naamoja ja ottaa niistä kuvia. Tuolloin ei ollut vielä kännykkäkameroita eikä facebookia, joten hän otti digikameralla niistä munista kuvia, tulosti niitä ja oli kehystänyt kirjahyllyynsä + laittanut magneeteilla jääkaapin oveen. Sitten röyhtäili pitkin päivää ja kikatti aina perään "hihihi se maistui kananmunalle"
En katsellut muna-fania viikkoa pidempään, se oli liian omituista :D
Mies oli netissä asiallisen oloinen ja fiksun näköinenkin. Kun menimme syömään ja istuimme vastapäätä, hymyilin hänelle. Hän tokaisi "Älä vittu hymyile" Kysyin ihmeissäni että ai miksi. Hymyni on ihan normaali, kauniiksikin kehuttu. Hän ei vastannut mitään. Saimme annokset ja söin suu kiinni niinkuin yleensä ainakin julkisilla paikoilla teen. Hän katsoi minua sellaisella inhoavalla ilmeellä ja sanoi "Vittu liikuta sitä suuta kun syöt" Tilanne oli niin surkuhupaisa että naurahdin. Hän kysyi että pidänkö häntä jonain pellenä. Jätin annoksen kesken ja häivyin. Oli jo myöhä ja olin väsynyt enkä muistanut poistaa häntä heti facebookista. Seuraavana iltana töiden jälkeen katsoin viestini ja siellähän niitä piisasi. Hän oli haukkunut että olen naurettava virnuileva apina jolle pitäisi mm. työntää peruna kurkkuun. Sääliksi kävi hänen seuraavaa mahdoillista naistaan. Tyyppi kuoli kuulemma 30-vuotiaana huumeisiin, vasta jälkeenpäin tajusin että hän oli varmaan silloinkin jossain aineissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kerran ollut kauhea treffikumppani. Tutustuttiin netissä, ja kirjoiteltiin useampi kuukausi, ennenkuin tavattiin. Alunperinkin oli tarkoitus olla vain kirjekavereita (mies oli naimisissa), mutta hän pyysi päivälliselle ja suostuin. Ensinnäkin olin tapaamisesta melkein tunnin myöhässä, mies istui ravintolassa pöydässä vettä juoden. Jotenkin mä innostuin juomaan viiniä, tilasin pullon miehen laskuun ja join sen yksin, ja tulin tietysti ihan känniin siitä. Mies ei voinut juoda kun oli autolla. Illan päätteksi vei mut vielä autolla kotiin, en edes pusua antanut, hirnuin vaan kun yritti huulet tötteröllä kurottautua mua kohti. Se kirjekaveruus päättyi siihen. Osataan me naisetkin.
Nämä treffit saattoivat pelastaa sen miehen avioliiton :D
Haha, todennäköisesti! Kyllä mua nolotti jälkeenpäin että mikä muhun meni.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni oudoimmat treffit: mies aivasteli koko ajan.
Siis ihan koko ajan. Mentiin kahville, ja jo leivonnaisia valitessa aivasti useamman kerran. Ja pöydässä juttu keskeytyi koko ajan miehen aivasteluun. Sentään nenäliinaan niisti. Mies ei itse tarjonnut mitään selitystä tälle. Kysyin, että oletko flunssassa. Ei kuulemma. Jaa, no onko sulla kenties allergiaa. Eipä ole koskaan ollut millekään allerginen. Silti aivasteli IHAN KOKO AJAN. Kun kahvit oli juotu, totesin, että mulla on jo kiire jonnekin ja vaan lähdin. Mies jäi pöytään pärskimään.
Oikeasti kuolin tälle! Ei herranjestas, en ole pitkään aikaan hekottanut millekkään näin makeasti :D Vesi juoksi silmistä.
Voin niin kuvitella kirjoittajan ilmeen ja hämmenyksen, ja tuon miehen aivastelemassa! :'D Todella outoa ettei hän selittänyt asiaa millään tavalla, ei kai tuollainen nyt ihan normaalia ole :D
Kirjoittajan tapa kuvailla tilannetta naurattaa vielä entisestään "Jaa" :'D
Ja pisteenä iin päälle: "Mies jäi pöytään pärskimään, the end"
Kiitos päivän nauruista!
Lisättäköön ylläolevaan, olin nuori ja tyhmä, mies oli ex-ystäväni exä (selittää en jaksa miksi nimenomaan ex-ystävä) hänellä ei ollut tauteja, ONNEKSI, ei nimittäin ollut kumia niinkun ilmi tuli viestistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä tapaama mies pyysi treffeille ja sovittiin, että mennään glögille. Kahvilassa mies teki selväksi, ettei hän tarjoa minulle 1,5 euron lögiä ja ajattelin, etten ole miehen makuun. Glögin juodessa mies puhui vain itsestään ja siitä, miten hyväpalkkaisessa ammatissa on. Vähätteli minua ja korosti koko ajan itseään. Treffien päätyttyä ajattelin, että tämä oli tässä, kiinnostusta ei kummankaan puolelta ollut. Mies sen sijaan laittoi viestiä, kuinka ihanaa oli ja milloin otetaan uusiksi..
Tällaisia tapauksia on ollut täällä jonkun verran. Miksi ette vaan rehellisesti tekstaa miehelle, mitä meni vikaan deiteillä? Mietin, että jos tällaisille tyypeille ei suoraan kerro, niin seuraavilla treffeillä hän toistaa taas samat virheet.
Jokainen täysjärkinen yksilö kyllä ymmärtää, että ehkä toisia ihmisiä ei kannata alkaa lyttäämään ja väheksymään. Nämä lyttääjät ei todellakaan ota onkeensa, jos häntä kritisoi käyttäytymisestä, vaan päinvastoin se ego murenee silmissä ja todennäköisesti saavat jonkin raivarin. Mulla on omakohtaista kokemusta tuollaisesta hullusta. Ei onneksi ehditty koskaan tapaamaan, kun se aggressiivisuus tuli esille jo netissä, mutta eipä paljon naurattanut se huorittelu ja muu raivoaminen, joka lähti siitä, että sanoin, että mua ei nappaa miehet, jotka ovat ottaneet tehtäväkseen lytätä maanrakoon toisen ihmisen ammatin, ulkonäön, jne. Olikin aika homma blokata äijä jokaisesta somesta, kun ei vain jättänyt rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä tapaama mies pyysi treffeille ja sovittiin, että mennään glögille. Kahvilassa mies teki selväksi, ettei hän tarjoa minulle 1,5 euron lögiä ja ajattelin, etten ole miehen makuun. Glögin juodessa mies puhui vain itsestään ja siitä, miten hyväpalkkaisessa ammatissa on. Vähätteli minua ja korosti koko ajan itseään. Treffien päätyttyä ajattelin, että tämä oli tässä, kiinnostusta ei kummankaan puolelta ollut. Mies sen sijaan laittoi viestiä, kuinka ihanaa oli ja milloin otetaan uusiksi..
Tällaisia tapauksia on ollut täällä jonkun verran. Miksi ette vaan rehellisesti tekstaa miehelle, mitä meni vikaan deiteillä? Mietin, että jos tällaisille tyypeille ei suoraan kerro, niin seuraavilla treffeillä hän toistaa taas samat virheet.
Olen useampaankin otteeseen yrittänyt neuvoa miehiä siinä, miten naisia kannattaa ja ei kannata lähestyä. On kuin hakkaisi päätään seinään. Oletko esim. lukenut täällä AV:lla ketjuja joissa selitetään miehille miksi naisille ei kannata lähettää kikkelikuvia? Kuinka moni uskoo ja/tai ymmärtää?
Parhaassa tapauksessa saa solvaajastalkkerin, joka vihaa sinua ikuisesti, koska olet häntä neuvomalla "nöyryyttänyt". En suosittelisi livenä tavattua tyyppiä opastamaan, vaikka olisinkin normaalin oloinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useampaankin otteeseen yrittänyt neuvoa miehiä siinä, miten naisia kannattaa ja ei kannata lähestyä. On kuin hakkaisi päätään seinään. Oletko esim. lukenut täällä AV:lla ketjuja joissa selitetään miehille miksi naisille ei kannata lähettää kikkelikuvia? Kuinka moni uskoo ja/tai ymmärtää?
Parhaassa tapauksessa saa solvaajastalkkerin, joka vihaa sinua ikuisesti, koska olet häntä neuvomalla "nöyryyttänyt". En suosittelisi livenä tavattua tyyppiä opastamaan, vaikka olisinkin normaalin oloinen tapaus.
Aivan! Vain mieheltä voi saada tuollaisen ohjeen. Naisille on kehittynyt yleensä itsesuojeluvaisto, joka kertoo, että paras on vain pyrkiä eroon mahdollisimman vähäeleisesti. Mieshän voi "loukkaantua" ja kun persoonallisuushäiriöinen sekopäämies loukkaantuu, siitä voi olla leikki kaukana.
Sitä paitsi jos joku aikuinen on niin urpo, että puhuu vain koko ajan itsestään, niin todennäköisesti vika on korjaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä bongattu mies katsoi minua päästä varpaisiin ja kysyi miksi olen niin lyhyt. Joo, tiedän kyllä olevani lyhyt, mutta ei ihan asiallista kommentoida tuolla tyylillä. :D
Oisit sanonu että jokainen tyhmä kysymys lyhentää mua, olin vielä pari vuotta sitten kaksimetrinen.
Been there.. Onko mitään ärsyttävämpää kuin tuo minäminäminä -papatus...
Tämä ei varsinaisesti ole treffi- tai tapailukokemus, mutta kerrotaan...
Opiskeluaikoina olin illanvietossa baarissa kaverini kanssa, illan kuluessa seuraamme lyöttäytyi kiinalaisia samasta koulusta. Noh, olin juonut paljon ja tanssimme heidän kanssaan (ei mitään kähmyti kähmyti -tansseja vaan sillee samassa ringissä), juttelin myös tämän yhden kanssa. En enää muista tarkasti mitä siinä vielä illan aikana tapahtui, ei kuitenkaan mitään intiimiä tai sellaista, kuitenkin tämä yksi kiinalainen oli saanut jostakin puhelinnumeroni ja hän alkoi pommittamaan minua tekstareilla seuraavana päivänä. Ehdotin tyypille että juteltaisiin ennemmin mesessä, ajattelin että saan olla enemmän rauhassa sillä tavalla. Hän halusi kauheasti jutella niitä näitä, minä kohteliaana ja ystävällisenä juttelin tietenkin mukana, eihän minulla ollut mitään häntä vastaankaan (vielä).
Tästä tyypistä tuli kauhea riesa. Hän ei tyytynyt siihen että sai keskustella kanssani mesessä pari tuntia illassa, hän myös soitteli minulle pitkin päivää (en aina halunnut vastata, puhelin saattoi soida kolmekin minuuttia putkeen) ja pommitti tekstareilla, koulussa hän ei sentään tullut juttusille (sain myöhemmin tietää, että hän pelkäsi kaveriani jolla oli kasvoissa lävistyksiä :D). Hän kuitenkin muisti mainita kuinka ihmeellistä hänestä oli nähdä minut koulussa. Aloin pian epäillä että tätä tyyppiä ei kiinnosta pelkkä kaveruus, vaan hän haluaa jotain muutakin. Hänen keskustelunsa olivat kuitenkin aina ns. kaveripuhetta, eli ei mitään seksuaalissävytteisiä tms., joten mietin miten voisin varovaisesti hivuttautua hänestä etäämmäs. Yhtenä päivänä estin hänet messengerissä, mutta sitten muistin että hän sanoi käyttävänsä Linuxin versiota mesestä (siinä siis näkee ketkä ovat torjuneet sinut, käytin itsekin sitä toisella koneellani), joten otin eston pois päältä ja myöhemmin samana iltana juttelinkin hänen kanssaan. Seuraavana päivänä olin kaupungilla kaverini kanssa ja tämä kiinalainen soitti minulle raivostuneena, että olen torjunut hänet mesessä ja tivaa miksi. Esitin hämmästynyttä ja sanoin että mehän juttelimme vielä eilen illalla. Hän hiljeni, kuulin kuinka hammasrattaat raksuttivat hänen aivoissaan, hän rauhoittui selvästi ja sovimme että juttelemme illalla lisää. Olin tässä vaiheessa 100 % varma että tyypistä pitää päästä eroon.
Hän asui n. 500 metrin päässä kotoani, tiesin missä talossa hän asui mutta hän ei tiennyt minun taloani sillä olin ajatellut ettei kannata kertoa. Eräänä iltana hän ehdotti tapaamista pimeään puistoon iltamyöhään, jostain kumman syystä en mennyt. Olikohan sama ilta kun sitten ilmoitin hänelle että minä en jaksa hänen juttujaan, en ole kiinnostunut hänestä romanttisessa mielessä. Olin viimeiseen asti yrittänyt olla ystävällinen, enkä enää jaksanut esittää. Noh, sain kuulla olevani rasisti ja särjin hänen sydämensä ja kaikkea muuta. Poistin hänen mesestä, mutta tekstareita häneltä sateli vielä puolen vuoden ajan harvakseltaan, tyyliin "I like you" ja "I love you". En ikinä vastannut niihin ja sitten ne loppuivat.
Olisi ollut helpompi lopettaa koko juttu alkuunsa jos tämä tyyppi olisi suoraan sanonut olevansa siinä mielessä kiinnostunut, hankalampi sanoa jollekulle "lopeta, en halua olla kaverisi" kuin että "en halua seurustella kanssasi". Ja mainittakoon että minulla on myös ulkomaalaisia kavereita, jopa kiinalaisia, tämä vain oli tämmöinen tapaus.
Tapasin netissä kiinnostavan miehen. Juteltiin netissä, että mitä tehtäisiin kun tavataan. Hän sanoi, että kutitetaan toisiamme. Luulin sitä vitsiksi ja vastasin, että juupa juu.
Tuli päivä, jolloin tavattiin. Tuosta keskustelusta oli jo tovi aikaa, ja olin unohtanut sen. Hän oli aika tuhdissa kunnossa, ja kuva antoi ymmärtää muuta.
Mentiin kahville, tai no, hän meni. Mä vaan seisoin tyhmänä kahvion linjastolla ja hän ottaa kahvia eikä kysy/ihmettele, että otanko minä jotain. Istuimme pöydässä aika hiljaa, mitä nyt jotain perusjuttuja juteltiin.
Lähdettiin sitten sieltä huoltamon kahvilasta ja hän kysyi, että mitä nyt tehdään. Sit hän kysyi että mennäänkö kutittamaan toisiamme. Mä luulin sitä jälleen kerran vitsiksi. Nauroin että joo'o. Lähdimme yhdessä hänen autollaan ja pysähdyimme isolle parkkipaikalle. Pikkaisen minua pelotti silloin, että mitä nyt....
Yhtäkkiä hän ojentaa kädet mua kohti ja alkaa kutittamaan mua. Tai ainakin yrittää. Hän sanoo, että kutita sä mua! Vastasin, että "joo eeiiii nyt. "
Loppujen lopuksi hän heitti mut mun kodin lähelle ja kävelin lopun matkaa, asuin sen verta maalla silloin, ettei sinne mennyt julkisia..
Ihme kutitusfetissi hänellä. Enpä suostunut enää näkemään häntä eikä sen koommin pidetty yhteyttäkään.
Tein sokkotreffit erittäin miellyttävä-äänisen neitokaisen kanssa.Sain ennkkotietona ymmärtää että kyseessä on suhtkoht normaalin näköinen neito.
Kun näin tämän massiivisen lihakasan istumassa kuin gröönlanninvalas järkälemäisenä kuin suoraan jostain non stop syömäkilpailusta suosikkiahmijana niin en saanut sanaakaan suustani. Aivoni tekivät tuhansia laskutoimituksia sekunneissa ja sanaakaan sanomatta käännyin ja jätin taaksen tämän tankin.
Sen pituinen se.
Tapasin netissä miehen, joka kertoi pitävänsä naisen tuoksusta ja kysyi, saako haistella, kun tavataan. Luulin sen olevan vitsi. Tavattiin ja mies kirjaimellisesti työnsi nenänsä kainalooni ja nuuhki.
Vierailija kirjoitti:
Olin erään miehen kanssa kahvilla ja hän halusi näyttää minulle youtubesta hauskoja Ismo Laitela -videoita. Katsottiin siinä muutama ja mies nauraa hörötti kovaan ääneen. Minua huvitti ja hävetti se koko tilanne samaan aikaan. Ei siinä mitään, meillä kaikilla on oma huumorintajumme enkä minäkään aina mitään laatuvideoita katsele, mutta en ehkä ensitreffeillä kehtaisi tunnustaa, että tuollaiset videot naurattaa. En varsinkaan julkisessa kahvilassa! :)
Ihailtavan rohkea mies. Itsekin nauran ja kirjaimellisesti putoan joillekin aivan randomeillle jutuille ja kuuden vuoden jälkeenkin hävettää jos miehen edessä tämä tapahtuu. Tietystikin jutut aina sellaisia, joille ehkä vähän hymähtää ja itse käytännössä en saa happea kun naurattaa niin perkeleesti 😁👍
Tästä on aikaa vuosia. Tapasin miehen jossain keskustelupalstalla ja juttu luisti. Sovittiin, että mennään yökerhoon. Tavattiin ulkopuolella ja mentiin yhdessä jonoon. Portsari oli minua kohtaan jostain syystä tosi kohtelias ja mies hermostui siitä, huusi tyyliin "aiotko iskeä mun naista. Häpesin silmät päästä. Yökerhossa tilattiin juotavat ja baarimikko oli myös ystävällinen minulle ja taas tämä mies sai hirveät mustasukkaisuusraivarit. Ei nähty enää tämän jälkeen.