Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nuorenmiehenkahvilassa. Hän oli tuttuni. Yhtäkkiä hän alkoi kovaan ääneen arvostella ja soimata minua tyyliin "Se ja sekin sanoi susta niin ja niin!" Yleensä olen sanavalmis. Tuossa tilanteessa tulin niin nyryytetyksi julkisesti että itkua niellen yritin ensin rauhoittaa miehen ja lopuksi lähdin katseiden saattelemana menemään. en ole ollut MISSÄÄN tekemisissä tyypin kanssa sen jälkeen. Siihen hän ehkä pyrkikin. Mutta miksi se piti tehdä häpäisten mut julkisesti?
Se yritti vaan negata sua.
Suomalaisilla se lopputulos on tuollainen, kun ne lukee vähän pelimiesten oppaita....
Lyhyesti. Otin muutaman ja sammuin sekä oksensin miehen bemuun. Olimme silloin hippusen yli 20v. Ja se bemu oli mallia amis. Olaan vieläkin kimpassa. Kaksi lasta ,rivarinpätkä ja farmari ooppeli.
Mitä tarkoittaa negata? Jos tämäkin juttu selviäisi mulle, vaikka siitä on aikaa ehkä 20 vuotta :D
345
Nuorimies haluamalla halusi treffit ja suostuin. Sovittiin että mennään ajeleen.
No mentiin ajeleen. Ajettiin 10km päähän hesen driveiniin. Kysyi multa haluanko jotain, mutta kieltäydyin, kun en halunnut hampurilaisella sotkea koko naamaani.
Mies pysähtyi levikkeelle syömään ja ajoimme takaisin takaisin. Pyysi 5e bensa rahaa!!!?!?!?!?
Annoin bensa rahan mukisematta.
Eipä tullut siitä poikaystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nuorenmiehenkahvilassa. Hän oli tuttuni. Yhtäkkiä hän alkoi kovaan ääneen arvostella ja soimata minua tyyliin "Se ja sekin sanoi susta niin ja niin!" Yleensä olen sanavalmis. Tuossa tilanteessa tulin niin nyryytetyksi julkisesti että itkua niellen yritin ensin rauhoittaa miehen ja lopuksi lähdin katseiden saattelemana menemään. en ole ollut MISSÄÄN tekemisissä tyypin kanssa sen jälkeen. Siihen hän ehkä pyrkikin. Mutta miksi se piti tehdä häpäisten mut julkisesti?
Se yritti vaan negata sua.
Suomalaisilla se lopputulos on tuollainen, kun ne lukee vähän pelimiesten oppaita....
Hahaha! Tällä jepellä oli myös sellainen tyyli, että ensin itketti naista ja sitten tuli iholle "lohduttamaan". Älyn jättiläinen suorastaan.
Mä olin joskus kymmenisen vuotta sitten kaverin veljen järjestämillä sokkotreffeillä..tai no, oltiin nähty nopeasti ohimennen baarissa. Mies vaikutti ihan ok tyypiltä, mitä nyt ehkä vähän leuhkalta kun kehuskeli autollaan ja rahatilanteellaan, kuulemma löytyy komeaa mersua ym.
Kun tää sankari sitten haki mut seuraavana päivänä autollaan, huomasin, että tää komea mersu oli joku ikivanha reuhake, johon oli hankkinut kaikenmaailman autotelevisioita sun muita vempeleitä. Hän alkoikin sitten välittömästi kehuskella niillä, mikä oli vähän outoa. Hankkia nyt vanhaan säksättävään autonromuun jotain multimedialaitteita :D kaiken lisäksi oli vakaasti sitä mieltä, ettei hän mihinkään kahville halua, vaan mentäisiin mun luo kattomaan leffaa. Ihmettelin vähän mutta lopulta annoin periksi ja mentiin siitä meille. Se taisi olla virhe, sillä tää tyyppi viipyikin meillä KAUAN...siis KAUAN. Leffa loppui ja toinen alkoi, ja tämä istuu paikallaan kuin tatti, eikä tajua lähteä mun hienovaraisista vihjeistä huolimatta yhtään mihinkään. Olin jo nimittäin aikaa sitten tajunnut, etten ole todellakaan kiinnostunut tästä miehestä, jonka kaikki jutut vaikuttivat vähän yksinkertaisilta ja junteilta. Kehuskeli siis vielä kaikella omaisuudellaan ja näytti kuvia joistakin isänsä huonekaluista jne.
Kun tää pässi vielä pääsi näissä juituissaan oikein vauhtiin, niin alkoi vielä pilkkaamaan suunnilleen jokaista muhun liittyvää asiaa matkakohteista harrastuksiin asti tyyliin "en mä ainakaan mihinkään Norjaan matkustais, se on ihan juntti paikka hähähähähä, en mä ainakaan mitään ranskaa puhu, se kuulostaa ihan mjänmjänmää hähähähähä, sun kaveri eilen siellä baarissa, sillä oli silmälasit ja oli ihan nörtin näköinen hähähähä." Ajoin sitten tän ukon pihalle. Vielä ovella hän rupesi vollottamaan hämillään ÄÄÄ MÄ RAKASTAN SUA, OOTKO SÄ ÄITI MUN TULEVILLE LAPSILLE, MENNÄÄN SÄNKYYN, ONKO SULLA TUNTEITA MUA KOHTAAN ÄÄÄÄ... Toivottelin siinä sitten hyvät jatkot ja suljin äkkiä oven. Huhuh ne oli kyllä mun ensimmäiset ja viimeiset sokkotreffit.
Saatiin kyllä kavereitten kanssa aika hyvät naurut tän tyypin takia. Löydettiin lisäksi sattumalta tän mestarin IRC-galleria (joo tää tapahtui aika monta vuotta sitten :D), joka oli täynnä kaikenmaailman omahyväisiä selfieitä sekä kuvia joissa esitteli sitä omaisuuttaan ihan ruohonleikkureista lähtien. Miten voi joillakin olla noin tyhjä pää, ihmettelen vaan.
Sovin treffit miehen kanssa, josta olin haaveillut jo pitkään. Hän tuli hakemaan minut hienolla autolla, mutta ei käyttänyt turvavyötä. Kiinnostus lopahti samantien.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti. Otin muutaman ja sammuin sekä oksensin miehen bemuun. Olimme silloin hippusen yli 20v. Ja se bemu oli mallia amis. Olaan vieläkin kimpassa. Kaksi lasta ,rivarinpätkä ja farmari ooppeli.
Ihanaa! :D Hauska tarina lapsenlapsillenne kerrottavaksi, luin tämäm miehelleni ja nauroimme ääneen molemmat ;D
Nettideitti. Ensitapaamisella ei edes moikannut, tuijotteli vakavana päästä varpaisiin vähintään 5 sekuntia ja sanoi toteavasti "näillä mennään". Eniten kiinnostivat puheenaiheet raha, tavarat, tienaaminen ja omaisuus. Kysyi yleisiä kysymyksiä minusta ja vastatessani näin, kuinka katse lasittui ja ajatukset vaelsivat muualle. Piikitteli ja vonkasi samaan aikaan, esim. kosketteli lantionseutuani hellästi ja kommentoi samalla miten olisi laihdutuskuurin paikka. Kertoi isänsä vuosituloista. Aikuinen mies, Hankenin käynyt...
Ihan kivoilla treffeillä olen varmaan ollut kun tämä oli pahin: juttelin tinderissä komean miehen kanssa joka tuntui aivan unelma matchilta. Paljon yhteisiä mielenkiinnonlohteita ja samanlainen ajatusmaailma. Sitten treffattiin ja hieman särkyi kuva. Miehellä olo mm aika ärsyttävä puhevika, mikä anteeksi nyt vain hieman häiritsi. Treffeillä myös ymmärsin ettei tässä ole mitään kipinää ainakaan omalta puolelta. Huomasin myös että nämä yhteiset mielenkiinnonkohteet johtuivatkib miehen myötäilystä. Vieläkin kyllä juttelen jos hän kirjoittaa, mutta pitäisi kai sanoa suoraan että ei tästä taida nyt mitään tulla.
Vierailija kirjoitti:
Mies puhui autostaan (Porsche, joka kuulemma maksoi melkein 200 000) tunnin kestäneistä treffeistä ehkä 15 minuuttia. Porsche-monologin jälkeen keskustelu kääntyi hänen tuloihinsa, jotka kuulemma olivat olleet edellisenä vuonna lähemmäksi 150 000 euroa. Tuloleuhotuksen jälkeen hän kertoi asunnostaan, jonka oli ostanut Kampista. Ei siinä mitään, kiva juttu, että menee hyvin, mutta kun vaikutti sen verran materialistilta, että treffit jäivät sitten pariin kahvikupilliseen. Siitä saa joku gold digger hyvän äijän itselleen. Vai saako? En minä tiedä – hänhän puhui vain omaisuudestaan eikä juuri muusta. N28
Nämä ei varsinaisesti olleet treffit, vaan olimme isommalla kaveriporukalla ravintolassa. Seurueessa ollut yksi mies oli kiinnostunut minusta, ja kertoi koko ajan, kuinka paljon rahaa menee autoiluun ja puhelinlaskuihin, ja kuinka paljon niihin meni rahaa entisen tyttöystävän vuoksi, kun hän käytti tyttöä ajelulla ja soitteli hänelle. Jostain syystä en halunnut hänelle uudeksi ajelutettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi söpöllä tavalla kummallinen treffikokemus. Tutustuttiin facebookissa ihan komean miehen kanssa ja sovittiin, että tavataan mun asunnon läheisen kaupan pihalla. Mies odotteli mua jo siellä ja kun näki mut niin katto just sillä ilmeellä millä elokuvissa sulhanen katsoo alttarille kävelevää morsianta, peitti vielä suunsa kädellään:D Oli ihana mies, mutta ei siitä ikinä mitään säätöä enempää kehittynyt:/
Minulla kävi yksillä ensitreffeillä samoin. Kun mies huomasi minut, häneltä meni aivan pasmat sekaisin, ja hän näytti juuri siltä kuin sanomasi miehet nähdessään morsiamensa.
Me kyllä ollaan edelleen onnellisesti yhdessä :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoilla treffeillä olen varmaan ollut kun tämä oli pahin: juttelin tinderissä komean miehen kanssa joka tuntui aivan unelma matchilta. Paljon yhteisiä mielenkiinnonlohteita ja samanlainen ajatusmaailma. Sitten treffattiin ja hieman särkyi kuva. Miehellä olo mm aika ärsyttävä puhevika, mikä anteeksi nyt vain hieman häiritsi. Treffeillä myös ymmärsin ettei tässä ole mitään kipinää ainakaan omalta puolelta. Huomasin myös että nämä yhteiset mielenkiinnonkohteet johtuivatkib miehen myötäilystä. Vieläkin kyllä juttelen jos hän kirjoittaa, mutta pitäisi kai sanoa suoraan että ei tästä taida nyt mitään tulla.
Alapeukutin, koska olisi armollisempaa tuolle miehelle, jos vain tekisit suoraan selväksi, ettei teitä tule mitään. Jotkut (ihan kivat ja kunnolliset ihmiset) jäävät helposti roikkumaan turhassa toivossa, jos vastapuoli on ystävällinen ja pitää yllä ihan vain tavallistakin keskustelua. Jos mies saa sen lopullisen lopetuksen "suhteellenne", hänellä on mahdollisuus löytää joku toinen nainen, joka oikeasti kiinnostuisikin hänestä.
Seurustelin nuorempana muutaman kuukauden todella visun miehen kanssa. Hän kävi töissä, minä opiskelin. Minusta on ihan OK että kumpikin maksaa omat kulunsa tai tarjotaan toisilleen vuorotellen, mutta minä huomasin maksavani useammin hänen puolestaan vaikka olin köyhä opiskelija. Kun kävimme kahvilla minä tarjouduin useimmiten maksamaan, hän vain silloin, kun en ottanut mitään kahvin kanssa. Kävimme muutaman kerran ulkona syömässä, minä maksoin kerran molempien ruuat, hän muilla kerroilla pyysi aina eri laskut. Kerran hän ehdotti elokuviin menoa, mutta minulla oli silloin rahat tiukalla, koska olin ostanut kassillisen ruokaa meille viikonlopuksi ja sanoin sen hänelle, emme menneet elokuviin. Viikonloppuisin olimme lähes aina minun kämpilläni ja minun ostamilla ruuilla, hän ei kertaakaan osallistunut ruokaostosten maksuun. Kun suhteemme päättyi, hän haukkui minut, koska en ollut älynnyt maksaa hänelle bensarahaa, kun olin ollut kaupunkiajossa hänen autonsa kyydissään. Hän itse asui kauempana keskustasta ja siksi kulki autolla. Jäi kyllä todella paha maku tuosta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin nuorempana muutaman kuukauden todella visun miehen kanssa. Hän kävi töissä, minä opiskelin. Minusta on ihan OK että kumpikin maksaa omat kulunsa tai tarjotaan toisilleen vuorotellen, mutta minä huomasin maksavani useammin hänen puolestaan vaikka olin köyhä opiskelija. Kun kävimme kahvilla minä tarjouduin useimmiten maksamaan, hän vain silloin, kun en ottanut mitään kahvin kanssa. Kävimme muutaman kerran ulkona syömässä, minä maksoin kerran molempien ruuat, hän muilla kerroilla pyysi aina eri laskut. Kerran hän ehdotti elokuviin menoa, mutta minulla oli silloin rahat tiukalla, koska olin ostanut kassillisen ruokaa meille viikonlopuksi ja sanoin sen hänelle, emme menneet elokuviin. Viikonloppuisin olimme lähes aina minun kämpilläni ja minun ostamilla ruuilla, hän ei kertaakaan osallistunut ruokaostosten maksuun. Kun suhteemme päättyi, hän haukkui minut, koska en ollut älynnyt maksaa hänelle bensarahaa, kun olin ollut kaupunkiajossa hänen autonsa kyydissään. Hän itse asui kauempana keskustasta ja siksi kulki autolla. Jäi kyllä todella paha maku tuosta ihmisestä.
"Visu", en ookaan koskaan kuullut tuota saidan synonyyminä. Aina oppii uutta. :) Mistä päin oot? (Ja ihme tyyppi, sori ohiksesta.)
Osan oon kertonut jo aikaisemminkin, mutta kerrotaas nyt uudestaan:
1. Mies näytti kuvissa oikein komealta ja kehuskeli viesteissään olevansa todella urheilullinen. Sovimmekin lenkkitreffit eli tarkoitus vetää yhdessä pidempi reipas kävelylenkki ja tutustua siinä samalla. Minä sitten iloisena pistin lenkkarit, nätit urheiluvaatteet ja tukan ponnarille. Mies tuli paikalle autolla. Päällä nahkatakki, farkut ja järkyttävät littaantuneet avokkaat. Kasvoiltaan aivan erilainen kuin kuvassa ja tukka ylikasvanut ja sotkuinen. Lähdimme kävelemään, mies ei pysynyt perässäni ja puuskutti niin ettei pystynyt puhumaan. (ja me vaan kävelimme!)
2. Treffi-ilmoituksessa mies oli ilman paitaa ja näytti uskomattoman komealta ja lhaksikkaalta. Tavatessamme mies oli vatsakas, pottunenäinen ja ärsyttävä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Visu", en ookaan koskaan kuullut tuota saidan synonyyminä. Aina oppii uutta. :) Mistä päin oot? (Ja ihme tyyppi, sori ohiksesta.)
En ole tuo edellinen mutta Keski-Pohjanmaalla tuota sanaa ainakin käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Mies puhui autostaan (Porsche, joka kuulemma maksoi melkein 200 000) tunnin kestäneistä treffeistä ehkä 15 minuuttia. Porsche-monologin jälkeen keskustelu kääntyi hänen tuloihinsa, jotka kuulemma olivat olleet edellisenä vuonna lähemmäksi 150 000 euroa. Tuloleuhotuksen jälkeen hän kertoi asunnostaan, jonka oli ostanut Kampista. Ei siinä mitään, kiva juttu, että menee hyvin, mutta kun vaikutti sen verran materialistilta, että treffit jäivät sitten pariin kahvikupilliseen. Siitä saa joku gold digger hyvän äijän itselleen. Vai saako? En minä tiedä – hänhän puhui vain omaisuudestaan eikä juuri muusta. N28[/
Taisi olla Cheek. Tuo ylimielisyyden mikkihiiri.
Ihana! Minulla yksi vähän samankaltainen kokemus. Ei tosin peittänyt suutaan kädellään, mutta oli kyllä niin ihana, kun katsoi päälleni leveästi hymyillen.