Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin nuorempana muutaman kuukauden todella visun miehen kanssa. Hän kävi töissä, minä opiskelin. Minusta on ihan OK että kumpikin maksaa omat kulunsa tai tarjotaan toisilleen vuorotellen, mutta minä huomasin maksavani useammin hänen puolestaan vaikka olin köyhä opiskelija. Kun kävimme kahvilla minä tarjouduin useimmiten maksamaan, hän vain silloin, kun en ottanut mitään kahvin kanssa. Kävimme muutaman kerran ulkona syömässä, minä maksoin kerran molempien ruuat, hän muilla kerroilla pyysi aina eri laskut. Kerran hän ehdotti elokuviin menoa, mutta minulla oli silloin rahat tiukalla, koska olin ostanut kassillisen ruokaa meille viikonlopuksi ja sanoin sen hänelle, emme menneet elokuviin. Viikonloppuisin olimme lähes aina minun kämpilläni ja minun ostamilla ruuilla, hän ei kertaakaan osallistunut ruokaostosten maksuun. Kun suhteemme päättyi, hän haukkui minut, koska en ollut älynnyt maksaa hänelle bensarahaa, kun olin ollut kaupunkiajossa hänen autonsa kyydissään. Hän itse asui kauempana keskustasta ja siksi kulki autolla. Jäi kyllä todella paha maku tuosta ihmisestä.
"Visu", en ookaan koskaan kuullut tuota saidan synonyyminä. Aina oppii uutta. :) Mistä päin oot? (Ja ihme tyyppi, sori ohiksesta.)
En ole tuo edellinen mutta Keski-Pohjanmaalla tuota sanaa ainakin käytetään.
Kainuussa kans visu käytössä. Ja Aku Ankassa. Roopehan on "vanha visukinttu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin nuorempana muutaman kuukauden todella visun miehen kanssa. Hän kävi töissä, minä opiskelin. Minusta on ihan OK että kumpikin maksaa omat kulunsa tai tarjotaan toisilleen vuorotellen, mutta minä huomasin maksavani useammin hänen puolestaan vaikka olin köyhä opiskelija. Kun kävimme kahvilla minä tarjouduin useimmiten maksamaan, hän vain silloin, kun en ottanut mitään kahvin kanssa. Kävimme muutaman kerran ulkona syömässä, minä maksoin kerran molempien ruuat, hän muilla kerroilla pyysi aina eri laskut. Kerran hän ehdotti elokuviin menoa, mutta minulla oli silloin rahat tiukalla, koska olin ostanut kassillisen ruokaa meille viikonlopuksi ja sanoin sen hänelle, emme menneet elokuviin. Viikonloppuisin olimme lähes aina minun kämpilläni ja minun ostamilla ruuilla, hän ei kertaakaan osallistunut ruokaostosten maksuun. Kun suhteemme päättyi, hän haukkui minut, koska en ollut älynnyt maksaa hänelle bensarahaa, kun olin ollut kaupunkiajossa hänen autonsa kyydissään. Hän itse asui kauempana keskustasta ja siksi kulki autolla. Jäi kyllä todella paha maku tuosta ihmisestä.
"Visu", en ookaan koskaan kuullut tuota saidan synonyyminä. Aina oppii uutta. :) Mistä päin oot? (Ja ihme tyyppi, sori ohiksesta.)
En ole tuo edellinen mutta Keski-Pohjanmaalla tuota sanaa ainakin käytetään.
Kainuussa kans visu käytössä. Ja Aku Ankassa. Roopehan on "vanha visukinttu".
Nettideitti. Mies oli kiinteistövälittäjä, pitkä, tumma ja komea. Viestiteltiin ihan järkeviä viestejä ja mies kertoi, ettei hänellä ole mitään pidempi aikaisia seurustelusuhteita ollut, ihmettelin kovasti. Mentiin ravintolaan syömään, mies oli asiallinen, mukava ja tuntui fiksulta. Kotiin päästyä sain mieheltä pervoja tekstiviestejä, mistä en ihan pitänyt ja yritin vastata niihin jotenkin neutraalisti. Mies pyysi minua uudestaan ulos ja mentiin baariin lasilliselle. Ilta oli taas kasvokkain mielyttävä ja mies vaikutti ihan selväpäiseltä (vaikka edellisillan viestit vähän häiritsivät minua). Illan päätteeksi lähdin kotiin ja taas alkoi miehen viestittely, sain taas entistä viestejä, mitä hän haluaisi tehdä minulle sängyssä (tyyliin pissa- ja kakkaleikkejä) ja meni maku kokonaan miehestä, kolmansia treffejä ei tullut. Vieläkin puistattaa, kun näen joskus hänen kuvansa lehdessä, missä mainostaa myytäviä asuntoja, yök.
naisen kasvokuva oli ilmoituksessa kaunis ja meillä vaikutti olevan yhteiset mielenkiinnon kohteet.
treffeille saapui laiha, lähes rinnaton mutta pallomahainen s-vikainen suhisija joka otti teetä valittaen, että kahvi närästää. oli pukeutunut putkitoppiin jota veti koko ajan ylös ja yhtäkkiä kysyi saako haukun viineristäni.
en tapaa jakaa syömisiäni, mutta herrasmiehenä ostin hänelle oman jonka söi kahdella haukulla!
vaikka saimme mielenkiintoisen keskustelun Dr Whon uudesta jaksosta, kiinnostukseni oli jo lopahtanut ja tunsin itseni petetyksi.
369, kauniisti sinä naisista puhut.
Vierailija kirjoitti:
naisen kasvokuva oli ilmoituksessa kaunis ja meillä vaikutti olevan yhteiset mielenkiinnon kohteet.
treffeille saapui laiha, lähes rinnaton mutta pallomahainen s-vikainen suhisija joka otti teetä valittaen, että kahvi närästää. oli pukeutunut putkitoppiin jota veti koko ajan ylös ja yhtäkkiä kysyi saako haukun viineristäni.
en tapaa jakaa syömisiäni, mutta herrasmiehenä ostin hänelle oman jonka söi kahdella haukulla!
vaikka saimme mielenkiintoisen keskustelun Dr Whon uudesta jaksosta, kiinnostukseni oli jo lopahtanut ja tunsin itseni petetyksi.
nainen luultavasti oli itsekin tietoinen päärynävartalostaan ja puhuviastaan ja toivoi, ettei asia häiritsisi sinua! jos olisit oikeasti ollut kiinnostunut, olisit pystynyt näkemään noiden vikojen ohi. sääli käy treffikumppaneitasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen luultavasti oli itsekin tietoinen päärynävartalostaan ja puhuviastaan ja toivoi, ettei asia häiritsisi sinua! jos olisit oikeasti ollut kiinnostunut, olisit pystynyt näkemään noiden vikojen ohi. sääli käy treffikumppaneitasi!
Ja täällä on sivu toisensa jälkeen valitusta lyhyistä, puhevikaisista pullukkaäijistä. Kai miehilläkin saa olla standardit? Ehkä tuon kirjoittaja oli itse hyvännäköinen, joten on varaa vaatia samaa naiselta.
Ai kamala mitä juttuja 😂 Mulla on huomenna Tinder-treffit ja kieltämättä vähän hirvittää mennä sinne tämän ketjun jälkeen.
Olen tässä nyt puolisen vuotta käynyt treffeillä pitkän parisuhteen jälkeen.
Yksi mies oli seksihullu ja todella itseään täynnä. Treffien ajan puhui koko ajan itsestään. Jos yritin johonkin väliin sanoa jotain, niin puhui päälle ja käänsi jutun itseensä. Treffien jälkeen lähetteli puhelimeni täyteen kuvia munastaan ja itsestään alasti. Kiitos ei.
Toinen vaikutti ihan täydelliseltä, juttu kulki hyvin ja mukana oli jopa hieman ihastumista. Kertoi sitten kuitenkin polttelevansa pilveä päivittäin. Kiitos ei.
Kolmas oli ihan ok. Nähtiin pari kertaa, vaikka mitään suurempaa tunnetta ei minun puoleltani ollutkaan. Jäin miehen luokse yöksi (virhe). En edes ehtinyt kotiin ennen kuin alkoi rakkauden tunnustukset viestien välityksellä ja suuret suunnitelmat yhteisestä elämästä. Alkoi ahdistamaan ja ei enää nähty. Seuraavaksi pitää varmaan estää mies whatsupissa, koska vonkaa edelleen kuukausien jälkeen. Yök.
Muut on olleet enemmän ja vähemmän normaaleja, mutta mitään kemiaa ei ole ollut.
Tuli mieleen yhdestä toisesta ketjusta kaverin kokemus. Hän toi baarista kotiin puolitutun miehen, joka kämpille tultuaan kusi kaverin vaatekomeroon vaatteiden päälle. Eikä ollut mikään pieni lammikko. Kaveri suuttui ja mies alkoi mököttään. Kaveri yritti saada miestä lähtemään niin tämä alkoi meuhata, etteikö voitais harrastaa vielä seksiä. Poliisi mainittiin ja mies suostui lähtemään. Oli lähtiessään vielä huudellut kaverin postilaatikkoon vitun pihtaria. Kaveri ei lämmennyt enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaan sivukaupalla haukutaan miehiä puhevikaisiksi, vajaiksi, kääpiöiksi, seksihulluiksi pervoiksi, tuppisuiksi ym., sitten kun jostain naisesta kirjoitetaan asiallisesti, miksei iskenyt, niin heti monta valittamassa, että pitäisi kelvata.
Kai miehillä on ihan yhtälailla oikeus valikoida..
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT, mutta en ole aiemmin kuullut sanaa visu :D
Kerran mailailin sellaisen kypsemmän daamin kanssa, olin silloin 44. Hän oli omien sanojen mukaan "vähän yli 50" ja pyysin kuvaa tietenkin. Jotenkin se vanhanaikainen kirjoitustyyli sai hälytyskellot soimaan päässä ja lopulta tuli kuva ja se oikea ikä: 69 v. Ei menty treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisellä sivulla oli kommentti, jossa kerrottiin miehen näyttävän kuvassa komealta, mutta todellisuudessa olikin vatsakas ja pottunenäinen, mutta siihen sinä et kiinnittänyt huomiota. :D Miesten ulkonäköön saa olla pettynyt ja siitä saa valittaa, mutta samaa ei saa tehdä naisista.
Feminatsit ja feminatsien logiikka ja kaksinaismoraalit.
Vierailija kirjoitti:
Kerran mailailin sellaisen kypsemmän daamin kanssa, olin silloin 44. Hän oli omien sanojen mukaan "vähän yli 50" ja pyysin kuvaa tietenkin. Jotenkin se vanhanaikainen kirjoitustyyli sai hälytyskellot soimaan päässä ja lopulta tuli kuva ja se oikea ikä: 69 v. Ei menty treffeille.
:D
No olihan hän vähän yli 50 ja vähän vielä päällekin.
Opiskeluaikana olin kaupan kassalla töissä. Eräs sellainen ihan kivan oloinen poika kävi aina kaupassa ja kerran hän sitten sujautti käyntikorttinsa mulle rahojen mukana. Olin myöhään iltaan töissä ja tosi väsynyt opiskelu ja työpäivän jälkeen enkä heti samana päivänä muistanut/jaksanut laittaa hänelle viestiä ja halusin vähän miettiäkin että mitä hänelle nyt sitten kirjoittaisin. Noh, seuraavana päivänä sitten viestiteltiin ja häneltä tuli heti ensimmäiseen viestiin jokin vähän ihmeellinen vastaus, en enää muista niin tarkasti mutta vaikutti tosi loukkaantuneelta kun en heti samana päivänä ottanut häneen yhteyttä. Ajattelin että OK, kai hän saa vähän loukkaantunut ollakin kun oli kuitenkin uskaltanut mua lähestyä. Sovittiin sitten treffit ja hän tulisin mua hakemaan töistä ja mentäisiin siitä kahville. Tuo treffipäivä sitten koitti ja hän ilmestyikin mun työpaikalle jo sovittua aiemmin. Ajattelin että josko hän vaikka tuli ostoksille. Hänpä istuikin sinne kaupan penkille ja tuijotti vaan mua kokoajan. Vähän vaivaantuneena siinä vielä ainakin puoli tuntia palvelin asiakkaita. Noh, päästiin sitten lähtemään kun mulla loppui työt. Hän ehdotti että mennään n. 10 km:n päässä olevalle huoltoasemalle kun oli jo myöhä eikä mikään paikka enää oikein auki. Hänen autollaan siis mentiin. Jossain puolivälissä huomasin että mulla ei ollut rahapussia mukana ja totesinkin tän ääneen. Hän alkoi vaikuttaa jotenkin ärsyyntyneeltä ja sanoin että voidaan kyllä käydä hakemassa rahat, tosin ajattelin jo että eikös hän nyt voisi sen kahvikupposen mulle tarjota..? Olin jo aika väsynyt kun oli takana kouluaamu ja työpäivä ja ehdotin sitten että jos hän maksaa sen kahvikupposen niin mä maksan sen hänelle kyllä sitten takaisin, ettei tarviis enää ajella edestakaisin. Noh, hän suostui tähän vähän pitkin hampain. Mies oli kerennyt jo vaihtaa kaistaakin että lähetään hakemaan se rahapussi, varmaan olis menny enemmän bensaan rahaa siinä ajellessa kuin siihen kahviin. Enkä tosiaan tehnyt tätä mitenkään tahallani, kyllä mulla olis ollu varaa se parin euron kahvi maksaa ja vaikka tän miehenkin kiitokseksi vaikka siitä että oltiin hänen autollaan. Päästiin sinne kahville sitten ja ihan mukavaa oli ja vaikutti ihan fiksulle tyypille tämä. Sieltä sitten pois lähtiessä hän ehdotti että maksan hänelle bensarahaa ja sen kahvin samantien takaisin. Hän vei mut kotiin, juoksin hakemaan hänelle sisältä rahaa ja toivotin hyvää yötä, en pyytänyt sisälle. Vähän hämmentynyt olo jäi tästä kun tuo mies oli itsekin työssäkäyvä, en tiedä oliko rahapula vai muuten vaan pihi tapaus. Noh, tarina jatkuu. Melkein heti mies laittoi viestiä että oli kivaa, oon ihana ja millon nähtäs jne. Vastailin hänelle jotain että on vähä kiireitä nyt, opiskelut, työt jne ja viikonloppuna(hän ehdotti viikonlopuksi tapaamista) on tyttöjen pikkujoulut. Hän tästä sitten innostui ja kyseli että minne ollaan menossa, voitasko nähdä baarissa jne. Painotin hänelle että on tyttöjen ilta enkä kerkeä nähdä eikä ole tietoa vielä minne ollaan menossa. Noh tyttöjen ilta koitti ja mentiin baariin. Ja kukas sinne kohta ilmestyikään istuskelemaan ja tuijottamaan. Ajattelin että jos hän on kavereidensa kanssa tullut mutta yksin hän näytti olevan. Moikkasin kyllä kauempaa ja olin isossa porukassa enkä lähtenyt tervehtimään kun ei mitään oltu sovittu. Olin vähän ihmeissäni taas kun tuo tyyppi vaan istui yksin ja tuijotti koko ajan minua. Jossain vaiheessa mentiin baaritiskille kaverini kanssa ja kukas kohta seisoi mun selän takana eikä sanonut mitään. Olin siinä ihan kysymysmerkkinä? Kohta hän siitä lähti tosi loukkaantuneen näköisenä hirveällä vauhdilla pois. En hänestä enää tän jälkeen kuullut enkä itsekään ottanut yhteyttä kun tuo käytös oli tosi omituista ja vähän pelottavaakin mun mielestä. Myöhemmin facessa huomasin että tämä mies oli päässyt opiskelemaan samaan paikkaan kuin mun eräs lukioaikainen tuttava(joka oli siis mun kaverina fb:ssä, tämä treffikumppani ei) Jonkin ajan päästä tuo mun lukioaikainen kaveri poisti mut ystävistään, tiedä sitten mitä tää mun treffikaverini oli musta puhunut vai oliko vaan sattumaa..mutta kaiken kaikkiaan hyvin omituista! :)
380 jatkaa vielä. Asuttiin siihen aikaan keskikokoisessa kaupungissa jossa useita baareja, en tiedä koittiko tuo miekkonen onneaan vai miten eksyi samaan baariin, varmaan kiertänyt kaikki paikat läpi että löytää mut. hui kun alkaa puistattaa tää juttu näin jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran treffeillä baarissa tapaamani miehen kanssa. Ekat treffit olivat oikein mukavat, kävimme syömässä ja juttelimme koko illan. Mies oli fiksun ja mukavan oloinen. Toiset treffit sovimme miehen luokse. Oltiin sovittu, että haetaan pizzat, katsotaan leffaa jne. Ajattelin, että seksiäkin saattaisi olla.
No, olin miehen ovella sovittuun aikaan. Pimpottelin ovikelloa useamman kerran, ei tullut avaamaan. Soitin, ei vastausta. En ihan heti luovuttanut, koska en jaksanut lähteä takaisin kotiin ja olin odottanut näitä treffejä (kahdella bussilla olin tullut). Lopulta mies tulikin avaamaan oven, oli kuulemma ollut nukkumassa krapulaansa. Mentiin sisään, ja mies sanoi, että tossa on sun pizza, mä söin jo omani. Oli siis jo aiemmin tilannut meille ne pizzat. Mentiin sohvalle ja ennen kuin ehdittiin valita mitään leffaa, mies oli nukahtanut taas. Söin siinä sitten pizzaa itsekseni ja katselin telkkaria, mies kuorsasi vieressä. Mies ei osoittanut heräämisen merkkejä, joten päätin lähteä kotiin. Kävin vessassa ja huomasin, että miehellä oli pyykit koneessa. Ripustin ne sen pyykit kuivumaan ja lähdin. Myöhemmin tuli ihmetteleviä viestejä, että minne katosin. Kehtasi vielä pyydellä monta kertaa uudestaan kylään (en mennyt)!
Olipa hellyyttävää, että laitoit hänen pyykit kuivumaan:)
Tuo naisen ulkonäköä haukkuva viesti tuntuu jotenkin läpinäkyvän "näpäyttävältä" vastaaviin naisten kirjoittamiin viesteihin. Totta kai sekä miehillä että naisilla saa olla omat ulkonäkökriteerinsä, mutta tolloltahan tuollaiset ulkonäköä syväanalysoivat ja mollaavat viestit kuulostavat. Samanlaiselta opetusviestiltä haiskahti vähän tuo vanhan naisen 44-vuotiaaseen mieheen kohdistama iskuyritys. Joku närkästynyt ja "on niitä naisiakin" -viestejä nyt perätysten, plus tietty klassiset feministien haukkumiset perään. ;)
Olen kertonut nämä aiemmin jossain vastaavassa ketjussa.
Mies sanoi olevansa raitis ja urheilullinen, haisi tupakalle. Kun mentiin hänen lähipiirin niin joka pöydässä nousi kädet ja moikattiin.
Toisen Urhon kanssa oltiin ihan huoltsikalla kahvilla, juteltiin kaikesta ja oli ihan kivaa. Yhtäkkiä mies alkoi mittailemaan mua katseellaan ja totesi, että "mulla ei ala seisomaan sun näköisen naisen kanssa". Multa oli tulla kahvit nenästä, mut kiitin ja sanoin heipat.