Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
301/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että aika monessa viestissä miehet ovat olleet kuin toista maata naisen kanssa, mutta herrojen mielestä heidän välillään on silti "kemiaa"? :D

Vierailija
302/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi hieman sääliksi, kun olin treffeillä yksinäisen kolmekymppisen miehen kanssa. Hän oli kohtelias ja kiva, mutta hänellä oli aivan liian suuret unelmat ja suunnitelmat ensitreffeillä. Hän suunnitteli meille perhettä jo ensimmäisen kymmenen minuutin jälkeen, ja vaikutti onnelliselta ettei hänen tarvitsisikaan elää loppuelämäänsä yksin.

Mies kyseli, mitä mieltä olisin jos tulisin hänelle raskaaksi mahdollisimman pian jne. paljon lapsiin ja perhe-elämään liittyviä kysymyksiä. Toki puhuimme muustakin, mutta miehen vauvakuume tuli hyvin vahvasti esiin. Hän suunnitteli meille jo yhteistä kotia lasten kasvattamiseen ja perheautoa, jolla kuskata lapset harrastuksiin.

Mies oli sympaattinen, mutta valitettavasti halusimme liian erilaisia asioita elämältä. Tuntui niin pahalta kertoa, ettemme ole oikein kiinnostuneet samoista asioista. Toivon, että mies on löytänyt/tulee löytämään hänelle sopivan kumppanin, sillä hänessä ei sinänsä ollut mitään vikana. Kävi lähinnä sääliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut on niin hirveitä.

Suomalaiset miehet ovat kertakaikkiaan järkyttäviä. Alan lesboksi.

Turkkilaiset, ranskalaiset, italot ja inkkarit on ihquja. 

No tässä pari ilmeisesti tulevaan lesboa: 

1) Nainen (n. 25v) kertoili treffien aikana erinäisistä kännisistä miesseikkailuistaan ja panoistaa. Ihmetteli ton jälkeen, kun en halunnyt lähteä panemaan. 

2) Nainen (n. 35v) ei hirveesti tainnut ihastua, vaikka oli kuvat nähnyt jne. No istui ja tuijotteli lähinnä ulos, yritin sitten itse pitää keskustelua yllä kyselmällä ja kertomalla juttuja omasta elämästä. Jos nyt treffeille menee, niin voisi sitä edes yrittää vähän seurustella vaikka ei torttu kostuisikaan.

3) Nainen (n. 19v) peruutti treffit kolme kertaa. Sitten kuitenkin onnistuttiin tapaamaan. No kolme kertaa taidettiin tavata ja sitten selvisi, että naisella oli muitakin säätöjä ja lopulta myös, että oli 2kk aikaisemmin tullut paksuksi yhdelle näistä.  

Useampi nainen sitten unohtaa kertoa, että on lapsi, tai velehtelee lasten määrän. Ymmärrän toki, mutta ei se hyvää vaikutelmaa anna. Tosin valehtelenhan minäkin ikäni :)

Yhteensä elämän aikana tullut käytyä varmaan 30 treffit ja loput ovatkin sitten menneet ihan tavallisesti. Muutamat sitten jopa hyvin.

Aika yksinkertainen ajatusmaailma sinulla, jos nainen ei sinusta kiinnostu, ei se tarkoita sitä etteikö miehet kiinnostaisi ollenkaan. Eikä lesboksi "tulla" vaan ne jotka sitä on, ovat sellaisia jo syntyessään.

Vierailija
304/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen kanssa treffit menivät aina samalla kaavalla: Ensin kahville kaupungille, sitten hänen luokseen istumaan sohvalle ja katsomaan telkkua. Sitten imuttelua sohvalla. Ja imuttelusta tuo mies tykkäsikin. Oli leuat aina kipeenä treffien jälkeen. Sitten sänkyyn, jossa hetken esileikin jälkeen hän kävi hakemassa kondomin toisesta päästä huonetta. Parin minuutin jyystön jälkeen hän lähti viemään kortongin keittiön roskiin. Odottelua. Jälleen pussailua sängyllä ja kohta kondomi toisesta päästä huonetta ja parin minuutin jyystöt. Sitten hänen ehdotuksestaan kävelylle kaupungille. Kävelyn aikana hän alkaa vihjaamaan minulle, että olisi jo aika lähteä. Joka vitun kerta.

En tajua vieläkään, miksi edes kävin hänen kanssaan treffeillä niin monta kertaa. Seksistäkään en itse saanut paljon mitään. Eniten kyrsi se odottelu kondomeilla säätämisen kanssa.

Vierailija
305/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen antaa vinku-vonjaakalle, ja toinen lämpenee väkisin kähmijälle. Just. 

Samaa ihmettelen. Yhtä typerää naisen antaa kuin miehen käyttäytyä noin. Vaan mitäpä nykypäivänä enää kannattaa ihmetellä. Itse en edes uskaltaisi (nuorempana olisi saattanut käydäkin noin), ties mille voimille altistuu. Kaikki kun ei ole näkyvää, mutta olemassa kuitenkin...

Vierailija
306/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
307/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin karmii ja hämmästyttää nämä naiset, jotka ovat valmiita menemään sänkyyn ties minkälaisen otuksen kanssa.. Kiristävän, vonkaavan, väkisin kähmivän, tyypin joka ei muistuta kuvaansa/kuvailuaan lainkaan eli toisin sanoen valehtelee... Jne.

Ja tyypit näyttävät sitten olevan näitä, jotka menevät suoraan asiaan, laukeavat kahdessa sekunnissa, pyyhkivät mulkkunsa verhoihin ja häipyvät saman tien. Vaikka olisi kuinka puutteessa, niin onko tuosta nyt hyötyä sitten?

Onko naiset tosiaan opetettu näin, että pakko panna?

Uskon, että on eri asia olla keskellä tilannetta kuin analysoida ja kirjoittaa siitä jälkikäteen, kun homma on jo ohi ja tietää lopputuloksen. Eli ei ne päätökset synny heti, vaan sitä on odottavalla mielellä ja toivoo mukavia treffejä ja kokemuksia. Yrittää tajuta toista ja joustaa... Ja seksiin vie myös uteliaisuus.

Ehkä sitten jotkut eivät vain osaa sanoa ei. Itse olin neitsyt, kun ekaa kertaa olin vonkaajan kanssa treffeillä. Ei saanut. Kukaan, jolle en ole halunnut antaa, ei ole saanut. Hyvää kannattikin odottaa.

Vierailija
308/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessani nettimiehen ekan kerran hän moikkasi ja siirsi sitten katseensa takapuoleeni, tuijottaen sitä arvioivasti varmaan minuutin ainakin sanomatta mitään sinä aikana. Kertoi sitten että on nälkä, mennään syömään. Ravintolassa ilmoitti että ei ole nyt kuin kakskymppinen mukana, eli ei voi tarjota. Ruokailun ajan oli hiljaa ja näpräsi puhelintaan, kuuntelematta mitään mitä sanoin.

Vierailija
309/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavatessani nettimiehen ekan kerran hän moikkasi ja siirsi sitten katseensa takapuoleeni, tuijottaen sitä arvioivasti varmaan minuutin ainakin sanomatta mitään sinä aikana. Kertoi sitten että on nälkä, mennään syömään. Ravintolassa ilmoitti että ei ole nyt kuin kakskymppinen mukana, eli ei voi tarjota. Ruokailun ajan oli hiljaa ja näpräsi puhelintaan, kuuntelematta mitään mitä sanoin.

Ilmeisesti takapuolesi ei täyttänyt herran kaikkia odotuksia. Idiootti mikä Idiootti.

Vierailija
310/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä bongattu mies katsoi minua päästä varpaisiin ja kysyi miksi olen niin lyhyt. Joo, tiedän kyllä olevani lyhyt, mutta ei ihan asiallista kommentoida tuolla tyylillä. :D

Pakko offtopicina kysyä, kuinka lyhyt olet kun kuulet tollaisia kommentteja? :o ei sillä, että olisi hyvätapaista kommentoida kenenkään pituutta, oli sitä sitten 140 cm tai 190 cm...

Vierailija
311/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin nettitreffeille, mistään en ollut profiilissani valehdellut, kuvat oli hyviä ja tuoreita ja yleensä käy ihan hyvä flaksi naisten kanssa netin ulkopuolellakin.

Nainen, ei mikään missi, odotti pöydässä kahvilassa ja saavuin sovittuun aikaan. 

En päässyt edes istumaan tai ehtinyt kunnolla "moi" sanoa kun nainen sanoi jo että "joo voit lähteä", olin että "öö jaaha mitäs ihmettä.. jos nyt juotas ne kahvit kuitenkin? :)" johon nainen "mee pois". Lähdin pois enkä kuullut hänestä sen koommin.

Sen pituinen se.

Vähän sama kokemus naisena. Menin nettitreffeille ja profiilikuvassa näytin ihan itseltäni. Sovittiin treffit erään kaupan eteen ja olin siellä odottamassa miestä. Seisoin ainoana kaupan edessä, mutta mies käveli ohitseni ja sen jälkeen alkoi "etsiä" minua. Katse ei kohdannut kertaakaan ja melkein aloin naureskelemaan, vitsaileeko hän vai ei. Mies lopulta soitti ja kysyi, missä olen ja heilutin kättäni, että tässä. Mies katsoi minua päästä varpaisiin, oli selvästi pettynyt ja totesi, ettei tästä tule mitään, unohdetaan kahvit. Olin ihan ällikällä lyöty, mies oli ihan normaalin näköinen, ei siis mitenkään erikoinen. Itse olin vähintään samaa tasoa, seuranpuute ei ole koskaan ollut ainakaan ulkonäöstä kiinni. Vieläkin ihmettelen, mikä miehelle tuli.

Vierailija
312/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen Tinderissä. Ekat treffit sovittiin kahvilaan. Tulin paikalle kymmenen minuuttia etuajassa. Istuin keskeiselle paikalle odottamaan. En nähnyt ketään tuntomerkkeihin sopivaa. Yksi ikähaarukkaan menevä oli koko ajan kännykällään. Tilasin teen ja voisarven. Laitoin viestiä deitilleni. En saanut mitään vastausta. Lopulta lähdin pois. Kun olin jo autossa matkalla kotiin, mies soitti ärtyneenä mikkihiiriäänellä. Missä olin ollut, kun hän oli odottanut minua kahvilassa. Kun kerroin, että olin paikalla ja vieläpä etuajassa, hän väitti, ettei siellä ollut kuin yh:n näköisiä kotiäitejä! Mies ehdotti uusia treffejä mutta minä sanoin, että eiköhän se ollut nyt tässä... :D

Vierailija
313/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselleni ei tullut treffejä mieleen, mutta melki creepy tapaus silti kymmenen vuoden takaa. Silloin chattailtiin suoli24:n nuorten chatissa (olin 18), ja minulle pisti yksityisviestiä eräs ihan mukavalta vaikuttanut juttukumppani. Yht äkkiä sitten töksäytti että "paljon ottaisit jos pantais?" ja vihaisena heitin etten ole mikään h*ora. Siitä tämä jätkä sitten raivostui ihan totaalisesti, haukkui minut alimpaan helvettiin ulkonäköä myöten (minulla kuvallinen profiili, hän anonyymi) ja poistui chathuoneesta. Ei siinä vielä mitään, mutta kun tuo heppuli alkoi vainota minua. Kävin melko usein tuossa chatissa muuten, koska olin siihen aikaan vähän syrjäytyneempi ja tykkäsin kun oli jotain juttukavereita. Aina kun olin kirjautuneena, tuo sama tyyppi ilmestyi paikalle haukkumaan minut pataluhaksi, käytti aina samantyylisiä nimimerkkejä joita sitten rupesin estämään, mutta aina kirjautui uudelleen vähän erilaisella nikillä että ehtisi livauttaa edes muutamat herjat. Jutut olivat ihan sairaita, haukkui mm h*oraksi (makes sense), rumaksi ja oksettavaksi, kertoili kuinka itse on hyvin komea ja varakas eikä ikinä koskisi minuun pitkällä tikullakaan ym. Tätä jatkui n. 2 kuukautta monena päivänä, kunnes luovuin koko chatista kun alkoi tosissaan ärsyttämään.

Myöhemmin törmäsin sitten tuohon jätkään sattumalta eräällä kuvasivustolla. Selailin huvikseni sisäänkirjautuneita käyttäjiä ja siellä pisti silmään tuon stalkkerinkin käyttämä nimimerkki. Klikkasin sen auki ja valehtelematta siinä oli yksi epäviehättävimmistä miehistä joita olen nähnyt. Ylipainoinen, rasvainen tukka ja kummalliset kasvonpiirteet eli sanalla sanoen ruma. Kun yritin klikata muihin kuviin sain ilmoituksen etten voi katsoa kyseistä profiilia koska minut on estetty eli tyyppi oli tunnistanut minut ja säikähtänyt. Häiriköinti ainakin loppui, paras tyydytys oli kuitenkin päästä näkemään tuon haukkujan naama :D.

Vierailija
314/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin törmäsin sitten tuohon jätkään sattumalta eräällä kuvasivustolla. Selailin huvikseni sisäänkirjautuneita käyttäjiä ja siellä pisti silmään tuon stalkkerinkin käyttämä nimimerkki. Klikkasin sen auki ja valehtelematta siinä oli yksi epäviehättävimmistä miehistä joita olen nähnyt. Ylipainoinen, rasvainen tukka ja kummalliset kasvonpiirteet eli sanalla sanoen ruma.

Mulla vähän samantapainen kokemus. Siihen aikaan harrastin netissä chattailua. En ollut vielä käynyt kenenkään kanssa treffeillä. Yhden tyypin kanssa kirjoittelin pitkään ja suostuin lopulta lähettämään hänelle valokuvani. Olen ihan tavallisen näköinen: En ruma, mutta en myöskään mikään Miss Suomi. Tyyppi haukkui mun kuvan ihan pataluhaksi; sanoi, että jos joskus kadulla kohtaisimme, hän ei vilkaisisi mua kahta kertaa.

Pari kuukautta tämän jälkeen törmäsin häneen kadulla. En voi tässä paljastaa miten tunnistin hänet, mutta liittyi hänen autoonsa, paikkakuntaan ja työpaikkaan. Ei ollut tyyppi itse mikään chippendale, vaan enemmän quasimodo. Kaiken lisäksi hän kääntyi katsomaan perääni. :) En uskonut, että tunnisti minut, koska en lähettänyt hänelle kasvokuvaani ja satoi kaatamalla. Joillakin miehillä on vain suuret luulot itsestään.

Tämän tapauksen jälkeen kuitenkin uskaltauduin käymään nettitreffeillä, ja ei ole yhtään huonoa sanottavaa mistään niistä. Useat onnistuneet treffit ja lopulta löysin sitä kautta sen oikean. :) 

Vierailija
315/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien ja ystävien + näiden täällä lukemien juttujen perusteella täytyy kysyä ihan tosissaan, että mikä helvetti näiden miesten kasvatuksessa on mennyt pieleen? Kaiken maailman törkeitä, työttömiä, lihavia, rumia luusereita, joilla ei näyttäisi olevan tarjota naisille yhtään mitään. Ei sisäistä eikä ulkoista kauneutta, ei älliä, ei edes alkeellisia käytöstapoja eikä edes rahakaan. Tai sen puoleen nähtävästi yhtään mitään, mutta vaativat naisen olevan joku huippumalli. Hyi hitto!

Vierailija
316/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran juhlissa ja menin sanomaan että olen lääketieteellisessä, vedettiin rooli hyvin kun kaveri komppasi. (oli hän oikeasti lääkiksessä)  Eipä aikaakaan kun kaksi likkaa tuli juttelemaan. 

Niille tuli melkein riitaa "vapaasta lääkisläisestä" ja tönivät toisiaan pois. Koitin mennä kuselle ja toinen lähti seuraamaan, tuli melkein eriöön asti. Ulos tultuani se toinen oli kytännyt vessan ovella milloin tulen ulos...

No, satojen väistöliikkeiden jälkeen menin pienemmän kanssa kämpille, mukarakastunutta seksiä, tukkaa heiteltiin ja sillee. Ihan viihdyttävää,

En jättänyt oikeata nimeä enkänumeroa...

Vierailija
317/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tuolla ketjun alkupuolella "pillumiehestä". Yhtäkkiä tätä treffimuistilokeroa kaivellessani muistin, että mähän törmäsin tähän sankariin sitten kuukausia myöhemmin ruokakaupassa. Vaihdettiin siinä ihan normikuulumiset (kuitenkin hyvänpäiväntuttuja kun oltiin jo aiemmin ja hyvissä väleissä kaikin puolin). Oltiin jo lähdössä omiin suuntiimme, kun hän muina miehinä sanoi silmää iskien, että "haluaisi vielä joskus nuolla mun pillua." Siinä vaiheessa en voinut kuin nauraa ja sanoa moikat. Tiedän, etten ollut mitenkään poikkeus tässä hänen kaavassaan. Hän oli (ja on varmasti myöhemminkin) soveltanut samaa suoraa tekniikkaa ihan  menestyksekkäästi. En itsekään ole mikään tiukkapipo, mutta en voi käsittää miksi pitää puhua tuollaisia ihan missä vaiheessa ja paikassa tahansa. Varsinkin, kun hänen ulkonäöllään lähestulkoon pelkkä silmien räpyttely voisi paremmin johtaa haluamalleen sektorille.

Jälkikäteen olen monesti miettinyt, että tykkäisiköhän miehet sellaisesta, jos nainen alkaisi kesken arkipäiväisen keskustelun heitellä julkisella paikalla tavallisella puhevolyymilla "Haluisin imeä sun kyrpää!",  "Tiedän, että sulla on jo kulli kovana!" ja "Sä saat tänään istua mun naamalle!" :D

Vierailija
318/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit. Sydämellinen ja fiksu mies, lääkäri erikoistumisvaiheessa, tulimme loistavasti juttuun, huumorikin kukki. Nauroimme viinilasillisen äärellä ja kävimme kävelyllä merenrannassa. Yllätyin jatkuvasta höpötyksestä seksin aikana: ihana tiukka pikku vittu, taidat tykätä kun isi nussii sua perseeseen, olet nyt pikkulutka ihan paikallasi, isin lelu jne. Ensimmäisellä kerralla sai pidätellä naurua, mutta pian lähdin itsekin juttuun mukaan ja "kyllä isit" ja "nussi minun pikkuvittua isit" tulivat melkein luonnostaan.

Kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi ihanaa lasta ja pyykintuoksuista arkea omassa omakotitalossa. Ei vaan olisi ekalla seksikerralla arvannut, että tässä on se minun tosirakkauteni. :)

Tulee kylmät väreet siitä, että teillä on lapsia 😳

Ja miksikäs ihmeessä? Ei vanhempien seksielämä kuulu lapsille ja meitä lapset kutsuvat etunimillä. Olihan siinä aluksi sulattelemista, mutta rakkaus voittaa. Kokeilisit itsekin joskus poistua mukavuusalueelta, saatat yllättyä iloisesti. :)

Miks alapeukut, kyllähän sitä nyt saa tuhmia puhua.

Kyllä täytyy olla jotenkin psyykkisesti sairas, että lämpenee sille ajatukselle, että "isi panee". Kuvottavaa. Ja tyypit ei edes itse tajua tuota.

Vierailija
319/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi söpöllä tavalla kummallinen treffikokemus. Tutustuttiin facebookissa ihan komean miehen kanssa ja sovittiin, että tavataan mun asunnon läheisen kaupan pihalla. Mies odotteli mua jo siellä ja kun näki mut niin katto just sillä ilmeellä millä elokuvissa sulhanen katsoo alttarille kävelevää morsianta, peitti vielä suunsa kädellään:D Oli ihana mies, mutta ei siitä ikinä mitään säätöä enempää kehittynyt:/

Vierailija
320/2187 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nuorenmiehenkahvilassa. Hän oli tuttuni. Yhtäkkiä hän alkoi kovaan ääneen arvostella ja soimata minua tyyliin "Se ja sekin sanoi susta niin ja niin!" Yleensä olen sanavalmis. Tuossa tilanteessa tulin niin nyryytetyksi julkisesti että itkua niellen yritin ensin rauhoittaa miehen ja lopuksi lähdin katseiden saattelemana menemään. en ole ollut MISSÄÄN tekemisissä tyypin kanssa sen jälkeen. Siihen hän ehkä pyrkikin. Mutta miksi se piti tehdä häpäisten mut julkisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme