Voisitko olla miehen kanssa ei osaa/pysty puolustamaan sinua?
Ei siis osaa/haluaisi puolustaa sinua fyysisesti tai ei oikein osaa suullisestikaan käydä "huorittelijoiden" päälle. Miltä tuntuisi jos mies vaan liukenisi paikalta ja sanoisi, että mennään pois? Kyseessä olisi siis jotain nimittelyä, piikittelyä ja muuta.
Mies ei osaa yhtään tapella, kerrankin yksi ei niin isokaan mies alkoi lähennellä minua ja sitten töni miestäni. Mies otti kädestäni ja sanoi, että nyt juostaan pois.
jotenkin nolottaa kun mies ei pidä puoliaan ja turvaa minun kunniaa :(
Kommentit (43)
Tollanen kunniamurha ym kuuluu johonkin muuhun kulttuuriin.
Ei kuulu sisistyneille, vain luolamiehille.
Itse miehenä istun pyörätuolissa joten kovat puheet ovat ainoa keino puolustaa .
Tosin eihän mulla mitään naistakaan ole tietenkään .
Mulla on tollanen mies. Anto kaverin vittuilla mulle ja sit suuttu ku sanoin takaisin. Mitäs mieltä tästä?
Osaan pitää itsekin puoliani, en tarvitse siihen miestä. Enkä hankkiudu tuollaisiin tilanteisiin.
Olin 5 vuotta tuollaisen kanssa. Siihen ei kyllä liittynyt mitään väkivaltaisia juttuja, mutta esim hänen tuttunsa puhuivat "pahaa" ja hän tiesin muttei puuttunut. Ja kerran nukuimme hänen luonaan ja siellä oli hänen kaveri, heräsin yöllä siihen että tämä kaveri nosti peittoani ja tuijotti takapuoltani. Kerroin miehelle niin hän ei tehnyt mitään. Onneksi sain erottua hänestä
Miksi sinä aloittaja et kykene pitämään puoliasi, mutta olet vaatimassa että muut teksivät senkin sinun puolestasi?
Ajattelisin että onpa fiksu mies ja sivistynyt, koska kuka vaan voi tosipaikan tullen puolustaa, mutta eri asia onko järkevää lähteä hakkaamaan jotain typerää huorittelijaa vai esimerkiksi sanoa asiasta vaikka vartijalle tai lähteä pois. Minä en pidä tappelevista öykkäreistä vaan älykkäistä ja sivistyneistöstä jossa voimakeinoja käytetään vasta jos ei ole mitään muuta vaihtoehtoa.
Fiksu ei tappele vaan poistuu paikalta. Olen ollut mieheni kanssa nyt 32 vuotta yhdessä eikä tässä ole ollut yhtään ap:n kuvailemaa tilannetta.
Pois lähteminen on aina parasta tuollaisissa tilanteissa. Idioottien kanssa ei kannata alkaa kinata, ne vain vetävät sinut omalle tasolleen ja sitten pieksävät kokemuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ei tappele vaan poistuu paikalta.
Ja apinalauman kingi on taas vahvistanut asemaansa apinalauman kinginä.
Nimen omaan ottaisin tuollaisen miehen. Mitä järkeä jäädä edes suullisesti puolustamaan itseään jonkun räyhääjän eteen? Sieltähän voi tulla vaikka puukko kylkeen yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Nimen omaan ottaisin tuollaisen miehen. Mitä järkeä jäädä edes suullisesti puolustamaan itseään jonkun räyhääjän eteen? Sieltähän voi tulla vaikka puukko kylkeen yllättäen.
Sellaiset asiat kuin kunnia ja omanarvontunto eivät ilmeisesti merkitse nykysuomalaiselle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet katsonut liikaa luontodokkareita, ei me eletä missään viidakossa.
Jos tekee noin tiukkaa niin haeppa ittelles mutka sieltä porvoon torilta jonka vieressä taidat asua. Voit sitten ihan omin pikku kätösin hoitaa noi villin lännen zydeemit.
Miksi joillakin naisilla on aina tarve oikein hekumoida sellaisten tilanteiden kuvittelulla, missä joku tulee iskemään naista ja sitten ryhtyy väkivaltaiseksi? Ja se prinssi siinä vierellä lyö häirikön maahan yhdellä nyrkin heilautuksella ja yhdessä karautetaan auringonlaskuun. Luulin että tuo oli typerien teinityttöjen fantasia, jota halveksin jo silloin kun olin itsekin teinityttö. Mutta täältä olen lukenut aikuisten naistenkin samanlaisia päiväunia. Eikö heitä hävetä?
Ihan oikeasti, miten monta kertaa olette koko elämänne aikana joutuneet tilanteeseen, joka olisi pitänyt ratkaista lyömällä? Itse en ole ikinä ollut sellaisessa tilanteessa enkä ole nähnyt muidenkaan olevan. Miehet joskus tappelevat keskenään, mutta silloin molemmat osapuolet ovat olleet halukkaasti mukana. Ja tehneet itsestään täysiä pellejä, kun äheltävät siinä rapakossa naama punaisena ja housut paikoiltaan valuen niin että takapuoli vilkkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset asiat kuin kunnia ja omanarvontunto eivät ilmeisesti merkitse nykysuomalaiselle mitään.
Mikä ihmeen kunnia? Mitä iloa on tulla puukotetuksi? Sinun tavallasi ne sukupolvesta toiseen jatkuvat verikostotkin olisivat voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko siis olla apinalauman kingi? Apinalauma on paras jättää keskenään etsimään täitä toistensa turkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kunnia? Mitä iloa on tulla puukotetuksi? Sinun tavallasi ne sukupolvesta toiseen jatkuvat verikostotkin olisivat voimissaan.
Suurin kunnia on päästä tilanteesta pois vahingoittumattomana.
Jaahas, aamuprovon aika.
En hankkiudu tuollaisiin tilanteisiin ja jos kuitenkin joutuisin, minä olisin se joka lähtee tilanteesta pois ja vien seuralaiseni mukana. Kunniani ei ryvety huoritteluista, vaan sen huorittelijan.