Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla miehen kanssa ei osaa/pysty puolustamaan sinua?

Vierailija
12.04.2016 |

Ei siis osaa/haluaisi puolustaa sinua fyysisesti tai ei oikein osaa suullisestikaan käydä "huorittelijoiden" päälle. Miltä tuntuisi jos mies vaan liukenisi paikalta ja sanoisi, että mennään pois? Kyseessä olisi siis jotain nimittelyä, piikittelyä ja muuta.
Mies ei osaa yhtään tapella, kerrankin yksi ei niin isokaan mies alkoi lähennellä minua ja sitten töni miestäni. Mies otti kädestäni ja sanoi, että nyt juostaan pois.

jotenkin nolottaa kun mies ei pidä puoliaan ja turvaa minun kunniaa :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ei tappele vaan poistuu paikalta.

Ja apinalauman kingi on taas vahvistanut asemaansa apinalauman kinginä.

Ja miehen pitäisi haluta tapella sen apinalauman kingeydestä? Muuttua itse samanlaiseksi apinaksi? Ei kiitos.

Vierailija
22/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noissa tappeluissa on kunnia ja omanarvontunto kaukana. Säälittävää ennemminkin.

Jos mua joku tuntematon huorittelis, niin ajattelisin ko. henkilön pitävän kaikkia naisia huorina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan ottaisin tuollaisen miehen. Mitä järkeä jäädä edes suullisesti puolustamaan itseään jonkun räyhääjän eteen? Sieltähän voi tulla vaikka puukko kylkeen yllättäen.

Sellaiset asiat kuin kunnia ja omanarvontunto eivät ilmeisesti merkitse nykysuomalaiselle mitään.

Kuinka kunnialliseksi tunnet itsesi kun kiljut rivouksia vastauksena sinua solvaavalle öykkärille? Tai miten omanarvontosi kohenee, kun pyörit kadulla räkäklimppien ja tupakantumppien seassa ja yrität kiskoa tukasta jotain humalaista, haisevaa äijää? Ja ihmiset tuijottavat.

Vierailija
24/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään fantasiaa että unelmien prinssi iskee nimittelijänä kanveesiin koska käräjillehän siitä joutaisi. Kaverini exä oli juuri se kuumakalle kun sotkeutui joka tappeluun ja oli aina "puolustamassa" kavereitaan jotka olivat ihan yhtä tyhmästi aloittamassa tappeluita. Ei kaverini jaksanut kun sakkoja ropisi pahoinpitelyistä ja hän asui "rikollisen" kanssa. Minulla oli sitten se vässykkä miehenä joka katosi kuin pieru Saharaan kun nämä tappelut alkoivat. Yhdessä kun samoissa piireissä pyörimme. Voin sanoa että ei ollut mukavaa kun tappelevat korstot vahingossa tönäisivät minut kumoon ja lensin pöytiä päin ja mieheni ei ollut edes nostamassa minua pystyyn tai saattamassa kotiin. Ei pelkurin kanssa yhdessä oleminen mitään ideaalia ole. Hän on nyt exä.

Vierailija
25/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis osaa/haluaisi puolustaa sinua fyysisesti tai ei oikein osaa suullisestikaan käydä "huorittelijoiden" päälle. Miltä tuntuisi jos mies vaan liukenisi paikalta ja sanoisi, että mennään pois? Kyseessä olisi siis jotain nimittelyä, piikittelyä ja muuta.

Mies ei osaa yhtään tapella, kerrankin yksi ei niin isokaan mies alkoi lähennellä minua ja sitten töni miestäni. Mies otti kädestäni ja sanoi, että nyt juostaan pois.

jotenkin nolottaa kun mies ei pidä puoliaan ja turvaa minun kunniaa :(

Päivän wt-palkinto myönnetty Ap:lle, onneksi olkoon!

Vierailija
26/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään fantasiaa että unelmien prinssi iskee nimittelijänä kanveesiin koska käräjillehän siitä joutaisi. Kaverini exä oli juuri se kuumakalle kun sotkeutui joka tappeluun ja oli aina "puolustamassa" kavereitaan jotka olivat ihan yhtä tyhmästi aloittamassa tappeluita. Ei kaverini jaksanut kun sakkoja ropisi pahoinpitelyistä ja hän asui "rikollisen" kanssa. Minulla oli sitten se vässykkä miehenä joka katosi kuin pieru Saharaan kun nämä tappelut alkoivat. Yhdessä kun samoissa piireissä pyörimme. Voin sanoa että ei ollut mukavaa kun tappelevat korstot vahingossa tönäisivät minut kumoon ja lensin pöytiä päin ja mieheni ei ollut edes nostamassa minua pystyyn tai saattamassa kotiin. Ei pelkurin kanssa yhdessä oleminen mitään ideaalia ole. Hän on nyt exä.

Ehkä kannattaisi miettiä, haluatko oikeasti pyöriä tuollaisissa piireissä. Kuulostaa tosiaan sellaiselta apinalaumalta, jonka joku mainitsi.

Vierailija
27/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et olisi pyörinyt tuollaisen öykkärilauman kanssa, et olisi joutunut mukaan tappelunujakkaan. Silloin sitä rohkeaa puolustajaa voi toki tarvita, jos ei ole onnistunut hankkimaan tervettä itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
28/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei mikään ihme, kun suurin osa nykymiehistä on naismaisia. Jouko Turkka totesi jo vuonna 1982 julkaistussa kirjassaan Aiheita käsityksenään, että tulevaisuudessa naiset miehistyvät ja miehet naisistuvat. Muistan,että  kun luin Turkan Aiheita joskus 1990 alussa, niin nauroin Turkan käsitykselle ja pidin sitä huumorina. Eipä naurata enää.

Vierailija
29/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä Suomen äidit nimenomaan halusivat, kun haikailivat pehmoisiä ja kielsivät pojiltaan pyssyleikit. Tavoitetila on saavutettu.

Vierailija
30/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos pyörit apinoiden kanssa olet itsekin sellainen. Ja kaipaat puolisoksesi kaltaistasi.

Vierailija
31/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin juntti että ylipäänsä menee mukaan johonkin tappeluun jos voi vaan kävellä pois? :D Mä elän jossain ihan muussa todellisuudessa ilmeisesti kun ei ole ikinä tullut tollaista tilannetta edes vastaan että olisi jostain kunniasta kiinni.

Vierailija
32/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä Suomen äidit nimenomaan halusivat, kun haikailivat pehmoisiä ja kielsivät pojiltaan pyssyleikit. Tavoitetila on saavutettu.

Eli on saavutettu se, että humalaista öykkäriä ei ammuta? Ihan hyvä saavutus mielestäni. Ei noita öykkäreitä tietenkään kaivata missään, mutta sivistynyt ihminen ei voi ampua kaikkia jotka ärsyttävät. Eli jos tosiaan on äitien ansiota, mitali heille.

Vierailija
33/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nytkin.

Vierailija
34/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla naisen kanssa ei osaa/pysty käyttämään relatiivipronomineja?

Vierailija
35/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisten vässykkä-"miesten" käsissä on Suomen maanpuolustus.

Vierailija
36/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois jonkun öykkärin kanssa. Eikä tosin olla koskaan jouduttu miehen kanssa tilanteisiin, jossa ois joutunut alkaa puolustelemaan sanoin tai nyrkein.

Vierailija
37/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Valitettavan usein on suomalaisten miesten kanssa tullut sellainen olo, että lopulta se olen minä, joka meitä puolustaa tosipaikan tullen. Samallaista oloa ei tullut, kun seurustelin latinomiehen kanssa. Eikö miehen tehtävä ole puolustaa naista?

Vierailija
38/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Valitettavan usein on suomalaisten miesten kanssa tullut sellainen olo, että lopulta se olen minä, joka meitä puolustaa tosipaikan tullen. Samallaista oloa ei tullut, kun seurustelin latinomiehen kanssa. Eikö miehen tehtävä ole puolustaa naista?

Lisäyksenä, että tavallaan olisin salaa ylpeä miehestä, joka puolustaisi mua verissäpäin. Ei siis mitään öykkäröintiä tms.

Vierailija
39/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä, että tavallaan olisin salaa ylpeä miehestä, joka puolustaisi mua verissäpäin. Ei siis mitään öykkäröintiä tms.

Ehkä mulla on sitten nopeampi äly, tilannetaju, refleksit ja vaisto.

Vierailija
40/43 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen loistava esimerkki siitä, että tasa-arvoa kannatetaan vain silloin kun siitä on hyötyä naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän