Kaveritapailuako
Tutustuin netin kautta mieheen, joka mukavaa juttuseuraa ja yhteinen harrastuskin on. Tavattu kolmesti ja sitten vaan sovitaan, että nähdään. Mies kertoo edelleen olevan deittisivuilla ja muutenkin juttelemme kuin kaverit. On enemmän ujo, ei halaile tms. Itse haen suhdetta, joka tuntuu suhteelta. Olen ollut sinkkuna kohta vuoden 10v suhteen jälkeen. Ei taida kannattaa kysellä mieheltä mitään? Kaveriseuraa ilmeisesti vailla vain.
Kommentit (9)
Mulla oli tuollainen hidas etenijä alkuvuodesta 2kk. Alussa kyllä piiritti ja viestitteli ja tarjoutui käymään kyllästymiseen saakka. En suostunut alkuun mihinkään. Sitten pyysin käymään ja toi useamman kerran valtavat kukka-asetelmat, lahjojakin. Tein ruokaa, söimme ja juttelimme aamuyöhön muutaman kerran. Tarinoita riitti. Halailtiin ja lähtösuukko oli. Aina tuli valtavat kiitokset perään ihanasta illasta. Vähitellen kiinnostuin ja olisin halunnut edetä seksiin. Tässä vaiheessa mies kylmeni ja alkoi vastailla viesteihin harvakseltaan ja tapaamiset siirtyi. Lopulta kertoi, ettei halua minun kanssani fyysistä suhdetta. Ilmeisesti hyvin vaikea ymmärtää miesten tarkoitusperiä. Taidan jatkossa tyytyä siis pelkkään kaveruuteen itsekin.
Mun mielestä halu pitää kädestä kiinni ja koskettelu ja halaus (ilman seksuaalisia tunteita alussa) kertovat kiinnostuksesta ihmistä kohtaan. Halaan ystäviäkin , ellei nähty viikkoon. Jos tapailee ihmistä, joka karttaa kosketusta, pidän ongelmallisena.
En tapailisi uudestaan miestä, joka kertoo edelleen roikkuvansa nettideiteillä. Sehän vaan pitää hauskaa ja samalla hakee uusia ehdokkaita. Tavallaan rehellinen, mutta en kiinnostuisi. Jos itse tapaan mukavan miehen, jää muu haku unholaan.
Miehillä on ilmeisesti ylitarjontaa naisista, kun voivat käyttäytyä noin.
Minkälainen mies käy naisen luona kylässä haluamatta seksiä, jos sitä on tarjolla. ja sitten miehet valittaa seksin puutumisesta. voi elämä.
Kyllä naisena toivoisin jo toisilla tai kolmansilla treffeillä olevan halailua tai suutelua. Kyllä sen ihmisestä näkee ja vaistoaa, haluaako toisen lähelle. Mutta jotkut kai haluavat seuraa harrastukseen tai baariin, ei mitään kummempaa. Miksi sitten edes sopia uutta tapaamista, ellei kiinnosta läheisyys? Ainakin näin pitkän parisuhteen jälkeen sinkkuna olleena haluaisin sekä henkistä ja fyysistä yhteenkuuluvuutta. Mutta ei sellaisia eteen tupsahtele ja en baareissakaan käy.
Minäkin tapailen miestä, joka surffaa edelleen samaan malliin deittisivuilla. Itse lopetin sen tämän miehen tavattuani. Tavallaan kyllä ajattelen, että kumpikin toimii itselleen sopivalla tavalla, mutta toisaalta en usko että suhteella on mahdollisuutta kehittyä tasapainoiseksi jos lähtökohdat ovat vielä pitkään tällaiset. Huomaan tämän myös vaikuttavan siihen, kuinka fyysisesti lähelle minun tekee mieli mennä tätä miestä. Fyysinen kosketus ja läheisyys on minulle niin voimakas, myönteinen tunnekokemus, että pelkään jääväni häneen koukkuun jos läheisyyttä alkaa olla.
Olisiko täällä paikalla joku mies, joka voisi hieman selostaa mikä ajatus tällaisessa tapailutyylissä on takana? En tuomitse sitä (enkä usko tämän miehen tapauksessa että kyse olisi kylmäkiskoisesta naisten pyörittämisestä, vaan kyllä hän ihan oikeaa suhdetta etsii), mutta en oikein ymmärräkään. Kiinnostaisi ymmärtää!
Tai sitten haluaa edetä hitaasti ja tutustua ensin kunnolla.