Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen lähettää varatulle miehelle kuvia itsestään?

Vierailija
11.04.2016 |

Miksi? Ajatteleeko hän, että saa miehen itselleen, että mies lähtee leikkiin(?) mukaan? Ei kai kukaan järkevä lähetä itsestään kuvaa varatulle, perheelliselle miehelle? Kyse on keski-ikäisistä, 40-vuotiaista, emme ole mitään teinejä enää. Eikö tämmönen nainen ajattele miehen puolisoa, lapsia? Itsekkyyttäkö se on, jos oma avioliitto hajosi niin ei muidenkaan suhteilla ole väliä? En ikinä koskaan itse kehtaisi lähettää itsestäni kuvaa kenellekään varatulle miehelle, naurettavaahan se on.

Miksi naiset on pahoja toisilleen? Päivääkään ei ole tämä nainen minun saappaissani kulkenut tai meidän elämää nähnyt.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ukkosi haluaa niitä kuvia masturbointivirikkeeksi, sinulta kun ei edes siedettävää seksiä heru, rouva pölypillu.

Hänellä on myös videomatskua litisevästä penetraatiosta ja suihinotosta, jota et ikinä ole hänelle antanut.

Kyllä olen pitänyt mieheni tyytyväisenä ja tehnyt jopa sellaista mistä hän pitää mutta minä en niinkään. Mutta sen lisäksi mieheni oli aloittanut seksiviestittelyn toisen kanssa. Sekä tapaamiset. Sain kuulla siitä myöhemmin ja olin ja olen todella järkyttynyt.

No sillä toisella on luultavasti hieman paremmat kyvyt pitää se mies tyytyväisenä eikä se mies kovin tyytyväinen tainnut olla kun vieraisiin lähti.

Vierailija
42/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ukkosi haluaa niitä kuvia masturbointivirikkeeksi, sinulta kun ei edes siedettävää seksiä heru, rouva pölypillu.

Hänellä on myös videomatskua litisevästä penetraatiosta ja suihinotosta, jota et ikinä ole hänelle antanut.

Kyllä olen pitänyt mieheni tyytyväisenä ja tehnyt jopa sellaista mistä hän pitää mutta minä en niinkään. Mutta sen lisäksi mieheni oli aloittanut seksiviestittelyn toisen kanssa. Sekä tapaamiset. Sain kuulla siitä myöhemmin ja olin ja olen todella järkyttynyt.

No sillä toisella on luultavasti hieman paremmat kyvyt pitää se mies tyytyväisenä eikä se mies kovin tyytyväinen tainnut olla kun vieraisiin lähti.

Ehkä sitten näin on. Olis vain ollut kohteliasta sanoa asiasta suoraan eikä toimia selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän ap:n miehellä ja kuvien lähettäjllä ole jo suhde. Niitä lähetellään ilmaisemaan sitä, kuinka paljon rakastaan kaipaa. Ihan normisettiä salasuhteessa.

Näin.

Kukaan nainen ei lähetä miehelle itsestään kuvia, jollei näillä kahdella ole jo suhdetta.

Aika stanan tyhmää, lähetellä oikein todistusaineistoa. Ihmekös salasuhteilijat jäävät aina kiinni.

Ei olla jääty, yli kolme vuotta lähetelty kuvia. Tottakai sitä tahtoo nähdä rakastaan edes kuvien muodossa, jos ei muuten.

Miksi salasuhde? Miksette ole oikeasti yhdessä niinkuin on normaalimpaa olla?

Vierailija
44/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän ap:n miehellä ja kuvien lähettäjllä ole jo suhde. Niitä lähetellään ilmaisemaan sitä, kuinka paljon rakastaan kaipaa. Ihan normisettiä salasuhteessa.

Näin.

Kukaan nainen ei lähetä miehelle itsestään kuvia, jollei näillä kahdella ole jo suhdetta.

Aika stanan tyhmää, lähetellä oikein todistusaineistoa. Ihmekös salasuhteilijat jäävät aina kiinni.

Ei olla jääty, yli kolme vuotta lähetelty kuvia. Tottakai sitä tahtoo nähdä rakastaan edes kuvien muodossa, jos ei muuten.

Vielä, muista, vielä.

Vierailija
45/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä, muista, vielä.

Ehkä hän häpeää sinua jostain syystä ja siksi ei halua julkista suhdetta kanssasi.

Vierailija
46/52 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Vielä, muista, vielä.

Näistähän jää aina kiinni, sille ei mitään voi.

Vierailija
47/52 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ihmettelen miten KUKAAN kehtaa ja uskaltaa lähettää mitään herukuvia itsestään toisille ihmisille. Siinä on melkoinen vaara, että ne kuvat leviää jonnekin mihin ei pitäisi ja muutenkin se on halpamaista ja noloa.

Vierailija
48/52 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars kirjoitti:

Kyllä tuollaiset herukuvien lähettäjät on ihan silkkaa valkoista roskaa, olkoon mies tai nainen. Ei kai kukaan vähänkään normaalina pidetty ihminen lähettele mitään bikni- tai pullistelukuvia vastakkaiselle sukupuolelle, jos eivät suhteessa ole. Aina uudestaan joutuu ihmettelemään, minkälaisten pösilöiden keskellä sitä elää...

Se on juurikin sitä valkoista roskaa.

Vierailija
49/52 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Hyi, olet alentanut itsesi vain kuvien arvoiseksi. Noloa.

Vierailija
50/52 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksun kaikkia nakukuvia itsestään lähetteleviä naisia, joku häpy pitää olla.

Vierailija
51/52 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksun kaikkia nakukuvia itsestään lähetteleviä naisia, joku häpy pitää olla.

Yhtä halveksittua on myös ne elimestään kuvia lähettävät miehet. Hyi hitto!

Vierailija
52/52 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä halveksittua on myös ne elimestään kuvia lähettävät miehet. Hyi hitto!

Niin ovat. Luulin sen olevan jo itsestäänselvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme