Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen lähettää varatulle miehelle kuvia itsestään?

Vierailija
11.04.2016 |

Miksi? Ajatteleeko hän, että saa miehen itselleen, että mies lähtee leikkiin(?) mukaan? Ei kai kukaan järkevä lähetä itsestään kuvaa varatulle, perheelliselle miehelle? Kyse on keski-ikäisistä, 40-vuotiaista, emme ole mitään teinejä enää. Eikö tämmönen nainen ajattele miehen puolisoa, lapsia? Itsekkyyttäkö se on, jos oma avioliitto hajosi niin ei muidenkaan suhteilla ole väliä? En ikinä koskaan itse kehtaisi lähettää itsestäni kuvaa kenellekään varatulle miehelle, naurettavaahan se on.

Miksi naiset on pahoja toisilleen? Päivääkään ei ole tämä nainen minun saappaissani kulkenut tai meidän elämää nähnyt.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiset herukuvien lähettäjät on ihan silkkaa valkoista roskaa, olkoon mies tai nainen. Ei kai kukaan vähänkään normaalina pidetty ihminen lähettele mitään bikni- tai pullistelukuvia vastakkaiselle sukupuolelle, jos eivät suhteessa ole. Aina uudestaan joutuu ihmettelemään, minkälaisten pösilöiden keskellä sitä elää...

Vierailija
22/52 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa miestä, as simple as that. Mutta miehen vastuulla on laittaa naisella rajat. Kyllä minullekin (varatulle naiselle) satelee miehiltä ehdotuksia mutta osaan sanoa ei. Ei siitä kannata elämää suurempaa numeroa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei pärjää missään lajissa, yrittää nostaa itsetuntoaan viemällä joltain miehen edes yhden panon ajaksi.

Säälittävä tapaus. Onhan noita, meilläkin kokemus tuollaisesta. Pakkomielteinen ääliö. Lopetti kun mun mies laittoi sen kuvan tän bimbon parille tuttavalle eteenpäin.

Kerropa nyt omin sanoin miten VIEDÄÄN keneltäkään mies? Vai onko esim. juuri sinun miehesi tahdoton vätys jota voi retuuttaa sinne tänne? Miksi olet sellaiseen mieheen tyytynyt?

Kyllä jokaisessa tapauksessa missä varattu mies pettää, hän tekee sen varsin vapaaehtoisesti. En ole kuullut yhdestäkään joka väkisin on viety. Mutta ehkä sinun?

Kyllä vissi totuus on, että ei se mies niin sataprosenttisen varma ole, kyllä ruoho ON vihreämpää aidan toisella puolen, aina. Vanha tuttu vaimo on vanha ja tuttu, kuin villasukka. Siihen tulee toinen joka houkuttelee, mies tulee imarrelluksi ja itsetunto nousee. Alkaa tehdä mieli... Näin se menee. Sorry. Kysy miehiltä! Omasi ei uskalla tunnustaa tietenkään.

Vierailija
24/52 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän toisenlainen näkökulma asiaan: tutustuin muutama vuosi sitten mieheen joka herätti kiinnostukseni ja hän käyttäytyi kiinnostuneesti minua kohtaan. Flirttaili ja aloimme jutella päivittäin. Lähetin sitten hänelle itsestäni pari kuvaa kun hän niitä pyysi. Ihastuin häneen ihan todella ja hän kertoi olevansa myös. Sanoi että haluaisi ehkä suhteeseen kanssani.

Mistään ei olisi voinut arvatakaan, että mies on todellisuudessa varattu koska salasi sen hiton hyvin. Vasta muutamaa kuukautta myöhemmin paljastui että oli parisuhteessa ja kun minun ja hänen "juttunsa" tuli ilmi ihmisille, minä olin enimmäkseen se joka sai pskaa niskaani; minua syytettiin hu*raksi ja ties miksi. Miehen eräs miespuolinen kaveri tuli haukkumaan minut lyttyyn ja väitti että oli vain ja ainoastaan minun syytäni että nyt hänen kaverinsa suhde on pilalla. En IKINÄ olisi sotkeutunut mieheen jos olisin ollut vähääkään tietoinen suhteestaan toiseen naiseen! Tuntui todella pahalta, kun olin tullut huijatuksi, ollut oikeasti kiinnostunut varatusta miehestä ja sain vieläpä syyt niskoilleni koko hommasta. Onneksi sain yhteyden tuohon naiseen ja selitin tilanteen hänelle, hän ei ollut minulle vihainen ja meistä tulikin kaverit myöhemmin.

Pointti on se, että vaikka moni nainen on epätoivoinen ja laittaa itsestään kuvia miehille pönkittääkseen itsetuntoaan, joskus syy löytyy kyllä myös miehestä joka huijaa ja vedättää naisia. Varmistaisin siis myös miehen osuuden asiaan enkä sinisilmäisenä täysin uskoisi selitystä siitä, ettei hänellä ole asian kanssa mitään tekemistä. Toki voi olla niinkin ja usein onkin, mutta koskaan ei voi olla varma. 

Vierailija
25/52 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku todella epätoivoinen tapaus joka hakee hyväksyntää, huomiota ja surkean itsetuntonsa pönkitystä tuolla tavalla. Menee samaan kategoriaan näiden kanssa, jotka alkavat suhteeseen varatun kanssa vaikka tasan tietävät suhteesta. Minun ex-mies petti, oli suhde toiseen naiseen useamman kuukauden selkäni takana. Tuo nainen tiesi hyvin että minä olin kuvioissa vielä silloin kun heidän suhteensa alkoi, mutta ei välittänyt tippaakaan. Mies toisaalta heikko petturi joka on pääsyyllinen koko hommaan.

Eikö maailmasta todella löydy vapaita miehiä tai naisia kun täytyy varattuihin sotkea? Eivätkö nämä heikot yksilöt todella ymmärrä, että eivät ole yhtään sen erityisempiä kuin se, ketä heidän kanssaan petetään? Kerran pettää, pettää jatkossakin ja onnea vain olla seuraava uhri! 

Vierailija
26/52 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tietää että mies on varattu ja miestä ei kuulemma haittaa yhtään että hänelle lähetetään tuhmia kuvia. He tapasivatkin nyt ensimmäistä kertaa. Mielestäni todella loukkaavaa heidän puolisoita kohtaan.

Ehkäpä miestä ei kiinnosta oma vaimo tai ei rakasta omaa vaimoaan kun on niim vastaanottavainen vieraan naisen kuville ja tapaamiselle.

Vierailija
27/52 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa tahtoo. Kotona joku nysä....

Näin se menee, osaa mieskin ei sanoa.

Terveisiä kaikille miehenkipeille pikku vosuille ;)

Ja kaikkea hyvää :)

Vierailija
28/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munaa tahtoo. Kotona joku nysä....

Näin se menee, osaa mieskin ei sanoa.

Terveisiä kaikille miehenkipeille pikku vosuille ;)

Ja kaikkea hyvää :)

Miehelleni itseään tarjoava on nelikymppinen parisuhteessa oleva nainen. Olen niin rikki tämän takia. En voi luottaa mieheen enää varsinkaan kun tämä ei ole ensimmäinen kerta.

Viime kerralla mieheni lupasi lopettaa tällaisen käytöksen kun sanoin etten pysty jatkamaan parisuhdetta. Siihen vastaukseksi hän itki ja vakuutteli että rakastaa minua eikä ymmärtänyt tehneensä väärin ja lupasi katkaista yhteyden siihen naiseen. Mutta nyt hänellä on näköjään uusi nainen seksiviesteineen whatsAppissa.

Vierailija
29/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että nainen on huomannut että alapää sektorilla ei ole ollut liikennettä muutamaan vuoteen ja viesti on sieltä lähtenyt yläpäälle,että olisi tarve nuohoukselle ja kalibroinnille.

Vierailija
30/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ap:n miehellä ja kuvien lähettäjllä ole jo suhde. Niitä lähetellään ilmaisemaan sitä, kuinka paljon rakastaan kaipaa. Ihan normisettiä salasuhteessa.

Vierailija
31/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän ap:n miehellä ja kuvien lähettäjllä ole jo suhde. Niitä lähetellään ilmaisemaan sitä, kuinka paljon rakastaan kaipaa. Ihan normisettiä salasuhteessa.

Näin.

Kukaan nainen ei lähetä miehelle itsestään kuvia, jollei näillä kahdella ole jo suhdetta.

Vierailija
32/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Kukaan nainen ei lähetä miehelle itsestään kuvia, jollei näillä kahdella ole jo suhdetta.

Kyllä tyrkyt lähettää. Naimisissa olevalle mieskaverilleni eräs tyrkky lähetteli itsestään jatkuvasti kaikenlaisia kuvia. Kuvitteli saavansa miehen, mutta saikin vain estot someen.

Vierailija
33/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Kyllä tyrkyt lähettää. Naimisissa olevalle mieskaverilleni eräs tyrkky lähetteli itsestään jatkuvasti kaikenlaisia kuvia. Kuvitteli saavansa miehen, mutta saikin vain estot someen.

No enpä ole koskaan kuullut moisesta. Tuskinpa on kovin yleistä.

Vierailija
34/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Aika stanan tyhmää, lähetellä oikein todistusaineistoa. Ihmekös salasuhteilijat jäävät aina kiinni.

Vierailija
35/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Aika stanan tyhmää, lähetellä oikein todistusaineistoa. Ihmekös salasuhteilijat jäävät aina kiinni.

Ei olla jääty, yli kolme vuotta lähetelty kuvia. Tottakai sitä tahtoo nähdä rakastaan edes kuvien muodossa, jos ei muuten.

Vierailija
36/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa siksi että mies pyysi lähettämään.

Vierailija
37/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kovin kauaa lähettää, jos ei saa vaihtareita? Syy voi olla, että mies on kuuma, huvin ja jännityksen vuoksi esimerkiksi.

Vierailija
38/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ukkosi haluaa niitä kuvia masturbointivirikkeeksi, sinulta kun ei edes siedettävää seksiä heru, rouva pölypillu.

Hänellä on myös videomatskua litisevästä penetraatiosta ja suihinotosta, jota et ikinä ole hänelle antanut.

Vierailija
39/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuollainen mies sitten vaan mennä sen kosteapillun matkaan ja jättää sen pölypillun ihan rauhassa olemaan ilman pervessejä vaatimuksia.

Vierailija
40/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ukkosi haluaa niitä kuvia masturbointivirikkeeksi, sinulta kun ei edes siedettävää seksiä heru, rouva pölypillu.

Hänellä on myös videomatskua litisevästä penetraatiosta ja suihinotosta, jota et ikinä ole hänelle antanut.

Kyllä olen pitänyt mieheni tyytyväisenä ja tehnyt jopa sellaista mistä hän pitää mutta minä en niinkään. Mutta sen lisäksi mieheni oli aloittanut seksiviestittelyn toisen kanssa. Sekä tapaamiset. Sain kuulla siitä myöhemmin ja olin ja olen todella järkyttynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan