Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ja nyt meistä teiniäideistä taas...

21.02.2006 |

luin tossa yhtä ketjua, ja aloin ihmettelemään, vieläkö ihmisillä on sellanen mielikuva et joo, teet lapsen 16-vuotiaana, ja sitten parin vuoden päästä vituttaa kun kaverit lähtee baariin ja todennäköisesti meet pian mukaan.... HÄ?TÄH? Ite täytin melkein vuosi sitten 18, eikä ole edes tehnyt mieli lähteä baariin, kaksi kertaa olen keskellä päivää käynyt yhdellä...siis mistä tämmöset mielikuvat tulee???

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN ITSE TULLA TARJOON PERSETTÄ MUN MIEHELLE, TERVETULOA VAAN!

ihan uskomatonta että kuvittelet tuntevasi mieheni, ja mitä hän tekee...itselläsi taitaa olla aika monta pettäjää takanapäin, kun noin varma olet että miehet lähtee toisen mukaan yhtään ajattelematta!

Vierailija
42/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin jo aiemmin että en voi tulevaisuudesta tietää, mutta nyt ainakin tilanne on se että yhdessä pysytään ja pitkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että sun miehet on sut pettäny, ja jättäny, ei tarkoita sitä että kaikki tekee niin. Ehkä ne vaan huomasi sen, minkä minä tiedän jo nyt: sinä olet hirvittävän kauhea ja katkera ihminen 7!

Vierailija
44/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin asennoituu elämälle nöyrä ja elämää vähän kokenut ihminen..

Vierailija
45/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Näin asennoituu elämälle nöyrä ja elämää vähän kokenut ihminen..

toi oli ehkä parempi sananvalinta...kiitos.

Vierailija
46/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea avioliittoon ja varmasti lapsuus tuollaisella taustalla on antanut eläämään jotakin eväitä. Kuten jo sanottu ikä ei aina merkkaa kaikkea. (opinhan sen itekin oman mieheni kautta) Pääsispä jo niitä omiakin häitä suunnittelee ennen kuin ihan rupsahtaa... ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


onnea avioliittoon ja varmasti lapsuus tuollaisella taustalla on antanut eläämään jotakin eväitä. Kuten jo sanottu ikä ei aina merkkaa kaikkea. (opinhan sen itekin oman mieheni kautta) Pääsispä jo niitä omiakin häitä suunnittelee ennen kuin ihan rupsahtaa... ;D

kiva kuulla ettei kaikki ajattele samalla tavalla kuin 7.

Vierailija
48/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Usein käy kuitenkin niin, että lapsi on vahinko eikä asiaa ajatella loppuun asti. Kun lapsi syntyy, niin nuori äiti voi pelästyä vastuun määrästä, kun ei ole vielä itsekään aikuinen. Silloin lapsi saattaa olla näyttelykappale kavereille, mutta todellisuudessa hän on aina mummolassa hoidossa ja äiti menossa.

Fakta kuitenkin on, että alle 18v. on vielä lapsi lain mukaan. Minun mielestä lapsen ei kannata tehdä lapsia.

Olen itsekin teiniäiti (esikoinen syntyi kaksi kuukautta ennen kuin täytin 18v) Hän on suunniteltu lapsi, kuten meidän muutkin lapset. Silti olen sitä mieltä että yksikään lapsistamme (kohta näitä on kolme) ei ole loppuun saakka harkittu. Luulen, että se joka harkitsee loppuun saakka (=odotuksen alusta omaan hautaan) jättää lapset tekemättä.

vastuun määrä ei kuitenkaan ole meitä säikäyttänyt, meidän lapset asuvat kotona meidän kanssamme ja parhaamme yritetään kasvatustehtävässä.

alle 18v on lapsi. Toisaalta ainakin minä kasvoin kirjaimellisesti aikuiseksi yhdessä yössä, kun maailman keskipiste siirtyi mun navasta sylissä nukkuvaan nyyttiin.

teiniäidin (ainakin minun) elämä on ruusuilla tanssimista, näyttää ulos täydelliseltä, mutta ruusujen piikit pistelee jalkoja. Silti en kadu. tämä on mun valinta.

Baareihin tekee toki joskus mieli, mutta kerta pari vuodessa on ihan riittävästi. Ja meidän elämää seuratessa on ystäviemmekin elämän arvot muuttuneet, viina ei enää ole pääasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen mieheni, menimme kihloihin. Saimme ensimmäisen lapsen ihan suunnitellusti kun olin 19-vuotias ja Mies 20-vuotias. Menimme naimisiin ja saimme toisen lapsen ja sitten kolmannen.



Nyt yli 30-vuotiaana olen edelleen yhdessä mieheni kanssa (joka oli myös ensimmäinen poikaystäväni).

Ennen lasten saantia ehdin käydä jonkin verran baareissa, en vuosikausia, mutta se riitti. Ekan lapsen syntymän jälkeen olen käynyt baareissa n. 2 kertaa vuodessa.

Lapsemme ovat olleet suunnilleen yhtä usein mummoilla hoidossa eli n. 2 kertaa vuodessa.



Vielähän meillekin SAATTAA tulla se hetki, että rilluttelemme baareissa joka viikonloppu ja tekeekin mieli vierasta miestä tai naista.

TAI SITTEN EI!



Eikö ole vähän typerää kinastella asioista joihin ei ole oikeata vastausta?



Tiedän myöskin sen että kaikilla nuorena lapsen saaneilla ei elämä mene tähän asti samaan malliin kuin meillä, mutta samat kaavat ne pätee saa sen lapsen sitten missä iässä tahansa.