Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aikooko joku koristella pajunkissat höyhenillä pääsiäisenä? (LI)
Kommentit (5)
En hae sulkia ja höyheniä kuolleilta linnuilta!:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä on niin kauhea buumi menossa että oli ihan pakko lyödä pökköä pesään ja vähän pelotella noita kiihkoilijoita...
Ap
Aina vaan jotain Tiimarin värikästä muoviuntuvaa. Tänä vuonna taidankin koristella oikeilla höyhenillä, kyllä saadaan lasten kanssa paljon karkkia ja rahaa kun ihmiset yrittävät lahjoa meitä pysymään kaukana lintuinfluenssaisten sulkiemme kanssa :DD
muutama silkkiuikkukin on tavattu ;D
Alue: Aihe vapaa
Mutta tulevaisuudessa voisin kyllä koristella omaksi iloksi ja virpomiseen.