Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tällainen viikonloppuohjelma sinusta kuulostaa? Sekä lapsettomien että vanhempien mielipiteet kiinnostavat

Vierailija
08.04.2016 |

Napattu toisesta ketjusta:

[quote=Vierailija]katsomme tänään koko perhe voicen ja samalla syömme illalliseksi tortilloja + ehkä jäätelöä. Aikuiset saattavat käydä siinä jossain välissä saunassa.

huomenna päivällä aikaa menee lasten harrastuksiin + kaverisynttäreille kuskailuun, siinä lomassa saatan käydä vähän ostoksilla/kävelyllä kaupungilla, mies on töissä. Illalla käymme yhdessä urheilemassa koko perhe ja sitten loppuillan katsomme kotona telkkua / lapset leikkii, touhuilee omiaan siinä sivussa.

Sunnuntaina ehkä ulkoilemme ja/tai näemme sukulaisia. Isompi lapsi saattaa nähdä kavereitaan ja pyöriä niitten kanssa jossain ulkona.

Aika tavallinen viikonloppuohjelma. [/quote]
Kuvataanko tässä jonkinlaista perheidylliä? Onko tämä monen vanhemman näkemys ihanteellisesta viikonlopusta?

Itse olen niin kaukana keskiluokkaisesta lapsiperhe-elämästä, etten ole varma, miten tällainen pitäisi lukea.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen setti ängetty yhteen viikonloppuun.

Vierailija
122/123 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noihin asioihin mene kauheasti aikaa. Loppuajan eli noin 5-8 tuntia päivässä perhe pelailee pelikoneilla, katselee tv:tä ja somettaa. Se on arkea nykyperheissä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sellainen tyypillinen hyvä viikonloppu voisi olla vaikka sellainen, jossa perjantaina tulen töiden jälkeen valmiiksi siistiin kotiin, käyn lenkillä ja lenkkisaunassa, korkkaan oluen, laitan musiikkia soimaan, syvennyn kirjoittamiseen ja menetän ajantajun, kunnes alkaa väsyttää ja menen nukkumaan. Lauantaina jaksaa sitten olla sosiaalisempi: joko tapaan kavereita kokkailun, leffamartonin tai lautapelien merkeissä, tai jos jossakin on hyvät bileet tai klubi, menen tanssimaan, usein pilkkuun asti. Sunnuntaina maistuu yleensä kulttuuri, ja menen elokuvakerhon näytökseen, muuten leffaan, näyttelyyn tai ihan vain pitkälle kävelylle ottamaan valokuvia.

Että joo, hyvin erilainen tuo aloituksen lapsiperheviikonloppu kyllä. Ei ollenkaan yhteensopiva minun lapsettoman elämäntapani kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi