Mitä vähävaraiset syö nykyään
Kommentit (48)
Lohikeittoa
Nakkikastiketta ja perunaa
Pasta bolognese
Hernekeitto
Leipää
Puuroa
Vähävaraisten vaimot antaa piparia ja torttua
Yksinkertaisista aineksista itsetehtynä, ei mitään mössöjä.
Leivontatarvikkeet on todella halpoja.
Sitä mitä ruokajakelussa kasseista saa...ihan yltäkylläisesti saa syödä..omilla korvausrahoilla sitten kaljaa..
Ai ei mössöjä? Mun lempiruoka on soijarouheesta tehty makaronilaatikko ja kyllä se on mössö.
Vierailija kirjoitti:
Peruna.
Juurekset, jos vedät vain perunaa juureksista monta päivää putkeen niin sinun energiatasot ovat liian korkealla (hyvin luultavasti). Peruna on oikeasti juureksista paras juures vaikka mitä jokukka sanoisi tai kirjottaisi
I.E. De Facto Englannin Kruunu
Yksi peruna päivässä on hyvä
En allekirjoita tätä mutta kyllä se on ihminen niin että jos tottuu yhteen ruokaan niin ihminen on tasapainoisempi (hyvin luultavasti)
Riisii, perunaa, kalapuikkoja. Kalastan itse ahvenia ja teen fileitä niistä. Keväästä sykyyn syön kalaa koska kalasta ahventa ja siikaa. Muuten yritän syödä halvalla. Porkkanat on halpoja yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Lohikeittoa
Nakkikastiketta ja perunaa
Pasta bolognese
Hernekeitto
Leipää
Puuroa
eiks lohi ole kallista, vain harvoin voi syödä, muikutkin kallista. silakkaa paistettuna ja muusia. uuniohrapuuro, lasagne, jauhelihapihvit, nakki-tai makkarakeitto. karjalanpaistlihat jos tarjouksessa, valmiiksi grillattua broileria saa edullisestikin, siitää riipii esim. pastaan. jalapeno, åaårikaa,tomaatti ja lihasuikaleita - nautaa ja sikaa, siitä iso soosi, ,ohra-riisi täyttävämpää kuin muut riisit. perunalaatikkoa uuniin. itse tehty hernekeitto ja jos vielä keittolihaa-täyslihaa siis, pitäis nälkää åaremmin. kiisselit, puuroja vaikka mitä. kausijuurekset edullisia, kaaliloota jne.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei mössöjä? Mun lempiruoka on soijarouheesta tehty makaronilaatikko ja kyllä se on mössö.
Menee ruokahalut, mutta jos ei muulla tavoin laihdu niin sillä ainakin.
Tänään söin fetaparsaa, marjarahkaa, ruisleipää, juustoa, pullaa kahvia ja tomaatti-kurkku-jääsalaatti-salaattia.
Kananmunista monelaista, papuja, linssejä, perunoita, hernerokkaa, pannaria.
Monenlaisia maukkaita ruokia.
Perunat, juurekset, kasvikset kuten kaali, porkkana jne ei ole kallista. Niistä tekee maukkaita ja täyttäviä patoja. Leipää voi leipoa itse, näkkileipä on edullista.
Se mitä vähävarainen syö on ihan omasta viitseläisyydestään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tänään söin fetaparsaa, marjarahkaa, ruisleipää, juustoa, pullaa kahvia ja tomaatti-kurkku-jääsalaatti-salaattia.
Kuulostaa herkulta.
Litran jogurtit on halpoja, myös puurohiutaleet.
aika paljo perunaa menee kaikissa muooissa. kesällä kasvatan ite ja ovat ihan eri makuisia kun nämä vetyomenat.
Linssejä, papuja, herneitä, soijarouhetta, porkkanaa, kaalia, perunaa, sipuleita, omenoita, pakastevihanneksia, pakastemustikoita. Pari kertaa viikossa rasvaisia säilykekaloja, silloin tällöin lohta. Ruishiutaleita. Pähkinöitä. Kasviöljyjä, Jogurttia. Suklaata kohtuudella.
Tällaista ainakin tämä vähävarainen syö. Siinä säästää kun tekee ruoat itse ja tekee paljon kasvisruokaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Litran jogurtit on halpoja, myös puurohiutaleet.
pelkkää sokeria yök.
Peruna.