Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko hullu? Jälleensyntymisestä...

Vierailija
08.04.2016 |

Olen nelikymppinen nainen, korkeasti koulutettu, testatusti keskitasoa älykkäämpi. Olen kaikkien hihhulijuttujen ulkopuolella, en usko jumaliin ja vielä vähemmän uskontoihin.

Nyt kysyn av-raadilta, olenko kaikesta huolimatta myös hullu. Minulla on todella vahva tunne siitä, että minulla on ollut aikaisempi elämä, joka on vielä todella vahvasti läsnä tässä elämässäni. Jo pienenä minulla oli tunne siitä, että oikeasti olin intiaani ja poika. Olen jotenkin (harhaisesti) tullut siihen käsitykseen, että olen ollut intiaani jossakin Pohjois-Amerikassa ja saanut nuorena miehenä surmani jossakin taistelu- tai kaaostilanteessa.

En osaa millään lailla selittää, mistä tämä johtuu, mutta tunne on ollut minussa aina. Myös näkemykseni ja käsitykseni maailmasta on hyvin samankaltainen kuin hatarilla tiedoillani intiaaneilla kuvittelen olleen.

Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (880)

Vierailija
541/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhraus eli rituaali - ymmärtääksemme, mitä tämä tarkoittaa, meidän on luovuttava Vanhan testamentin näkemyksestä, jonka mukaan uhri on karitsan teurastus. Nämä veriset uhrit olivat jo rituaalikulttuurin surullinen loppu vedalaisten aikojen jälkeisen sivilisaation kaukaisilla reuna-alueilla. Latinankielinen sana "rituaali" tulee sanskritin kielen juuresta "rita" (totuus). Rituaali on prosessi, jonka kautta totuus paljastuu.

Vierailija
542/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manut ovat ihmiskunnan esi-isät.

(tästä sanasta tulee esimerkiksi englanniksi: "man". Ja joissakin muissakin kielissä on jotain vastaavaa).

Manu Samhita on  lakien säännöstö, jonka mukaan sivistyneiden ihmisten tulisi rakentaa elämänsä; se on ihmiskunnan esi-isän Manun laatima pyhä kirjoitus.

Vaivasvata Manu on yksi ihmiskunnan esi-isistä, seitsemäs Manu, jonka aikakaudella me elämme nyt.

Kukin Manu hallitsee tietyn ajanjakson, jota kutsutaan manvantaraksi. 14 manvantaraa muodostavat yhden kalpan eli yhden päivän universumimme luojan Brahman elämässä.

Aika virtaa eri tavoin eri planeettajärjestelmissä. Mitä korkeammalla planeetalla ollaan, sitä hitaammin aika kuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeutemme luoja on Brahma. Ilmeisesti kristityt palvovat häntä ylimpänä Jumalana. Mutta jokaisella universumilla on oma Brahmansa. Brahma ei ole nimi, vaan ammattinimike. Mutta Brahma on kuolevainen, kuten me muutkin, vaikka hänen elämänsä on kovin pitkä ihmisen näkökulmasta latsottuna.

Brahmapuri eli Brahman kaupunki. Tämä Brahman kaupunki on hyvin samankaltainen kuvauksissaan, Srimad Bhagavatamin yhdeksännessä laulussa on kuvaus siitä, HYVIN SAMANKALTAINEN, KUIN MITÄ KUVATAAN RAAMATUN VIIMEISESSÄ LUVUSSA, JOHANNEKSEN ILMESTYKSESSÄ, JUMALAN KAUPUNKINA.

Hyvin samankaltaisia kuvauksia, joten päätelmä on, että on todennäköistä, että se, mitä kristityt kutsuvat Jumalaksi? Todennäköisesti tässä tarkoitetaan Brahmaa, eli tämän aineellisen maailman luojaa, eikä niinkään tuota Korkeinta. Käsitteenä on siis, että ehkä tähän Jumalaan, Luojaan, viitataan.

Vierailija
544/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan testamentin alussa ihmisten elinikä oli lähes 1000 vuotta, koska Raamattu alkaa kahden aikakauden risteyksessä: Dvapara Yugan lopusta ja Kali Yugan alusta. Ja Veda-tekstien mukan ihmisen elinikä oli Dvapara-Yugan aikakaudella keskimäärin tuhat vuotta. Tässä tapauksessa on yhtäläisyyttä Raamatun kanssa, siis elinajan suhteen. Mutta se ei koko ihmiskunnan alku, vaan tämän Kali-aikakauden alku.

Vierailija
545/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruus on olemassa ajassa, ja maailmankaikkeudella on syklinsä. Vedan mukaan aika ei ole lineaarinen, vaan syklinen. Ajan symboli on käärme, joka nielee häntänsä. Jos katsot kelloa, huomaat, että kellon viisarit palaavat samaan paikkaan tietyn ajan kuluttua, ja havaitsemme myös päivän ja yön syklisen vuorottelun, vuodenaikojen syklit, 12 vuoden syklit, 60 vuoden syklit ja niin edelleen. Suurinta sykliä kutsutaan kalpaksi (Brahman päivä) ja pienintä sykliä mahayugaksi (4 miljoonaa 320 tuhatta vuotta). Yuga on aikakausi, yhteensä 4 yugaa - satya yuga (1 milj. 728 tuhatta vuotta - Atlantis – aika?, elämän kesto 100 tuhatta vuotta), treta yuga (1 milj. 296 tuhatta vuotta, elämän kesto 10 tuhatta vuotta), dvapara yuga (elämän kesto 1000 vuotta - Vanhan testamentin aika), kali yuga (meidän aikakautemme, elämän kesto 100 vuotta, se alkoi vuonna 3102 eKr. ja päättyy hieman alle 427000 vuoden kuluttua).

Mutta sen loppu on vielä paljon kauheampi kuin nyt. Tämä ei tarkoita, etteikö ydinsota voisi tulla. Voi tulla jossakin vaiheessa.

Vierailija
546/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaruus on olemassa ajassa, ja maailmankaikkeudella on syklinsä. Vedan mukaan aika ei ole lineaarinen, vaan syklinen. Ajan symboli on käärme, joka nielee häntänsä. Jos katsot kelloa, huomaat, että kellon viisarit palaavat samaan paikkaan tietyn ajan kuluttua, ja havaitsemme myös päivän ja yön syklisen vuorottelun, vuodenaikojen syklit, 12 vuoden syklit, 60 vuoden syklit ja niin edelleen. Suurinta sykliä kutsutaan kalpaksi (Brahman päivä) ja pienintä sykliä mahayugaksi (4 miljoonaa 320 tuhatta vuotta). Yuga on aikakausi, yhteensä 4 yugaa - satya yuga (1 milj. 728 tuhatta vuotta - Atlantis – aika?, elämän kesto 100 tuhatta vuotta), treta yuga (1 milj. 296 tuhatta vuotta, elämän kesto 10 tuhatta vuotta), dvapara yuga (elämän kesto 1000 vuotta - Vanhan testamentin aika), kali yuga (meidän aikakautemme, elämän kesto 100 vuotta, se alkoi vuonna 3102 eKr. ja päättyy hieman alle 427000 vuoden kuluttua).

Mutta sen loppu on vielä paljon kauheampi kuin nyt. Tämä ei tarkoita, etteikö ydinsota voisi tulla. Voi tulla jossakin vaiheessa.

Ihan rehellisesti, niin tuo viesti on psykoosin oire.

Vierailija
547/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen, korkeasti koulutettu, testatusti keskitasoa älykkäämpi. Olen kaikkien hihhulijuttujen ulkopuolella, en usko jumaliin ja vielä vähemmän uskontoihin.

Nyt kysyn av-raadilta, olenko kaikesta huolimatta myös hullu.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Aloittaja, miksi luulet, että sinussa on jotain vikaa. Olet korkeasti  koulutettu, keskitasoa älykkäämpi.  Mitä teet tässä ketjussa, joka on usein täynnä alhaisia ihmisiä, jotka eivät osaa edes keskustella? Ja he osaavat vain loukata, väheksyä muita, siis kovin lievästi sanottuna. Kysy koulutetuilta ihmisiltä, mutta älä tässä ketjussa. Tästä et saa mitään vastauksia.

Vierailija
548/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että tiedostaa aiemmat elämät, tai paremminkin elämän eri tasot, ei ole yleensä hulluuden merkki. Ellei noin muuten ole harhainen.. Tässä elämässä älykkäimmät ovat varmasti hankkineet sitä elämän tietoisuutta ja älyä jo aiemmin, ns. vanhana syntyneet. Kaikki eivät tätä toki muista/tiedosta ja uskon, että heidän elämänsä on aika paljon helompaa tässä maailmassa, jossa eletään tieteiden todeksi osoittamien asioiden harhassa. Eli kuvitellaan, että mitä ei VIELÄ ole voitu todistaa tieteellisesti, ei edes ole olemassa. Ihmiskunta ei olisi koskaan kehittynyt, jos aina oltaisiin jumiuduttu tähän ajatteluun. Onhan meillä vahvaa näyttöä jo asiaan liittyvästä kvanttikietoutumisesta, mutta koska ei voida todistaa vielä täysin, pidetään aivan huuhaana.

Aivan.

Vierailija
549/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hullu. Olen minäkin akateeminen, fiksu ihminen. Ja niin vain minulla on vahva tunne siitä, että muistan jotain edellisestä elämästäni. Voisi tietysti olla jostain aiemmastakin, mutta asiat tuntuvat sellaisilta, ettei niistä niin hirveän kauan ole aikaa. Ja nämä tunteet / muistot eivät ole samanlaisia kuin tunteet tai muistot muuten. Siksi sitä heräsi miettimään, että mistä oikein on kysymys.

Onhan tässä sitten muitakin korkeasti koulutettuja, siis älykkäitä, joka mietivät tätä.

Vierailija
550/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysyn av-raadilta, olenko kaikesta huolimatta myös hullu.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Aloittaja, miksi luulet, että sinussa on jotain vikaa. Olet korkeasti  koulutettu, keskitasoa älykkäämpi.  Mitä teet tässä ketjussa, joka on usein täynnä alhaisia ihmisiä, jotka eivät osaa edes keskustella? Ja he osaavat vain loukata, väheksyä muita, siis kovin lievästi sanottuna. Kysy koulutetuilta ihmisiltä, mutta älä tässä ketjussa. Tästä et saa mitään vastauksia.

Tuon perusteella tiedät vastauksen itse. Kukaan ei ole hullu vaan ihminen.

Vierailija
551/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se, joka vuodattaa myrkkyä tähän keskusteluun - voi olla, että ei voisi sanoa hänestä mitään pahaa, koska häntä on ilmeisesti pahoinpidelty lapsena ja hän vain raivoaa, loukkaa muita ja heittää myrkkyä kaikkialle. Ehkä  pitäisi sitten kuitenkin sääliä häntä? Se on vakava mielisairaus. Ja se loukkaaja ja raivohullu  jotenkin rauhoitu hetkeksi - siis hetkeksi hänen raivonsa  nollautuu silla tavalla. Siis hän tuntee helpotusta  hetkeksi loukkamalla toisia.

Vierailija
552/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää olevansa hullu, joten se takia  hän kutsuu muita hulluiksi.

Tai olisiko joku muu syy tähän? Ehkä hän ei tiedä olevansa hullu?

Vierailija
553/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai se, joka vuodattaa myrkkyä tähän keskusteluun - voi olla, että ei voisi sanoa hänestä mitään pahaa, koska häntä on ilmeisesti pahoinpidelty lapsena ja hän vain raivoaa, loukkaa muita ja heittää myrkkyä kaikkialle. Ehkä  pitäisi sitten kuitenkin sääliä häntä? Se on vakava mielisairaus. Ja se loukkaaja ja raivohullu  jotenkin rauhoitu hetkeksi - siis hetkeksi hänen raivonsa  nollautuu silla tavalla. Siis hän tuntee helpotusta  hetkeksi loukkamalla toisia.

Ihan hyvin tavan perheestä olen. Ei ole noita kielteisiä asioita ollut elossa. Koulujakin käyty :) 

Mutta myrkyttämisestä tykkäät, joten et  ole   tervejärkinen.

Koulujakin käyty - vain ensimmäinen luokka?

Vierailija
554/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hullu. 

Muista poistattaa tämä kommentti kuten pikkusieluisena ihmisenä poistatit edellisenkin. 

Avohoito ei ole osaltasi enää riittävän tehokas.

Vierailija
555/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hullu. 

Muista poistattaa tämä kommentti kuten pikkusieluisena ihmisenä poistatit edellisenkin. 

Avohoito ei ole osaltasi enää riittävän tehokas.

Ihan oikein sille ketjun pilaajalle.

Vierailija
556/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yksi mielenvikainen  vie kaikilta keskustelunhalun pois. Mukamas kouluja käynyt  ja normaalista perheestä.

Vierailija
557/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järkevät poistuvat yhden avohoidon potilaan  takia täältä. Mitään ei voi enää sanoa, kun heti tulee mitätöintiä.

Vierailija
558/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hullu. 

Kuraa lentää.

Vierailija
559/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hullu. 

On se ihmeellistä, että itse hullu pitää muita hulluina.

Vierailija
560/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.