Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hullu? Jälleensyntymisestä...

Vierailija
08.04.2016 |

Olen nelikymppinen nainen, korkeasti koulutettu, testatusti keskitasoa älykkäämpi. Olen kaikkien hihhulijuttujen ulkopuolella, en usko jumaliin ja vielä vähemmän uskontoihin.

Nyt kysyn av-raadilta, olenko kaikesta huolimatta myös hullu. Minulla on todella vahva tunne siitä, että minulla on ollut aikaisempi elämä, joka on vielä todella vahvasti läsnä tässä elämässäni. Jo pienenä minulla oli tunne siitä, että oikeasti olin intiaani ja poika. Olen jotenkin (harhaisesti) tullut siihen käsitykseen, että olen ollut intiaani jossakin Pohjois-Amerikassa ja saanut nuorena miehenä surmani jossakin taistelu- tai kaaostilanteessa.

En osaa millään lailla selittää, mistä tämä johtuu, mutta tunne on ollut minussa aina. Myös näkemykseni ja käsitykseni maailmasta on hyvin samankaltainen kuin hatarilla tiedoillani intiaaneilla kuvittelen olleen.

Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (880)

Vierailija
521/880 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että joku on korkeasti koulutettu? Ei huolta, hän kertoo sen kyllä itse.

Mistä tunnistaa saastan? Ei huolta, hän kertoo sen kyllä itse.

Taitaa olla sama henkilö, joka on heittänyt myrkkyä aikaisemminkin tänne.

Vierailija
522/880 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hullu, olet vaan sairas, myötätuntoa ei tään tyyppisille pöhköille vaan riitä.

Sairas, koska hän uskoo jälleensyntymiseen. Vai onko se sairas, joka vuodattaa myrkkyä tähän ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/880 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hullu, olet vaan sairas, myötätuntoa ei tään tyyppisille pöhköille vaan riitä.

Sitten koko itäinen pallonpuolisko on mielestäsi sairas.

Vierailija
524/880 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas, koska hän uskoo jälleensyntymiseen. Vai onko se sairas, joka vuodattaa myrkkyä tähän ketjuun.

Niin.

Vierailija
525/880 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sitten oletkin se myrkynheittäjä.

Vierailija
526/880 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju on nyt pilattu riitelyn takia.

Vierailija
527/880 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset eivät osaa sivistyneesti keskustella.

Vierailija
528/880 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että silloin-tällöin,  vaikka kovin  harvoin, on  kuultu ja luettu, että äiti ei rakasta omaa lastaan. Joku kirjoitti, että hän tekee kaiken velvollisuudesta, mutta ei rakasta lastaan  ja joillekin oma lapsi on hyvin vastenmielinen.  Voisiko olla myös niin, että edellisessä elämässä heillä oli jotain tekemistä toistensa kanssa?

Melko varmasti.

Vierailija
529/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä ajatusta, että pitäisi elää jatkuvasti uusia elämiä. Tässä nykyisessä on ihan riittävästi. Olen kovin  väsynyt.

Sama täällä.

Vierailija
530/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten entisen elämän fiilisten tunteminen ja niiden pohtiminen voi olla voimavara. Aiheen tutkiminen uskonnon tai uskonnollisuuden tai joidenkin vanhojen oppien kautta, jotta sitä voi soveltaa omaan tai muiden elämään, on melko erikoista toimintaa. Asiasta ahdistuminen ei kuulosta enää terveeltä.

Jos ottais varman päälle, niin pitäis uskoa sekä nykyiseen Raamattuun että käyttäytyä myös hyvin että saa myös varmuuden vuoksi hyvät karmat. Paitsi että silloinhan ei uskokaan nykyiseen Raamattuun, jos tiedostaa koko ajan pitävänsä myös reinkarnaatiota mahdollisena. Sitten voi ehkä jopa joutua hel vettiin, jos Raamattu onkin totta. Sehän se ahdistaa eniten. 

Sanos muuta.

Vierailija
531/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma, kuten predestinaatio, syntyy vapauden elementistä. Yleisesti ottaen elävän olennon valinta on se, mihin hän käyttää energiaa. Kun olemme sijoittaneet energiaa, vapautemme loppuu, predestinaatio alkaa. Elämässämme on aina sekä vapauden että ennalta määräytymisen elementti. Ennalta määräämisen elementti tulee meille menneisyydestä, vapauden elementti on läsnä tulevaisuuttamme koskevassa suunnitelmassa. Mitä enemmän vääriä valintoja olemme tehneet menneisyydessä, sitä kapeampi on vapauden käytävämme tulevaisuudessa. Teot ovat energiaa. Mihin sijoitamme energiaa, on meistä itsestämme kiinni, meillä on vapaus valita. Useimmiten laukaisemme tämän energian horisontaalisessa syklissä, toisin sanoen otamme sen itsellemme ja sitten tulee vastuu - karma. Elämme liukuhihnalla - yhden karman työstämme pois, toisen ansaitsemme. Karman pois työstäminen ja karmasta eroon pääseminen ovat eri asioita.

Vierailija
532/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia on ymmärtää filosofisella tasolla, että kaikella on syy ja alkuperä, ja tulla tietoiseksi omasta riippuvuudestaan tästä syystä.

Vierailija
533/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole syntynyt uudelleen.

Kaikenlaisia toiveita/uskomuksia ihmisillä on ollut siitä asti kun ihminen ymmärsi historiansa aikana kuolevansa.

Uskontoja, ja aivan ihme uskomuksia/ kultteja syntynyt aikojen saatossa. 

Uskontojen ja uskomusten lukumäärä varmaan nyt yli  10 000. historian valossa ollut 50 000.

Ja jokainen uskoo edelleen/uskoi olevansa oikeassa. Suurimmat taistelee tappaakseen toisensa?

Vierailija
534/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan vinkkinä että maailmassa nyt elänyt ja kuollut noin 108 miljardia ihmistä. 

Jälleensyntymisen ja sielujen kierron osalta hiukan hankala yhtälö.

Vierailija
535/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tähän ketjuun aikaisemmin ihan asiallisesti. Miksiköhän kommenttini on poistunut?

Vierailija
536/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vinkkinä että maailmassa nyt elänyt ja kuollut noin 108 miljardia ihmistä. 

He eivät synny ainoastaan maapallolle, vaan myös muille planeetoille ja kokonaan muihin universumeihin, riippuen karmasta.

Vierailija
537/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole syntynyt uudelleen.

Kaikenlaisia toiveita/uskomuksia ihmisillä on ollut siitä asti kun ihminen ymmärsi historiansa aikana kuolevansa.

Uskontoja, ja aivan ihme uskomuksia/ kultteja syntynyt aikojen saatossa. 

Uskontojen ja uskomusten lukumäärä varmaan nyt yli  10 000. historian valossa ollut 50 000.

Ja jokainen uskoo edelleen/uskoi olevansa oikeassa. Suurimmat taistelee tappaakseen toisensa?

Jälleensyntyminen ei ole toiveemme, emme haluaa sitä. Mutta on pakko.

Vierailija
538/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät synny ainoastaan maapallolle, vaan myös muille planeetoille ja kokonaan muihin universumeihin, riippuen karmasta.

Asia siis kunnossa :)

Vierailija
539/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sellaisilla  mailla hyvin, jotak elävät noiden  veda sääntöjen mukaan? Tuskin.

Vierailija
540/880 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö sellaisilla  mailla hyvin, jotak elävät noiden  veda sääntöjen mukaan? Tuskin.

Maapallolla ei enää ole jäljellä maita, jotkä eläisivät vedalaisuuden sääntöjen mukaan. Itse asiassa kovin monet ihmiset (puhumattakaan valtioista) eivät ole edes kuullut mistään sellaisesta. Vedalainen sivilisaatio alkoi hiipua 5000 vuotta sitten. Tiedämme Veda-teksteistä, millaista se oli. Tiedämme myös teksteistä, että joissakin paikoissa muissa universumeissa ihmiset elävät vedalaisen sivilisaation sääntöjen mukaisesti. Vaikka kaikkein aluksi oli mediän planeetallamme vedalainen kulttuuri. Muttei enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi