Olenko hullu? Jälleensyntymisestä...
Olen nelikymppinen nainen, korkeasti koulutettu, testatusti keskitasoa älykkäämpi. Olen kaikkien hihhulijuttujen ulkopuolella, en usko jumaliin ja vielä vähemmän uskontoihin.
Nyt kysyn av-raadilta, olenko kaikesta huolimatta myös hullu. Minulla on todella vahva tunne siitä, että minulla on ollut aikaisempi elämä, joka on vielä todella vahvasti läsnä tässä elämässäni. Jo pienenä minulla oli tunne siitä, että oikeasti olin intiaani ja poika. Olen jotenkin (harhaisesti) tullut siihen käsitykseen, että olen ollut intiaani jossakin Pohjois-Amerikassa ja saanut nuorena miehenä surmani jossakin taistelu- tai kaaostilanteessa.
En osaa millään lailla selittää, mistä tämä johtuu, mutta tunne on ollut minussa aina. Myös näkemykseni ja käsitykseni maailmasta on hyvin samankaltainen kuin hatarilla tiedoillani intiaaneilla kuvittelen olleen.
Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Kommentit (880)
Ajatella, vain saadaksen hyvän elämän, ottaa kaikkien kansalaistensa kuuudesosan karman itselleen, ja on vastuussa muiden synneistä. Elikkä miljoonien ihmisten kuudesosan synneistään saa päälleen. Todella hirvittävä kohtalo. Kaikesta on maksettava. Se on toisiin kohdistuvan vallan hinta.
Yhdysvalloissa sijaitsevan I. Stevenson -instituutin kokeet ovat vahvistaneet vakuuttavasti, että hypnoottisessa regressiotilassa oleva henkilö pystyy puhumaan menneiden inkarnaatioidensa kielillä. Toisin sanoen kävi selväksi, että sisällämme on jotain, joka tallentaa tietoa menneisyydestä ja joka oli olemassa kauan ennen fyysisen kehomme ilmestymistä.
Nämä lukuisat kokeet ovat vakuuttaneet tiedemiehet siitä, että fyysisen kehon lisäksi ihmisessä on hienovaraisempi rakenne, joka toimii toistaiseksi tuntemattomien lakien mukaan. Se pystyy laajenemaan huomattavan pitkälle avaruudessa ja jopa ajassa. Vaikka virallinen tiede on vakuuttunut siitä, että psyyke kaikkine poikkeuksellisine kykyineen on hermoston ja erityisesti aivojen tuote, reinkarnaatiokokemukset asettavat tämän uskomuksen kyseenalaiseksi.
Fyysisen kehon, joka on pelkkä biologinen mekanismi, ja sielun, joka on tietoisuuden lähde, lisäksi on olemassa hienojakoinen keho eli psyyke, joka on sielun ja kehon välinen kerros. Hienojakoinen keho toimii linkkinä sielun luonnollisten aistien ja kehon aistilaitteiden välillä.
Psyyke tai hienojakoinen keho ei ole aivojen tuote, vaan sielun varjo, joka heijastuu aineelliseen maailmaan. Ja koska varjo on samankaltainen kuin sen lähde, psykologit sekoittavat tämän hienojakoisen ruumiin sieluun, vaikka sielu itsessään on hienovaraisempi ja psyyke on vain sielun ulkoinen ilmentymä tässä maailmassa. Toisin sanoen hienojakoinen keho on eräänlainen sielun ulostulo, joka auttaa ikuista sielua sopeutumaan elämään katoavassa maailmassa. Ja koska hienojakoinen keho on lähempänä sielua kuin fyysinen keho, sillä on juuri edellä mainitut mystiset kyvyt.
Sielun energian ansiosta hienojakoisen kehon luonne on pitkälti riippumaton fysikaalisista laeista. Tämän vuoksi tieteen on vaikea ymmärtää näitä ihmeitä. Toisin sanoen ihmeen ilmiö on sen energian ilmeneminen aineellisessa maailmassa.
Sielu eroaa olennaisesti hienojakoisesta kehosta siinä, että sielu on itse elävä persoonallisuus, elämän ja yksilöllisyyden lähde tai toimija, kun taas hienojakoinen keho on toimiva kuori tai ohjelma, jolla ei ole itsenäistä elämää ja joka vaikuttaa elävältä vain siksi, että sielu on sen takana. Ja sielu manipuloi psyyken ohjelmakuoren avulla fyysisen kehon ulkoista konetta aivotietokoneen kautta. Fyysinen keho ja hienojakoinen keho toimivat yhdessä eräänlaisena vääränä olemuksena tai koneena, jossa todellinen olemus - sielu - matkustaa matkustajana
Hienojakoinen keho koostuu kolmesta elementistä: väärästä egosta, älystä ja mielestä. Nämä kolme toimintoa ovat puhtaasti sielulle luontaisia, ja hienojakoinen keho vain kopioi niitä sielun ollessa tässä maailmassa. Ego on tunne siitä, että olemme joku, eli itseidentiteetti. Sielu tarvitsee tätä "väärää egoa", joka peittää sielun ohuella kerroksella ja saa sen pitämään itseään aineen evoluution tuotteena. Kun ikuinen sielu pitää itseään väliaikaisena fyysisenä kehona, se on väärän egon ilmentymä.
Toinen hienovaraisen kehon elementti on äly. Sillä on useita perustoimintoja: epäily, analyysi jne. Äly on suunnittelu- tai strategiaosasto, jossa erilaisia ideoita analysoidaan ennen kuin ne hyväksytään toiminnan ohjaamiseksi. Kun päätös on tehty, älyn tahdonvoima kannustaa meitä toimimaan. Monet ihmiset epäilevät sielun olemassaoloa, mutta he eivät ole edes tietoisia siitä, että tämä epäilys syntyy älyssä, joka itsessään on sielun tuote.
Kolmas hienojakoisen kehon elementti on mieli. Se toimii tarkistuspisteenä. Koska se on läheisimmin yhteydessä ulkoisiin aisteihin, se on eräänlainen sisäinen säiliö, johon virtaa tietoa kaikista viidestä aistista. Kun mieli saa jotakin aisteja miellyttävää tietoa, se välittää sen älyn suunnitteluosastolle...
Nykyaikaisten tekniikoiden ansiosta on nyt mahdollista tarkkailla objektiivisesti hienovaraisen kehon muutoksia. Tutkijat ovat esimerkiksi huomanneet, että kun ihminen on negatiivisten tunteiden (suru, pelko, viha, stressi) vaikutuksen alaisena, hänen auransa (hienojakoinen keho) menettää eheytensä ja siihen ilmestyy monia aukkoja.
Kun hienojakoinen keho heikkenee, ihmisestä tulee hyvin riippuvainen toisista, hän on helposti johdateltavissa, menettää keskittymiskyvyn, päättäväisyyden ja tehokkuuden.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aura-kertoo-kantajastaan/3273724
Aura kertoo kantajastaan
Eräs tuntemani fyysikko sai eräältä munkilta tietoa teksteistä, joita ei ollut Raamatussa. Nämä tekstit käsittelivät jälleensyntymistä. Se oli joku luostari Egyptissä. Ja siellä, Egyptiläisessä luostarissa, nämä tekstit ovat säilyneet tähän päivään asti.
Mistä tietää, että joku on korkeasti koulutettu? Ei huolta, hän kertoo sen kyllä itse.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää, että joku on korkeasti koulutettu? Ei huolta, hän kertoo sen kyllä itse.
Ehkä kaikki ei olekaan niin kuin kouluissa opetetaan. Miten joku voi opettaa jotain, mitä itse ei tiedä?
Oletko varma, että koulutuksen uskottavuus on ehdoton?
Vierailija kirjoitti:
Totuus kehittyy dynaamisesti teesin, antiteesin ja synteesin kautta.
Ensin tulee teesi, sitten sen antiteesi, sitten ne yhdistyvät - syntyy synteesi, ja siitä tulee uusi teesi. Sitten taas antiteesi ja korkeampi harmonia synteesissä. Totuus on dynaaminen, se kehittyy. Ja Hegel puhuu Totuuden kehityksestä. Ehkä kaikkien länsimaisten filosofien joukosta hän erottuu erityisen syvällisen ajattelunsa ansiosta. Saksalainen koulukunta on itse asiassa kuuluisa monista merkittävistä ajattelijoista, kuten Max Mülleristä. Saksalaiset kunnioittivat ja rakastivat intialaista kulttuuria niin paljon, että Saksasta voi löytää muinaisia intialaisia tekstejä, jotka ovat olleet pitkään kadoksissa itse Intiassa. Intia ei koskaan ollut Saksan siirtomaa, mutta saksalaiset ovat aina olleet kiinnostuneita sen kulttuuriperinnöstä. Saksan sodasta huolimatta he säilyttivät monia ainutlaatuisia tekstejä, jotka olivat peruuttamattomasti kadonneet Intiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vedyaṁ vāstavam atra vastu śivadaṁ tāpa-trayonmūlanam — ”Todellisuus — vāstavam vastu, todellinen olemus, joka on kaikkien tämän maailman tekaistujen ja kuviteltujen asioiden yläpuolella”. Kaikki tähän maailmaan liittyvä kertynyt tieto on täyttä hölynpölyä. Se on seurausta vääristä käsityksistä ympäröivästä maailmasta, ja se on täynnä vääriä tulkintoja ja väärinkäsityksiä. Sanakirjat, historia, eepokset — mitä tahansa ihmiset keräävätkin — ovat kaikki vain totuuden vääristelyä, ja me olemme niiden keskipisteessä.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys on suurin ja hienovaraisin vihollinen. Ylpeys on pahin vihollinen. Sillä tavalla jätetään täysin huomiotta se tosiasia, että me kaikki, jokainen, olemme äärimmäisen mitättömiä olentoja ja joudumme jatkuvasti kärsimään tässä maailmassa. Korkean aseman tavoittelu, ego, pratishtha ovat pahimpia vihollisiamme. Pitäisi kunnioittaa kaikkia. Osoita kunnioitusta, mutta älä toivo itsellesi kunnioitusta. Tässä on oltava erityisen varovaisia, sillä ylpeys on piilovihollisemme. Pahin vihollinen. Kunnioittakaa kaikkia.
Jos aiheutat kärsimystä muille eläville olennoille, koet samaa kärsimystä seuraavassa elämässäsi. Valtionpäämiehet ja muut sellaiset henkilöt, kuten presidentti jne. ottavat
YHDEN KUUDESOSAN (1/6) alamaistensa karmasta itsensä kantaakseen. Eli he saavat 1/6 alamaistensa karmareaktioista itselleen. Siksi kenenkään ei pitäisi kadehtia maan hallitsijoita, sillä heidän tulevaisuutensa tulee olemaan hirvittävä.