Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain itsekäs ihminen ei auta väsynyttä äitiä

Vierailija
08.04.2016 |

Ihmettelen miten taas käynnistyy keskusteluja siitä, että lapset on pelkästään vanhempien vastuulla. Ei auta mitään verrata 60- tai 80-luvun äitejä nykypäivään, tehdä itsestään parempaa tai haukkua yleensä.

Kukaan ei halua että perhetragedioita tulee enää lisää. Se, joka kieltäytyy auttamasta apua pyytävää äitiä on minun mielestäni jotenkin viallinen ihminen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole halunnut lapsia enkä ole niitä hankkinutkaan. En tykkää lapsista, enkä halua niistä aiheutuvaa vaivaa. En halua suoraan sanottuna olla missään tekemisissä lasten kanssa, sietokykyni niihin on 0. Ja nyt MINUN pitäisi auttaa jotakuta joka on ehdoin tahdoin hankkinut lapsia enemmän kuin jaksaa hoitaa? Hell no. Olen nähnyt paljon vaivaa saadakseni lapsettoman elämän, enkä sitä muuksi muuta vapaaehtoisesti. Jokaisella on oikeus elää omanlaistaan elämää ilman syyllistämistä, myös meillä jotka ei lapsista pidetä.

En usko että väsyneinkään äiti kaipaa noin vihamielisen ihmisen apua.

Vierailija
62/63 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosoiva otsikko.

Väsynyt äitikin voi olla aika itsekäs; hän voi olla ollut itsekäs koko ikänsä siihen asti eikä ole ikinä auttanut ketään.

Ja sitten se itsekäs auttamaton on saattanut olla siihen hetkeen asti se joka yrittää aina auttaa kaikkia ja on lopulta aivan umpiväsynyt itse.

Joku jo sanoikin että elämä se ei ole mustavalkoista. Ei se ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provosoiva otsikko.

Väsynyt äitikin voi olla aika itsekäs; hän voi olla ollut itsekäs koko ikänsä siihen asti eikä ole ikinä auttanut ketään.

Ja sitten se itsekäs auttamaton on saattanut olla siihen hetkeen asti se joka yrittää aina auttaa kaikkia ja on lopulta aivan umpiväsynyt itse.

Joku jo sanoikin että elämä se ei ole mustavalkoista. Ei se ole.

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi