"Oli mukavaa tavata, otetaan uusiksi." Mitään ei kuitenkaan kuulu miehestä.
Eikö olisi reilumpaa kertoa, että jatketaan tahoillamme, kiitos seurasta. Tuollaiset auki jääneet kuviot vaan harmittavat.
Kommentit (91)
Jospa hän piti sinusta ja nolostui kun sinulta vei 2 päivää vastata, ajatteli ettet sinä ole niin kiinnostunut.
Entäs sitten mies, joka itse vihjailee uudesta tapaamisesta (vähän tuhmiakin juttuja) mutta ei ehdota mitään ajankohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi reilumpaa kertoa, että jatketaan tahoillamme, kiitos seurasta. Tuollaiset auki jääneet kuviot vaan harmittavat.
Mitä mies sanoin kun ITSE OTIT YHTEYTTÄ häneen?
Tässä taas nainen perse homeessa olettaa, että kaikki tuodaan valmiina oven taakse. Pysytte ikuisina orjina, jos ette kykene itsenäiseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten mies, joka itse vihjailee uudesta tapaamisesta (vähän tuhmiakin juttuja) mutta ei ehdota mitään ajankohtaa?
Sitä kiinnostaa vain potentiaalinen seksi, ei mikään muu ja sinä edes naisena. Valitse itse onko pelkkä seksi sellaista, mitä itse olet hakemassa.
Ehkä oli vain kohtelias eikä kehdannut sanoa suoraan? Itsekin puhelen ihan muuten mukavalle tyypille erotessa, että oli kiva nähdä ja ehkä joskus taas uudestaan, mutta mietin mielessäni, että never again. Se on vain tapa lähteä kivoissa merkeissä menemään. Olen jollakin tavalla liian kiltti, enkä pysty sanomaan suoraan, ettei toinen loukkaannu.
Sitten, jos toinen ottaa yhteyttä, keksin monenlaisia tekosyitä, miksen pääse tapaamiseen. Ja kun tätä on tehnyt tarpeeksi monesti, toinen tajuaa lopettaa. Tai sitten sanon jo suoraan.
Vierailija kirjoitti:
let me guess, joku nettideittiluuseri?
Vähän niin kuin AP - ja vinkuu vielä netissä kun toinen ei ota yhteyttä. Itse ei tietenkään voi ottaa yhteyttä koska...? aivan, koska on nettideittiluuseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kiinnostaa vain potentiaalinen seksi, ei mikään muu ja sinä edes naisena. Valitse itse onko pelkkä seksi sellaista, mitä itse olet hakemassa.
Niin siis kyllä minä sen tajuan, että seksin perässä on. Niin olen minäkin. Mutta mietin vain, että haluaako oikeasti, vai puhuuko vain lämpimikseen. Jotenkin ajattelisi, että jäätäisiin sille "mitä kuuluu, ihan hyvää" -tasolle, jos ei edes seksi kiinnosta, mutta tällaiset viestit vähän hämmentävät.
Joo, tyypillinen pelimies.
Itsekin joskus tällaisen perään viestittelin, lopulta kyllästyin epämääräisiin "nähdään joskus" litanioihin ja kysyin suoraan että koska on tämä joskus. Kun taas tuli joku ympäripyöreä, totesin vaan, että heippa. Sen jälkeen kyllä itki perään monta kuukautta. Niistä on kivaa pyörittää naisia ja hirveä kolhu itsetunnolle, kun joku tajuaa homman.
Eli kysy suoraan tai elä epätietoisuudessa tai unohda. Suosittelen ekaa tai vikaa.
Minun isäni neuvoi, että kyllä ne miehet ottaa yhteyttä jos tosissaan ovat kiinnostuneita, ei naisten tarvitse vaivautua.
Ja totta puhui.
Tökeröä ihmissuhdepelailua. Ehkä joitakin miehiä miellyttää uusien naisten tapailu ja jätetään moneen suuntaan veräjät auki. Heikko ego vahvistuu, kun naiset kyselevät perään. Itse poistan profiilista ja kännykästä miehet, jotka jättävät asiat vaiheeseen. Sellaista sentään ei ole sattunut, että jätetään saapumatta paikalle, mutta näitä nähdään joskus-tyyppejä kyllä on pari ollut. Ymmärrän kyllä työkiireet ja vapaa-ajan pakolliset menot, mutta harvalla on niin täysi kalenteri, ettei kiinnostavalle asialle löydy aikaa. Tai edes viestille. Jos viestiin ei saa vastausta, on syytä heivata koko tyyppi mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni neuvoi, että kyllä ne miehet ottaa yhteyttä jos tosissaan ovat kiinnostuneita, ei naisten tarvitse vaivautua.
Ja totta puhui.
Minäkin toivon, että joku olisi sen opettanut. Tein itseni vuosikausia naurunalaiseksi kun kuvittelin, kiitos naispuolisten ystävien neuvojen, että nainenkin voi olla aktiivinen ja kannattaa laittaa viestiä.
Mies ottaa aina yhteyttä jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Naiset kuuluu aina jättää roikkumaan epätietoisuuteen. Se tekee miehestä vieläkin vetävämmän oloisen kun nainen ei tiedä onko suhde ohi vai duunaako se samaan aikaan muita "kilpailijoita" vai onko hän se ainoa.
Tää on vähän sama juttu kuin nettideiteissä jossa naiset saavat jättää vastaamatta asiallisiin viesteihin.
Totta. Sitten nämä nuoret naoiset kuitenkin vastailevat niihin reilusti vanhempien miesten seksivonkausviesteihin kiusoitellen ja kera hymiöiden. Vähän aikaa siitä sitten tulevat foorumeille valittamaan, että mitään ei löydy ja vanhdat sedät vaan laittaa viestiä, vaikka ikärajat on sitä ja tätä - ja itse siis jättänyt vastaamatta niihin ikärajan sisään meneviin asiallisiin viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä helvetissä lähetä sille mitään vinkumisviestiä. Annat vaan epätoivoisen kuvan. Mies ottaa itse yhteyttä kun haluaa. Hänhän uudelleen näkemistä ehdottikin.
Yksikään mies johon olen ottanut ensin yhteyttä ei ole halunnut minua. Sen sijaan miehet jotka ovat ottaneet ensin yhteyttä ovat olleet ihan hulluna minuun.
Häh? Jos ap haluaa ottaa yhteyttä, niin miksi pitäisi ruveta pelamaan?
Ei pakeissakaan mitään hirveetä ole.
Kyllä sitä voi tehdä aloitteita tai olla tekemättä.Olivat hulluna sinuun....vaan eivät ole enää...mitä väliä? Jos ite on hulluna johonkin, niin kai sitä on aktiivinen, jos toinen on antanut siihen luvan.
Niin tuskin enää ovat hulluna minuun kun en heidän kanssaan ole. Ja ihan itse olen heidän kanssaan suhteen halunnut päätökseen.
Tämä on hyvä ohje. Ja nainen sitten päättää jatkoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja totta puhui.
Vierailija kirjoitti:
Ja totta puhui.
Mieshän otti yhteyttä. Laittoi viestiä että otetaan uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kyllä minä sen tajuan, että seksin perässä on. Niin olen minäkin. Mutta mietin vain, että haluaako oikeasti, vai puhuuko vain lämpimikseen. Jotenkin ajattelisi, että jäätäisiin sille "mitä kuuluu, ihan hyvää" -tasolle, jos ei edes seksi kiinnosta, mutta tällaiset viestit vähän hämmentävät.
Kyllä pillu kelpaa ainakin toisen paremman puutteessa. Mies pohjustaa ja lämmittelee sinua varmuuden vuoksi jos pillu 1. tai 3. ei vastaa, joten varmasti kelpaat sänkyseuraksi. Aika harvoin miehet ovat niin epätoivoisia, että puhuisivat seksistä jos se ei kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä ohje. Ja nainen sitten päättää jatkoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja totta puhui.
Ihan helvetin paska neuvo. Tai no, naiset nyt kuvittelevat aina olevansa jotakin yhteiskunnan vapaamatkustajia, joten ehkä tuo pätee niihin.
Odottelen sitten viikon ja sitten suljen kaverin pois mielestäni. Harmi vaan, kun oli niin mukava juttukumppani ja samat kiinnostukset. Kertoi itse olevansa rehellinen ja avoin ja siltä kyllä tuntuikin. Jos kiitti seurasta ja sanoi minun olevan mukavaa seuraa ja haluaa tavata uudestaan, niin miksi hiljaisuus. Nyt vielä tätä mietin ja ehkä muutaman päivän, mutta sitten pitää antaa olla. Pidän itse rehellisyytenä sitä, ettei herätellä mitään toiveita uusista tapaamisista, ellei sitä todella tarkoita. Ehkä olen liian hyväuskoinen, mutta pitää alkaa kovettaa itseäni.