"Oli mukavaa tavata, otetaan uusiksi." Mitään ei kuitenkaan kuulu miehestä.
Eikö olisi reilumpaa kertoa, että jatketaan tahoillamme, kiitos seurasta. Tuollaiset auki jääneet kuviot vaan harmittavat.
Kommentit (91)
Ja itse et voi ottaa yhteyttä, koska....? :)
Kauanko olet odottanut miehen yhteydenottoa?
Tavattiin viime viikonloppuna ja maanantaina mies ehdotti, että tavataan jossain vaiheessa. ap
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olet odottanut miehen yhteydenottoa?
let me guess, joku nettideittiluuseri?
Laitat sille viestin, että "No, milloinkas me otetaan uusiksi kuten oli puhetta? :)" Eletään vuotta 2016, on ihan sallittua kysyä mieheltä itse.
Laitoin eilen viestiä, milloin tapaamiset sopisi mulle. Ilmeisesti liian hyökkäävää käytöstä. ap
Vierailija kirjoitti:
Laitat sille viestin, että "No, milloinkas me otetaan uusiksi kuten oli puhetta? :)" Eletään vuotta 2016, on ihan sallittua kysyä mieheltä itse.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen viestiä, milloin tapaamiset sopisi mulle. Ilmeisesti liian hyökkäävää käytöstä. ap
Vierailija kirjoitti:
Mies laittoi viestin maanantaina ja sä vastasit eilen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi reilumpaa kertoa, että jatketaan tahoillamme, kiitos seurasta. Tuollaiset auki jääneet kuviot vaan harmittavat.
Ei todellakaan ole. Naiset kuuluu aina jättää roikkumaan epätietoisuuteen. Se tekee miehestä vieläkin vetävämmän oloisen kun nainen ei tiedä onko suhde ohi vai duunaako se samaan aikaan muita "kilpailijoita" vai onko hän se ainoa.
Tää on vähän sama juttu kuin nettideiteissä jossa naiset saavat jättää vastaamatta asiallisiin viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Miksei voi vaan sanoa "oli kiva tavata" ja jättää se loppu pois? Niin teen itse, jos en halua nähdä tyyppiä uudestaan. Miehet ovat epärehellisiä nössöjä.
Mies etsii jo uutta, mutta haluaa pitää takaportin auki sun suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä itse odotit kaksi päivää ennen kuin olit yhteydessä miehen edellisen viestin jälkeen. Voinet siis sen kaksi päivää antaa miehellekin vastausaikaa ennen kuin alat kiukuttelemaan?
Mun tapaamani nettimies kertoi tapailleensa 5 naisen kanssa. Sanoi olleen deittisivulla joulukuusta alkaen ja aluksi kertoi olleen yhden naisen kanssa treffeillä. Sitten muuttui määrä. Lisäksi kertoi, että naiset lopettavat yhteydenpidon kuin seinään. Kaikissa naisissa oli jotain vikaa, kellä mustis ex ja kellä joku pitkäaikaissairaus jne. Tuo mies itse haihtui johonkin ihan yllättäen, vaikka ehdotti uutta tapaamista.
Viikko on hyvä aika odottaa, sen jälkeen finito ja vaikkapa puhnro vaihtoon myös, niin maksimoit oman piiloutumisesi.
Älä helvetissä lähetä sille mitään vinkumisviestiä. Annat vaan epätoivoisen kuvan. Mies ottaa itse yhteyttä kun haluaa. Hänhän uudelleen näkemistä ehdottikin.
Yksikään mies johon olen ottanut ensin yhteyttä ei ole halunnut minua. Sen sijaan miehet jotka ovat ottaneet ensin yhteyttä ovat olleet ihan hulluna minuun.
Mä en ottaisi itse mitään yhteyttä, jos mies on ehdottanut tapaamista. Korkeintaan laittaisin, milloin olen vapaalla. Miehelle ei pidä antaa tunnetta, että hän on koko elämä.
No se oli siina. Nettideitit selittaa vaikka mita mutta tuo on usein lopputulos. Pari vuotta nettideitteja harrastaneena turruin tuohon, tapasin asenteella "katotaan nyt" enka odottanut mitaan ihmeempia. Ja todellakin, jos mies ei laheta viestia ja halusin tavata uudestaan kysyin halusiko tavata. Jos vastausta ei kuulu niin ei ainakaan tarvitse elaa epatietoisuudessa. Ja uutta matoa koukkuun. Loytyis sielta lopulta se mies jonka kanssa nyt jaan kodin.
Vierailija kirjoitti:
Älä helvetissä lähetä sille mitään vinkumisviestiä. Annat vaan epätoivoisen kuvan. Mies ottaa itse yhteyttä kun haluaa. Hänhän uudelleen näkemistä ehdottikin.
Yksikään mies johon olen ottanut ensin yhteyttä ei ole halunnut minua. Sen sijaan miehet jotka ovat ottaneet ensin yhteyttä ovat olleet ihan hulluna minuun.
Mutta eihän ap ole ottanut ensin yhteyttä. Mies laittoi viestin johon ap vastasi. Eikä ole "vinkumista" jos kysyy tapaamisesta jota mies on ehdottanut. Kaikkee sitä.
En jäisi odottelemaan, vaan pitää elää täyttä elämää. Ihmisiä tulee ja menee ja lopultakin täällä on yksin pärjättävä.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Jos ap haluaa ottaa yhteyttä, niin miksi pitäisi ruveta pelamaan?
Ei pakeissakaan mitään hirveetä ole.
Kyllä sitä voi tehdä aloitteita tai olla tekemättä.
Olivat hulluna sinuun....vaan eivät ole enää...mitä väliä? Jos ite on hulluna johonkin, niin kai sitä on aktiivinen, jos toinen on antanut siihen luvan.
Niinpä! Miksei voi vaan sanoa "oli kiva tavata" ja jättää se loppu pois? Niin teen itse, jos en halua nähdä tyyppiä uudestaan. Miehet ovat epärehellisiä nössöjä.