Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oli mukavaa tavata, otetaan uusiksi." Mitään ei kuitenkaan kuulu miehestä.

Vierailija
07.04.2016 |

Eikö olisi reilumpaa kertoa, että jatketaan tahoillamme, kiitos seurasta. Tuollaiset auki jääneet kuviot vaan harmittavat.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi reilumpaa kertoa, että jatketaan tahoillamme, kiitos seurasta. Tuollaiset auki jääneet kuviot vaan harmittavat.

Ei vaan olet varalla, jos miehellä ei ole muuta mukavaa viihdettä.

Vierailija
82/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa edes lähteä deittailemaan, kun se tuntuu olevan nykyään niin helvetin vaikeaa! Tuntuu, että koko homma on vaan toisilla ihmisillä pelailua. Hirveästi neuvoja siitä, mitä saa ja kannattaa sanoa, milloin ja miten ottaa yhteyttä ja milloin mies on vaan pillun perässä. Minä en jaksa sitä. Haluan käydä rehellisillä treffeillä ja pitää miehen kanssa yhteyksiä jos siltä tuntuu. En jaksaisi mitään kissa ja hiiri -leikkejä. Antaa olla sitten, jos nykyajan deittailu on sitä.

No nimenomaan. Nämä perusohjeet tuntuvat niin tyhmiltä, kun miehillä ja naisilla on ihan eri säännöt. Ja kun täällä lukee näitä neuvoja, ne jotenkin aina tekevät naisesta ihan tyhmän. Tyypillisin tilanne on se, että epävarma nainen miettii, miten miehen kanssa edetään ja vastaukseksi tulee "sillä on 100 muuta sinua parempaa pillua odottamassa, mitä oikein kuvittelit".

Olet tulkinnut väärin noita ohjeita sen suhteen, että niiden ohjeiden tarkoituksena olisi tehdä naisesta tyhmän oloinen. Nuo ohjeet juuri varoittavat rehellisesti siitä, että osa miehistä on epärehellisiä ja siksi naisena on turhaa edes olettaa, että jos miestä ei kiinnosta edes vastata miksi nainen jaksaa odotella vastausta? Miksi nainen haluaa kuulla koska miehelle kävisi jos mies ei jaksa edes kertoa haluaako nähdä vai ei?

Lisäksi moni mies oikeuttaa tekonsa sen perusteella mitä nainen sietää. Juuri siksi on huono juttu nainen on epävarma, koska sillä houkuttelee vain huonosti käyttäytyviä ja naisen epävarmuudesta + aktiivisuudesta itsekkäästi hyötyviä miehiä ympärilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin profiilini netistä sen jälkeen, kun olin tavannut itseään rehelliseksi kutsuvaa miestä muutaman kerran. Tapasimme ne kerrat julkisella paikalla. Mies kertoi tapailleensa muutamia naisia, mutta heissä kaikissa oli ollut jotain outoa. Mies piti yhteyksiä harvakseltaan ja mitään tarkempaa ei sovittu tavatessa, vaan myöhemmin. Fyysistä kontaktia ei ollut missään muodossa, onneksi. Taustalla aika monia parisuhteita ja yksi pitempi liitto. Eipä siinä mitään. Mutta rikollisen taustan paljastuttua lopetin yhteydet. Tuttavani tunnisti tämän miehen ja kertoi asiasta. Naisen vaistoon pitäisi luottaa joka kerralla. Jos miehen kanssa ei koe heti alkuunsa tiettyä luottamusta, on aika kääntää korkoja. Tämä mies on hyväkäytöksinen, komea ja liikkuu laajalla alueella. Rehellisyys ja rikollisuus ei vaan oikeustajuni mukaan sisälly samaan pakettiin.

Vierailija
84/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin, että ihminen, joka haihtuu epämääräisesti elämästäni tai pitää yhteyksiä silloin kuin itse tarvitsee, paljastuu ajastaan aivan turhaksi murheeksi elämässäni.

Vierailija
85/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Otetaan uusiksi" on jotenkin niin kliseistä ja vammaisen kuuloista. Tuntuu kuin sen sanoja ei uskaltaisi myöntää, että on ihastunut ja haluaa tavata. Ei siis voi sanoa suoraan "Olet ihana/mielenkiintoinen ja haluan nähdä uudestaan mahdollisimman pian" koska se kuulostaisi epätoivoiselta. Siksi käytetään tuota "Otetaan uusiksi" niin kuin nyt ei haluaisi mitään muuta kuin nähdä vielä esim. vain kerran, vaikka oikeasti haluaisi nähdä jatkuvasti.

Aina yököttää, kun joku sanoo tuon lauseen. Antaa aina vaikutelman ihmisestä, joka on jo niin kokenut tällaisissa hommissa, että tietää mistä narusta pitää vetää saadakseen toisen kiinnostumaan vielä enemmän. Ällöä ja epäaitoa esitystä.

Ihan hyvä lause käyttää tapailun alussa, kun vasta ollaan tutustumassa. Kertoo siitä että haluaa tavata ihmisen uudelleen ja tutustua paremmin.

Miksi pitää käyttää aina tuota lauseenpartta? Eikö voisi sanoa että "Nähdään joskus uudestaan"? Miksi OTETAAN UUSIKSI? Mitä vittua? Otetaan uusiksi??? Ihan kuin oltaisi jotain elokuvaa tekemässä. OTETAAN UUSIKSI. TÄMÄ EI NYT MENNYT IHAN PUTKEEN.

..mulla tulee tuosta mieleen myös joku tapahtumasarja tai kaava, joka pitää toistaa. Jos on juteltu kaikenlaista eikä suoritettu ohjelmaa, niin sanonta kuulostaa pöljältä. Olen oppinut, että tyypit, jotka luontevasti käyttävät sanontoja, joita mä en voisi koskaan käyttää, eivät ole koskaan muutenkaan sopineet mun pirtaan. Jonkin aikaa sen tajuamiseen meni, mutta enää ei tarvitse sitäkään varmistella, asia kun on harvinaisen selvä.

Vierailija
86/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hölmöltä, että niin moni syyttää ympäristöä deittiepäonnesta. Samoja ihmisiä siellä nettipalstoilla on kuin tosielämässäkin. Totta kai tapailun alkuvaiheiden sujumiseen se vaikuttaa, missä ympäristössä on tavattu, kuten vaikuttaa sekin, onko tavattu baarissa vai työpaikalla jne. Mutta ei se itse ihminen ole yhtään erilainen siitä riippuen, missä hänet tapaat.

Nämä "netissä on vain huijareita" -kommentit nostavat hieman karvoja pystyyn, koska itse haluan uskoa sieltä voivan löytyä hyvääkin seuraa. Olenhan minäkin siellä!

t. 66

Koska moni on kohdannut juuri paljon esim. mt-ongelmaisia tai muuten elämässään pahasti kompuroivia miehiä juuri netissä. Kaikkialla muualla missä olen miehiin tutustunut yksikään mies livenä tavatuista ei ole tutustumisenkaan jälkeen paljastunut sellaiseksi, mitä iso osa nettimiehistä jo parin kommentin perusteella.

Sehän on selvää, että netissä on enemmän huijareita ja muita hyypiöitä kuin vaikkapa työpaikoilla, koska nettiin on helpompaa päästä eikä siellä ollakseen joudu laittamaan itseään samalla tavalla likoon. Mutta kyllähän nuo voi myös viestienvaihdon perusteella karsia pois aika nopeasti. Vai olenko väärässä ja mahdollisesti itselläkin hyypiö kierroksessa, sitä tajuamattani?

t. 66

Vierailija
87/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin miehen kanssa nettitreffeillä kuulumisia 4pv ja sitten tavattiin. Meni reilu viikko ja tavattiin uudestaan, siinä välillä vaihdettiin kuulumisia. Viime tapaamisesta on aikaa muutama päivä ja oli jossain viestissä maininta, että nähdään. Pidin omalta puolelta taukoa, koska olin aiemmin ollut se aktiivisempi osapuoli. Sitten tuli viestiä, mihin olen kadonnut ja ehdotus tapaamisesta. Siis tapaamme. Eli kokemukseni on, että joskus pitää malttaa odotella. Jos ei olisi yhteyttä ottanut, en olisi itsekään niin tehnyt.

Vierailija
88/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tapailu nykyään vaikeaa. Tavallaan helppoa valikoida mieluista nettipaljoudesta, mutta real life on sitten ihan eri juttu.

Vierailija
89/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kai ajattelevat eri tavalla. On mukavaa, kun naiset jäävät odottelemaan.

Vierailija
90/91 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa edes lähteä deittailemaan, kun se tuntuu olevan nykyään niin helvetin vaikeaa! Tuntuu, että koko homma on vaan toisilla ihmisillä pelailua. Hirveästi neuvoja siitä, mitä saa ja kannattaa sanoa, milloin ja miten ottaa yhteyttä ja milloin mies on vaan pillun perässä. Minä en jaksa sitä. Haluan käydä rehellisillä treffeillä ja pitää miehen kanssa yhteyksiä jos siltä tuntuu. En jaksaisi mitään kissa ja hiiri -leikkejä. Antaa olla sitten, jos nykyajan deittailu on sitä.

No nimenomaan. Nämä perusohjeet tuntuvat niin tyhmiltä, kun miehillä ja naisilla on ihan eri säännöt. Ja kun täällä lukee näitä neuvoja, ne jotenkin aina tekevät naisesta ihan tyhmän. Tyypillisin tilanne on se, että epävarma nainen miettii, miten miehen kanssa edetään ja vastaukseksi tulee "sillä on 100 muuta sinua parempaa pillua odottamassa, mitä oikein kuvittelit".

Olet tulkinnut väärin noita ohjeita sen suhteen, että niiden ohjeiden tarkoituksena olisi tehdä naisesta tyhmän oloinen. Nuo ohjeet juuri varoittavat rehellisesti siitä, että osa miehistä on epärehellisiä ja siksi naisena on turhaa edes olettaa, että jos miestä ei kiinnosta edes vastata miksi nainen jaksaa odotella vastausta? Miksi nainen haluaa kuulla koska miehelle kävisi jos mies ei jaksa edes kertoa haluaako nähdä vai ei?

Lisäksi moni mies oikeuttaa tekonsa sen perusteella mitä nainen sietää. Juuri siksi on huono juttu nainen on epävarma, koska sillä houkuttelee vain huonosti käyttäytyviä ja naisen epävarmuudesta + aktiivisuudesta itsekkäästi hyötyviä miehiä ympärilleen.

Tämä riippuu vähän kommentoijasta. Kyllä ihan liian usein varsinkin tällä palstalla näkee näitä, jotka ihan tosissaan haukkuvat näitä ihmisiä tyhmiksi.

Vierailija
91/91 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan olet varalla, jos miehellä ei ole muuta mukavaa viihdettä.

Mutta naisen pitää laittaa heti peli poikki, kun mies alkaa tuntua valjulta ja yhteydenpito kangertelee. Kiinnostunut mies kyllä pitää naisesta kiinni. Sitä odotellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä