Miksi mies ei näe mitään hävettävää tässä kodissa?t.ammattivalittaja
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muutamia asioita, joihin en usko. En usko, että maapallo on litteä, en usko kreationistien teoriaan maailman synnystä enkä siihen, että ap:n koti on surkea ja mies kieltäytyy sen korjaamisesta. "Paskakasa" tuntuu toimen mieheltä, joten vaikea kuvitella, että hän haluaisi asua murjussa.
Laitoin ed. viestissäni vinkkejä siitä, miten ap voisi tehdä "kurjasta mökistään" viihtyisämmän. Ainoa kommentti oli, että lattialla on muovimatto ja sen alla betonia (ehdotin lattian kunnostamista). Kaikki muut vinkkini jäivät ilman vastaanvänkäämistä; olen loukkaantunut!
Vakavasti puhuen: mitä enemmän ap:n lapsi on kavereiden kanssa maailmalla, sitä parempi. Tuollaisen äidin kanssa kahdestaan roikkuminen kotosalla, vaikka olisi millainen luxuslukaali, on kauhea kohtalo.
3
Voi sulla on täysin väärä kuva miehestäni. Hän nimenomaan ei ole toimen mies siksi hän ei ole tähänkään asiaan saanut parannusta 10v. Hän itse avoimesti on kertonut mulle miljoonia kertoja olevansa laiska, myös työnsä oli tältä keväältä rästissä. Ja kirppiksellehän mä aion heti viedä tavaraa kun nuo miespuoliset suostuvat liioista tavaroistaan luopuvan.ap
Ai jaa? Olen saanut miehestäsi sellaisen kuvan, että hän tekee pitkää päivää, elättää yksin koko teidän perheen, hoitaa sen päälle vielä teidän perheen ruokaostokset jne. Aika toimekkaalta vaikuttaa. Lisäksi olen muistavinani, että hänellä on voimakas, positiivinen tunneside kotiinne.
Hienoa, että olet raivaamassa kaappeja ja menossa kirppikselle. Eilen esteenä oli kirppispöydän hinta ja se, ettet osannut laittaa nettkirppikselle kuvia myytävistä tavaroista. Ne ovat nyt muisto vain. Tämän päivän este on "miespuolisten" hasluttomuus luopua liioista, turhiksi käyneistä tavaroistaan.
Huomenna voisit leikata teidän pihan omenapuut. Raittiissa ilmassa, fyysistä työtä tehdessäsi, voisit keksiä uusia esteitä elämäsi muuttamiselle.
3
Voi sulla on täysin väärä kuva miehestäni. Hän nimenomaan ei ole toimen mies siksi hän ei ole tähänkään asiaan saanut parannusta 10v. Hän itse avoimesti on kertonut mulle miljoonia kertoja olevansa laiska, myös työnsä oli tältä keväältä rästissä. Ja kirppiksellehän mä aion heti viedä tavaraa kun nuo miespuoliset suostuvat liioista tavaroistaan luopuvan.ap