Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet vihainen siskollesi ja miksi miehesi ei halua olla hänen kanssaan samassa tilassa?
Koska siskoni kävi meillä hajottamassa astiat (tähtäsi mieheen ja osuikin, ei onneksi päähän) ja huutamassa miehelle kun tämä jäi pettämisestä kiinni. Minä en hyväksy väkivaltaa mitenkään päin ja ne haavat olivat oikeasti syviä... Mies oli ne laastariteipillä vetänyt kiinni ja käynyt ostamassa uudet astiat.
Tekisi mieli laskuttaa ne siskolta, mutta en kehtaa koska se on heille iso raha.
Siskosi on hullu. (Ei sillä, että uskoisin mitään näistä jutuista, mutta leikitään nyt että uskon.)
Siitä olen yhtä mieltä. Mutta miksi ihmeessä jaksat lukea, jos et edes usko? Ei tämä nyt niin viihdyttävää voi olla.
No onhan tämä nyt viihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet vihainen siskollesi ja miksi miehesi ei halua olla hänen kanssaan samassa tilassa?
Koska siskoni kävi meillä hajottamassa astiat (tähtäsi mieheen ja osuikin, ei onneksi päähän) ja huutamassa miehelle kun tämä jäi pettämisestä kiinni. Minä en hyväksy väkivaltaa mitenkään päin ja ne haavat olivat oikeasti syviä... Mies oli ne laastariteipillä vetänyt kiinni ja käynyt ostamassa uudet astiat.
Tekisi mieli laskuttaa ne siskolta, mutta en kehtaa koska se on heille iso raha.
Siskosi on hullu. (Ei sillä, että uskoisin mitään näistä jutuista, mutta leikitään nyt että uskon.)
Yritäppä nakata jotakin lautasella ja saada aikaiseksi haava. Onnistuu vain, jos esim. mätät lautasia päähän. Astiat on lujia, heittovoima pieni ja ihmisvartalo pehmeä.
Solisluuhun/leukaluuhun oli ilmeisesti hajonnut muutama lautanen.
Vierailija kirjoitti:
Noiniin, uusi käänne!
Tai vanha, se vain oli jäänyt teiltä välistä.
Vierailija kirjoitti:
Tää koko ketju ja nimimerkki on joku sosiaalinen koe. Ihminen nimimerkin takana vaikuttaa niin järkevältä (vaikka jutut onkin sekopäisiä), ettei ikinä toisi näin yksityiskohtaisesti omia asioita muiden riepoteltaviksi.
Rehellisesti en tiedä kuinka tuon nyt ottaisin? :D
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäppä nakata jotakin lautasella ja saada aikaiseksi haava. Onnistuu vain, jos esim. mätät lautasia päähän. Astiat on lujia, heittovoima pieni ja ihmisvartalo pehmeä.
Että osui sitten kuitenkin päähän ja kasvoihin tuli haavoja.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että osui sitten kuitenkin päähän ja kasvoihin tuli haavoja.
No siis ei suoraan päähän (kasvoihin), mutta joo, leukaperiin. Kasvoihin ei tullut haavoja, kaulan sivuun ja solisluun alueelle.
Onko siis hel-nyc ns. "Puhdasjalkainen" suomalainen vai virtaako vähän muutakin verta..? (Tuli vain mieleen noista lautasten heittelyistä...).
Muuttelun periaatteella on siis mahdollista sulla on vaikka yksi lapsi, mies on ihan hyvässä työssä/varakas, muttei mikään self-made multimillioinaire. Olet opiskellut jossain pienessä collegessa ja jättänyt sen kesken. Asutte myös jossain vähän syrjemmässä. Tuskin sinua kukaan tunnistakaan, jostain syystä olet halunnut itsesi kuitenkin taustoittaa keskusteluun osallistuaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Muuttelun periaatteella on siis mahdollista sulla on vaikka yksi lapsi, mies on ihan hyvässä työssä/varakas, muttei mikään self-made multimillioinaire. Olet opiskellut jossain pienessä collegessa ja jättänyt sen kesken. Asutte myös jossain vähän syrjemmässä. Tuskin sinua kukaan tunnistakaan, jostain syystä olet halunnut itsesi kuitenkin taustoittaa keskusteluun osallistuaksesi.
Esimerkiksi siellä, mihin se lasku (sähkö- vai kaasu-?) viittasi?
Niin, HEL-NYC ei selvästi asu Manhattanilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis hel-nyc ns. "Puhdasjalkainen" suomalainen vai virtaako vähän muutakin verta..? (Tuli vain mieleen noista lautasten heittelyistä...).
Ihan suomalaisia ollaan. Sisko myös. Sisko vaan on aina ollut sellainen nollasta sataan sekunnissa-tyyppi. Minä taas lehmänhermoisempi.
EDIT. mies ja sisko on ottaneet ennekin yhteen.
Mitä, onko Helnykki siis jättänyt koulun kesken, koska joku on ollut häneen yksipuolisesti rakastunut? o.O
Ja siis nyt harmittaa apukoulun keskeyttäminen, vaikka olet jauhanut noin 30 sivua, ettei tutkinnolla ole sinulle mitään väliä, haluat vaan oppia (ja silti haluat tohtoriksi).
T: viestinnän tohtori
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, kaikki yksityiskohdat joita olen muuttanut, ovat sinänsä merkityksettömiä ja vaihdettu vastaavan. Ei varakas -> rikas. Ja yliopisto on samantasoinen, jos ei ole NYU. En menisi Manhattania tai Helsinkiä sanomaan syrjäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Mihin lienee se viittasi, ottaen huomioon, että se oli tullut meidän osoitteellamme, jonka postinumero on kuin onkin Manhattanilla.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Mihin lienee se viittasi, ottaen huomioon, että se oli tullut meidän osoitteellamme, jonka postinumero on kuin onkin Manhattanilla.
Mutta joku häikkähän siinä oli, ettei se voinut olla teidän laskunne. En nyt valitettavasti muista tarkemmin, mikä siinä oli ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, onko Helnykki siis jättänyt koulun kesken, koska joku on ollut häneen yksipuolisesti rakastunut? o.O
Ja siis nyt harmittaa apukoulun keskeyttäminen, vaikka olet jauhanut noin 30 sivua, ettei tutkinnolla ole sinulle mitään väliä, haluat vaan oppia (ja silti haluat tohtoriksi).
T: viestinnän tohtori
Ei ollut kyse yksipuolisesta rakastumisesta, tai siitä en tiedä oliko hän minuun rakastunut. Hänen otteensa olivat melkoisen kiihkeät ja ei:n kuunteleminen tuntui olevan työn takana, vaikka lopulta onnistuikin. Jonka jälkeen sain kuulla olevani vaikka mitä, niin että korvat punottavat vieläkin.
Tutkinnolla ei ole minulle ammatillisesti tai papereiden takia mitään väliä. Mutta toki sillä on jonkinlainen merkitys minulle symbolisesti, että olen kolmekymppinen ja ilman minkäänlaista tutkintoa tai työtä. Tunnen siitä hieman alemmuutta niitä kohtaan, jotka ovat tehneet elämällään jotain. Minun elämäni tärkeimpiä asioita on toki lapset ja mies, mutta hyväntekeväisyystyö. Sielläkin työskentelevillä naisilla on lähtökohtaisesti college degree.
Totta kai näen sen miten ihmiset minua katsovat, rikkaan miehen kotirouvaa ja se tuntuu pahalta. Samalla kuitenkin ymmärrän, että olen todella etuoikeutetussa asemassa, koska minun ei tarvitse tehdä työtä jota en halua - monen tarvitsee. Minun ei tarvitse kiirehtiä koulun läpi - monen tarvitsee. Ymmärrän sen, enkä halua kuulostaa kiittämättömältä, mutta näkeehän sen jo täällä palstalla; minä olen opiskelematon kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joku häikkähän siinä oli, ettei se voinut olla teidän laskunne. En nyt valitettavasti muista tarkemmin, mikä siinä oli ongelmana.
Se on meidän laskumme, ei vain meidän Manhattanin-kotimme. Ko. firma ei toimita Manhattanille kaasua eikä sähköä. Olin olettanut sen olevan meidän, varsinkin kun siinä luki miehen nimi ja meidän osoitteemme. Se toisen osoitteen oletin olevan joku ko. firman konttori. Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Niin, HEL-NYC ei selvästi asu Manhattanilla.
Eikö?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on meidän laskumme, ei vain meidän Manhattanin-kotimme. Ko. firma ei toimita Manhattanille kaasua eikä sähköä. Olin olettanut sen olevan meidän, varsinkin kun siinä luki miehen nimi ja meidän osoitteemme. Se toisen osoitteen oletin olevan joku ko. firman konttori. Ei ollut.
Missä se toinen osoite oli? Tämän siis ymmärsit vasta kun olit postannut kuvan tänne todisteeksi?
Se voi tietysti olla totta. Miehellä, seksillä tai lapsilla tuskin pätisin, ne ovat minusta aika normaaleja asioita miehen tuloja lukuunottamatta. Mutta on minulle rehellisesti arka paikka se, että olen kolmekymppinen vailla mitään lukion jälkeistä tutkintoa. Kyllä minusta tuntuu jotenkin kärrystä pudonneelle. Voi olla että koenkin tarvetta korostaa sitä, että en ole kotiäiti koska minusta ei muuhun ole, kotiäitiyttä yhtään väheksymättä - se on hieno valinta, kun se on valinta.