Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla raskaana?

Vierailija
20.08.2024 |

Teitko testin jo ennen kuin tuli oireita? Vai toisinpäin? Minulla on aina niin voimakkaat PMS-oireet..

Kiitos

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui raskaana ollessa siltä, etten malta odottaa et pääsen tutustumaan lapseen kun hän syntyy. Raskaus aikana suojeluvietti vauvaa kohtaan oli suuri ja oli jo vahva kiintymys, mutta sanoisin et rakkaus synty samaa aikaan kun vauva ja kasvoi matkan varrella kun opin tutustumaan häneen.

Vierailija
2/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännejä ja rintoja puristaa ja kiihottuu helposti

Kohteena koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli siinä semmonen ihana yhteenkuuluvaisuuden tunne jo silloin kun vauva oli mahassa. Oli ihana kun vauva painautui mun kättä vasten aina kun silitin mahaa. 🥰

Vierailija
4/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäpäivän päätteeksi istumme yhdessä sängyssä, Mieheni lukee ääneen vauvaopasta. Hänen innostus on tarttuvaa, ja nauramme yhdessä sen kummallisille neuvoille. Pian asettautumme makuulle, ja hän vetää minut läheisyyteensä. Tunnen hänen lämpönsä ja rauhoittavan läsnäolonsa. Kaikki huolet tuntuvat kaukaisilta. Tiedän, että tämä matka ei aina tule olemaan helppo, mutta ajatus siitä, että rakastava mies on rinnallani, antaa minulle voimaa.

Vierailija
5/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli siinä semmonen ihana yhteenkuuluvaisuuden tunne jo silloin kun vauva oli mahassa. Oli ihana kun vauva painautui mun kättä vasten aina kun silitin mahaa. 🥰

Se on ihanaa <3 ja ihanaa on myös päästä katsomaan kuinka sisarukset kasvaa yhdessä, tietäen että kun itsestä aika jättää niillä on toisensa. Mulla on 2 ihanaa tyttöä, jotka on jo 13 ja 11 ja tosi eri kasvun vaiheissa kun vanhempi kaipaa paljon omaa tilaa ja alkaa olla teini, nuorempi taas on vielä selkeästi ihan lapsi ja kaipaisi kokoajan seuraa, mut niiden touhua on ihana kattoa kun ne puollustaa toisiaan. Vaikka ne joskus riitelee niin on ihana nähdä kun ne iltasin halaa ja kertoo rakastavansa toisiaan ennen kun toivottavat hyvät yöt toisilleen. Koen olevani todella onnekas kun oon saanut tyttöni.

Vierailija
6/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleminen on raskasta. Keho tuntuu raihnaiselta ja joka paikkaan kolottaa. Suuri osa ihmisistä ei nauti raskaana olemisesta ollenkaan.

Vierailija
7/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!

Vierailija
8/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen jotenkin hyväksyä, että jos ottaa miehen, niin se tulee hyvin todennäköisesti jossain vaiheessa tekemään teidät raskaaksi.

Mitään et voi. Terve mies halua vauvan. 🍯

Vierailija
9/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.

Vierailija
10/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana oleminen on raskasta. Keho tuntuu raihnaiselta ja joka paikkaan kolottaa. Suuri osa ihmisistä ei nauti raskaana olemisesta ollenkaan.

Sama! Inhosin sitä olotilaa. 

Vierailija
11/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausvatsa on naisella kaunis ja seksikäs

💕

Vierailija
12/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutunut ja vähän nihkeä olo jo parina päivänä ennen kuin kuukautiset ois pitäny alkaa. Siitä sitten rintojen iho alkoi nopeasti tuntua pinkeältä. Pahoinvointi alkoi vk 5. Siitä hetkestä alkoi malttamattomana oottaa, että saisi vauvan syliinsä ihmeteltäväksi. 

Vierailija
13/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensäpäivän päätteeksi istumme yhdessä sängyssä, Mieheni lukee ääneen vauvaopasta. Hänen innostus on tarttuvaa, ja nauramme yhdessä sen kummallisille neuvoille. Pian asettautumme makuulle, ja hän vetää minut läheisyyteensä. Tunnen hänen lämpönsä ja rauhoittavan läsnäolonsa. Kaikki huolet tuntuvat kaukaisilta. Tiedän, että tämä matka ei aina tule olemaan helppo, mutta ajatus siitä, että rakastava mies on rinnallani, antaa minulle voimaa.

Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

Vierailija
14/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat elämän tarkoitus. Rakkaus lapseen on rakkauden korkein muoto, jonka harvat saavat kokea. Onnea kaikille vauvoista.

Jos lapset ovat suunnitelmissa kuitenkin, niin annat vaan mennä. Asiat järjestyvät. Jos jää odottamaan sitä oikeaa aikaa, ei sitä välttämättä tule ikinä. Aina on syitä puolesta ja vastaan. Kyllä opiskelijana lasten saaminen ja hoitaminen on helpompaa kuin työuran alussa.

Vierailija
15/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla siltä tuntunut. tein fyysistä työtä synnytykseen saakka

Vierailija
16/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masuasukki 💕

Vierailija
17/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on toivottua. Niin kaunista.

Vierailija
18/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla siltä tuntunut. tein fyysistä työtä synnytykseen saakka

Tuskin kaikista tuntuukaan, mutta suuresta osasta tuntuu. Ihan niinkuin kaikille raskaus ei myöskään tunnu ihanalta ja maagiselta, vaan on vain kivulias, pakollinen paha kohti äitiyttä.

Vierailija
19/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

Sama kokemus 🥰

Vierailija
20/35 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on raskasta. Pienempää tai isompaakin kremppaa, pissattaa, öklöttää ja närästää, mutta massu oli ihana. Ennen plussaa näin hyvin eläviä unia ja sykkeet kohosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi