Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
Tai ehkä jouduitkin vaihtamaan koulun nimen kun vinkkasin, ettei mainitsemiasi aloja voi järkevästi opiskella ko. koulussa? Mikäs sen kätevämpää kuin äkkiä sanoa että koulu ei ollutkaan se alkuperäinen.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei helnycci, tavattaisiinko NY:ssä vaikkapa kahvilla? Mua kiinnostaa ihan oikeasti, millainen ihminen on tällaisen "hahmon" takana.
Melko sujuvasti jätit tähän vastaamatta, HEL-NYC.
Niin jätin. Kiehtova ajatus, mutta en ole valmis paljastumaan, varsinkaan nykissä.
Miten se, että istuisit kanssani alas kahville, paljastaisi sinut? Olen ihan tavallinen nuori suomalainen nainen, en mikään salapoliisi :)
Sen jälkeen, kun edellisessä ketjussa otettiin yhteyttä jo yhteen kouluun ja kysyttiin tietojani, niin hiukan on mennyt luotto, suonet anteeksi.
En oikein ymmärrä, mikä logiikka siinä tietojen kyselyssä oli. Ja mitä sieltä sitten edes kysyttiin, meni vähän ohi. Kai siellä nyt sentään tietojenluovutuskielto kuitenkin on, joten kysyjä ei saa mitään palkaksi vaivannäöstään.
Alumni on julkinen, koulusta saa kysymällä infoa.
Ja vaikka tiesit sekä tämän että sen millaisella innolla täällä jotkut haluavat paljastaa sinut, niin silti kerroit missä olet opiskellut.
En kertonut. Annoin vastaavan koulun nimen. En ole ihan niin tyhmä, kuitenkaan.
Hahahaha, siis koulukin oli eri? Jaksoit kuitenkin ottaa selvää NYU:n eri osastoista ja niiden välillä vaihtamisesta. Oot sä kyllä aika velho.
Niin, no kukaanhan ei sanonut, etten olisi opiskellut tuossa yliopistoissa. Koulua en vain suoraan nimeäisi.
Eikö teillä tänään harrastetakaan seksiä kun olet vielä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä jouduitkin vaihtamaan koulun nimen kun vinkkasin, ettei mainitsemiasi aloja voi järkevästi opiskella ko. koulussa? Mikäs sen kätevämpää kuin äkkiä sanoa että koulu ei ollutkaan se alkuperäinen.
Niin, no mikäs sen kätevämpää kuin totuus? Edelleen, en aseta itseäni tahallisesti mitenkään älyttömän isoon riskiin. Alumnit ovat julkisia, yliopistolla opiskeli jonkun verran suomalaisia, joten mahdollisuus on, että joku olisi älynnyt osata kysellä perääni.
Kuten sanoin, olen vaihtanut joitain pieniä yksityiskohtia, en merkityksellisiä enkä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi ettei tänään ole ehditty harrastaa jo monestikin? Mies on vielä puhelimessa. Aikaero osuu ikävästi.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi ettei tänään ole ehditty harrastaa jo monestikin? Mies on vielä puhelimessa. Aikaero osuu ikävästi.
No monestiko?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monestiko?
No jos nyt välttämättä täytyy tietää, niin kahdesti. Aamulla ja päiväunien aikaan.
Olen seurannut Hel-Nycin juttuja satunnaisesti, koska tässä on nyt asialleen omistautunut kirjoittelija suoraan Porvoosta. Täyttä höpöähän ne rouva Melan jutut ovat, mutta hän itse uskoo asiaansa. Luulen, että Hel-Nyc on mielenterveyspotilas tai -kuntoutuja, jolla on VAIN aikaa keksiä satujaan ja mitä ihmeellisempiä tarinoita. Hänellä on varmasti syvä usko omiin juttuihinsa ja varmaan pitää ihan kirjaa siitä mitä on milloinkin satullut - tosin ei aina muista niitä juttujaan itsekään. Hänellä kun on vain aikaa niin hän on luonut oman mielikuvitusmaailmansa ja koska hän itse uskoo siihen niin hän haluaa väkipakolla, että kaikki muutkin uskovat. Luulen, että rva Mela on kuitenkin nainen, mutta hyvin yksinäinen, syrjäytynyt ja elää vain yksin neljän seinän sisällä 24/7. Miestä tai lapsia hänellä ei ole, eikä kyllä sen suurempaa koulutusta kuin esim. peruskoulu. Ikää noin 20 vuotta. Hyvä mielikuvitus Hel-Nycillä on, mutta sellainen, että ei läheskään aina erota totta ja tarua toisistaan. Pakenee sisällöntä elämäänsä mielikuvitusmaailmaansa.
Täällähän on monta kertaa sanottu miksi ja miten se on feikki. Pari templaattia peräkanaa ja lapun varjotkin paljasti se photoshopatuksi jos oikein muistan. 😄
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no mikäs sen kätevämpää kuin totuus? Edelleen, en aseta itseäni tahallisesti mitenkään älyttömän isoon riskiin. Alumnit ovat julkisia, yliopistolla opiskeli jonkun verran suomalaisia, joten mahdollisuus on, että joku olisi älynnyt osata kysellä perääni.
Kuten sanoin, olen vaihtanut joitain pieniä yksityiskohtia, en merkityksellisiä enkä paljon.
Sullahan piti olla "ulkomaalainen" nimi, minkä takia miehen tuttavat eivät osanneet yhdistää sinua suomalaiseksi.
Opiskelut valetta, sormus valetta, sisarukset valetta. Mitäs muuta on tullut tähän mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelut valetta, sormus valetta, sisarukset valetta. Mitäs muuta on tullut tähän mennessä?
Ihan kaikki ja vielä enemmän. Ja koko ajan tulee lisää :-)
Tämä on parasta viihdettä ikinä. Mulla on lomapäivä ja mitä teen; nousen seiskalta ja koneella puoli kasilta seuraamassa helnycin uskomatonta elämää.
Ehkä on vaan niin, että HN on patologinen satutäti ja minä patologinen tirkistelijä. Match made in heaven :-)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tuttavapiirissäsi pettää kumppaniaan?
Ikävä kyllä aika moni. Naapurini, Ben, yksi ystäväni, miehen yhteistyökumppaneista aika moni. Kahden ystäväni miehet. Minun mieheni. Miehen assarin puoliso.
Onpas viriiliä porukkaa. Toisaalta aika surullista, mutta kukin tavallaan.
Oletteko kokeilleet parinvaihtoa tai jotain ryhmäjuttuja?
Minä koitin tuossa töihin kävellessäni pohtia Helnykin syytä jättää opinnot kesken lähes kalkkiviivoilla. Kunnianloukkaukseen liittyvää syytä en keksinyt muuta kuin se, että Helnykki on sotkeutunut apukoulunsa/yliopistonsa henkilökuntaan ja joutunut siitä syystä jättämään kesken (paljastuminen johtaisi tämän toisen henkilön suunnasta kunnianloukkaussyytteeseen jostain kumman syystä...) tai sitten hän on jättänyt opinnot kesken jonkun toisen opiskelijan tai henkilökunnan takia (syyn paljastaminen olisi siis tämän henkilön haukkumista -> kunnianloukkaussyyte). Kumpikaan ei kuulosta lähimainkaan järkevältä. Miksi juuri kunnianloukkaus, Helnykki? Ei siinä ole mitään järkeä. Ei kukaan jätä lähes valmiina opintoja sen tähden kesken, että menee sukset ristiin jonkun toisen henkilön takia. Vai liittyykö tähänkin jotain elämää suurempaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä koitin tuossa töihin kävellessäni pohtia Helnykin syytä jättää opinnot kesken lähes kalkkiviivoilla. Kunnianloukkaukseen liittyvää syytä en keksinyt muuta kuin se, että Helnykki on sotkeutunut apukoulunsa/yliopistonsa henkilökuntaan ja joutunut siitä syystä jättämään kesken (paljastuminen johtaisi tämän toisen henkilön suunnasta kunnianloukkaussyytteeseen jostain kumman syystä...) tai sitten hän on jättänyt opinnot kesken jonkun toisen opiskelijan tai henkilökunnan takia (syyn paljastaminen olisi siis tämän henkilön haukkumista -> kunnianloukkaussyyte). Kumpikaan ei kuulosta lähimainkaan järkevältä. Miksi juuri kunnianloukkaus, Helnykki? Ei siinä ole mitään järkeä. Ei kukaan jätä lähes valmiina opintoja sen tähden kesken, että menee sukset ristiin jonkun toisen henkilön takia. Vai liittyykö tähänkin jotain elämää suurempaa?
Tuo kunnianloukkausväite on jo vanha juttu. Pari sivua sitten HEL-NYC kertoi, että vaihtoi koulua ja ainetta vähän niinkuin huvikseen, jonkun ihan pikkujutun takia. Näin ne kertomukset matkan varrella muuttuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kunnianloukkausväite on jo vanha juttu. Pari sivua sitten HEL-NYC kertoi, että vaihtoi koulua ja ainetta vähän niinkuin huvikseen, jonkun ihan pikkujutun takia. Näin ne kertomukset matkan varrella muuttuu. :D
No voi hitto. Ihan turhaan käytin aikaani siis tuohonkin luikuriin. Oma moka toisaalta, olisihan minun pitänyt tajuta, että noin 27 sivua sitten käsitelty aihe on jo ehtinyt muuttumaan. Mutta niinhän se tosiaan on, että nyt on syynä omaksi huvikseen opintojen keskeytys. Eihän siinä kunnianloukkauksessa olisi mitään järkeä ollutkaan. Wonder why.
Jos jotain se sormuskuvajuttu vielä kiinnostaa, niin se meni jotakuinkin niin, että Isomelan viholliset/bisneskumppanit/ketkälie pyytävät jotain kolmatta osapuolta kehittämään kasvojentunnistustekniikkaan perustuvan ohjelman, jolla pystytään tunnistamaan Helnykin 250 000 dollarin arvoinen sormus internetissä olevasta kuvasta alun perin lehdessä (mutta sittemmin vain Isomelan firman esitteessä) olleen kuvan perusteella.
Nyt pitäisi vielä keksi, mitä varten kellekään tulisi mieleen edes tehdä mitään tuollaista.
Eikuainiin, "minä en ota tässä asiassa mitään riskejä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hitto. Ihan turhaan käytin aikaani siis tuohonkin luikuriin. Oma moka toisaalta, olisihan minun pitänyt tajuta, että noin 27 sivua sitten käsitelty aihe on jo ehtinyt muuttumaan. Mutta niinhän se tosiaan on, että nyt on syynä omaksi huvikseen opintojen keskeytys. Eihän siinä kunnianloukkauksessa olisi mitään järkeä ollutkaan. Wonder why.
En muista tarkalleen, miten hän asian uudelleen satuili. Mutta tosiaan alun alkuaan oli joku todella painava syy, jonka kertominen voisi poikia kunnianloukkaussyytteen. Myöhemmin tarina muuttui jotenkin niin, että hänellä oli omat syynsä koulun vaihtamiseen, mutta kyseessä ei ollut mikään kovin iso juttu. Viimeisimmäksi hän on painottanut sitä, että haluaa opiskella alusta alkaen sitä uutta ainetta. Ihan kaikki alkutason kurssitkin haluaa käydä, koska on niin kovin tiedonjanoinen.
Hahahaha, siis koulukin oli eri? Jaksoit kuitenkin ottaa selvää NYU:n eri osastoista ja niiden välillä vaihtamisesta. Oot sä kyllä aika velho.