Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama velho-sihteeri, joka varaa teille aina lennot vaikeimman ja pisimmän eli Lontoon kautta, ettekä ole miehesi kanssa tätä omien sanojesi mukaan yksinkertaisesti edes kyseenalaistaneet?
Mies oli itse pyytänyt ennen kaikkea 1st class. Soitin ja kysyin.
Vierailija kirjoitti:
.
. Mutta ehkä on paras ihan oman jaksamiseni kannalta kohdata tilanne ja katsoa? Soitan tänään miehen sihteerille ja kysyn hänen mielipidettään, sekä miehen että minun yhteiselle ystävälle. Kumpikaan ei peittelisi miehen pettämistä.
Kuule, kyllä se miehesi sihteeri on lojaali nimenomaan pomolleen eikä sinulle tässäkin tarinassa.
Minä rehellisesti uskon, että hän on lojaali miehelleni, mutta ei silti katselisi tämän pettämistä, vaan käräyttäisi miehen surutta.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYCin miehen taskuissa polttaa nytkin XXXXL-koon kondomit. Kohta annetaan jollekin kyytiä taas parin tunnin sessioissa, kun muuten iskee stressi.
Rehellisesti kävi mielessä heittää ne roskiin. Eivätkä ole tuollalailla kokoluokiteltuja, vaan kooditettu :D. Me emme enää koskaan tarvitse kondomeja. Mutta, jos tulee tilanne jossa mies pettää, niin ennemmin sitten oikeankokoisten kondomien kanssa, kuin regularien, jotka menevät helposti rikki.
Tuota noin, minun miehelläni on vain hieman normaalia suurempi penis, eikä hän pysty laittamaan tavallista kondomia edes päälle, koska se sattuu.
Siis samaa mieltä normikoko menee usein rikki ihan suht normikokoisellakin.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama velho-sihteeri, joka varaa teille aina lennot vaikeimman ja pisimmän eli Lontoon kautta, ettekä ole miehesi kanssa tätä omien sanojesi mukaan yksinkertaisesti edes kyseenalaistaneet?
Seurasin sitä jo nyt poistettua keskustelua, ja keksit tämän selityksen vasta paljon myöhemmin, kun joku toinen sitä vinkkasi. Sekoilit siinä kohtaa todella pahasti, et ollut koskaan törmäänyt suoriin lentoihin ja sitten olittekin aina- lentäneet Finnairin economyssa koska et tiennyt businessluokan olemassa olosta jne. Joku ympäri pyöreä selitys on aina- jälkikäteen.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä ihme sihteeriksi ei osaa kertoa, että on fiksumpiakin vaihtoehtoja? Kuulostaa rautaiselta ammatilaiselta paljon matkustavan pomon alaisena.
Ja miksi ihmeessä tämä kultakimpale ihmiseksi vaarantaisi työpaikkansa juoruilemalla pomonsa vaimolle? Mä kerron, ei miksikään.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä stoorissa on niin paljon seikkoja, jotka osoittavat että juttu on täysin jonkun tyllistyneen kotimamman mielikuvituksen tuotetta. Get a life :)
Isoin moka stoorissasi on se, että menestyvä jenkkimiehesi pystyy noin vain lähtemään ajaksi x Suomeen ja hoitamaan bisneksiä täältä käsin puhelimella ja sähköpostilla. Wrong! Tuolla tasolla, mitä kerrot miehesi olevan ei todellakaan hoideta bisneksiä näin! Ei edes suomalaiset menestyjät hoida asioita pelkästään kotoa käsin, vaan ovat koko ajan liikkeessä. Ja jos miehesi hommat voi hoitaa "partneri", ei miehesi osuus firmassa ole todellakaan tärkeä. Jos hän on joku pikkutekijä ja esim. 2% osakkuudella jossain firmassa, niin silloin ehkä onnistuu asioiden hoitaminen Jenkkeihin Suomesta käsin, mutta muuten ei! Olisi pikkaisen kannattanut selvittää tätä kohtaa stoorista. Ehkä joillekin businesselämästä tietämättömille menee läpi, muttei todellakaan niille jotka tietävät miten hommat hoituvat OIKEASSA elämässä. Tapaamisia, palavereja, verkostoitumista - joita ei todellakaan voi hoitaa Skypen, puhelimen ja sähköostin välityksellä. Poissaolijat tippuvat kelkasta heti.
You are so busted!
No eivät näköjään putoa. Ja tosiasia on, että mieheni voisi jättäytyä sivuun firmasta halutessaan ja se pyörisi omillaan. Mies ei kuitenkaan halua, koska nauttii työstään.
Fakta on, että sinä et voi tietää kuinka hallinnolliset asiat on jaettu mieheni firmassa.
Joo, varmaan uskonkin ;)
Ja miten muuten miehesi voi olal näin pitkiä aikoja Suomessa? Tiesit varmaan, että jenkit voivat olla max 90 päivää Suomessa 6kk aikana.. Ei et tiennyt vai. Hups..
Busted (again!)
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasin sitä jo nyt poistettua keskustelua, ja keksit tämän selityksen vasta paljon myöhemmin, kun joku toinen sitä vinkkasi. Sekoilit siinä kohtaa todella pahasti, et ollut koskaan törmäänyt suoriin lentoihin ja sitten olittekin aina- lentäneet Finnairin economyssa koska et tiennyt businessluokan olemassa olosta jne. Joku ympäri pyöreä selitys on aina- jälkikäteen.
:D Kuten sanoin, soitin miehen sihteerille ja kysyin. Minulle asiassa oli uutta se Finnairin businessluokka, josta en ollut tiennyt. En ollut koskaan törmännyt 1st class suoraan lentoon. Enkä ole vieläkään. Economyllä olemme matkustaneet Finnairilla, koska en tajunnut että businessluokka on niin lähellä 1st classia. Oma moka.
"Selittelyjähän" te ette halua kuulla, mutta kuitenkin minun pitäisi jotenkin maagisesti korjata omituiset ajatuksenne.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä stoorissa on niin paljon seikkoja, jotka osoittavat että juttu on täysin jonkun tyllistyneen kotimamman mielikuvituksen tuotetta. Get a life :)
Isoin moka stoorissasi on se, että menestyvä jenkkimiehesi pystyy noin vain lähtemään ajaksi x Suomeen ja hoitamaan bisneksiä täältä käsin puhelimella ja sähköpostilla. Wrong! Tuolla tasolla, mitä kerrot miehesi olevan ei todellakaan hoideta bisneksiä näin! Ei edes suomalaiset menestyjät hoida asioita pelkästään kotoa käsin, vaan ovat koko ajan liikkeessä. Ja jos miehesi hommat voi hoitaa "partneri", ei miehesi osuus firmassa ole todellakaan tärkeä. Jos hän on joku pikkutekijä ja esim. 2% osakkuudella jossain firmassa, niin silloin ehkä onnistuu asioiden hoitaminen Jenkkeihin Suomesta käsin, mutta muuten ei! Olisi pikkaisen kannattanut selvittää tätä kohtaa stoorista. Ehkä joillekin businesselämästä tietämättömille menee läpi, muttei todellakaan niille jotka tietävät miten hommat hoituvat OIKEASSA elämässä. Tapaamisia, palavereja, verkostoitumista - joita ei todellakaan voi hoitaa Skypen, puhelimen ja sähköostin välityksellä. Poissaolijat tippuvat kelkasta heti.
You are so busted!
No eivät näköjään putoa. Ja tosiasia on, että mieheni voisi jättäytyä sivuun firmasta halutessaan ja se pyörisi omillaan. Mies ei kuitenkaan halua, koska nauttii työstään.
Fakta on, että sinä et voi tietää kuinka hallinnolliset asiat on jaettu mieheni firmassa.
Joo, varmaan uskonkin ;)
Ja miten muuten miehesi voi olal näin pitkiä aikoja Suomessa? Tiesit varmaan, että jenkit voivat olla max 90 päivää Suomessa 6kk aikana.. Ei et tiennyt vai. Hups..
Busted (again!)
Ei tuo meillä ole koskaan eteen tullut. Monestakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä ihme sihteeriksi ei osaa kertoa, että on fiksumpiakin vaihtoehtoja? Kuulostaa rautaiselta ammatilaiselta paljon matkustavan pomon alaisena.
Ja miksi ihmeessä tämä kultakimpale ihmiseksi vaarantaisi työpaikkansa juoruilemalla pomonsa vaimolle? Mä kerron, ei miksikään.
Oli kysynyt, että vaikka matka-aika pidentyisi ja olisi vaihto.
Ei hän vaaranna työtään tippaakaan "juoruilemalla" minulle. Sen tiedän minä, sihteeri ja mies.
Vierailija: Onkohan tämä sihteerikkökin mieheesi rakastunut? Se tästä sivujuonteesta enää puuttuukin.
Helnykki: No voi olla, että onkin. En ihmettelisi asiaa yhtään, onhan mieheni niin charmantti ja kyvykäs puhumaan naiselle oikeaan tapaan.
....meinasin kysyä, mutta keksin sitten ihan itse vastauksenkin :D
Vielä Veikkaus helnykin taustasta: juuri palannut au pair New Yorkista, suuri pettymys, ettei löytynyt sitä unelmien rikasta miestä ja turhautuneena ja pettyneenä väsää väritettyä tarinaa käyttäen apuna au pair perheen elämää/kokemuksiaan, tainnut jopa ihastua perheen isään ja tämän melaan.
Silloin aiemmin myös kerroit ettei sinua tunne oikeastaan kukaan New Yorkissa, nyt se on muuttunut Suomeksi. Tarkoitan ettei miehesi puhu sinusta kenellekään eikä miehen työntekijät tiedä nimeäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija: Onkohan tämä sihteerikkökin mieheesi rakastunut? Se tästä sivujuonteesta enää puuttuukin.
Helnykki: No voi olla, että onkin. En ihmettelisi asiaa yhtään, onhan mieheni niin charmantti ja kyvykäs puhumaan naiselle oikeaan tapaan.
....meinasin kysyä, mutta keksin sitten ihan itse vastauksenkin :D
Ei ole :D Ei todellakaan.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You are so busted!
Joo, varmaan uskonkin ;)
Busted (again!)
Ei tuo meillä ole koskaan eteen tullut. Monestakin syystä.
Niikuin esimerkiksi mistä syystä? Miehelläsi onkin Suomen passi ja hänen nimensä on Markku Virtanen? ;)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän vaaranna työtään tippaakaan "juoruilemalla" minulle. Sen tiedän minä, sihteeri ja mies.
Älä nyt jaksa höpöttää paskaa. Ammattilainen kertoisi vaihtoehdot, eikä leiki arvuutteluleikkejä.
Jos se on niin löysä suustaan, niin varmaan mies osaa sitten salata pettämisensä sihteeriltäänkin.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pikkulasten kanssa neljä tuntia liikaa ja terminaalin vaihdot on ihan jees, maksaakin voi enemmän. Businestä et harkitse koska pitää olla first, mutta economy on sitten enemmän kuin ok.
Vierailija kirjoitti:
Silloin aiemmin myös kerroit ettei sinua tunne oikeastaan kukaan New Yorkissa, nyt se on muuttunut Suomeksi. Tarkoitan ettei miehesi puhu sinusta kenellekään eikä miehen työntekijät tiedä nimeäsi.
Eivät varmaan tiedäkään. Miehen lähipiiri on kuitenkin eri asia, se sisältää lähinnä ne kolme ihmistä, jotka ovat miehen ystäviä; kumppani, sihteeri ja yksi exec.
Nykissä ei yksikään ystäväni tunne menneisyyttäni. Miksi tarvitsisikaan?
Miksi sua haittais miehen pettäminen kun ei haitannut edellisetkään, ajattelet ne vain sun mokinas, ja miehen kaveritkin pettää 24/7 eikä niidenkään vaimoja haittaa?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pikkulasten kanssa neljä tuntia liikaa ja terminaalin vaihdot on ihan jees, maksaakin voi enemmän. Businestä et harkitse koska pitää olla first, mutta economy on sitten enemmän kuin ok.
Minä varasin sen economyn piheyksissäni. Ja tasan tarkkaan matkustamme tästä lähtien lasten kanssa suoran lennon busineksessä, mies kiertäköön jos haluaa.
En minäkään, mutta ei se tylsyyttäni poista, joten what the hell. Mielestäni olen antanut tarpeeksi todisteita, mutta minkäs teet?
EDIT. typo