Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
741/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mahdollistan hänen perhe-elämänsä.

Minkä perhe-elämän? Miehesi käy töissä / työskentelee sanojesi mukaan klo 6-21. Eihän hän siis vietä lapsienne kanssa aikaa käytännössä ollenkaan. Mitä perhe-elämää sellainen on?

No juuri sitä, että hänen perheensä elää ihan normaalia perhe-elämää hänen työstään riippumatta.

Niin, hänen perheensä elää. Hän itse ei elä minkäänlaista perhe-elämää. Miten siis mahdollistat miehesi perhe-elämän, kun hän ei sellaista vietä? :D :D :D

Hänen lapsensa viettävät. Kyllä uskoisi sen olevan monelle vanhemmalle tärkeää, että vaikka itse ei voi osallistua hoitoon, niin toinen vanhempi hoitaa, eikä joku maksettu lapsenvahti.

Eli miehesi mahdollistaa sinun perhe-elämäsi, eikä toisin päin.

No, itseasiassa pärjäisin yksinhuoltajana ihan yhtä hyvin. Miehellä sen sijaan ei siinä vaiheessa olisi perhettä kotona odottamassa.

Eiväthän ne lapset ole isäänsä odottamassa, kun ovat nukkumassa jo siihen aikaan, kun isä tulee töistä kotiin. He myöskin kertomasi mukaan heräävät sen jälkeen, kun isä on lähtenyt treenaamaan. Miehesi kannalta on siis se ja sama, onko hänellä lapsia lainkaan, kun ei hän niitä kuitenkaan näe, paitsi silloin kun olette Suomessa ja hän ehtii tunteroisen verran päivästä pelata Afrikan tähteä lasten kanssa.

742/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Minkä perhe-elämän? Miehesi käy töissä / työskentelee sanojesi mukaan klo 6-21. Eihän hän siis vietä lapsienne kanssa aikaa käytännössä ollenkaan. Mitä perhe-elämää sellainen on?

No juuri sitä, että hänen perheensä elää ihan normaalia perhe-elämää hänen työstään riippumatta.

Niin, hänen perheensä elää. Hän itse ei elä minkäänlaista perhe-elämää. Miten siis mahdollistat miehesi perhe-elämän, kun hän ei sellaista vietä? :D :D :D

Hänen lapsensa viettävät. Kyllä uskoisi sen olevan monelle vanhemmalle tärkeää, että vaikka itse ei voi osallistua hoitoon, niin toinen vanhempi hoitaa, eikä joku maksettu lapsenvahti.

No, itseasiassa pärjäisin yksinhuoltajana ihan yhtä hyvin. Miehellä sen sijaan ei siinä vaiheessa olisi perhettä kotona odottamassa.

Ei, mutta ymmärsin, ettei miehesi edes halunnut perhettä ja lapsia.

Oikeasti toivoisin, että juttusi eivät ole totta, koska jos ne ovat, on elämäsi aika syvältä. Olet täysin hyväksikäytetty ja nöyryytetty uskomaan, että miehesi ei pärjää viikkoa ilman seksiä edes vauvan syntymän jälkeen tai perheen kriisitilanteessa, ja jatkat tyytyväisenä miestäsi kehuen suhteessa, missä hän selvästikin ylläpitää toista naista toisessa asunnossa. Miehesi ei ole 'luonnon-voima', vaan ihminen siinä missä me muutkin, ja kykenevä ottamaan sinut huomioon.

Ei, mieheni ei halunnut lapsia. Mutta kuten todettua, se ei tarkoita, etteikö hän rakastaisi lapsiaan. 

En koe olevani hyväksikäytetty, enkä koe, että minua olisi nöyryytetty uskomaan, etteikö mies pärjäisi viikkoa ilman seksiä edes vauvan syntymän jälkeen. Ymmärrän kuitenkin hyvin miehen lapsuuden ja nuoruuden aiheuttamat älyttömät psyykkiset vammat, ja ymmärrän, että kestää aikansa saada ne käsiteltyä. Mies ei ole hyvä pärjäämään tunteidensa kanssa ja pakenee niitä seksiin.

En usko, että se on mieheni tyttöystävän asunto. Mutta ehkä on paras ihan oman jaksamiseni kannalta kohdata tilanne ja katsoa? Soitan tänään miehen sihteerille ja kysyn hänen mielipidettään, sekä miehen että minun yhteiselle ystävälle. Kumpikaan ei peittelisi miehen pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
743/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Eiväthän ne lapset ole isäänsä odottamassa, kun ovat nukkumassa jo siihen aikaan, kun isä tulee töistä kotiin. He myöskin kertomasi mukaan heräävät sen jälkeen, kun isä on lähtenyt treenaamaan. Miehesi kannalta on siis se ja sama, onko hänellä lapsia lainkaan, kun ei hän niitä kuitenkaan näe, paitsi silloin kun olette Suomessa ja hän ehtii tunteroisen verran päivästä pelata Afrikan tähteä lasten kanssa.

Joka ilta, kun mies tulee kotiin, hän käy varmistamassa että lapsilla on kaikki hyvin; peitto päällä ja unilelu kainalossa. Lapset monesti soittavat isälleen videopuhelun toimistoon, näyttääkseen jotain hienoa piirustusta tai ulkoa löydettyä kiveä tms. Isä on lapsille olemassa, ja mies rakastaa lapsiaan ja huolehtii heistä, vaikkei usein livenä heitä näekään.

Vierailija
744/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

En usko, että se on mieheni tyttöystävän asunto. Mutta ehkä on paras ihan oman jaksamiseni kannalta kohdata tilanne ja katsoa? Soitan tänään miehen sihteerille ja kysyn hänen mielipidettään, sekä miehen että minun yhteiselle ystävälle. Kumpikaan ei peittelisi miehen pettämistä.

Oletko varma? Saattaahan se miehesi työkaverin vaimokin ajatella samalla tavalla. Kenties on joskus soittanutkin miehellesi ja työpaikan sihteerille ja on nyt tyytyväinen, kun on saanut "rehellisen" vastauksen, ettei miehellään ole sivusuhdetta.

745/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Oletko varma? Saattaahan se miehesi työkaverin vaimokin ajatella samalla tavalla. Kenties on joskus soittanutkin miehellesi ja työpaikan sihteerille ja on nyt tyytyväinen, kun on saanut "rehellisen" vastauksen, ettei miehellään ole sivusuhdetta.

Olen melkoisen varma, että hän tietää miehensä pettävän mennen tullen. Lisäksi mieheni sihteerillä ja "Benin" sihteerillä on iso ero, ilman mieheni sihteeriä homma toimistossa ei toimisi, mutta Ben löytäisi uuden sihteerin päivässä.

Vierailija
746/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TADAA! Paljastuit

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001108722.html

Ahaa? Kyllä sinuakin naurattaisi jos näkisit minut. Minulla on tummat pitkät hiukset, tummat kulmat ja ripset sekä tummanruskeat silmät. Lisäksi olen muutaman vuoden tuota naista vanhempi ja aika paljon pidempi. 

Niinhän sä sanot.

Vierailija
747/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TADAA! Paljastuit

Ahaa? Kyllä sinuakin naurattaisi jos näkisit minut. Minulla on tummat pitkät hiukset, tummat kulmat ja ripset sekä tummanruskeat silmät. Lisäksi olen muutaman vuoden tuota naista vanhempi ja aika paljon pidempi. 

Totta kai. Muutit vain muutaman yksityiskohdan, kuten hiusten värin ja pituuden ja silmien värin. Ja vähän sitä pituuttakin.

748/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TADAA! Paljastuit

Totta kai. Muutit vain muutaman yksityiskohdan, kuten hiusten värin ja pituuden ja silmien värin. Ja vähän sitä pituuttakin.

Olen muuttanut merkityksettömiä yksityiskohtia, tässä kaikki olivat merkityksellisiä.

Vierailija
749/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Oikeasti toivoisin, että juttusi eivät ole totta, koska jos ne ovat, on elämäsi aika syvältä. Olet täysin hyväksikäytetty ja nöyryytetty uskomaan, että miehesi ei pärjää viikkoa ilman seksiä edes vauvan syntymän jälkeen tai perheen kriisitilanteessa, ja jatkat tyytyväisenä miestäsi kehuen suhteessa, missä hän selvästikin ylläpitää toista naista toisessa asunnossa. Miehesi ei ole 'luonnon-voima', vaan ihminen siinä missä me muutkin, ja kykenevä ottamaan sinut huomioon.

Ei, mieheni ei halunnut lapsia. Mutta kuten todettua, se ei tarkoita, etteikö hän rakastaisi lapsiaan. 

En koe olevani hyväksikäytetty, enkä koe, että minua olisi nöyryytetty uskomaan, etteikö mies pärjäisi viikkoa ilman seksiä edes vauvan syntymän jälkeen. Ymmärrän kuitenkin hyvin miehen lapsuuden ja nuoruuden aiheuttamat älyttömät psyykkiset vammat, ja ymmärrän, että kestää aikansa saada ne käsiteltyä. Mies ei ole hyvä pärjäämään tunteidensa kanssa ja pakenee niitä seksiin.

Soittelet sun miehen sihteerille teidän suhdekriiseistä..? Jep. Ja jos miehen sihteeri edes vihjaisi mitään, niin miehesi ei antaisi tälle kengän kuvaa ahteriin ja luulet, että sihteeri ei tätä ymmärrä?

750/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Soittelet sun miehen sihteerille teidän suhdekriiseistä..? Jep. Ja jos miehen sihteeri edes vihjaisi mitään, niin miehesi ei antaisi tälle kengän kuvaa ahteriin ja luulet, että sihteeri ei tätä ymmärrä?

:D Miehen sihteeri on itseni lisäksi niitä ainoita ihmisiä maailmassa, jotka uskaltavat sanoa miehelle asiat niin kuin ne ovat. Hän ei pelkää miestäni tippaakaan. Hän pyörittää käytännössä koko toimistoa ja mieheni ymmärtää hänen olevansa painonsa veroinen kullassa. 

Jos jotain apua tarvitsen maailmassa mihinkään, soitan miehen sihteerille. En ole koskaan tavannut toista ihmistä, joka järjestää minkä tahansa asian sormia napsauttamalla. Hän on täysin korvaamaton miehelleni, sekä työkaverina että ystävänä. 

Vierailija
751/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

:D Miehen sihteeri on itseni lisäksi niitä ainoita ihmisiä maailmassa, jotka uskaltavat sanoa miehelle asiat niin kuin ne ovat. Hän ei pelkää miestäni tippaakaan. Hän pyörittää käytännössä koko toimistoa ja mieheni ymmärtää hänen olevansa painonsa veroinen kullassa. 

Jos jotain apua tarvitsen maailmassa mihinkään, soitan miehen sihteerille. En ole koskaan tavannut toista ihmistä, joka järjestää minkä tahansa asian sormia napsauttamalla. Hän on täysin korvaamaton miehelleni, sekä työkaverina että ystävänä. 

Juu, toki. Se on sihteeri, ei osakas, ei omistaja. Sihteeri. Ja kenelle luulet hänen olevan lojaali?

Äh, kävi jo tylsäksi kolmannen viestin jälkeen. Skarppaa!

Vierailija
752/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TADAA! Paljastuit

Olen muuttanut merkityksettömiä yksityiskohtia, tässä kaikki olivat merkityksellisiä.

Yeah right. Aivan varmasti. Et huomaa, että sinulle nauretaan tässä ketjussa. Olet aivan pihalla, kun luulet selitystesi uppoavan. Ne hauskuuttavat. Joten jatka toki.

Vierailija
753/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]. Mutta ehkä on paras ihan oman jaksamiseni kannalta kohdata tilanne ja katsoa? Soitan tänään miehen sihteerille ja kysyn hänen mielipidettään, sekä miehen että minun yhteiselle ystävälle. Kumpikaan ei peittelisi miehen pettämistä.[/quote]

Kuule, kyllä se miehesi sihteeri on lojaali nimenomaan pomolleen eikä sinulle tässäkin tarinassa.

Vierailija
754/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai helvetti, nyt se sihteerikin on joku yli-ihminen :'D Kerro vielä, että hän on entinen Miss Iso Omena, todella korkealla äo:lla varustettu ja tietty isotissinen!

Vierailija
755/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää Hel-nyc on??

756/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TADAA! Paljastuit

Yeah right. Aivan varmasti. Et huomaa, että sinulle nauretaan tässä ketjussa. Olet aivan pihalla, kun luulet selitystesi uppoavan. Ne hauskuuttavat. Joten jatka toki.

Miksi luulet, että minua kiinnostaa uskotko vai et? Olen antanut mielestäni riittävät todisteet, niiden varjossa uskokaa tai älkää. Se ei minua hetkauta suuntaan tai toiseen. 

Vierailija
757/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama velho-sihteeri, joka varaa teille aina lennot vaikeimman ja pisimmän eli Lontoon kautta, ettekä ole miehesi kanssa tätä omien sanojesi mukaan yksinkertaisesti edes kyseenalaistaneet?

Vierailija
758/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sinua monikaan uskoo, mutta kirjoitteluasi on hauska lukea.

759/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai helvetti, nyt se sihteerikin on joku yli-ihminen :'D Kerro vielä, että hän on entinen Miss Iso Omena, todella korkealla äo:lla varustettu ja tietty isotissinen!

Kaunis hän mielestäni on, muttei ehkä missityyppisesti. ÄO on varmasti aika korkea, koska hoksaa asiat todella nopeasti ja pärjää tilanteessa kuin tilanteessa. Rinnat ovat ihan sopivan kokoiset hänen varteensa, ei liian isot. Sillä tuskin on kuitenkaan merkitystä hänen työnsä kannalta.

Eikä hän ole yli-ihminen, mutta äärettömän pätevä työssään. Mieheni joutui tekemään aika paljon kärrynpyöriä, että sai hänet aikanaan palkattua.

Vierailija
760/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt, jos joku ei ole vielä nähnyt näissä Hel-Nycin viesteissä niin paljon epäuskottavuuksia on todellakin helposti huijattavissa oleva henkilö. Vaikka osa viesteistä näyttäisi olevan supliikki vaimon tosielämän kertomuksia värikkäästä avioliitosta rikkaan amerikkalaismiehen kanssa, niin siltikin monissa jutuissa hän on mennyt sen verran yli että täytyy sanoa että itse olisin edelleen valmis lyömään vaikka suuresta rahasummasta vetoa että suurin osa Hel-Nycin jutuista ei ole totta vaan ihan vilkkaan mielikuvitusmaailman tuotosta.

Sen sijaan uskon, että ehkä jotkut asiat voivat olla osaksi totta, mutta se että koko henkilö ja sen ympärille kyhätty tarina on täyttä sepostusta, ei ole myöskään poissuljettu.

Todisteet joita on pyydetty eivät auttaneet uskottavuutta ollenkaan, päinvastoin selitykset siitä kaasulaskusta olivat todella surkuhupaisia. Luulisi että tuon jälkeen jo lähes kaikki epäilisivät Hel-Nycin tarinoita.

Passikuvatkin voivat olla photoshopattuja, mutta vaikka eivät olisi, niin sekään ei todista mitään muuta kun sen, että kyseessä on perhe jossa on sekä suomen- että amerikankansalaisuuden omaavia. Harvalla meillä on sen verran asiantuntemusta, jotta voisi noista passikuvista varmaa aitoutta sanoa joten jätän sen muille.

Olen siis ollut jo alusta lähtien varma että tämä on sepostusta mutta pohjat on vetänyt kyllä nämä viimeisimmät seksi- pettämisjutut. Hel-Nyc on ajatellut rakentavansa fiksun henkilökuvan vaimona jolla on helvetin rikas mies ja makea elämä ihan ameriikoissa asti, mutta jotta tarina olisi hänen mielestään uskottavampi eikä pelkkää auringonpaistetta, siihen oli pakko vetää tuo pettämisjuttu mukaan, jotta voisi taas vaatimattomana tokaista "ei meillä nyt niin hyvin menekään"

OIkeasti kuka uskoo, että kiireinen jenkki businessmies ensinnäkin tulee Suomeen useaksi viikoksi (vai oliko se kuukausiksi) ja on kotona pienten lasten kanssa kun taas vaimo on muualla Suomessa. Haloo! vaikka olisi kuinka netti- ja skypeaika, niin tuolla jo yksi jo mainitsikin, että huipputienaavilla on kuitenkin sen laatuinen työ, että ei sitä asemapaikkaa niin vain jätetä ja olla vain netin varassa.

Ja lisäksi ne lapset. Kyllä nyt jokainen tietää, että jos lapset on 2 ja 3 niin heidän hoidoltaan ei oikeastaan jää paljon ollenkaan mihinkään skype puheluihin tai netissä roikkumiseen pitkin päivää. En edes ole tätä ketjua niin huolella lukenut, että onko tuohonkin joku selitys jo annettu mutta oikeasti. Hel-Nyc miten ne työt sitten hoituu siltä amerikan mieheltä täältä Suomesta käsin 2-3 vuotiaiden lasten hoidon ohella? Äläkä nyt taas vastaa niin että "ei kai siinä nyt sen kummempaa pälä pälä pälä"

Ja sitten tämä uusin pettämisjuttu. Hellouuuu! Mies on lasten kanssa kotona, tilaa MLL hoitajan jotta pääsisi ulos etsimään panoseuraa (koska on kokenut jonkinsortin emotionaalisen kriisin) Lapset nukkuvat koko ajan eikä heillä ole tietoakaan tästä MLL hoitajasta tai siitä hoidosta jonka mies on raahannut panoseuraksi. Vai oliko se niin että mentiinkin sen horon asuntoon eikä teidän?

Tajuatko että kertomuksesi on vain melko uskomaton ja jos olisi totta niin en usko että kukaan kirjoittaisi tällaisista asioista tähän tyyliin tälle palstalla. Noin huolimattoman asenteen voi omata vain joku jolle tämä on vain fiktiota!

Veikkaukset:

Hel-Nyc on naimisissa amerikkalaisen miehen kanssa ja heillä on lapsia, ei välttämättä juuri tuon ikäisiä tai tuo määrä. He eivät ole rikkaita. Sen sijaan ovat huonossa taloudellisessa jamassa ja sen takia muuttaneet Suomeen. Mies yrittää löytää töitä. Hel-Nyc kirjoittelee näitä "harlekiini" tarinoita netissä.

Hel-Nyc asuu USA:ssa mutta ei vietä mitään luksuselämää siellä. Mies ei ole mikään mr. mela ja naistenmies, mutta joku suhteessa mättää kuitenkin ja elämään ei olla tyytyväisiä. OIkeasti, nämä kirjoitukset vaikuttavat tylsistyneen ihmisen kirjoituksilta.

Hel-Nyc ja perheensä on täysin mielikuvituksen tuotetta. Asiat on etsitty netistä. Ehkä Hel-Nycillä on joitain tuttavuuksia USA:ssa jonka kautta on tietämystä joistain asioista jo valmiiksi. Hel-Nyc leikkii kirjailijaa, joka on samalla interaktiivisessa vuorovaikutuksessa muiden palstalla olijoiden kanssa. Hel-Nyc yrittää olla mahdollisimman uskottava, mutta se on vaikeaa kun samalla pitäisi olla todella provosoiva ja raflaava, jotta saataisiin keskustelu pysymään vilkkaana ja kiivaana.

Viimeinen "villi kortti" veikkaus joka on tehty pile silmäkulmassa:

Hel-Nyc on Axl Smith, koska haluaa että av-palstalaiset lopettavat hänen asioidensa vatvomisen palstalla ja keskittyvät tähän Hel-Nyc stooriin. Hänhän on varsinainen mediapeluri ja mielikuvitusta riittää ainakin. Heh heh, nyt taisin mennä jo vähän yli näiden veikkauksien kanssa, myönnetään. Mutta, teoriassahan kaikki on periaatteessa mahdollista, jopa Hel-Nycin tarinat.

No tuskin HEL-NYC on Axl Smith, koska Axel ei osaa kirjoittaa.