Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
681/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, hihihi, se onkin varmaan just se mitä tässä kirjoituksessa haettiin, hihihi.

Ehkä kirjoittaja halusi vaan kärjistää asioita niin kuin olette tekin tehneet yli 40 sivun verran. Voi Pyhä Sylvi miten yksinkertaista sakkia.[/quote]

Jos sinulla on hauskaa, niin sitten kaikki on hyvin :-)

Vierailija
682/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

![/quote]

Minua jaksaa ihmetyttää, että pienistä lapsista huolimatta? Siis miten ne lapset siihen vaikuttavat? [/quote]

Et koskaan ole kuullut muunlaisista kokemuksista toisilta pikkulapsien vanhemmilta? Ensimmäistä kertaa kuulit siitä vasta täällä ja koko asia on sinulle uusi ilmiö?[/quote]

No siis olen kuullut jotain urbaanilegendaa lapsista jotka eivät nuku kuin vasta 15-vuotiaina, mutta en ole sellaisten vanhempia livenä tavannut. Kyllä kaikki nyt viim. siihen 2 ikävuoteen mennessä ovat alkaneet nukkua täysiä öitä, omassa tuttavapiirissäni. En siis epäile etteikö toisenlaisia kokemuksia olisi, mutta ettäkö niin yleisiä, että pitää oikein ihmetellä kun seksi onnistuu lapsista huolimatta?[/quote]

Lueskelin noita Helnycin heittoja parista ketjusta ja huomasin seuraavan kommentin:

Viesti16/98

Lähetetty

14:30 | 28.3.2016

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa stellalta. Harrastatte kai seksiä viidesti päivässä?

Hel-Nyc: No ei. Meillä on kaksi lasta ja mies tekee töitä/harrastaa käytännössä 06:00-21:00

............................

Siis miksi tässä viittaus lapsiin, kun taas tässä ketjussa ihmetellään, miksi sillä olisi jotain tekemistä seksin harrastamisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä stoorissa on niin paljon seikkoja, jotka osoittavat että juttu on täysin jonkun tyllistyneen kotimamman mielikuvituksen tuotetta. Get a life :)

Isoin moka stoorissasi on se, että menestyvä jenkkimiehesi pystyy noin vain lähtemään ajaksi x Suomeen ja hoitamaan bisneksiä täältä käsin puhelimella ja sähköpostilla. Wrong! Tuolla tasolla, mitä kerrot miehesi olevan ei todellakaan hoideta bisneksiä näin! Ei edes suomalaiset menestyjät hoida asioita pelkästään kotoa käsin, vaan ovat koko ajan liikkeessä. Ja jos miehesi hommat voi hoitaa "partneri", ei miehesi osuus firmassa ole todellakaan tärkeä. Jos hän on joku pikkutekijä ja esim. 2% osakkuudella jossain firmassa, niin silloin ehkä onnistuu asioiden hoitaminen Jenkkeihin Suomesta käsin, mutta muuten ei! Olisi pikkaisen kannattanut selvittää tätä kohtaa stoorista. Ehkä joillekin businesselämästä tietämättömille menee läpi, muttei todellakaan niille jotka tietävät miten hommat hoituvat OIKEASSA elämässä. Tapaamisia, palavereja, verkostoitumista - joita ei todellakaan voi hoitaa Skypen, puhelimen ja sähköostin välityksellä. Poissaolijat tippuvat kelkasta heti.

You are so busted!

Vierailija
684/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helnykki arvostaa itseään miehen uranmahdollistajana, kun huolehtii lapsista. Mutta eihän se mies niitä lapsia halunnut, vaan suostui pakon edessä. Mies on mahdollistanut helnykin haaveen tulla äidiksi siinä sivussa, kun on lompakollaan mahdollistanut kaiken muunkin.

Jotenkin tuntuu, että seksiriippuvuuskin on vain tapa selitellä arvostuksen ja kunnioituksen puutetta liitossa. Helnykki kertoi siskonsa olevan aivan raivona miehelle. Ei siis mene 'addiktio' ja 'emotionaalinen kriisi' selittelyt läpi lähipiirillekään.

Vierailija
685/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä stoorissa on niin paljon seikkoja, jotka osoittavat että juttu on täysin jonkun tyllistyneen kotimamman mielikuvituksen tuotetta. Get a life :)

Isoin moka stoorissasi on se, että menestyvä jenkkimiehesi pystyy noin vain lähtemään ajaksi x Suomeen ja hoitamaan bisneksiä täältä käsin puhelimella ja sähköpostilla. Wrong! Tuolla tasolla, mitä kerrot miehesi olevan ei todellakaan hoideta bisneksiä näin! Ei edes suomalaiset menestyjät hoida asioita pelkästään kotoa käsin, vaan ovat koko ajan liikkeessä. Ja jos miehesi hommat voi hoitaa "partneri", ei miehesi osuus firmassa ole todellakaan tärkeä. Jos hän on joku pikkutekijä ja esim. 2% osakkuudella jossain firmassa, niin silloin ehkä onnistuu asioiden hoitaminen Jenkkeihin Suomesta käsin, mutta muuten ei! Olisi pikkaisen kannattanut selvittää tätä kohtaa stoorista. Ehkä joillekin businesselämästä tietämättömille menee läpi, muttei todellakaan niille jotka tietävät miten hommat hoituvat OIKEASSA elämässä. Tapaamisia, palavereja, verkostoitumista - joita ei todellakaan voi hoitaa Skypen, puhelimen ja sähköostin välityksellä. Poissaolijat tippuvat kelkasta heti.

You are so busted!

Täysin totta.

Vierailija
686/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ja kolmas kerta tuli kun mies jäi jumiin Suomeen, ensimmäistä kertaa koskaan yksin lasten kanssa ja viikoksi. Tiesin, että se on mahdollisuus mutta tyhmänä jätin miehen taas ilman seksuaalista huomiota väsymykseni vuoksi ja tilanne oli miehelle emotionaalisesti raastava = pettäminen. 

Hra Mela oli viikon ajan Suomessa, samalla ensimmäistä kertaa vastuussa kahdesta pienestä omasta lapsestaan, ja onnistui jotenkin pettämään sua? Lastenvahdin kanssa? Ja mitä tyhmää siinä on sun puolelta, olisitko voinut jotenkin ennustaa miehen jumiin jäämisen?

Siis olimme olleet Suomessa ties kuinka monta kertaa aiemminkin, mutta ensimmäisen kerran jäi yksin lasten kanssa. Siskoni kävi auttamassa minkä ehti, mies hankki lopulta itse lapsille vahdin ja omien sanojensa mukaan päätyi baariin juomaan yhden viskin ja päätyi sitten samalla jonkun naisen luo yöksi. 

Tyhmää omalta puoleltani oli se, että olin monena iltana jättänyt videopuheluissa vaatteet päälle, koska olin väsynyt, enkä ollut huomioinut miestä. Varsinkin tilanteessa, jossa mies oli ilmankin pois omilta vesiltään niin monella tavalla, eikä osannut auttaa minua omassa surussani ja jokainen jolla on pieniä lapsia tietää, että niiden kanssa ei ole helppoa olla yksin. 

Mitä sellaisia menoja voi kotiäidillä olla, että sinun piti lähteä Suomesta pois, mutta miehesi ja lapsesi jäivät tänne "jumiin"?

Toisekseen, mitä jos tuo miehesi yhden illan juttu on AV-mamma?

En lähtenyt Suomesta pois, vaan isoisän luo Pohjoisempaan Suomeen. Miehelle oli lisästressitekijä se, että oli jumissa Suomessa.

Se on hyvin mahdollista, että ko. nainen oli AV-mamma. Ei ole täällä vielä ilmoittautunut, vaikka olen vähän odottanut :D Toivottavasti oli kiva yö. Ei kai se hänen vikansa ole, että mieheni ei osaa pitää housujaan jalassa.

Eli tämä pettäminen on tapahtunut aivan hiljattain?

Tämä kävi muutama viikko sitten.

The plot thickens. Onhan sillä miehelläsi siis ainakin joitain "kontakteja" täällä..

:D Onneksi oli kuulemma ollut kondomi sattumalta mukana, että pahin (limakalvo)kontakti jäi välistä.

Ja sinä tosissasi uskot, että varattu mies, joka kantaa kondomeja mukanaan, ei ole pettänyt sinua kuin 2,5 kertaa?

Vierailija
687/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, "uniikki sormukseni". "Äärimmäisen hauskoja havaintoja ihmisten käyttäytymisestä".

OK....

Olisi mielenkiintosita, btw, saada jonkin sortin looginen selostus siitä, miten noi herra isomelan päivät oikeasti menee.

Herää 0600, treenaa kaksi tuntia, menee töihin 0800, on töissä 2100, tulee kotiin, pelaa Afrikan tähteä (eikös lapset ole jo nukkumassa), panee vaimoaan kolme tuntia ja vips, kello on vähintään 01.00 ja kai se sitten nukkuu 4-5 tuntia? Paitsi jos tietty käy työpäivän aikana harrastamassa, sehän vie työaikaa eli käytännössä on himassa höyläämässä vaimoa noin klo 03.00.

No, sillä sitten tosiaan on sitä testosteronia.

Esimerkkipäivä kummassakin maassa:

NYC

06:00 herätys ja treenit

08:00 pikainen aamupala tai ojennan kahvin termoskupissa suihkun jälkeen matkaevääksi

08:30 toimistolla

12:00 sali toimistolla

13:00 takaisin töihin

19:00-20:30 kotiinlähtö

19:30-21:00 kotona, illallinen

0:00-01:00 nukkumaan

Puhelinpäivystyksessä on jatkuvasti, työjuttuja miettii (eli käytännössä tekee töitä) myös treenatessaan.

Hki

06:00 herätys ja treenit

08:00 aamupala ja kone auki

12:00 sali

13:00 takaisin työhön

18:00 lasten kanssa hetki ja esim. erä Afrikan tähteä

19:30 takaisin töihin

21:30-0:00 työt "loppuu"

0:30-01:30 nukkumaan

Noilla mennään käytännössä kuusi päivää viikossa. Yksi päivä on yleensä hiukan "kevyempi", jolloin mies saattaa viettää esim. 5h rinteessä tai maastopyöräilemässä.

Miehesi pärjää siis 2-3h yöunilla, kun tuohon aikatauluun lisää vielä päivittäisen 2-3h rakastelusession? Tuolla tahdilla pumppu pettää ennen aikojaan.

Vierailija
688/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kamalinta mielestäni on se, että joskus tulee niin lujaa, että alkaa itkemään. Mies-rukka ei oikein tiedä, että mitä siinä pitäisi tehdä :D

No niinpä. Ihmettelet siinä kun toinen alkaa itkua tihrustamaan. Menee viereen, halaa ja miettii mitä pitäis sanoa. Olen vaan hiljaa ja silitän.

T: Eräs mies-rukka

Vierailija
689/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö HEL-NYC nukkuu kun ei ole täällä päivystämässä ja vastailemassa? :o Itsehän olen näppäränä emäntänä jo laittanut lounaankin, kohta lähden lenkille. ;)

Vierailija
690/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla kateellinen HEL-NYC:lle monesta asiasta. Sitten kuitenkaan en ole. Mä en pystyisi elämään pettävän puolison kanssa. Tietääkseni mua ei ole koskaan petetty. Itse olen pettänyt kerran parikymppisenä ja silloin paljastin asian itkien. Mä en tiedä onko HEL-NYC trolli vai ei. Aluksi halusin uskoa tarinan olevan totta. HEL-NYC: n tuhkimotarinassa oli kiinnostavia kohtia. Sopivasti kontrastia ja ärsykkeitä. Mä olen nähnyt elämässä kaikenlaista ja toisaalta voisin uskoakkin tarinaa. Minä tiedän että pettäviä miehiä on olemassa ja nimenomaan korkeissa yhteiskuntaluokissa. Mulle on tultu (ollessani nuori yh) itkemään lapsiperhearkea ja olen saanut nimenomaan pienten lasten iseiltä ehdotuksia. Älkää huoliko: en lähtenyt matkaan! Sitten toisaalta tykkään hahmon tavasta kirjoittaa ihanan naivisti ja kuitenkin samalla sujuvasti. Minä voisin myös olla edustusrouva ja tehdä sitten vaikka väikkärin kun ei tarttis mennä töihin. Mun mies ei saisi kuitenkaan pettää. Seksi kotona pitäis riittää.

Vierailija
691/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö HEL-NYC nukkuu kun ei ole täällä päivystämässä ja vastailemassa? :o Itsehän olen näppäränä emäntänä jo laittanut lounaankin, kohta lähden lenkille. ;)

Ensin teitä itseänne ärsyttää ja sitten riipoo sekin ettei rouvanewyork ole päivittämässä. Eiks New York ole ilman miestä ja lapsia Helsingissä, joten ehkä hän nyt nukkuu. Sitä paitsi kätevä emäntä hei: kaikki eivät ole aamuvirkkuja. Mä kävin illalla juoksemassa ja nyt surffaan kun lapsi nukkuu päikkäreitä vieressäni.

Vierailija
692/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin teitä itseänne ärsyttää ja sitten riipoo sekin ettei rouvanewyork ole päivittämässä. Eiks New York ole ilman miestä ja lapsia Helsingissä, joten ehkä hän nyt nukkuu. Sitä paitsi kätevä emäntä hei: kaikki eivät ole aamuvirkkuja. Mä kävin illalla juoksemassa ja nyt surffaan kun lapsi nukkuu päikkäreitä vieressäni.

Äläs nyt, minä ainakin tykkään seurata tätä helnycin saagaa! Ja huomasithan vinkkaavan hymiön viestini lopussa? ;)

Vierailija
693/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, minä ainakin tykkään seurata tätä helnycin saagaa! Ja huomasithan vinkkaavan hymiön viestini lopussa? ;)

No niin. ;-) Sitten meidän tosiaan pitää tehdä jotain fiksua ja palata asiaan kun rouva x on palannut. Eilen tosiaan missasin jumpan + lapsiparkin ihan vain koska jäin koukkuun. Mites toi lapsi siirretään pois mun rinnan päältä, niin ettei herää ja voisin mennä suihkuun ja meikkaamaan? Mä luen tätä tarinaa vähän kuin sosiologisena ilmiönä. Kyllähän sä tiedät että me ihmisuteliaat seuraamme myös bb:tä ja luemme joskus salaa Seiskaa kaupanjonossa. ;-D Eikä se ole sitä, että olisimme juoruajia vaan koska rakastamme tarinoita. Onhan meidän jokaisen elämä tietynlainen elokuva käänteineen. Ja se että jokaisella sankarihahmollakin voi olla heikkous, vaikka seksiriippuvuus. Mitä tulee muiden elämään, niin valintoja joutuu jokainen tekemään. Joku ei saa seksiä koskaan, jonkun mies ryyppää, joku antaa seksiä vaimolleen mutta muillekkin.

Vierailija
694/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. ;-) Sitten meidän tosiaan pitää tehdä jotain fiksua ja palata asiaan kun rouva x on palannut. Eilen tosiaan missasin jumpan + lapsiparkin ihan vain koska jäin koukkuun. Mites toi lapsi siirretään pois mun rinnan päältä, niin ettei herää ja voisin mennä suihkuun ja meikkaamaan? Mä luen tätä tarinaa vähän kuin sosiologisena ilmiönä. Kyllähän sä tiedät että me ihmisuteliaat seuraamme myös bb:tä ja luemme joskus salaa Seiskaa kaupanjonossa. ;-D Eikä se ole sitä, että olisimme juoruajia vaan koska rakastamme tarinoita. Onhan meidän jokaisen elämä tietynlainen elokuva käänteineen. Ja se että jokaisella sankarihahmollakin voi olla heikkous, vaikka seksiriippuvuus. Mitä tulee muiden elämään, niin valintoja joutuu jokainen tekemään. Joku ei saa seksiä koskaan, jonkun mies ryyppää, joku antaa seksiä vaimolleen mutta muillekkin.

Niinpä! :D Pitää kai ihan oikeasti mennä ulos lenkille, että olisi jotain muutakin tekemistä. ;)

695/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, piti tulla puoli kasilta sunnintaiaamuna tarkistamaan, mitä täällä on tapahtunut. Ja onhan täällä.

Pari kyssäriä Rouva Melalle.

- mikä ihme on liittonne kantava tekijä? Mies ei halunnut lapsia, sai eksistentiaalisen kriisin heti kun joutui lasten kanssa viikoksi yksin; ja vaikka onkin täys persus isänä, niin kaksi lasta kuitenkin piti pukata? Onko se nyt vaan se taivaallinen isomelaseksi, mikä teitä tässä kuviossa kiehtoo? Naisena kovin vaikea ymmärtää, että nainen rakastaa miestä, joka ei rakasta omia lapsiaan ja jolle seksi on maailman tärkein asia.

- väitit jossakin kohtaa tätä saagaa että miehesi kanssa olet sopinut, että mies tekee rahaa ja sinä mahdollistat hänen uransa. Miten sinä mitään mahdollistat? Eihän mies tarvitsisi sinua yhtään mihinkään; on assarit, on vitusti rahaa, siivoojat, kokit, mitälie, naisiakin riittäisi ja tuskin lapsiakaan tarvitsisi paljoa katsella kun heillä olisi hoitajat kotona, siis palkkalistoilla 24/7? Niin että mikä se sinun uskomattoman tärkeä panoksesi sitten on? Pelaat ipanien kanssa Afrikan tähteä?

- huolestuttaa vähän sun perämoottorin kunto. Kun sieltä olisi tarkoitus tulla ulos tavaraa, ei mennä sisään. Ettei vaan olisi paikat jo aika tavalla löystyneet. Pidätyskyvyn menetys on inha juttu, Just sayin',

Liittomme kantava tekijä? Rakkaus. Luonteemme sopivat yhteen, tuomme toisistamme parhaat piirteet esiin. Meillä on hauskaa yhdessä, viihdymme yhdessä ja haluamme olla yhdessä. Esikoinen oli täysi vahinko, kuopus oli sovittu, koska halusin esikoiselle sisaruksen. Omani ovat minulle niin tärkeitä. Ei se että mies on hyvin keskinkertainen isä parane tai pahene sillä, onko lapsia yksi vai kaksi.

Mies rakastaa lapsiaan kovasti. Eikä seksi ole hänelle se tärkein asia maailmassa, vaikka se aika korkealla listassa onkin.

Mahdollistan hänen perhe-elämänsä. Se, että se ei ollut hänen suunnitelmissaan alunpitäen ei tarkoita, etteikö hän olisi tyytyväinen tilanteeseen nyt. Hän nauttii siitä, että olen kotona. Lisäksi vaimona olen valmis matkustamaan hänen töidensä mukana, joustamaan ja joustamaan lisää. Hänen uransa toki onnistuisi ilman minuakin, mutta perhe-elämä ei niin helposti. Ja jos oikeasti haluaa pitää rakkaussuhteen vaimoonsa, ja nähdäkin joskus, on helpompaa, jos vaimo ei ole vastaava uratykki.

Ja perämoottori voi oikein hyvin, kiitos huolenpidostasi. Sekin kun on lihas, jota voi treenata.

Vierailija
696/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, nyt joku TV-kanava äkkiä sopimusta HelNycin perheelle. Ohjelma voisi tulla kello 21 jälkeen, jolloin voisimme myös kurkistaa sinne makuuhuoneen puolelle (sensuroituna tietenkin), miettikää sitä palkkia mikä pitäisi sensuroida Herra Melan astuessa näyttämölle. Voin kuvitella sitä huokailujen määrää suomalaiskodeissa mitä siitä seuraisi :D

Okei asiaan, tuota ei niin vakavasti tarvinnu ottaa. Tulee kyllä Rouvaa ikävä kun hän palaa kotiinsa eikä aikaa enää riitä palstailuun, vähintä mitä voisit meille tarjota on se blogin pitäminen. Kertoisit arjesta, vapaaehtoistyöstä, ruanlaitosta ja tietysti jakaisit seksivinkkejä. Voisit pitää blogia myös kasvottomana. Osaat kirjoittaa ja tekstiä näyttää tulevan helpostikin. Jooko, please?

697/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidemmälle juttu etenee, sitä hullummaksi se menee. o_O

Emotionaalinen kriisi Suomessa käymisestä ja lastenhoidosta ajaa jenkkimiehen nussimaan jotain baarihoroa. Miksi ukkomiehellä olisi edes kortsuja mukana? Olisiko vetänyt paljaalla jos kriisi olisi ollut yhtään suurempi? Huh huh.

Kondomeja meillä oli kotona. Faktahan on, että vaikkei mies sitä ääneen myöntäisikään, niin jo siinä vaiheessa kun on ruennut lastenhoitajaa etsimään, on tiennyt mitä tulee tapahtumaan.

Tuskin olisi vetänyt paljaalla, regulareilla varmaan hengenhädässä. 

698/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

!

Minua jaksaa ihmetyttää, että pienistä lapsista huolimatta? Siis miten ne lapset siihen vaikuttavat?

Et koskaan ole kuullut muunlaisista kokemuksista toisilta pikkulapsien vanhemmilta? Ensimmäistä kertaa kuulit siitä vasta täällä ja koko asia on sinulle uusi ilmiö?

No siis olen kuullut jotain urbaanilegendaa lapsista jotka eivät nuku kuin vasta 15-vuotiaina, mutta en ole sellaisten vanhempia livenä tavannut. Kyllä kaikki nyt viim. siihen 2 ikävuoteen mennessä ovat alkaneet nukkua täysiä öitä, omassa tuttavapiirissäni. En siis epäile etteikö toisenlaisia kokemuksia olisi, mutta ettäkö niin yleisiä, että pitää oikein ihmetellä kun seksi onnistuu lapsista huolimatta?

Lueskelin noita Helnycin heittoja parista ketjusta ja huomasin seuraavan kommentin:

Viesti16/98

Lähetetty

Vierailija kirjoitti:

Hel-Nyc: No ei. Meillä on kaksi lasta ja mies tekee töitä/harrastaa käytännössä 06:00-21:00

Siis miksi tässä viittaus lapsiin, kun taas tässä ketjussa ihmetellään, miksi sillä olisi jotain tekemistä seksin harrastamisen kanssa?

Niin, siis ei meillä nyt voi noin vain keskellä päivää heittää vaatteita pois, elleivät lapset ole päiväunilla, mutta illalla/yöllä on aikaa vaikka kuinka paljon. Lapset ovat silloin nukkumassa.

Vierailija
699/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!

Minua jaksaa ihmetyttää, että pienistä lapsista huolimatta? Siis miten ne lapset siihen vaikuttavat?

Et koskaan ole kuullut muunlaisista kokemuksista toisilta pikkulapsien vanhemmilta? Ensimmäistä kertaa kuulit siitä vasta täällä ja koko asia on sinulle uusi ilmiö?

No siis olen kuullut jotain urbaanilegendaa lapsista jotka eivät nuku kuin vasta 15-vuotiaina, mutta en ole sellaisten vanhempia livenä tavannut. Kyllä kaikki nyt viim. siihen 2 ikävuoteen mennessä ovat alkaneet nukkua täysiä öitä, omassa tuttavapiirissäni. En siis epäile etteikö toisenlaisia kokemuksia olisi, mutta ettäkö niin yleisiä, että pitää oikein ihmetellä kun seksi onnistuu lapsista huolimatta?

Viesti16/98

Lähetetty

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis ei meillä nyt voi noin vain keskellä päivää heittää vaatteita pois, elleivät lapset ole päiväunilla, mutta illalla/yöllä on aikaa vaikka kuinka paljon. Lapset ovat silloin nukkumassa.

Missä välissä se miehesi siis nukkuu?

700/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You are so busted!

No eivät näköjään putoa. Ja tosiasia on, että mieheni voisi jättäytyä sivuun firmasta halutessaan ja se pyörisi omillaan. Mies ei kuitenkaan halua, koska nauttii työstään. 

Fakta on, että sinä et voi tietää kuinka hallinnolliset asiat on jaettu mieheni firmassa.