Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
641/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta orgasmia saat keskimäärin rakastelun aikana, entä miehesi?

Kiitos vastauksesta ja mukavaa illan jatkoa :)

Ei mitään käsitystä. 10? Mies yleensä varmaan 2, jos on aikaa.

Sulla on varmaan järkyttävän hyvät lantionpohjan lihakset, kun treeni on tuota luokkaa.

Vierailija
642/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun tämä on ihan oikeasti hullua. ..Miksi ihmeessä kukaan sinun tilanteessasi ottaisi tuollaisen riskin - vain jotta joku keskustelupalstalla uskoisi sinua?!

Koska provo!!! Ettekö te nyt tajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
643/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan järkyttävän hyvät lantionpohjan lihakset, kun treeni on tuota luokkaa.

Sitä sopii toivoa. Virtsankarkailu olisi kurja juttu.

Vierailija
644/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta tuntien rakastelua pienistä lapsista huolimatta ja vieläpä kymmeniä orgasmeja... Kyynisempi ihminen sanoisi, että nyt taidetaan ihan pikkuisen liioitella. Mutta tyydyn sanomaan: OHHOH, ei ihme että mies pettää, jos ei saa viikkoon, kun arki on tuollaista!

645/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun tämä on ihan oikeasti hullua. ..Miksi ihmeessä kukaan sinun tilanteessasi ottaisi tuollaisen riskin - vain jotta joku keskustelupalstalla uskoisi sinua?!

Tietenkin olen provo... Enhän ole vain yrittänyt kuin todistaa olemassaoloni monin keinoin :D, typerää tietysti sinänsä, mutta ehkä se viisaus odottaa siellä jokusen vuoden päässä?

646/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ilta tuntien rakastelua pienistä lapsista huolimatta ja vieläpä kymmeniä orgasmeja... Kyynisempi ihminen sanoisi, että nyt taidetaan ihan pikkuisen liioitella. Mutta tyydyn sanomaan: OHHOH, ei ihme että mies pettää, jos ei saa viikkoon, kun arki on tuollaista!

Minua jaksaa ihmetyttää, että pienistä lapsista huolimatta? Siis miten ne lapset siihen vaikuttavat? Meillä lapset menevät nätisti nukkumaan ja nukkuvat läpi yön - omassa huoneessaan.

Enkä minä ole orgasmejani laskenut. Tuo on hyvin raaka arvio, mutta seksi on ainakin meidän parisuhteellemme tärkeää. Ja kyllä, rehellisesti mies on tottunut saamaan joka päivä ainakin kerran seksiä. 

Vierailija
647/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Vierailija
648/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne pienet lapset estää seksin?

Vierailija
649/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en muista kaikkia ala-astekavereitani, enkä edes lähellekään kaikkia lukiokavereitani. Siis sellaisia, joiden kanssa en ollut ystävä. Keskityin koulunkäyntiin ja omiin juttuihini. 

Tosiaan yhteen lukiossa samaan aikaan olleeseen tyttöön olen törmännyt, mutta muuten en yhteenkään. Ja jos törmäisinkin, niin en minä sitä riskinä pitäisi, hymyiltäisiin ehkä ja jatkettaisiin omia teitämme. Ihan kuin tähänkin asti. Ei meillä ole koskaan ollut mitenkään läheisiä luokkia, ei luokkakokouksia eikä sellaisia.  

Taas aivan turhaa löpinää.

Ihan oikeasti, onko sinulla joku hätä? Haluatko, että etsin sinulle jonkin psykiatrisen päivystyksen numeron? Mikä ihmeen vaikeus sinulla on olla lukematta jos ajattelet noin?

On todella vaikeaa ja jopa hätä (arvasit oikein, olet aika näppärä ;-)), koska toivon, että postauksesi sisältäisikin jotain järkeä. Tekstin luettua on perin turhautunut olo, kun sieltä sinun taholtasi tuli taas ihan tyhjää höttölöpinää. Jos aidosti haluat minua auttaa, niin se auttaisi, jos alkaisit puhua järkeä.

Pitäisköhän sun ihan oikeasti keksiä jotain fiksumpaa tekemistä jos ottaa noin koville.

En pysty. I'm hooked.

Vierailija
650/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään seksistä, joten orgasmejakaan ei ole vaikea saada. Seksiä olen harrastanut usein vaikka on ollut pieniä lapsia. Tästä asiasta on aivan turha nyt ainakaan mitään provoa vääntää väkisin vaan sen takia jos se ei itsellään onnistu.

Vierailija
651/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette luultavasti maailmanhistorian ensimmäinen pariskunta, jossa on onnistuttu yhdistämään nuoren parisuhteen seksi lapsiarkeen. Muilla ne tenavat kun tuntuu joskus jopa itkevän tai -hullua kyllä- vievän äidistä päivän aikana kaikki mehut. Etkö pelkää, että vanhempi lapsi kipittää sessioidenne aikana viereenne nukkumaan ja näkee puuhanne?

Vierailija
652/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hel-Nyc, sinä olet parasta, mitä tällä palstalla on ollut pitkään aikaan. Jatka vain, äläkä välitä noista ilkeilijöistä.

Av-mamma 50 v

Eihän Helnyc jatka, jos hänelle ei vastata. Niinpä jatko on taattu vain, jos hän nimenomaan välittää "noista ilkeilijöistä" :-)

Et olisi saanut lukea viihdettä, ellei joku olisi pyytänyt lisäselityksiä. Taatusti jatkuu :-)

Vierailija
653/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en muista kaikkia ala-astekavereitani, enkä edes lähellekään kaikkia lukiokavereitani. Siis sellaisia, joiden kanssa en ollut ystävä. Keskityin koulunkäyntiin ja omiin juttuihini. 

Tosiaan yhteen lukiossa samaan aikaan olleeseen tyttöön olen törmännyt, mutta muuten en yhteenkään. Ja jos törmäisinkin, niin en minä sitä riskinä pitäisi, hymyiltäisiin ehkä ja jatkettaisiin omia teitämme. Ihan kuin tähänkin asti. Ei meillä ole koskaan ollut mitenkään läheisiä luokkia, ei luokkakokouksia eikä sellaisia.  

Taas aivan turhaa löpinää.

Ihan oikeasti, onko sinulla joku hätä? Haluatko, että etsin sinulle jonkin psykiatrisen päivystyksen numeron? Mikä ihmeen vaikeus sinulla on olla lukematta jos ajattelet noin?

On todella vaikeaa ja jopa hätä (arvasit oikein, olet aika näppärä ;-)), koska toivon, että postauksesi sisältäisikin jotain järkeä. Tekstin luettua on perin turhautunut olo, kun sieltä sinun taholtasi tuli taas ihan tyhjää höttölöpinää. Jos aidosti haluat minua auttaa, niin se auttaisi, jos alkaisit puhua järkeä.

Pitäisköhän sun ihan oikeasti keksiä jotain fiksumpaa tekemistä jos ottaa noin koville.

En pysty. I'm hooked.

Niin, no en ehkä siinä tapauksessa kovin rajulla kädellä muita lähtisi arvostelemaan.

Vierailija
654/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette luultavasti maailmanhistorian ensimmäinen pariskunta, jossa on onnistuttu yhdistämään nuoren parisuhteen seksi lapsiarkeen. Muilla ne tenavat kun tuntuu joskus jopa itkevän tai -hullua kyllä- vievän äidistä päivän aikana kaikki mehut. Etkö pelkää, että vanhempi lapsi kipittää sessioidenne aikana viereenne nukkumaan ja näkee puuhanne?

Ei, he eivät todellakaan ole maailmanhistorian ainoa pariskunta.

Luultavasti sinä kuulut niihin joille ne tenavat on hyvä tekosyy olla harrastamatta sitä seksiä.

Vierailija
655/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan koskaan saanut kunnon orgasmia? Ei sellaisen jälkeen pysty heti jatkamaan seksiä, saati yhdeksää kertaa saman aktin aikana.

Vierailija
656/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se näilläkään ole ihan mutkattomasti mennyt, kun ukko hyppää vieraissa esikoisen lapsivuodeaikana ja toistuvasti sen jälkeenkin.

657/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olemme. Eiköhän ole maailma pullollaan pariskuntia, joilla on aktiivinen seksielämä vaikka on lapsia. Kyllä meidänkin lapsemme osaavat olla raskaita, ehdin kuitenkin palautua hetken heidän nukkumaanmenonsa jälkeen. Lisäksi olen melko rauhallinen luonne, enkä stressaannu herkästi.

En pelkää että lapsista kumpikaan tulisi makuuhuoneeseemme niin että emme huomaisi ja ehtisi vetäistä jotain peittoa päälle. Eikä kumpikaan heistä ole koskaan ollut mikään yöheräilijä. Ja jos niin kävisi, niin pyrkisimme varmaan selittämään asian sellaisena kuin se on, aikuisten, toisiaan rakastavien ihmisten hellyydenosoituksena. 

658/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan koskaan saanut kunnon orgasmia? Ei sellaisen jälkeen pysty heti jatkamaan seksiä, saati yhdeksää kertaa saman aktin aikana.

Olen. Mutta me käytämmekin seksiin aina aikaa, ei se ole mitään rynkytystä alusta loppuun. 

Vierailija
659/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään seksistä, joten orgasmejakaan ei ole vaikea saada. Seksiä olen harrastanut usein vaikka on ollut pieniä lapsia. Tästä asiasta on aivan turha nyt ainakaan mitään provoa vääntää väkisin vaan sen takia jos se ei itsellään onnistu.

Tuntuu, että tällä palstalla on paljon miehiä, jotka eivät ole koskaan nähneetkään naisen orgasmia. Ymmärrän sen, että naisilla on eroja orgasmin saannin suhteen ja mulle oli aikamoinen "shokki" olla naisen kanssa, joka sai helposti nuolemalla sekä käsipelin. Aikaisemmassa suhteessa puolisoni sai ainoastaan vibralla.

Mut joo naisen orgasmi on jotain kaunista.

Vierailija
660/1863 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ollut selvä jo ajat sitten, mutta annetaan nyt vaan HelNycin paahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän