Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta orgasmia saat keskimäärin rakastelun aikana, entä miehesi?
Kiitos vastauksesta ja mukavaa illan jatkoa :)
Ei mitään käsitystä. 10? Mies yleensä varmaan 2, jos on aikaa.
Oletkohan koskaan saanut kunnon orgasmia? Ei sellaisen jälkeen pysty heti jatkamaan seksiä, saati yhdeksää kertaa saman aktin aikana.
Pakko vastata, vaikka et multa kysynytkään, että kyllä voi. Ihmiset on erilaisia. Mieheni tässä hiljattain valisti, että joilla naisilla tulee kerran jälkeen 'system shutting down' tila ja ei voi jatkaa.
Kamalinta mielestäni on se, että joskus tulee niin lujaa, että alkaa itkemään. Mies-rukka ei oikein tiedä, että mitä siinä pitäisi tehdä :D
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta tuntien rakastelua pienistä lapsista huolimatta ja vieläpä kymmeniä orgasmeja... Kyynisempi ihminen sanoisi, että nyt taidetaan ihan pikkuisen liioitella. Mutta tyydyn sanomaan: OHHOH, ei ihme että mies pettää, jos ei saa viikkoon, kun arki on tuollaista!
Minua jaksaa ihmetyttää, että pienistä lapsista huolimatta? Siis miten ne lapset siihen vaikuttavat?
Et koskaan ole kuullut muunlaisista kokemuksista toisilta pikkulapsien vanhemmilta? Ensimmäistä kertaa kuulit siitä vasta täällä ja koko asia on sinulle uusi ilmiö?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta tuntien rakastelua pienistä lapsista huolimatta ja vieläpä kymmeniä orgasmeja... Kyynisempi ihminen sanoisi, että nyt taidetaan ihan pikkuisen liioitella. Mutta tyydyn sanomaan: OHHOH, ei ihme että mies pettää, jos ei saa viikkoon, kun arki on tuollaista!
Minua jaksaa ihmetyttää, että pienistä lapsista huolimatta? Siis miten ne lapset siihen vaikuttavat?
Et koskaan ole kuullut muunlaisista kokemuksista toisilta pikkulapsien vanhemmilta? Ensimmäistä kertaa kuulit siitä vasta täällä ja koko asia on sinulle uusi ilmiö?
No siis olen kuullut jotain urbaanilegendaa lapsista jotka eivät nuku kuin vasta 15-vuotiaina, mutta en ole sellaisten vanhempia livenä tavannut. Kyllä kaikki nyt viim. siihen 2 ikävuoteen mennessä ovat alkaneet nukkua täysiä öitä, omassa tuttavapiirissäni. En siis epäile etteikö toisenlaisia kokemuksia olisi, mutta ettäkö niin yleisiä, että pitää oikein ihmetellä kun seksi onnistuu lapsista huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan koskaan saanut kunnon orgasmia? Ei sellaisen jälkeen pysty heti jatkamaan seksiä, saati yhdeksää kertaa saman aktin aikana.
Pakko vastata, vaikka et multa kysynytkään, että kyllä voi. Ihmiset on erilaisia. Mieheni tässä hiljattain valisti, että joilla naisilla tulee kerran jälkeen 'system shutting down' tila ja ei voi jatkaa.
Eikä multakaan kysytty, mutta kaksi viimeisintä. Toinen halusi klitorisorgasmin jälkeen heti peniksen sisäänsä ja toisen piti antaa palautua n. 5 min? orgasmin jälkeen, ei saanut edes koskea "sinne", eikä voitu edes pussailla, mut halittiin kylläkin. Ihmisiä on tosiaan erilaisia. Miehillä se palautumisaika yleensä on vieläkin pidempi, mut siinä välissä on hyvää antaa suuseksiä tai ihan vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en muista kaikkia ala-astekavereitani, enkä edes lähellekään kaikkia lukiokavereitani. Siis sellaisia, joiden kanssa en ollut ystävä. Keskityin koulunkäyntiin ja omiin juttuihini.
Tosiaan yhteen lukiossa samaan aikaan olleeseen tyttöön olen törmännyt, mutta muuten en yhteenkään. Ja jos törmäisinkin, niin en minä sitä riskinä pitäisi, hymyiltäisiin ehkä ja jatkettaisiin omia teitämme. Ihan kuin tähänkin asti. Ei meillä ole koskaan ollut mitenkään läheisiä luokkia, ei luokkakokouksia eikä sellaisia.
Taas aivan turhaa löpinää.
Ihan oikeasti, onko sinulla joku hätä? Haluatko, että etsin sinulle jonkin psykiatrisen päivystyksen numeron? Mikä ihmeen vaikeus sinulla on olla lukematta jos ajattelet noin?
On todella vaikeaa ja jopa hätä (arvasit oikein, olet aika näppärä ;-)), koska toivon, että postauksesi sisältäisikin jotain järkeä. Tekstin luettua on perin turhautunut olo, kun sieltä sinun taholtasi tuli taas ihan tyhjää höttölöpinää. Jos aidosti haluat minua auttaa, niin se auttaisi, jos alkaisit puhua järkeä.
Pitäisköhän sun ihan oikeasti keksiä jotain fiksumpaa tekemistä jos ottaa noin koville.
En pysty. I'm hooked.
Niin, no en ehkä siinä tapauksessa kovin rajulla kädellä muita lähtisi arvostelemaan.
En arvostele ketää rajulla kädellä. Taidat sotkea minut johonkuhun toiseen.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisi Kysyä toisinpäin. Täällä ihmetellään miten voi harrastaa seksiä vaikka on pieniä lapsia. Se ettei itse voi, ei tarkoita että kukaan ei voi.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oikein ihmettelee että harrastetaan seksiä lapsista huolimatta ja yläpeukkuja satelee, ap vastaa että hän ihmettelee miten ei voi harrastaa seksiä niistä huolimatta ja tulee alapeukkua ja motkotusta että "onko tämä nyt uusi ilmiö ja ekaa kertaa kuultu" ja jälleen tulee yläpeukkua.
Kyllä sitä seksiä nyt vaan ihmiset harrastaa vaikka olisi lapsia, jos siihen mahdollisuus ja haluja on. Se että näköjään valtaosa naisista piiloutuu lasten taakse, tekemällä tekee asiat vaikeaksi, ettei vahingossakaan tarvitse seksiin ryhtyä, ei tarkoita sitä, että kaikki näin tekisi.
Tuntuu että täällä on nyt päätetty lynkata ap, ihan sama mitä hän sanoo niin paskaa tulee niskaan. Kunnon hyeenat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisi Kysyä toisinpäin. Täällä ihmetellään miten voi harrastaa seksiä vaikka on pieniä lapsia. Se ettei itse voi, ei tarkoita että kukaan ei voi.
Ja tämäkin viesti: ihan faktaa, jotkut voi, jotkut ei voi. Silti alapeukkua koska tämä puhuu ap:n puolesta eikä korppikotkien joiden perseet on luultavasti sammaloituneet jo raskauden aikana.
Tiedoksi että teidän ei tarvitse harrastaa seksiä jos ette halua, mutta hyväksykää tosiasia että jotkut sitä tekee eikä se suinkaan ole teidän pikku kerholtanne pois, vaikka miehiltänne ehkä onkin.
Hei Helnyggi/ssss, tässä vähän palautetta/neuvoja seuraavaa hahmoa varten:
- suurin kompastuskivesi taisi olla liioittelu. Mieti vastauksiasi rauhassa, älä kiirehdi vastaamaan "miehen kaverin salaisen tyttöystävän kaasulasku"-sekoiluilla.
- jätä myös yksityiskohdat vähemmälle. Jätä ihmiset haluamaan enemmän. Joku "tämä asia on minulle vaikea enkä halua puhua siitä"-tyylinen heitto on usein parempi kuin täysin kreiseihin yksityiskohtiin meneminen.
- älä vastaa sinua koskeviin keskusteluihin minuuteissa. Anna keskustelujen muhia ainakin pari tuntia, muuten on ilmiselvää että aloitit ne itse.
- teit miehestä liian kärjikkään hahmon. Tätä harrastavat myös monet chick lit-kirjailijat; miehestä tehdään omituinen myytti, liian sitä ja liian tätä. Tuntuu vaikealta uskoa, että kukaan olisi tuollaisen tyypin kanssa yli 10v ja vielä jaksaisi puhua tästä päivät pitkät tuntemattomien kanssa. Rakenna omaa personaasi enemmän kuin miehen.
- olet liikaa online. On myös todella vaikea uskoa, että kahden pienen lapsen äidillä olisi oikeasti noin paljon aikaa ja että hän oikeasti haluaisi roikkua keskustelufoorumilla noin paljon sen sijaan, että olisi lastensa kanssa.
- älä esitä niin paljon tyhmää. Kuten sanottua, mieti asioita rauhassa äläkä heti vastaa jollain "en tiedä miksi mies haluaa lentää aina BA:lla"-lainilla.
- keskustele myös muista asioista. Olisi paljon helpompaa uskoa sinun olevan oikea ihminen, jos vastaisit myös esim. opiskelu-aiheisiin kysymyksiin etkä pelkästään kehuskelisi kymmenillä orgasmeilla ja miehen massiivisella munalla (kts. myös ensimmäinen vinkki)
No mutta, ihan viihdyttäväähän tämä on silti ollut. Älä vain aina mene liian pitkälle! Tsemppiä seuraavaan koitokseen.
Mikähän on seuraava juonenkäänne? :D
Kukaan joka puhuu totta ei vaivaudu tällaisiin puolusteluihin.Miksi vaivautuisi?
Kivahan tätä tarinaa olisi uskoa, mutta valitettavasti en mitenkään pysty. Tulee liian kovat vibat jostain kirjasta/leffasta. Mutta jatka toki, ainakin ihmisille viihdykettä jos ei muuta :)
Mikäli edes joku kohdista on totta, niin tsemppiä kirjoittajalle. Harva varmaan katselisi kuvatunlaista pettäjämiestä kovinkaan pitkään (itse ainakin arvostan itseäni enemmän ollakseni ihmisen kanssa, johon en voisi ikinä enää luottaa). Vaikka miten seksiriippuvainen onkin, jokainen vastaa omista teoistaan. Mutta kaikkea hyvää, oli kuvaamasi elämäsi sitten täällä kertomaasi tai keksittyä.
Käyttäjä1738 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäkin viesti: ihan faktaa, jotkut voi, jotkut ei voi. Silti alapeukkua koska tämä puhuu ap:n puolesta eikä korppikotkien joiden perseet on luultavasti sammaloituneet jo raskauden aikana.
Tiedoksi että teidän ei tarvitse harrastaa seksiä jos ette halua, mutta hyväksykää tosiasia että jotkut sitä tekee eikä se suinkaan ole teidän pikku kerholtanne pois, vaikka miehiltänne ehkä onkin.
Ainoot vaihtoehdot jokapäiväisen kolmen tunnin sessiolle on "sammaloituminen" 😄 ok.
En kyl usko et miksään jaksaisi 😄
Ah, piti tulla puoli kasilta sunnintaiaamuna tarkistamaan, mitä täällä on tapahtunut. Ja onhan täällä.
Pari kyssäriä Rouva Melalle.
- mikä ihme on liittonne kantava tekijä? Mies ei halunnut lapsia, sai eksistentiaalisen kriisin heti kun joutui lasten kanssa viikoksi yksin; ja vaikka onkin täys persus isänä, niin kaksi lasta kuitenkin piti pukata? Onko se nyt vaan se taivaallinen isomelaseksi, mikä teitä tässä kuviossa kiehtoo? Naisena kovin vaikea ymmärtää, että nainen rakastaa miestä, joka ei rakasta omia lapsiaan ja jolle seksi on maailman tärkein asia.
- väitit jossakin kohtaa tätä saagaa että miehesi kanssa olet sopinut, että mies tekee rahaa ja sinä mahdollistat hänen uransa. Miten sinä mitään mahdollistat? Eihän mies tarvitsisi sinua yhtään mihinkään; on assarit, on vitusti rahaa, siivoojat, kokit, mitälie, naisiakin riittäisi ja tuskin lapsiakaan tarvitsisi paljoa katsella kun heillä olisi hoitajat kotona, siis palkkalistoilla 24/7? Niin että mikä se sinun uskomattoman tärkeä panoksesi sitten on? Pelaat ipanien kanssa Afrikan tähteä?
- huolestuttaa vähän sun perämoottorin kunto. Kun sieltä olisi tarkoitus tulla ulos tavaraa, ei mennä sisään. Ettei vaan olisi paikat jo aika tavalla löystyneet. Pidätyskyvyn menetys on inha juttu, Just sayin',
[/quote]
Samaa voisi Kysyä toisinpäin. Täällä ihmetellään miten voi harrastaa seksiä vaikka on pieniä lapsia. Se ettei itse voi, ei tarkoita että kukaan ei voi.[/quote]
No en kyllä itse tuossa ihmetellyt sitä, miten pikkulasten vanhemmat voivat harrastaa seksiä, vaan sitä, että Helnyc ihmetteli koko ilmiötä. Se on aivan todellinen ilmiö eikä mikään urbaanilegenda. Vauva- ja pikkulapsiarjen työläys voi vaikuttaa niin, että seksissä voi joillakin olla pitkiäkin taukoja silloin, vaikkei se niin kaikilla olisikaan. Helnyc on sanojensa mukaan opiskellut psykologiaa, minkä vuoksi häneltä sopii odottaa normaalia enemmän ymmärrystä ihmiselämää kohtaan. Ei ihmettelyä, vaan nimenomaan tietoa yleensä ihmiselämästä eikä vain omasta elämästään.
Ja itse olen jo vanhempi täti, jonka lapset ovat aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä itse tuossa ihmetellyt sitä, miten pikkulasten vanhemmat voivat harrastaa seksiä, vaan sitä, että Helnyc ihmetteli koko ilmiötä. Se on aivan todellinen ilmiö eikä mikään urbaanilegenda. Vauva- ja pikkulapsiarjen työläys voi vaikuttaa niin, että seksissä voi joillakin olla pitkiäkin taukoja silloin, vaikkei se niin kaikilla olisikaan. Helnyc on sanojensa mukaan opiskellut psykologiaa, minkä vuoksi häneltä sopii odottaa normaalia enemmän ymmärrystä ihmiselämää kohtaan. Ei ihmettelyä, vaan nimenomaan tietoa yleensä ihmiselämästä eikä vain omasta elämästään.
Käyttäjä1738:lle sen verran, että ei se pienten lasten hoito vain äitiä väsytä, vaan kyllä isäkin siitä voi rasittua. Ja tosiaan se voi joillakuilla ihan oikeasti olla haastavaa aikaa parisuhteen kannalta vaikka se ei sitä kaikilla olisikaan. Siksi ihmettely, koska kyllä tuo yleisellä tasolla on tiedossa, vaikkei jokaisen omassa suhteessa tilanne sellainen olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1738 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi että teidän ei tarvitse harrastaa seksiä jos ette halua, mutta hyväksykää tosiasia että jotkut sitä tekee eikä se suinkaan ole teidän pikku kerholtanne pois, vaikka miehiltänne ehkä onkin.Ainoot vaihtoehdot jokapäiväisen kolmen tunnin sessiolle on "sammaloituminen" 😄 ok.
En kyl usko et miksään jaksaisi 😄
Joo, hihihi, se onkin varmaan just se mitä tässä kirjoituksessa haettiin, hihihi.
Ehkä kirjoittaja halusi vaan kärjistää asioita niin kuin olette tekin tehneet yli 40 sivun verran. Voi Pyhä Sylvi miten yksinkertaista sakkia.
Mitä pidemmälle juttu etenee, sitä hullummaksi se menee. o_O
Emotionaalinen kriisi Suomessa käymisestä ja lastenhoidosta ajaa jenkkimiehen nussimaan jotain baarihoroa. Miksi ukkomiehellä olisi edes kortsuja mukana? Olisiko vetänyt paljaalla jos kriisi olisi ollut yhtään suurempi? Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ap tämän tietää mutta halusi vastapainoksi ihmetellä asiaa, koska seksin harrastamistakin ihmetellään.