Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 38 mies juo vaan!!

Vierailija
06.04.2016 |

En jaksa enää fyysisesti. Mies juopottelee/käy baareissa min. 5 krt vk. Viime vkl sovittiin että yrittää olla viikon juomatta. Kesti yhden päivän!! En saanut koko viime yönä nukuttua. Nyt koko pv supistellut ja pelkään että synnytys alkaa. En halua synnyttää olen tosi ahdistunut koko vauva asiasta nyt. Miehen mielestä ei mitään ongelmaa ja vittuilee vaan takaisin.

En jaksa enää! Saanko lääkäriltä jotain rauhoittavia jos menen pyytämään? Toivon että vaan kuolisin niin tämä kaikki menisi ohi. MIKSI joku toimii noin kun mies??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä hommaat miehen katkolle. Huono isävalinta.

Vierailija
2/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on  ollut oma valintasi lisääntyä hänen kanssaan. Ihana rakkauspakkaus olisi muuttanut miehen ja kaiken?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen mielestä olen vainoharhainen ja mielenvikainen näissä jutuissani. Alan pikkuhiljaa pelätä että olenkin. Nolottaa sitäpaitsi mitä muut ihmiset ajattelee kun näkee miehen jatkuvasti juomassa ja tietävät että oon viimeisilläni. Mun voimat on ihan loppu oikeasti :(

Vierailija
4/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sitten lisääntymään moisen kultakimpaleen kanssa? :o

Vierailija
5/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun että näitä kommentteja tulee.

TILANNE EI OLE OLLUT AIEMMIN SAMANLAINEN. PAHENTUNUT RASKAUDEN MYÖTÄ.

Vierailija
6/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsi adoptioon ja eroa.

Vierailija
7/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun että näitä kommentteja tulee.

TILANNE EI OLE OLLUT AIEMMIN SAMANLAINEN. PAHENTUNUT RASKAUDEN MYÖTÄ.

Niin varmaankin, niin varmaankin. Lapsi piti saada sinun itsekkäiden halujesi täydentämiseksi?

Vierailija
8/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on pahentunut, ok. Eli tilanne on ollut aiemmin. Olet tehnyt tietoisen päätöksen hankkia lapsi alkoholisoituneen miehen kanssa. Joko jäät suhteeseen tai jätät miehen, siinä vaihtoehtosi. Ei luulisi olevan vaikea päätös. Itse alkoholistin tyttärenä tiedän kummin päättäisin. En tosin olisi tuohon tilanteeseen olisi itseäni laittanut alun perinkään.

Vierailija
9/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vittuilette odottavalle äidille? Olen itsekin vk38 + 3. Mun mies rapsuttaa puutarhaa täällä kotona. Meilläkin ollut paljon ongelmia muttei liity alkoon. Noi hirveitä noi juoppousongelmat. En tiedä mitä pitäis tehdä, rukoilen voimia sulle ja että tilanne kääntyis parempaan.

Vierailija
10/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vittuilette odottavalle äidille? Olen itsekin vk38 + 3. Mun mies rapsuttaa puutarhaa täällä kotona. Meilläkin ollut paljon ongelmia muttei liity alkoon. Noi hirveitä noi juoppousongelmat. En tiedä mitä pitäis tehdä, rukoilen voimia sulle ja että tilanne kääntyis parempaan.

Pahoin pelkään, että rukoilusi on yhtä turhaa kuin vittuilukin.

Vierailija
11/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. Ei kannata altistaa lasta tuollaiselle.

Vierailija
12/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosin olisi tuohon tilanteeseen olisi itseäni laittanut alun perinkään.

Ihanaa jälkiviisautta. Täytyy kyllä sanoa, että itsekin tunnistaisin NYT alkoholistin, tai tunnistankin.

Lähde synnyttämään, AP, ihan rauhallisin mielin. Pyydä sosiaalityöntekijä paikalla ja sano, että et voi mennä vauvan kanssa kotiin. Osoita olevasi vastuullinen.

Jos taas mies päättää, että perhe on tärkeämpää kuin viinanjuonti, niin hän saattaapi hyvinkin raitistua. Huom. JOS hän päättää. Aika moni valitsee silti viinan. Kuten minun lasteni isä - on aika karua touhua siinä vaiheessa, kun lapsetkin ymmärtää kuulemansa.

Vierailija
13/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaavista kommenteista.

Sehän tässä hullua onkin että olen jo alkanut kyseenalaistaa mun oman mielenterveyden. En tiedä enää onko tämä normaalia ja harmitonta kun mies kokoajan niin väittää ja sanoo että vika on mussa.

Koko pääsiäisen joi = ei edes nähty

Koko viime vkl joi = sain vahtia että ei aiheuta tuhoa kotona. Lauantai tosin taisi mennä baarissa muuten kotona pl alkuperjantai baarissa.

Nyt taas eilen lähti baariin ja tuli joskus 2-3 aikaan

Tämä kuulema harmitonta ja normaalia. KAIKKI vapaa aika juodaan. Kuulema minun syyni koska kotona on tylsää ja en halua "tehdä mitään".

Ap

Vierailija
14/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se tässä raskaana olet eikä sinun miehesi! Aivan turha ruveta syyllistämään. Tee abortti jos ei kelpaa.

Vierailija
15/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois kotoa, voitko mennä vanhemmillesi vaikka aluksi?

Palaa miehen luo vain jos ja kun on raitistunut ensin. Pärjäät paremmin yksin vauvan kanssa ja teet valtavan palveluksen lapsellesi.

T. Myös alkoholistin lapsi

Vierailija
16/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun puutarhaa?

Vierailija
17/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tehneet neuvolan AUDIT-kyselyn? Jos ette, niin tulosta (vaikka kirjastossa) ja tehkää ja vie seuraavalla kerralla mukanasi neuvolaan: http://www.paihdelinkki.fi/sites/default/files/audit.pdf

On ihan oma valintasi, että altistatko itsesi ja vauvanne tuollaiselle elämäntilanteelle. Alkoholisti ei pysty lopettamaan juomista siksi että jonkun toisen ihmisen elämäntilanne muuttuu, eli sinun raskautesi tai vauvan syntymä ei vaikuta hänen juomiseensa. Hänen on itse haluttava muutosta ja ennen kuin se tapahtuu, on sinun todellakin pohdittava millaisessa kodissa haluat asua ja millaisille tunnelmille altistaa vauvaa. Oma isäni valitsi alkoholin ja katkoista huolimatta päätyi aina takaisin alkoholin luo. Nykyään saatan nähdä häntä yhden ruokakaupan ulkopuolella juomaremmissä istumassa samalla kun olen itse menossa ostamaan perheelleni ruokaa. Joka kerta kiitän itseäni siitä, että isäni ei ollut arjessani mukana kun olin pieni ja olen iloinen siitä, että minun lasteni ei tarvitse miettiä vanhempien alkoholinkäyttöä tai kestää aikuisten ahdistusta.

Vierailija
18/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mitä ajattelit tehdä?

Vierailija
19/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut puhe täysraittiudesta niin ymmärrän. Mies juo varastoon. Joillekin kannabis on parempi vaihtoehto. Tuntuu että ap painostaa miestään jotenkin...

Vierailija
20/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan valmistella oman elämän aloittamista. Mietin mistä saisin asunnon ja miten pärjään taloudellisesti yhna.

Koska ei tämä meno tästä mihinkään muutu, eikä miehelekään ole hyvä että joutuu elämään tällaisessa ympäristössä missä ei ymmärretä normaalia ja harmitonta alkoholinkäyttöä

.

Saanko mitään tukia jos äippäraha + lapsilisät netto noin 2000€?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä