Kunhan kysyn

Mitä tykkäisitte, jos uusi puolisonne on whatsapp-ringissä entisen puolisonsa ja jo aikuisten lastensa kanssa vaihtamassa kuulumisia kuin perhe konsanaan? Laittakaa näkökulmia.

• ylös 4
  • alas 23

Kommentit (18)

Vierailija

Tosi hyvä juttu minusta. Saavat jutella perheen asioista. En oikein ymmärrä voiko tuosta joku olla jotain muuta mieltä.

• ylös 42
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihan ok. Aika hassua ettei hän saisi olla samassa wa-ryhmässä lastensa kanssa sen vuoksi että siellä on myös ex.

• ylös 34
  • alas 4
Vierailija

No kyllä mun mielestä vähän erikoista. Siis jos lapset jo aikuisia. Jos lapset vielä esim. alaluokilla, niin ihan hyväkin idea.

• ylös 5
  • alas 25
Vierailija

No vähän outoa toki tuo ex mutta toisaalta jos vaihtelevat siellä paljonkin lapsiin liittyviä kuulumisia (eli lapset kertoilevat siellä omista tekemisistään) niin onhan se kätevää, että lapset voivat hoitaa ilmoittelut kummallekin vanhemmalle kerrallaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä mun mielestä vähän erikoista. Siis jos lapset jo aikuisia. Jos lapset vielä esim. alaluokilla, niin ihan hyväkin idea.

Erikoista että haluaa pitää yhteyttä lapsiinsa ja niiden äitiin? No minusta olisi paljon erikoisempaa ja pahempaa, jos ei haluaisi.

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Kätevää ja järkevää. Jos oudoksuttaa niin kovasti, niin pyydä päästä mukaan. Vielä helpompi sopia menoista ja kuulumisista.

Vierailija

Minusta erikoista, jos lapset jo aikuisia. Kukaan ydinperheenkään lapsi ei halua jatkuvasti kertoa vanhemmilleen AIKUISENA omia kuulumisiaan. Saati sitten, jos lapset ovat jo täysi-ikäisiä, niin mitä ihmettä tuon exän kanssa enää tarvii lasten suhteen niin sopia?

• ylös 4
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Viestit menee kaikille tiedot liikkuu tietää mitä perhe puuhaa.

Mut nehän ei vissiin ole enää perhe, jonka pitää jatkuvasti tietää toisensa tekemiset, aikuisinakin? Ovat eronneet ja ap on uusi puoliso, näin käsitin.

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

No, keneltä tuo viestittely on pois. Uusi taitaa olla vain omistushaluinen ja tod.näk kyttää muutoinkin miehensä tekemisiä. Sitä luottamusta, sillä parisuhde on päätös sitoutumisesta.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Olen niin huono käyttämään WA:ta etten edes tiedä miten siellä näkee muiden kuulumiset ja ringit. Voisiko joku selittää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta erikoista, jos lapset jo aikuisia. Kukaan ydinperheenkään lapsi ei halua jatkuvasti kertoa vanhemmilleen AIKUISENA omia kuulumisiaan. Saati sitten, jos lapset ovat jo täysi-ikäisiä, niin mitä ihmettä tuon exän kanssa enää tarvii lasten suhteen niin sopia?

Siis sinä et enää kerro kuulumisiasi vanhemmillesi kun olet täyttänyt 18? Eikä sinua kiinnosta heidän kuulumisensa? Ja se on sinusta luonnollista? Et myöskään halua kuulla lapsistasi mitään kun he ovat aikuisia?

Mä olen 48 ja mun sisko on 45, ja me whatsappaillaan 73-vuotiaan äitimme kanssa lähes päivittäin. Vaihdetaan kuulumisia, lähetetään kuvia.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Viestit menee kaikille tiedot liikkuu tietää mitä perhe puuhaa.

Mut nehän ei vissiin ole enää perhe, jonka pitää jatkuvasti tietää toisensa tekemiset, aikuisinakin? Ovat eronneet ja ap on uusi puoliso, näin käsitin.

Ai aikuisten lasten tekemiset ei enää saisi kiinnostaa vanhempia? Ajattelitko sinäkin lopettaa yhteydenpidon lapsiisi kun ne täyttää 18?

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Mua kans pisti silmään toi, että ei saisi enää aikuisten lastensa kanssa käydä kuulumisia läpi. Meitä on ihan ydinperheestä kotoisin kolme sisarusta 30-40 vee ja omien vanhempiemme kanssa WhatsAppaillaan lähes päivittäin. 

• ylös 11
  • alas 1
lukutaitoinen

Ai missä pisti silmään? Kirjoittiko joku niin, ettei saisi käydä läpi kuulumisia? Ihan oikeestiko? Ap ainakin pyysi vain näkökulmia.

Vierailija

"kuin perhe konsanaan?"
Hehän OVAT perhe. Eivät ydinperhe, mutta perhe. Isä, äiti ja lapset.

Vierailija

Aika ikävältä kuulostaisi jos lapsilla ja äidillä pitäisi olla oma ryhmä ja sitten lapsilla ja isällä toinen ryhmänsä, jos vanhemmat ovat eronneet.

Hyvähän se vain on jos eronneilla on niin hyvät välit että tulevat toimeen eikä lasten tarvitse aikuisenakaan olla niinsanotusti kahdessa eri leirissä.

Tuli rivien välistä viesti, että et pidä ajatuksesta että nyksäsi kuuluu entisen ydinperheensä kanssa samaan ryhmään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.