Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

en voi koskaan seurustella

• ylös 26
  • alas 4

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Mä pelkään naisia. Oikeastaan pelkään miehiäkin kokemukseni takia. Olen bi-mies. Mutta hei, mua ei tarvitse pelätä. Tosin niin ne kaikki sanoo. Tiedän liiankin hyvin.

• ylös 32
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tavallaan lohdullista, että joku pelkää myös miehiä. Itse pelkään naisia ja olen siis mies. 

Miksi pelkäät miehiä?

Itse ehkä pelkään naisia, koska jos ne on ilkeitä niin niitä ei "voi" hakata. 

• ylös 28
  • alas 62
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tavallaan lohdullista, että joku pelkää myös miehiä. Itse pelkään naisia ja olen siis mies. 

Miksi pelkäät miehiä?

Miksi alapeukut? 

• ylös 13
  • alas 34
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pelkään ihmisiä.
pelkään myös , en luota ihmisiin paitsi perheeseeni.........

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät miehiä?

Miksi alapeukut? 

Annat ymmärtää, että hakkaat ne jotka ovat sinulle ilkeitä eikä ole kovin normaalia näin toimia. 

• ylös 90
  • alas 5
Vierailija

Nainen voi kunnioittaa vain miestä jota pelkää. Jos mies ei ole yhtään pelottava, niin mies on yököttävä nössö.

• ylös 8
  • alas 97
Vierailija

Siinähän pelkäät. Aina löytyy onneksi naisia jotka eivät yleistä kohtaamiaan paskiaisia koskemaan kaikkia tämän sukupuolen edustajia.

• ylös 15
  • alas 28

Pelkään naisia. Pelkään kyllä ihmisiä noin ylipäätään, mutta naiset pelottaa huomattavasti enemmän kuin miehet. Naiset on niin helvetin hankalia ja ilkeitä siihen päälle ettei niistä ota mitään selkoa. Se ilkeys ja oman arvonsa tunteminen on jotain niin kamalaa, että olen katsonut paremmaksi pysyä erossa naisista. Esimerkiksi jos sellainen epämiellyttävän näköinen mies menee juttelemaan jollekin naiselle niin sieltä voi tulla ihan mitä tahansa "painu helvettiin!" tyylisistä huudahduksista silmien pyöräyttelyyn tai totaaliseen huomiotta jättämiseen. Toinen hyvä esimerkki on se selkäänpuukottaminen, naamatusten ollaan niin hyvää kaveria, mutta selän takana se toinen ihminen manataan alimpaan helvettiin ja siitä juorutaan ties mitä.

Miesten kanssakin on omat ongelmansa, mutta ainakaan minä en ole huomannut tuollaista selkäänpuukottamista, yleensä jos miehillä on jotain ongelmaa keskenään niin ne käydään sitten naamatusten läpi. Miehetkin toki harrastaa sitä ulkonäön perusteella tapahtuvaa ilkeäsävyistä pakkien antamista, mutta sellaiset tapaukset kyllä huomaa jo kaukaa, naisissa se reaktio ei ole niinkään kiinni sen naisen ulkonäöstä tai yleisestä olemuksesta vaan ihan kuka vaan voi heittää sen ilkeän kommentin. Naiset on vähän sellaisia susia lampaiden vaatteissa. Naiset myös harrastavat sitä miesten arvostelua enemmän kuin miehet. Miehetkin sitä tekee, mutta enemmän kiinnittävät huomiota niihin hyvännäköisiin naisiin ja niiden ihailuun kuin rumille naisille nauramiseen.

Eipä tässä, alapeukkuja odotellessa.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

• ylös 15
  • alas 28
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet on ilkeitä.. :<

Ai miehet!?!? Jos kestät naisten seurassa, kestät kyllä miestenkin :D

• ylös 18
  • alas 14
Vierailija

Minä pelkään, että jonain aamuna kahvi on loppunut enkä ole muistanut ostaa lisää.

• ylös 13
  • alas 5

Sivut