Vierailija

En löytänyt tähän hätään kuin useita vuosia vanhoja ketjuja, niin aloitan nyt uuden. Ollaan aikaisemmin "yritetty" lasta ihan tosissaan, mutta viimekuukausina asia on tavallaan unohtunut. Nyt kuitenkin mies alkoi ihmettelemään mun kummallista oireilua, niin itsellänikin tuli mieleen, että oiskohan nämä nyt niitä raskausoireita. Kokemuksia, onko kellään ollut mitään oireita ennen plussaa? Kierto on 26-27pv ja menkat pitäis alkaa viiden päivän päästä.

Viimeisen viikon aikana on ollut outoa päänsärkyä, ja pari edellistä päivää alaselkä tosi kipeänä. Nyt 2pv on ollut aamuisin flunssainen ja nuhainen olo, ja luulin olevani sairastumassa, mutta iltaa kohden aina oireet hävisi. Lisäksi iltaisin on ollut valtava nälkä, vaikka olen syönyt normaalisti, olen vessassakin ravannut illasta ja alkuyöstä, mitä normaalisti en tee. Yhtäkkiä on myös tullut parin päivän sisään valtava himo suolaisia ruokia kohtaan, joista en yleensä välitä.

Tiedän, että tämä on tosi aikaista, mutta kun mies asiasta vihjaisi, aloin itsekin miettimään, voisiko nuo tosiaan olla jo raskausoireita, vai onko tämä ihan sattumaa vain.

Kokemuksia oireista ennen plussaa?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

Lyydia

Tein positiivisen testin viikon sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Omia oireita oli hajuherkkyys, rintojen kipuilu / herkkyys sekä alavatsakivut (samanlaiset kuin ennen kuukautisten alkua, siksi testin tekemiseenkin meni hetki kun ajattelin, että kyllä ne kuukautiset kohta alkavat.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.