pelkään miehiä
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan lohdullista, että joku pelkää myös miehiä. Itse pelkään naisia ja olen siis mies.
Miksi pelkäät miehiä?
Itse ehkä pelkään naisia, koska jos ne on ilkeitä niin niitä ei "voi" hakata.
Miksi alapeukut?
Annat ymmärtää, että hakkaat ne jotka ovat sinulle ilkeitä eikä ole kovin normaalia näin toimia.
Joo, kyllä naisiakin voi hakata ja hakataankin. Tosin paljon vähemmän kuin miehiä. Saavat jostain syystä enemmän sympatiapisteitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ilkeitä.. :<
Ai miehet!?!? Jos kestät naisten seurassa, kestät kyllä miestenkin :D
Niinpä, mutkattomampaa se oleminen miesten kanssa monesti on.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän pelkäät. Aina löytyy onneksi naisia jotka eivät yleistä kohtaamiaan paskiaisia koskemaan kaikkia tämän sukupuolen edustajia.
Ei tarvitse edes kohdata ketään. Riittää, että kuuntelee muiden juttuja ja katsoo uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan lohdullista, että joku pelkää myös miehiä. Itse pelkään naisia ja olen siis mies.
Miksi pelkäät miehiä?
Miksi alapeukut?
Annat ymmärtää, että hakkaat ne jotka ovat sinulle ilkeitä eikä ole kovin normaalia näin toimia.
Joo, kyllä naisiakin voi hakata ja hakataankin. Tosin paljon vähemmän kuin miehiä. Saavat jostain syystä enemmän sympatiapisteitäkin.
Koska naiset näyttävät miehen näkökulmasta pieniltä ja söpöiltä. Harva täysjärkinen lastakaan kehtaa hakata. Osin samasta syystä. En nyt sano, että miehet randomisti toisiaankaan hakkailisi kauheasti, mutta silti se optio on aina olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse otan kahvin mustana, niinkun miehetkin
Minä taas tunnen paljon enemmän niitä miehiä jotka laittavat jotakin kahviinsa (sokeri/maito/kerma/soijakerma/kaurakerma) kuin niitä jotka juovat mustana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät miehiä?
Miksi alapeukut?
Koska naiset näyttävät miehen näkökulmasta pieniltä ja söpöiltä. Harva täysjärkinen lastakaan kehtaa hakata. Osin samasta syystä. En nyt sano, että miehet randomisti toisiaankaan hakkailisi kauheasti, mutta silti se optio on aina olemassa.
Miksi naiset ei kestä, että ne on pieniä ja söpöjä :D
Viittaan siis alapeukkuihin.
Nimittäin näinhän se on. Kokeilisitte olla miehenä jonkun aikaa. Jos joku mies vittuilee, sitä tekee mieli lyödä, mutta naisia ei tee mieli lyödä vaikka olisi niille vihainen. Ei se mistään lakikirjasta johdu ettei teitä hakata. Miten olisitte selvinneet hengissä ne vuosituhannet kun lakikirjoja ei ollut??
Yks mun ex tyttöystävä pelkäsi kaloja, hassu nainen :)
29: Ai miehet eivät ole koskaan lyöneet tai pahoinpidelleet naisia?
Minä en hakkaa ihmisiä koska en ole psykopaatti tai sekopää ja luulen että tämä on se syy enemmistöllä. Ja kyse ei ole siitä, että ei rahkeet moiseen riittäisi. Omituista höpinää joiltakin miehiltä nuo aikaisemmat kommentit.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy niitä, joilla on jokin vinksallaan.
Se on kuitenkin ihan tutkittu, että naisen itku laskee miehen testosteronitasoja eli tekee vähemmän aggressiiviseksi. Mikä muu se on kuin suojamekanismi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en hakkaa ihmisiä koska en ole psykopaatti tai sekopää ja luulen että tämä on se syy enemmistöllä. Ja kyse ei ole siitä, että ei rahkeet moiseen riittäisi. Omituista höpinää joiltakin miehiltä nuo aikaisemmat kommentit.
-mies
Nostan tämän 3sivulle.
Vierailija kirjoitti:
-mies
Kyllä on harvassa ne miehet, jotka eivät ikinä ole tappeluun joutuneet. Ei ole aina kyse siitä, ettet itse pysty itseäsi hillitsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Kyllä on harvassa ne miehet, jotka eivät ikinä ole tappeluun joutuneet. Ei ole aina kyse siitä, ettet itse pysty itseäsi hillitsemään.
Niin minäpä vastasin tuolle yhdelle kilarille jonka mielestä syy miksi miehet ei hakkaa naisia johtuu siitä, että ovat söpöjä ja lapsenomaisia. Kyllä se syy miksi ihmiset ei hakkaa toisia johtuu ihan siitä, että ei ole psykopaatti tai sekopää. Itsepuolustus on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuitenkin ihan tutkittu, että naisen itku laskee miehen testosteronitasoja eli tekee vähemmän aggressiiviseksi. Mikä muu se on kuin suojamekanismi.
Linkki tutkimukseen? Eikö miesten itkulla ole samaa vaikutusta? Miten tuota on tutkittu? Eivät kai tutkitut osapuolet ole parisuhteessa keskenään? Luultavastikin rakkaan ja läheisen ihmisen itku alentaa agressiota, ja herättää kenties myötätuntoa. Mutta entä kun osapuolet ovat kaukaisempia, eivät ole koskaan ennen toisiaan nähneetkään? Entä rumat naiset?
Yleensä naisten itku ei vähennä miehen aggressiota. Päinvastoin. Miehet vain innostuvat naisen itkusta ja ovat vielä julmempia. Sotilaat kiduttavat, raiskaavat ja silpovat itkeviä naisia vähintään yhtä innokkaasti kuin itkemättömiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Vähentää testoja, laskee seksuaalista halua jne.
http://healthland.time.com/2011/01/06/the-crying-game-womens-tears-dial…
http://www.nature.com/news/2011/110106/full/news.2011.2.html
http://www.nydailynews.com/life-style/health/tears-turnoff-men-study-sh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki tutkimukseen? Eikö miesten itkulla ole samaa vaikutusta? Miten tuota on tutkittu? Eivät kai tutkitut osapuolet ole parisuhteessa keskenään? Luultavastikin rakkaan ja läheisen ihmisen itku alentaa agressiota, ja herättää kenties myötätuntoa. Mutta entä kun osapuolet ovat kaukaisempia, eivät ole koskaan ennen toisiaan nähneetkään? Entä rumat naiset?
Yleensä naisten itku ei vähennä miehen aggressiota. Päinvastoin. Miehet vain innostuvat naisen itkusta ja ovat vielä julmempia. Sotilaat kiduttavat, raiskaavat ja silpovat itkeviä naisia vähintään yhtä innokkaasti kuin itkemättömiäkin.
Sodassa nyt harvoin on mitään normaalia ihmisyyttä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naisten itku ei vähennä miehen aggressiota. Päinvastoin. Miehet vain innostuvat naisen itkusta ja ovat vielä julmempia. Sotilaat kiduttavat, raiskaavat ja silpovat itkeviä naisia vähintään yhtä innokkaasti kuin itkemättömiäkin
Jostain syystä afrikkalaisilla ja hiekkamiehillä on aivot 'kehittyneet' eri tavalla.
En muista tuollaisia juttuja ihan hirveästi länsimaisten tai vaikka venäläisten tekeminä.
Tunnen erään kiltin miehen joka punastelee ja on jo yli 60 ja on siksi niin ihana. Mutta varattu kuten minäkin vanha akka ☹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Niin minäpä vastasin tuolle yhdelle kilarille jonka mielestä syy miksi miehet ei hakkaa naisia johtuu siitä, että ovat söpöjä ja lapsenomaisia. Kyllä se syy miksi ihmiset ei hakkaa toisia johtuu ihan siitä, että ei ole psykopaatti tai sekopää. Itsepuolustus on asia erikseen.
Kyllä tuo teoria naisista kuulostaa ihan uskottavalta. Jos olisi kyse sekopäisyydestä, kai naisia ja lapsia kohtaan oltaisiin yhtä väkivaltaisia kuin miehiäkin kohtaan? Miehet joutuvat väkivallantekojen kohteeksi huomattavasti useammin. Ja nekin naiset, jotka kokevat väkivaltaa, kokevat sitä yleensä lähipiirinsä ihmisen taholta. Käytännössä naisen on äärimmäisen harvinaista saada turpaansa tuntemattomalta ihmiseltä.
Se on tasapainoilua.
Jos nainen pelkää miestä oikeasti, ei se halua olla tekemisissä. Minulle on sanottu, että olin aluksi pelottava ja siksi nainen pakoili. Kai niitä sitten voi jotenkin pelottaa vähän niin kuin lapsia pelottaa?